Recommended Posts

Нямаше масло по тях, колата е с нормален разход на масло. Няма и ремап все още.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой има ли излишна бензинова помпа работеща/неработеща? Имали клапан, който трябва да държи бензина да не се връща при загасена кола. Мисля от това ми прави мизериите щом като дам два пъти на контакт (без значение дали е стояла 10 часа или 10 дни) и си пали без ядове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Нов съм във Форума като цяло, наскоро закупих AUDI C5 A6 Facelift 2.7 biturbo АТ седан - американка. Първите впечатления са според мен за кола със собствен характер, но като цяло я смятам за добър избор поне до моммента. Появявват се обаче няколко неща, от които следното е най - дразнещо:

При запалване на автомобила  - студен старт, светват всички показатели за скоростите на бордовия компютър едновременно, след като изчакам 10 секунди, гася, паля наново и вече всичко е ОК. Забелязвам, че го прави, от както е по - хладно времето. Дава следните грешки: 18233 и 18228 - Pressure Control Valve 3 и 2. И от време на време светва CHECK, който изгасва сам след няколко км. Четох из други теми, но не намерих полезна информация от къде да започна търсенето на проблема, като видимо буксите и кабелите на кутията са ОК. 

Ще съм благодарен ако някои има идея за какво става въпрос.

 

Поздрави от Пловдив!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много прилича на лош контакт поради корозия на някой пин в буксата на мехатроника. Като позагрее метала се разширява и контакта се подобрява. Грешките 18233 и 18228 обаче са късо към плюс, така че може да влиза вода или антифриз и в момента или пък да имаш прегоряла изолация в кабелния сноп.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

На този модел А6 компютъра на автомата е в караката на пасажера  и почти винаги там е корозията/окисляването, в следствие на пране/наводнение. Съветвам да се погледне буксата на компютъра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли дали кардана между кутията и задният диф на S4 е съвместим с този от а4-ка? Налага ми се да го сменя.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 28.07.2016 г. at 22:29, ghostdog написа:

От RS4 днес купих дюзи за 200лв за един приятел. Те са лесни за намиране, но имат нужда от адаптери за монтаж на нормално 2.7Т, защото са по-къси.

Колега намират ли се още такива дюзи и колко пари мисля да ги слагам на едно 2.7 250 кс ремапнато, че тавани бенз времената и на газ е мисия невъзможна, а газта си е топ като синя хана дюзи и стагче с обд 2 изпарителя и усилена сонда томасетто, а колата си е сток от към двг е освен едни валове от 2.8 :)  и на 0.9 бууст. Мапера каза, че може да ги обедни нещата, но аз не искам и варианта са ми само по големи дюзи, но предпочитам такива които са си вграждани оем, че съм закъсвал с афтермаркет дюзи :) 

 

Edited by dmxkris

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 4.02.2021 г. at 22:23, dmxkris написа:

 

  Стаматеее не си ъпдейтнаш инфото за дюзоте от форд ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кой си браткооооо :)

 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

С кой си говори вчера за хибридни турбини, дюзи... Ицо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.