Aardvark Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте отново! Имам проблем с температурата на моето А4 1,9 131 коня. Много трудно и бавно качва до 90 градуса, а като пусна климатроника започва да изстива. Изстива и когато я карам по инерция. Смених термостата с BEHR и не губи антифриз. Казаха ми, че може да е от оригиналната печка, но аз лично логика не намирам. Не съм я засичал, но имам чувството, че така гори повече нафта от нормалното дори за зимата. Някакви идеи? Редактирано 23 Януари 2018 от Aardvark Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Колеги от време на време ECUто записва тази грешка. Докато карах колата на бензин за 3-4хил. км светна веднъж или двата пъти чека. Сега започнах да я карам на газ и взе по-често да записва тази грешка. Предполагам ламбда сондата си заминава, но четох, че и от други неща може да я вади тази грешка. Някой със записваща тази грешка да сподели опит? Предполагам това е сондата преди катализатора /той е премахнат/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipk Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги! Колата е Ауди А4 Б6 2003 1,9тди, куатро.Имам следния проблем - имам теч от задния диференциал от към кардана. Семерингата е заминала и трябва смяна. Проблема е, че навсякъде по магазините излиза само оригинална, която е 100лв с отстъпката. Някой може ли да съдейства с размерите на семеринга, за да потърся по - евтин вариант, ако е възможно разбира се. Намерих този размер във форума 45х60х8, а ОЕМ № 016 409 399В. Това ли е размера за А4 Б6? Благодаря предварително. Редактирано 25 Януари 2018 от krasipk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Привет, ако това помогне да се ориентираш... Коя семеринга от схемата е проблемната? Номер 12 или номер 16? Ако е номер "12" то оригинална в Юнитрейд е VAG Уплътнителен пръстен Кат. №: 016 409 399 B Цена: 41.17 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Здравейте,някой знаели как мога да намеря маншона в пантата на петата врата на а4 авант.По точно при дясната панта където е шлауха за течността на задната чистачка.Или ако може някой да каже някакъв номер да си поръчам. Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theuser Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Някой знае ли дали може да се смени само дисплея на панела за климатроника (средния се е разтекъл) или отиваме на цял панел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Здравейте колеги! Искам да ви попитам каква е разликата и има ли такава за двигателите 3.2i и 3.2fsi? И двата ли са с директно впръскване? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 В А4 В7 е само 3.2 FSI , а другият е т.нар. VR6 3.2 от Голф ,не е с директно впръскване и се монтира на съответната голфаджийска платформа използвана от ауди при А3 и ТТ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Защото гледам има А6 с 3.2i и 3.2 fsi. И затова питам. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 То по обявите всякакви работи може да види човек ,надлъжния V6 3,2 си е само ФСИ .В А6 4F би трябвало да има стария 3.0 (аз лично такава не съм виждал ) и вероятно него джамбазите го пишат за 3,2 без ФСИ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Здравейте, имам няколко въпроса. Проблема ми е кабелите между шофьорската врата и купето. Кабелите се накъсали повечето и не ми работят доста неща на вратата, отделно ми правеше чалъми на парктроника (не работеше, мигаше и пищеше. Познат проблем на доста). И въпросите са ми: 1.Мога ли да извадя другата гумичка на вратата от дупката на тонколоната. 2. Кабелите дали ще излязат малко от вратата да имам по лесен достъп до тях. Или ще трябва да разкачам всички букси и да издарпам целия сноп с кабели. 3. Ииии снаждането на кабелите да го направя с други парчета(кабели) или дирекно да ги връзвам. Ако някой е имал работа с тях да пише тук или на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Правилно си се ориентирал в ситуацията, колега. Маха се кората, говорителя и изтегляш маншона и кабелите през вратата и така имаш достъп да ги запоиш на ново - аз лично го направих с допълнително кабелче, но не бе на шофьорската, а от дясната страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Добрем ще пробвам. Благодаря за бързия отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipk Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Здравейте колеги. След като се сдобих със семеринг, дойде време за смяна на маслото в дифовете и скоростната кутия. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 тди 130кс куатро, ръчна кутия - 6-скорости.За раздатката (торсена) - маслото го знам (от скъпото). Въпроса ми е за скоростната кутия и дифовете. Маслото на скоростната кутия и предния диф едно и също ли е, и еднакво ли е и за задния диф. Ако да - мога ли да заменя оригиналното G 052 145 S2 с CASTROL SyNTRANS TRANSAXLE 75W-90 ? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) 11 hours ago, 4ring avus said: То по обявите всякакви работи може да види човек ,надлъжния V6 3,2 си е само ФСИ .В А6 4F би трябвало да има стария 3.0 (аз лично такава не съм виждал ) и вероятно него джамбазите го пишат за 3,2 без ФСИ . Не само би трябвало, а го има. Колата на @VBI е точно такава - 4F AQ 3.0i, но там кода на мотора е BBJ и май беше 218 к.с. Същия се слага и на A8 D3, виждал съм обяви в Немско със снимки на мотора. Редактирано 31 Януари 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) 2 hours ago, krasipk said: Здравейте колеги. След като се сдобих със семеринг, дойде време за смяна на маслото в дифовете и скоростната кутия. Колата е Ауди А4 Б6 1,9 тди 130кс куатро, ръчна кутия - 6-скорости.За раздатката (торсена) - маслото го знам (от скъпото). Въпроса ми е за скоростната кутия и дифовете. Маслото на скоростната кутия и предния диф едно и също ли е, и еднакво ли е и за задния диф. Ако да - мога ли да заменя оригиналното G 052 145 S2 с CASTROL SyNTRANS TRANSAXLE 75W-90 ? Благодаря предварително. Виж тук (вдясно на екрана - Other Products for your Vehicle) - дават го да става ... Ама може и ти тук да си го гледал ... Редактирано 31 Януари 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Преди 8 часа, royce написа: Не само би трябвало, а го има. Колата на @VBI е точно такава - 4F AQ 3.0i, но там кода на мотора е BBJ и май беше 218 к.с. Същия се слага и на A8 D3, виждал съм обяви в Немско със снимки на мотора. Да, моята А6-ца е с този двигател и действително се намира доста трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Някой знае ли номерата и размерите на лагерите на динамото (б6 1.9тди 131к.с AWX) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Здравейте колеги,дайте съвет къде да си пратя подлакътника да ми поправят това: Около Русе ако има случайно ако не може и с куриер да пратя Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Едно питане и от мен. Къде мога да намеря информация колата с какъв акумулатор (параметри) излиза оригинално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 На 4.02.2018 г. at 16:28, teodor_83 написа: Потърси колегата @to4k0, дори ти е близо, от Варна е по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) А нещо с телефон можеш ли да помогнеш че с търсачката не излиза нищо[emoji16] Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Редактирано 8 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) Редактирано 8 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Благодаря[emoji16] Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Преди 9 часа, DimitarBT написа: Къде мога да намеря информация колата с какъв акумулатор (параметри) излиза оригинално? Ако имаш фотос с PR кодовете на колата,е най-лесно.Там пише.За твоя мотор май беше около 70 Ah. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts