Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Аз сложих пластмасова снадка, като нагрях предварително гофрирания маркуч за да омекне и да влезне по-лесно. Самата снадка беше пак от някакво стъкломиещо (става от възвратен клапан), но може да ползваш и пластмасова тръбичка с подходящ външен диаметър.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бързите връзки вършат работа,но на гофриран маркуч е малко трудно поставянето.

Може и аванс да трябва.

Колегата правилно ти отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви попитам отскоро съм собственик на дизелово ауди и съм още новак  да ви попитам при студен старт нормално ли е да изпуши и веднага да спре  и какъв трябва  да е цвета на пушека черен ли ? и мирис трябва ли да има  :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да ви помоля за един съвет..

На тези студове като се пробвах да отворя капака на колата отвътре лостчето ми се счупи, някакви идеи какво мога да направя, защото сам немога да отворя капака ако ми се наложи.. в момента я отварям като един натиска отпред капака и аз отвътре с клещите дърпам жилото

Audi b6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръкохватката за освобождаване на капака отвътре в купето ли имаш предвид?

Трябва да я смениш.Вариантите са:

-от автоморга-втора употреба

-от дилър на Ауди/ФВ в България-нова

-от колегите @gsb и @Raino-нова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здарвейте, може ли да ми кажете какъв е препоръчителният акумулатор за B7 2.0 TDI 140 к.с., сегашният е бил 72 ач 680 А стартов. Чудя се има ли смисъл да се вземе 74 или 77А, че имало такива варта силвър в магазина. И да ви питам за мнение за VoltKraft AMG 80ач 800А стартов ток (с гел) на цената на вартата 77 ач 780А, но дали е читава марка. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/5/2016 at 10:18 PM, flober9106 said:

 

 

On 10/5/2016 at 10:18 PM, flober9106 said:

 

 

On 10/5/2016 at 10:18 PM, flober9106 said:

 

 

Ето това ти е акумулатора https://autospot.bg/продукти/2/акумулатори-на-ниски-цени/81625/moll-m3-plus-k2-double-lid-85-ah

Всичко друго като Бош Варта се прави в Китай Турция и т.н.т.

Мол е за фабрично вграждане на Ауди, Мерцедес и Порше. И най-важното е че се произвежда само в Германия

Не си за по-малко от 85 ah

Редактирано от vlado0808
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове за много години.Имам шум,нещо като хрущене в предницата като въртя волана и в завои.Казаха ми,че вероятно са шарнири и че на някои коли се получава луфт,а на други направо може да се откачи някое от предните колела в движение.Моля кажете какво е положението при Б6 АЛТ 2001г. седан.Благодаря.

Редактирано от krolp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, vlado0808 написа:

Мол е за фабрично вграждане на Ауди, Мерцедес и Порше. И най-важното е че се произвежда само в Германия

Така е.

Доволен съм от MOLL който монтирах на моя кола,гаранцията е 3 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор! Ще търся Молл тогава. А стартовия 710А не е ли малък? Не е ли по-добре стартовия да е по-голям, т.е. 77ач 780А не е ли по-добре от 85ач 710А. В колата няма някакъв голям консуматор - печки, аудио системи и т.н. Гледам на сайта дето колегата пусна има 95ач 800А с разлика в цената 20лв, мога и него да взема, не ми е проблем.

Поздрави

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Мол, но преди на мястото на Мол модерно беше да се купува Банер. Оказаха се разочарование - правени в Германия, в Австрия на майка си в .....

Топ сериите на Бош, Варта, Ексайд никога, ама никога не са се проваляли.

 

Принципно при еднакъв капацитет и технология трябва да се избира акумулатора с по-малък стартов ток - това е косвен признак за по-дебели плочи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето ти е за смяна. Напълнило се е с гняз от изпусналия О-пръстен и сега студът е сковал гнязта вътре. Сменяй, детска болежка им е моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то добре ще го сменя...ама нещо се опитвах да махам корите по задния капак...ма то май само с напъване неще....зема строша нещо...ще търся клипове да гледам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ли му се е на някой следното.

Докато чакам сутринта колата да позагрее се чу сякяш на 2 пъти леко някакъв много особен гърлен звук от гърнетата. Все едно има тапа и после се е отпушило. Не се чу силно.

Погледнах оборотите, но беше късно, стана за 2-3 сек., а и бях до колата, а не вътре. Беше вдигнала 60 градуса, защото газовата е настроена да обръща на газ като стигне 60.

Преди време, преди поне 2 месеца, пак беше станало веднъж, но следобед, като тръгвах от работа. Тогава бях в колата, но сякаш оборотите не мръднаха.

Утре сутринта ще я изчакам пак да видя, ама ще поседя вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...