Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Темата за екстрите може да се разтяга колкото темите за разхода. Не може да се каже, че определена екстра е тъпа или безсмислена. Всеки човек има индивидуални предпочитания и затова си избира с какви екстри да бъде обурудван автомобила му. Разликата в килограмите е незначителна, все пак това не е състезателен автомобил за да гледаме да е възможно по-лек. В моя автомобил има всички екстри без home link и подгряване на задните седалки и ги ползвам всичките в зависимост от нуждите ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2 hours ago, fifipaldi said:

Има и войс google транслейт-а, пусни си го да го чуеш как е на немски.

Ако не, им пиши на тия да си затварят сайта.

Учил съм немски няколко години и точно тоя войс е за тези, които не са. Много хубаво си го казва каката в гугъл. А тук може да решат, че се пише велсоте на български, ама си е уелкъм както и да го погледнеш.

Колегата е прав - люк и всички доволни! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз съм учил няколко езика, ама все си мисля, че хората, които се занимават с тези сайтове са по в час от мене :).

Люк е точно, но не съм го позлвал аз лично никога за кола хаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

От скоро имам Ауди. Последните 10 години смених няколко VW Пассат-а (повечето купувани нови). Доста съм изненадан от това, че много от "изявените" форумни потребители не харесват, кажи речи всички по-нови асистиращи системи из съвременните аудита. Аз ги използвам от почти 10 години. Констатирам, че някой от тях са се появили по-рано при Пасат (B6, B7 и B8) от колкото при А6, да не говорим за А4. Дори някой от тях са по-стара "редакция" от тези инсталиращи се на заминаващият си вече модел VW Пассат B8. Малко коментари за Active Lane Assist, Side Assist и Адаптивният криуз контрол (Ауди "диалекта" го е нарекъл "дисктроник"). За всички, които тези системи ги дразнят - момчета има копчета за изключване, при това на моето А6 има копче за всяка от системите, докато на VW-то ставаше през дисплей и менюта ! Освен това защо си давахте парите за тях - те струват над 10 хил. лева ако се купуват нови на А6-ца ?! За самите системи: много е добро решението,когато имате и трите на автомобила (а дори и само паркирането). Първите варианти идват от S-класите на мерцедес, но в момента VAG е лидер и продава тези технологични решения на много производители. Самите системи еволюираха много през последните 10 г. В момента Ауди е възприела концепцията за възможно по-незабележимо вмешателство при въртенето на кормилото, за разлика от предишните варианти и за разлика от това което се монтира на VW. Системата е много ефективни при дълго каране 1000-2000 км. защото, напрактика с Lane Assit, Дискторника и Side Assist автомобилът шофира сам.    На VW знаех как да удължа времето за което системата се самоизключва ако усети, че никой не държи кормилото (с VAG Com). При изпълненията след 2015 г. лентата се държи не само по изображенията на пътната маркировка, но се засичат и мантинелите и околни дълги авотомобили (в критични ситуации) и ако имате асистнта за самопаркиране, защото се използват неговите странични датчици. Освен това при междуградски пътища, по информация от навигацията, скороста се сваля с 10-15 км/ч при големи кривини на завоите. Освен това side assist-a се намесва доста осезаемо с кормилото, ако се опитвате да изпреварите, а до вас има автомобил, който пропускате. Какво да кажем за дисктроника при мъгла ? Ами то това са си осем радиолокационни станции, които изключително намаляват риска да ударите кола пред вас (обхват 150-190 м. доста широкообхватен при новите реализации.) Да добавим, че реализациите след 2015 г. имат и екстрата да осигурят пълзене на колат при каране в задръстване и с малка скорост. Що се отнася до системата за автоматично паркиране - тя също според мен е използваема и привлича маса погледи, ако околните забележят, че колата сама си паркира, но изглежда А6 е значително по-дълъг от Пасат, където системата работи доста по-добре. Моят Пасат Б7 паркираше успоредно на място с по 40 см. отпред и отзад без проблеми. А6-цата го прави значително по-тромаво.

Заобиколен съм от хора с хубави и скъпи (за БГ) автомобили. Забелязал съм, че много от тях не използват екстрите за които говрим, защото не са си дали труда да прочетат книжката за ползвателя, която идва с автомобила. Например самопракирането без това изчитане и няколко сухи тренировки не става!  Дори и телефонните Bluetooth модули на 60% от новите коли в София не са никога активирани. Градът е пълен с блондинки, които говорят като разпрани по GSM-чета и в въщото време паркират някой 200К левов джип, който със сигурност има тази екстра. Мога още много да напиша по темата, но сега спирам до тук.

Редактирано от Pavel Andreev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. 

Някой знае ли за какво е зелената обувка, която се показва чат-пат и педала на газта леко ме почуква по крака в такъв момент? 

Благодаря.

20190601_163752.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подчуква те по крака от време на време -защото шофираш с Асистент за следене на пътни знаци-Имаш ограничение 40км ,а в момента караш с 53км  !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци,

Преди 4 дни купих Ауди А6 4G, 3.0 тди, 245кс, купено е от България, с пълна сервизна история, регистрирано 02/2015(моделът е 2011-14), пълен спортен пакет(окачване, интериор, екстериор). 

Колата изглеждаше да е безупречна и техническото състояние перфектно (все още не съм чул звук различен от мъркането на двигателя).

Днес я закарах във възможно най-хвалената автомивка във Варна и наблюдавах как я мият за да не им оставям ключа.

Момчето, което я миеше ме извика с лоша новина: “Брат, фара ти е спукан, някъде!”

Почувствах се (и все още се) като най-големия тъп*нар, който си е изхвърлил торбата с парите в кофата за боклук.

Фарът е доста изпотен и нямам желание да си погледна новата придобивка (особено след като видях, че нов е 3000лв, а е хубаво да се вземат комплект от 2). В момента гледам като гърмян заек и имам чувството, че никога през живота си не съм бил по-неразумен незабелязвайки, че в горната част на фара (под ламарината на калника) пластмасата е отлепена/пукната! Какво ли не ми мина вече през акъла и не ми дава спокойствие да си легна!

Оглеждах фара за клапа която да отворя и да излезе влагата, но не намерих такава. Някой има ли представа дали това е поправимо или трябва да сменям фарове? Ако е, мога ли да изкарам влагата сам и да я закарам да залепят фара, трябва ли да се херметизира?

П.С. Фаровете са матрични, full led и съм от Варна.

Редактирано от Chochokj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох тия романи и хора дето си кръщават колите са ми любимите. Ако няма да спиш за спукан фар продавай тоя разпад, не ти трябва тва напрежение в живота, тоа стрес хаха

 

 

Иначе по темата сменят се отпред стъклата, но трябва да се направи от читав човек. За Варна не знам такъв...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плача.....твА е било гротеска картина :hilezh:

 

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/4g0-941-033c-audi-a6-led-scheinwerfer/1110753181-223-9456?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

...Иначе има алнернативи, тва е примерно че ве разбрах ляв или десен трябва 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши в Гугъл "Фарове-лайф".Момчето е от Варна и можеш да видиш работата му във фейсбук страницата.Той ще ти реши проблема със сигурност ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.aliexpress.com/item/32946663076.html?spm=2114.search0104.3.107.3c522e2cfz5rFZ&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_2_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536%2Csearchweb201603_52%2CppcSwitch_0&algo_expid=e144ec1a-f1ba-43cb-9947-c17ec7c0cffc-17&algo_pvid=e144ec1a-f1ba-43cb-9947-c17ec7c0cffc&transAbTest=ae803_3

 

Ето така ги решават проблемите, маха се старото покритие, почиства се хубаво и се слага новото. Уловката е, че трябва да се сложи в мноооого сухо помещение за да не затворят вътре конденз. Иначе повечето фарове на 4G са напукани по ръбовете. Не знам да има А6 без проблеми във фара бахти, как за толкова години не се научиха да ги правят...

15 hours ago, arturartur said:

Привет. 

Някой знае ли за какво е зелената обувка, която се показва чат-пат и педала на газта леко ме почуква по крака в такъв момент? 

Благодаря.

20190601_163752.jpg

 

"В нарушение си ве състезател" хахаха :D това значи знака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден, че само превишената скорост е причина за зелената обувка, защото на магистралата при 130 пак се показваше тоя чепик, но щом казвате, карай. Не че ми е зор, просто ми беше интересно. Нова кола е и ми беше странно. Тя е на жена ми, но като се качих аз и ми направи впечатленеи. Ама да кара, да се кефи тя, пък аз така или иначе няма да я карам тая пущина. Иначе върви като гламаво това магаре. Но има много голяма "дупка". Натискаш педала, мисли около секунда, секунда и нещо и после ти чупи врата. Аз ще взимам само, за да я вкарвам в обороти чат пат, да продухам тръбите, дето се вика. хахаха 

Добре пичове, със здраве на всички и много безаварийни километри. Дано не ми се налага да влизам тука за въпроси. По-скоро за ташак, да си говорим глупости. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал ли си да показва обувката когато скоростта на колата е по-ниска от ограничението което показва до нея от ляво?

 

Ако пък показва ограничение на скороста различно от реалното, трябва да се ъпдейтне картата. От нея идват данните за ограниченията.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, arturartur написа:

Не съм убеден, че само превишената скорост е причина за зелената обувка, защото на магистралата при 130 пак се показваше тоя чепик, но щом казвате, карай. Не че ми е зор, просто ми беше интересно. Нова кола е и ми беше странно. Тя е на жена ми, но като се качих аз и ми направи впечатленеи. Ама да кара, да се кефи тя, пък аз така или иначе няма да я карам тая пущина. Иначе върви като гламаво това магаре. Но има много голяма "дупка". Натискаш педала, мисли около секунда, секунда и нещо и после ти чупи врата. Аз ще взимам само, за да я вкарвам в обороти чат пат, да продухам тръбите, дето се вика. хахаха 

Добре пичове, със здраве на всички и много безаварийни километри. Дано не ми се налага да влизам тука за въпроси. По-скоро за ташак, да си говорим глупости. 

 

 

Ще те ,,Гъделичка ,, и на магистралата при 130 км/ч-на повечето места по магистралата имаш знак макс 120 км/ч

Аз лично не съм забелязъл знак на магистралата 140............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Максималната скорост на пътя по който колата върви ако няма други ограничения идва от картата на GPS-a, по същия начин като всяка друга навигация. Ако тръгнеш от София по АМ Тракия например, има само един единствен знак че максималната скорост за магистралата е 140 км/ч на излизане от София и той е част от една голяма табела на която са написани максималните скорости за обикновен път и населено място: цък!

 

През 2012 г. обаче ограничението е било 120 км/ч: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също беше с пукнат фар. Точно над калника беше , между прозрачната и черната пластмаса. Забърках малко епоксидна смола, след което го изчистих и я сложих точно над пукнатото и малко в страни. Отворих капака на фара отзад и махнах халогенната крушка и с пистолет за горещ въздух нагрявах фара докато не извадих повечето от влагата. Трябва да се внимава да не се прегрее тая пластмаса ,защото покритието отгоре може да се изпече. След това я оставих да пренощува в гаража с отворена капачка. На сутринта затворих всичко и готово. 

Пукнатината беше от порядъка на 5 мм не повече. И за капак и пляснах едно фолио за допълнителна защита на фара и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не ми се даваха едни пари, и реших да си реша проблема сам. Работа за 2 часа е, а и беше пукнато на хубаво място. 

Забравих да кажа, че лепенето с моментно лепило не е препоръчително, защото след като изсъхне ако влезе малко вътре във фара, и ще стане бял и няма чистене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...