Jump to content

Съвет за покупка на бензиново Ауди А6


Recommended Posts

Както казаха колегите по-горе пробвай и А6 и А4 за да си прецениш кое ти харесва повече . Лично моето мнение е че А4 е прекалено малка верно аз съм висок но пък 4 мъже на път над 150 км. ще се изгърчат вътре.

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 189
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

plamenkooo по принцип се слага газ без проблеми и е към 2700лв фобус или нещо сбирщаин или към 3000лв БРЦ, ланди. Незнам как ще го съберат в коша на А4-кта  но цифрата е там някъде. Ако започнеш да гледаш А6 C5 4.2 4х4 с фулл екстри, то всички а4 б6 изглеждат като ...абе.. :)

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На такава може ли да се сложи газ? Някой гледал ли я е?

http://m.cars.bg/c895362

Май се ориентирам към а4 или с4, защото а6 са скъпи за 1998г.

Газ може да сложиш,това е най-лесното.При тоя мотор другото е важно,мотора е с верига,която е на кофти място,ако се наложи да се бара там и т.н.

В началото на темата беше задал като бюджет 6-7 бона.

Тая S4/8E/ нещо не ми се връзва на тая ниска цена,де да знам,няма значение,че е на 12 години вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

plamenkooo по принцип се слага газ без проблеми и е към 2700лв фобус или нещо сбирщаин или към 3000лв БРЦ, ланди. 

 

Ти го утепа с цени, скоро сверявал ли си си часовника с цените на ГИ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гледане много нещо. Излиза, че да си взема читаво 1.8Т A4 B6 ми трябват едно между 10-11 хилки, което според мен не си заслужава за кола на почти 15г.

Май ще се ориентирам към 1.9 TDI(131hp) с 6 скорости. Поне ги има в изобилие до 8к, все ще се намери някоя читава. Като се има предвид, че ще се кара предимно извънградско май е и по-добрият вариант.

 

п.с. имам чувството, че ако още малко се почудя ще си карам трошката за 1000лв. дето карам вмомента :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо реши че 1.8Т за 10-11 хил.лв са читавите а 1.9TDi са по 8 хил.лв. По принцип дизела се купува за да се кара така че ще се нагледаш на доволно количество купчини от резервни части с относително еднаква посока на движение......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9тди  с 6 скорости ще ти е по-трудно да намериш читава, защото бай германец кара дизел и го кара яко извънградско на дълъг път за отпуските и няма шанс да е на под половин милион км...като цяло дизелаците си имат повечко екстри от бензинката и ако е читава няма да е 8к..тва в Европа да видиш малолитражен бензин си е доста рядко и заради това и има много повече избор от дизелаци, но това в никакъв случай не е гаранция, че ще набараш някой читва за 8к от обява (може и да ти се получи ма няма да е на малко км и тогава поддръжката ще е много важна, за да имаш вяра на автомобила, защото има коли на 500 000 км, които са в много по-добро състояние от същуте на два пъти по-малко пробег)..по-скоро виж кво се продава във форума, че поне ще можеш да проследиш историята на потребителя

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се покрай такива теми да отворя обяви от Януари 2004 и колкото и да гледам колите А4/А6 с дизелови мотори са били още тогава на по40-80к км ,а са били на 2-3години.

Ако някой още вярва,че има дизел,еле пък Авант на 15г и по-малко от 300-400-500к км .....незнам


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213986591&usedCarSeals=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&emissionClass=&emissionsSticker=&adLimitation=&fuels=DIESEL&scopeId=C&doorCount=&categories=EstateCar&climatisation=&airbag=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&vatable=&zipcode=&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

 

Вкарва се някаква такава кошара,по-скоро автовоз пълен с такива.,че и по-евтини

После оправяне,напудряне и търговеца си слага едни 2500-3к в джеба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се покрай такива теми да отворя обяви от Януари 2004 и колкото и да гледам колите А4/А6 с дизелови мотори са били още тогава на по40-80к км ,а са били на 2-3години.

Ако някой още вярва,че има дизел,еле пък Авант на 15г и по-малко от 300-400-500к км .....незнам

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213986591&usedCarSeals=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&emissionClass=&emissionsSticker=&adLimitation=&fuels=DIESEL&scopeId=C&doorCount=&categories=EstateCar&climatisation=&airbag=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&vatable=&zipcode=&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

 

Вкарва се някаква такава кошара,по-скоро автовоз пълен с такива.,че и по-евтини

После оправяне,напудряне и търговеца си слага едни 2500-3к в джеба

В Горубляне има поточна линия за стягане на кенефи..лично съм ги виждал едните как оправят пластмасите, другите салона квото има за кърпене, а отделно джамбазина има 2-3 донорчета, от които сглабят други 3-4 коли..после едно мазане с ароматния спрей за интериорни пластмаси и с мазничкия спрей за капаците по двигателя и я пуска на 120 000 км. за 8-9 хил. лева и давай народе..граби :D

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска си дебнене тва а6 1.8Т куатро.  Ако се притесняваш от бюджета, то определено гледай 1.8Т и ще се вместиш в 10К. В крайна сметка купуваш кола втора употреба на 10-15г и е нормално да има нещо и да трябва да направиш компромис. Гледай обявите в мобиле и в карс, защото двата сайта не са с еднакво съдържание.  За обслужване... ако под читаво обслужване имаш впредвид ролки и ремъци, течности, гуми, застраховки... 

 

Ролки и ремъци ~500лв

масло и филтър 100лв

свещи 100лв

спирачна течност, антифриз, масло на хидравликата сложи ги 100лв пак

еко такса(ако е нов внос) 300лв

номера 50-70лв(ако не си плащаш за избор на номер)

застраховка 200лв

данък(според общината) за 150 коня е около 200лв

ако е автомат - масло 200-400лв(зависи).

Зимни гуми - 500-600лв (за зимата си трябва читава гума)

акумулатор 200лв(голяма вероятнос да се предаде още първата зима).

 

Повечето цени са от майстори(има и труд).

Ако изскочи нещо друго пак си трябва лев.

 

Хубава газова за 1.8Т с чип(едва ли ще го караш без) ти е към 1200-1300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с човека за тази кола: http://www.cars.bg/c1292394

Даде ми ВИН, колата е 2002, казах му, знаеш ли, че е 2002 и той каза, знам......

Питах го, написал си, че е обслужена можеш ли да го докажеш с касови бележки или фактури и отговорът му беше, че няма такива работи, защото не бил фирма....​​

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с ровене в нета кола не можеш да намериш. Много малко са майсторите/сервизите които биха ти издали разписка с това кое и кога са го сменили и колко е струвало. Отиваш, гледаш и ако ти хареса я купуваш.  Не тръгвай с нагласата, че ще вземеш нова лъскачка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се покрай такива теми да отворя обяви от Януари 2004 и колкото и да гледам колите А4/А6 с дизелови мотори са били още тогава на по40-80к км ,а са били на 2-3години.

Ако някой още вярва,че има дизел,еле пък Авант на 15г и по-малко от 300-400-500к км .....незнам

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=213986591&usedCarSeals=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&emissionClass=&emissionsSticker=&adLimitation=&fuels=DIESEL&scopeId=C&doorCount=&categories=EstateCar&climatisation=&airbag=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&vatable=&zipcode=&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Вкарва се някаква такава кошара,по-скоро автовоз пълен с такива.,че и по-евтини

После оправяне,напудряне и търговеца си слага едни 2500-3к в джеба

Щото се научихме от самото начало търговците да ни сапунисват с сладки приказки и уникати, затова и сега в случая някой търси б6 1.9тди куатро на 150к за 8000 лева, а се чуди що немеца го продава същото за 5000€....:)

Нямаме представа за какво става въпрос, но всички знаят , че 10к за 15 годишен навес са много нали.

Затова като ми попадне нещо интересно и не мога да се класирам с цена в Бг , щото днес имам например една А класа 2010г на 70к с шум в кутията за 5800€, мислиш ли че някой ще я вземе в Бг А?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да припомня, че двигателя, който купих от А6/С5 1.8Т AJL 1997 г,се оказа, че е на 1 043 000 км каран само на бензин, а не 205 800 както пишеше на километража. Пък дизел на същите години ще е сигурно трильонник. Всичко е до късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно се е разработил оптимално и започва същинската част :D

По темата: мястото за избор на нови коли е друго. Имай предвид, че има хора, които също бая се оглеждат и чакат и хубавите бройки ги отнасят директно. На този клас коли 200-300к км. не им личат, та идеята е щом някоя изглежда карана умножаваш по "Пи" и получаваш реалния пробег :0

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам по принцип за мен изобщо няма пазар за коли в България, обявите си висят с месеци особено пък скъпите коли никой не ги купува. Бедните купуват за 3-4000 някоя кола от време на време, а богаташите си взимат нови коли. Тия коли по над 20 000 на над 3 год никой не ги купува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се търсят коли за по 6-7к лева, търговеца няма как да вкара нещо за 10.

Преди 2 години с познат купихме от Горубляне фейсова А6 1.8Т на 87к км (проверени в Порше, а самата кола от Ауди център) с кожа и всякакви екстри за 10к лева. Колата беше стояла 2 месеца. Сигурен съм, че този търговец повече няма да вкара такава кола.

Върха беше, когато "баровци" ореваха света (и форума) какви гадове били търговците и как за тях парите не били проблем, но никой не вкарвал читаво А6 3.0Д на пазара

В същото време на пазара стояха 3 (три) служебни на под 100к км, на по 4 години и на по 15-16к евро (при над 20 в Германия). Перфектни автомобили, водени всеки месец в Порше с фактури и за последното болтче, сменяно по тях.

 

Аз не мога да разбера идеята да се вземе колкото се може по-нова кола на по-ниска цена да е водеща, за сметка на километри и състояние.

 

За да не ми е само общи приказки поста ето и един линк:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=214088577&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&airbag=&emissionsSticker=&zipcode=&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=&usedCarSeals=&vatable=&emissionClass=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&climatisation=&adLimitation=&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&minPowerAsArray=109&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=110&maxPowerAsArray=KW&maxMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1

Кола от първи собственик, от Западна Германия - на 1500км от тук. Колата е с документи - плаща се, за 1-2 часа се вадят транзитни номера и се кара обратно. Няма кожа, а за някои хора това е по-важно, отколкото колко километра се е търкаляло купето по магистралите.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съществува целенасочен стремеж  при купуване на кола да се направи перфектната сделка, за да може като стане някакъв вид спор с колега/колежка чия кола е по-чудесна, да има достойни аргументи, с които не просто да обори, а да смаже "противника". Нищо че едната страна може да има кия соул дизел, дет мяза на варел и не види пъкя в завоите, а другата а6-ца фейс. Второто ще загуби - гори двойно, по-скъпа поддръжка, по-високи цени на частите, по-неудобна за паркиране пред блока и разбира се - стара е... 

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това не е моят случай. Искам да направя добър избор затова минавам от едната крайност в другата и не мога да взема решение. Става въпрос за не малка сума пари, а не за 100-1000лв.

 

Има ли някой колега от Русе да хвърли един поглед на тази:

http://www.cars.bg/c1096811

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, мой братовчед взе от тази автокъща много хубаво а4 1.9тди 131 за 7800 преди около 2 месеца, само че неговото е седан и с 6 предавки. Също не е куатро разбира се. Пускай 1 ден отпуск и е къде е Русе. Набележи още 2-3 коли по пътя. Аз ако търсех сега кола, до час щях да съм на подгревни свещи, ако ме разбираш  :lupe: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това не е моят случай. Искам да направя добър избор затова минавам от едната крайност в другата и не мога да взема решение. Става въпрос за не малка сума пари, а не за 100-1000лв.

 

Има ли някой колега от Русе да хвърли един поглед на тази:

http://www.cars.bg/c1096811

Щом е комън рейл - взимай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...