Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Проблем регистриран по време на гаранцията, дори и след нея да имаш претрнции по същия са длъжни да уважат преетенцията ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Обясни го това на директора или управителя на Ауди. Тоя тъпанар ми обяснява, че щом проблема не бил описан, значи не трябвало да го оправят за тяхна сметка. НЕ ги знам какво са сменяли, какво са правили, но ми връщат колата с друг проблем. Щом бил друг, трябвало аз да си го платя... Не бях виждал толкова големи идиоти. Оставял съм кола в Ауди Ииталия, Ауди Германия и такива неща не са се случвали. 5 пъти им оставям колата за по 1-2-3 седмици и не могат да оправят проблема. Дори ме караха да си плащам маслото на кутията... било консуматив. След 3 часа разправии разбраха, че това не е мой проблем, че има проблем с кутията (и е в гаранция) и се съгласиха да го сменят за тяхна сметка. Но дали са го сменили, само те си знаят. Не искат да ми дадат документ, че е сменено маслото или каквото и да е било. Просто нямам думи какви тъпанари са тия. Повече кола от тях НИКОГА! И не правете тази грешка и вие!!!

 

Тъпото е, че реално не знам колата има ли сериозен проблем или просто тия не знаят какво да правят... Замислям се вече да я сменя с 3.0 мотор...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.03.2017 г. at 18:37, v1ppers0n написа:

Вече се чудя дали да не я продавам... ама е само на 58000 и не знам ще намеря ли на толкова километри.

Точно за това прословуто загряване на двулитровия дизел се разделих с А5-цата. Не е нормално в коли от такъв клас, зимата градско да се возим с палтата и ушанките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,
замислил съм да си купувам:

Audi A6 SALOON 2.0 TDI ultra S Line S Tronic 4dr (start/stop)
Може ли да ми кажете като цяло дали е добра и дали си струват или да се насоча към друга. Какво трябва да се гледа и внимава преди да се купува. Като цяло какви проблеми има и създава. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ще пътувам през Великденските празници и мисля да закача една каравана на колата (A6 Allroad BiTDI, 2013). Караваната е тази - https://www.youtube.com/watch?v=gHbLWklh42Q

 

Има ли някакви особености при тегленето като например на какъв режим да сложа колата и т.н?

 

Благодаря за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Има отметка свърза с тегленето при автомобилите с въздушно окачване.

Trailer installed мисля, че беше.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,я кажете каква е разликата при 3.0ТФСИ,че гледам има едни С-троник и 7 скорости,други са 8 скорости?Едни са 299/300/ коня, други 310?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

European engine choices for the C7 include two petrol engines – a 2.8-litre FSI V6 with 204 horsepower (152 kW) and a 300 horsepower (224 kW), 3.0-litre supercharged FSI engine.

The European A6 3.0 TFSI will have optional a seven-speed dual-clutch transmission and an air suspension, two features that will not be available on the United States model.

 

For North America, the Audi A6 3.0 TFSI quattro will be powered by a 3.0-litre supercharged V6 putting out 310 PS (228 kW; 306 hp) 325 lb·ft (441 N·m), the same engine carried over from the previous-generation A6 3.0 TFSI, but in a higher state of tune and mated to an eight-speed automatic transmission.

 

Европейската версия е 300 коня и се предлага с S tronic и въздушно окачване.

Американската е 310 коня с 8 степенен tiptronic.

 

Не претендирам за 100% достоверност обаче, нека някое гуру се изкаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Европа има 299к.с. и 310к.с., зависи от годината на производство.

Разликата в двама мотора е особовно в управлението на валовете. Тази, която е 310к.с. има 4-ри авансаторни колела, другата е с две.Винаги за Европа се комбинират със 7степенен С троник.

За Америка има само 310к.с. и е с 8 степенен Типтроник.

На мен лично със С троника ми харесва повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко опита и не са могли.

Само една на S8ца успяха, но бяха рязали с флекс планките и бяха раздробили и самите дистроници. Колата беше оставена за цяла вечер и цял ден в района на Гео Милев пред един блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета имам 2 въпроса относно MMI-a на 4G:

 

1. Можеш ли да гледаш видео клипове (примерно) през SD картите?

2. Ако да, то какъв формат трябва да бъде видеото за да го възпроизведе?

3. Има ли някакви други ограничения?

4. Можеш ли да Play-ваш видео с оригинален AMI кабел за видео към iPod и отново в какъв формат трябва да е?

 

Благодаря предварително за инфото..

Някой може ли да ми каже как еднозначно може да се различат реплика ауди джанти от оригинални такива?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,перката на радиатора /пред пасажера/,еднаква ли е за 3.0ТДИ и 3.0ТФСИ?Евентуално някой да знае парт номера,за 3.0тфси ме интересува??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вчера със съжаление установих, че от началото на 2017г. 3.0TFSI моторът не може да бъде поръчван в А6 и А7. 2016г. има такива, но не и 2017г.  Само 2.0ТФСИ 252к.с. и S6, всичко друго са дизели.

Поради тази причина вчера ходих на тест драйв на А6 3.0TDI Competiton, както знаем моторът е 3.0 дизел, би турбо 326к.с, Типтроник с 8ск.Беше ми интересно щом са оставили този мотор като най-върхов преди S моделите как ще се усеща.

Колата върви много добре, усеща се якият въртящ момент, дизеловото тракане е сведено до минимум, нооо като съм свикнал на бензин ми се стори доста не пъргав в някои отношение. Страт от място - незадоволителен. Давай газ и чакаш, 1-2-3 секундни и след леко пълзене колата се изтрелва. При бензина стартът е мигновен, просто колата отскача. Рязкото подаване на газ в обороти също не ме изкефи достатъчно. Кутията ставнена със S tronic-a ми е мудна. С 8-те си скорости определено обаче е по-спокойна със скорост над 200кч./ч.

Не казвам, че колата е лоша, напротив, просто аз явно си падам по друг тип усещания.От Ауди обаче са преценили, че продажбата на 3.0TFSI в познатия ни вариант не е рентабилна и че дизелът удовлетворява повече потребители. Тъжно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удовлетворява, повече тях...По-скъп за покупка, по-скъп за обслужване и поддръжка - win-win :)

Иначе да, след Stronic, ZF8 се чуства бавен и лагав, особено съчетан с дизелов агрегат....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Незнам, от Америка май не бих си вкарал кола, а и за тамошния пазар е вариантът с Типтроник.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Възможно ли е по снимката да се определи дали предната решетка е оригинална или е допълнително слагана в някой гараж? Става въпрос за Audi А6 3.0 TFSI произведена 2012 година.

a6.jpg

Редактирано от Марин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по тази снимка ми се струва невъзможно да се сгреши... къде е доработвана, къде е слага е трудно да се каже...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...