Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Мдаа има такива теории, ма аз не съм ги виждал. На старото ми Е91 с 6нр19 смених маслото на 250к и определено започна да сменя една идея по добре. Старото масло беше бистро, без никакви отлагания и други подобни, имаше само някакво минимално количество около магнита на дъното, което е нормално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 250к мен лично много ме съмнява да е бистро маслото, по-скоро е сменяно някога преди това. Иначе новото масло може и да направи нещата по-добре, а може и по-зле. Има много логика и в двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяко положение е по-добре да се смени. Дали ще ускори процеса по ремонта - ами то така или иначе е щял да дойде, така поне шанса за тотален ребилд намалява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/25/2019 at 6:53 PM, kpematop said:

C7 дизелите имат ел парно или печка, два термостата, бензина загрява бързо заради високата температура на горене, изключваща водна помпа с управление. Дистанционното палене е опасно, може да пострада животно под капака или ако се спука гофрираната тръба на печката колата може да се подпали.

Разбирам, няма да го правя в такъв случай. Благодаря за мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.09.2019 г. at 14:47, DLS написа:

На 250к мен лично много ме съмнява да е бистро маслото, по-скоро е сменяно някога преди това. Иначе новото масло може и да направи нещата по-добре, а може и по-зле. Има много логика и в двете.

Те виж капките, ко искаш ще ти я пратя в оригинален размер да видиш че да бистри.  

....И да на 250 беше ,щото при БМВ филтъра е самият картер на кутията и няма начин да е сменян и да е с щампа 2008😉

rps20191001_144755.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове някой знае ли кода на щеката за маслото за 3.0 tdi. Намерих една с код 059115611AB но се оказа че е за 4ф. Тъпия ми сензор за маслото се ебава и вероятно е за смяна, но искам да си измеря нивото на маслото за да съм сигурен, че проблема е в сензора. И евентуално ако някъде ги продават тия щеки освен в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега. А случайно да знаеш каква е дължината от върха на щеката до върха на мерителната тръба в която се пъха щеката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.09.2019 г. at 14:33, Reactiv написа:

Имам един малко по-странен въпрос и се надявам някой който се е сблъсквал с нещо подобно да помогне затова директно към въпроса.

Когато задържа бутона за багажника на дистанционното го отключва и стои 5см надигнат над закопчалките но не го отваря напълно.

 

Има ли вариант да го направя когато задържа бутона да го отваря напълно?

Отворете багажника с ръка до положението, което искате. Натиснете и задръжте копчето за затваряне намиращо се на вратата на багажника, докато се чуе звук от зумера. При всяко следващо отваряне на багажника, независимо дали е от купето, от дистанционното или от външното копче на багажника, той ще се отваря до запомнената по този начин позиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Имам питане за един размер гуми, които ми "припадат" изгодно. В момента зимния ми размер е 225/60R16. Тези, които ми дават са 215/65/R16. Гледам разни калкулатори за гуми в нета.

image.png.548f9f0ff90e4f5de0b08e49f1d766b4.png

     
  Аз мисля че ще съм ОК, но искам и вашето мнение. Колата е A6 Avant, предно пред-не, 2013г.
   
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет,

Колата започна да си включва често  перката на радиатора при изключен двигател.

няма записани грешки, всички температурни показания с в норма. Някакви идеи за причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! От скоро съм собственик на Ауди А6 4G 2.0 tdi 177k.c. ръчни скорости. Колата е на реални 110к. При потегляне на първа предавка има тресене като, че ли не подавам достатъчно на педала на газта и колата ще угасне. Това много ме дразни. Особено на светофарите е трагедия!!! Мисля, че съединителя има някъв проблем? 

Редактирано от gonky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, може да разпокъсаш тампоните на мотора. Вече се предлага неоригинален маховик на цена под 1000лв, за разлика от преди 3 години, когато струваше 2500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доверен сервиз за Сф?

 

Могали да прецакам нещо, ако покарам така? 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...