Raino Публикувано 9 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Проблем регистриран по време на гаранцията, дори и след нея да имаш претрнции по същия са длъжни да уважат преетенцията ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 (Редактирано) Обясни го това на директора или управителя на Ауди. Тоя тъпанар ми обяснява, че щом проблема не бил описан, значи не трябвало да го оправят за тяхна сметка. НЕ ги знам какво са сменяли, какво са правили, но ми връщат колата с друг проблем. Щом бил друг, трябвало аз да си го платя... Не бях виждал толкова големи идиоти. Оставял съм кола в Ауди Ииталия, Ауди Германия и такива неща не са се случвали. 5 пъти им оставям колата за по 1-2-3 седмици и не могат да оправят проблема. Дори ме караха да си плащам маслото на кутията... било консуматив. След 3 часа разправии разбраха, че това не е мой проблем, че има проблем с кутията (и е в гаранция) и се съгласиха да го сменят за тяхна сметка. Но дали са го сменили, само те си знаят. Не искат да ми дадат документ, че е сменено маслото или каквото и да е било. Просто нямам думи какви тъпанари са тия. Повече кола от тях НИКОГА! И не правете тази грешка и вие!!! Тъпото е, че реално не знам колата има ли сериозен проблем или просто тия не знаят какво да правят... Замислям се вече да я сменя с 3.0 мотор... Редактирано 10 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 На 9.03.2017 г. at 18:37, v1ppers0n написа: Вече се чудя дали да не я продавам... ама е само на 58000 и не знам ще намеря ли на толкова километри. Точно за това прословуто загряване на двулитровия дизел се разделих с А5-цата. Не е нормално в коли от такъв клас, зимата градско да се возим с палтата и ушанките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skoti Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 On 9.03.2017 г. at 7:38 PM, v1ppers0n said: Повече кола от тях НИКОГА! И не правете тази грешка и вие!!! Прекалено много неприятности за гаранционна кола . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Здравейте, замислил съм да си купувам: Audi A6 SALOON 2.0 TDI ultra S Line S Tronic 4dr (start/stop) Може ли да ми кажете като цяло дали е добра и дали си струват или да се насоча към друга. Какво трябва да се гледа и внимава преди да се купува. Като цяло какви проблеми има и създава. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Здравейте, Ще пътувам през Великденските празници и мисля да закача една каравана на колата (A6 Allroad BiTDI, 2013). Караваната е тази - https://www.youtube.com/watch?v=gHbLWklh42Q Има ли някакви особености при тегленето като например на какъв режим да сложа колата и т.н? Благодаря за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 (Редактирано) Има отметка свърза с тегленето при автомобилите с въздушно окачване. Trailer installed мисля, че беше. Редактирано 30 Март 2017 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 (Редактирано) Air suspension: trailer? Редактирано 30 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Колеги,я кажете каква е разликата при 3.0ТФСИ,че гледам има едни С-троник и 7 скорости,други са 8 скорости?Едни са 299/300/ коня, други 310? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 European engine choices for the C7 include two petrol engines – a 2.8-litre FSI V6 with 204 horsepower (152 kW) and a 300 horsepower (224 kW), 3.0-litre supercharged FSI engine. The European A6 3.0 TFSI will have optional a seven-speed dual-clutch transmission and an air suspension, two features that will not be available on the United States model. For North America, the Audi A6 3.0 TFSI quattro will be powered by a 3.0-litre supercharged V6 putting out 310 PS (228 kW; 306 hp) 325 lb·ft (441 N·m), the same engine carried over from the previous-generation A6 3.0 TFSI, but in a higher state of tune and mated to an eight-speed automatic transmission. Европейската версия е 300 коня и се предлага с S tronic и въздушно окачване. Американската е 310 коня с 8 степенен tiptronic. Не претендирам за 100% достоверност обаче, нека някое гуру се изкаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Мерси,аз търсих и нищо не намерих..Димо ги знае тия неща,ама го няма нещо...Райно също,още повече че кара такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 31 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 За Европа има 299к.с. и 310к.с., зависи от годината на производство. Разликата в двама мотора е особовно в управлението на валовете. Тази, която е 310к.с. има 4-ри авансаторни колела, другата е с две.Винаги за Европа се комбинират със 7степенен С троник. За Америка има само 310к.с. и е с 8 степенен Типтроник. На мен лично със С троника ми харесва повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Ясно,мерси!Така мислех и аз,ма да си питам. П.С.Райно,има ли откраднати дистроници ,след твоето укрепване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Няколко опита и не са могли. Само една на S8ца успяха, но бяха рязали с флекс планките и бяха раздробили и самите дистроници. Колата беше оставена за цяла вечер и цял ден в района на Гео Милев пред един блок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 3.0T моторите са еднакви, софтуерите различни. CGWB и CGWC са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 8 Април 2017 Доклад Share Публикувано 8 Април 2017 Момчета имам 2 въпроса относно MMI-a на 4G: 1. Можеш ли да гледаш видео клипове (примерно) през SD картите? 2. Ако да, то какъв формат трябва да бъде видеото за да го възпроизведе? 3. Има ли някакви други ограничения? 4. Можеш ли да Play-ваш видео с оригинален AMI кабел за видео към iPod и отново в какъв формат трябва да е? Благодаря предварително за инфото.. Някой може ли да ми каже как еднозначно може да се различат реплика ауди джанти от оригинални такива? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skoti Публикувано 11 Април 2017 Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 1. Може да, на мойта си гледах клипове и филми от SD карта. 2. .AVI Вероятно и други формати ще станат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 Колеги,перката на радиатора /пред пасажера/,еднаква ли е за 3.0ТДИ и 3.0ТФСИ?Евентуално някой да знае парт номера,за 3.0тфси ме интересува?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedybb Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Колеги, дайте ми съвет моля, къде мога най-добре да си укрепя дистрониците ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Април 2017 Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 При @Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Вчера със съжаление установих, че от началото на 2017г. 3.0TFSI моторът не може да бъде поръчван в А6 и А7. 2016г. има такива, но не и 2017г. Само 2.0ТФСИ 252к.с. и S6, всичко друго са дизели. Поради тази причина вчера ходих на тест драйв на А6 3.0TDI Competiton, както знаем моторът е 3.0 дизел, би турбо 326к.с, Типтроник с 8ск.Беше ми интересно щом са оставили този мотор като най-върхов преди S моделите как ще се усеща. Колата върви много добре, усеща се якият въртящ момент, дизеловото тракане е сведено до минимум, нооо като съм свикнал на бензин ми се стори доста не пъргав в някои отношение. Страт от място - незадоволителен. Давай газ и чакаш, 1-2-3 секундни и след леко пълзене колата се изтрелва. При бензина стартът е мигновен, просто колата отскача. Рязкото подаване на газ в обороти също не ме изкефи достатъчно. Кутията ставнена със S tronic-a ми е мудна. С 8-те си скорости определено обаче е по-спокойна със скорост над 200кч./ч. Не казвам, че колата е лоша, напротив, просто аз явно си падам по друг тип усещания.От Ауди обаче са преценили, че продажбата на 3.0TFSI в познатия ни вариант не е рентабилна и че дизелът удовлетворява повече потребители. Тъжно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Удовлетворява, повече тях...По-скъп за покупка, по-скъп за обслужване и поддръжка - win-win Иначе да, след Stronic, ZF8 се чуства бавен и лагав, особено съчетан с дизелов агрегат.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 (Редактирано) Незнам, от Америка май не бих си вкарал кола, а и за тамошния пазар е вариантът с Типтроник. Редактирано 23 Май 2017 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 (Редактирано) Здравейте! Възможно ли е по снимката да се определи дали предната решетка е оригинална или е допълнително слагана в някой гараж? Става въпрос за Audi А6 3.0 TFSI произведена 2012 година. Редактирано 25 Май 2017 от Марин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Ами по тази снимка ми се струва невъзможно да се сгреши... къде е доработвана, къде е слага е трудно да се каже... Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts