Ivo_Dinkov Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Ако имаш ел.седалки с памет- вързано е с паметта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 (Редактирано) Тук съм пропуснал едно НЕ Преди 2 часа, Chitatelia написа: Днес пробвах и при мен НЕ се сваля огледалото. Не са ел. седалките. Имат само надуване. Т.е нямам тази екстра....така ли? Редактирано 17 Март 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Теоретично огледалата се ауто-димват, ако имаш екстрата, дясното пада надолу и се сваля задната щора, ако си седан и е електрическа- това ако си с ел.салон и седалки с памет. Самостоятелно падане на огледалото надолу не съм сигурен, че има, но ти пък сподели, че ти помни според ключа настройките на парното в два различни сета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 (Редактирано) Другото е да може да се активира ама не съм срещал някой да го е правил. Много ще ми е удобно, че почти всеки ден паркирам до едни високи бордюри Редактирано 17 Март 2018 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Здравейте, Днес докато чистих нападали листа и боклуци около акумулатора, забелязах, че имам един празен канал за кабел, който стига до акумулатора. Минава зад серво усилвателя на спирачките, зад ECU-то и влиза някъде в калника, заедно с друг сноп кабели. Хванат си е с фабрични щипки и не ми изглежда нещо слагано допълнително. Някой има ли идея какъв кабел трябва да има там и за какво е? Колата е B7, 2.0TDI 140кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Това мисля, че е въздуховод за изпаренията на електролита от акумулатора. Отделя ги настрани, а не да влизат към купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Изглеждаше ми, че влиза в сноп с кабели, но като спре да вали ще го погледна пак. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Колегата правилно ти отговори,това е за изпаренията от електролита. Маркуч между сервото и акумулатора - тип B6/B7 - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Един майстор ме убеждава, че с машина за източване на двигателното масло се източвало всичкото без проблем, вкарва се маркуч през отвора за щеката. Неговата теория е, че при BFB пробката е монтирана по-високо и не можело да се изкара всичко, както със сондата. Аз знам, че пробката се слага в най-ниската част на картера с цел да излязат утайки и евентуално ако има някакви микроскопични стружки. Да разчитма ли на такава машина или да не се занимавам с глупости? По този начин е улеснение за тях защото не си играят да свалят защитната пластмаса под двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Не се занимавай с глупости, източвай маслото през пробката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 И аз така си помислих, но викам да питам може технологиите да са дръпнали от тази гледна точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 12 hours ago, NITRO1 said: Един майстор ме убеждава, че с машина за източване на двигателното масло се източвало всичкото без проблем, вкарва се маркуч през отвора за щеката. Неговата теория е, че при BFB пробката е монтирана по-високо и не можело да се изкара всичко, както със сондата. Аз знам, че пробката се слага в най-ниската част на картера с цел да излязат утайки и евентуално ако има някакви микроскопични стружки. Да разчитма ли на такава машина или да не се занимавам с глупости? По този начин е улеснение за тях защото не си играят да свалят защитната пластмаса под двигателя. Тоя търтей май го мързи да свали кората и заради тая машина сигурно иска повече пари за смяна на масло ... Питай го с каква машина сменя филтъра ... Всъщност на БФБ не го знам къде е ... може и да е достъпен отгоре ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Ако ползва машината, филтъра го сменя отгоре, като развива единия винт на казанчето за антифриза и го отмества настрани. Иначе отгоре достъп няма до филтъра. Всичките майсторяги се мръщят, като видят , че колата е с кори защото при мен са две една голяма и една малка зад нея. За смяна на масло, възд. ф-р, ф-р купе и пръстена на масления охладител ако се сваля кората плащам 20 лева, ако не се сваля мисля беше 15, таксата за смяна на горивен ф-р е отделна, мисля беше 10 лева. Редактирано 19 Март 2018 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetan Tsvetanov Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Перката за охлаждане започна да се включва докато колата е изгасена и заключена, като дам на контакт спира да върти колата е 1.8т. Някакви предложения? Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 погледни релетата които са в кутията на еку-то,може да са под вода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 преди 7 минути, Tsvetan Tsvetanov написа: Перката за охлаждане започна да се включва докато колата е изгасена и заключена, като дам на контакт спира да върти колата е 1.8т. Някакви предложения? Мерси! Ако няма грешки през VCDS или окъсил къбел някъде ... или най-вероятно тъпия модул за управление на перките правии мизерии. (това алуминиевото на гредата отляво отпред) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Преди 13 часа, VBI написа: Не се занимавай с глупости, източвай маслото през пробката. +1 Другото са разни превземания на т.нар.''майстор''. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 (Редактирано) Колеги скоро ще сменям ремъци и ролки, но не знам на каква водна помпа да се спра? Предишната дето сложих беше HEPU и взе да сълзи съвсем леко още на 3-тата година и 35000 км , пък за оригиналната изчетох няколко мнения, че се пукала оста и почвала да превърта и колата вдигала градуси? Майстора при който ще сменям ангренаж също сподели за чести рекламации с Hepu, а оригиналната пък е и на 2-на цена и при това с отстъпка с връщане на стара оригинална която нямам. Каква препоръка за водна помпа бихте дали, да купувам оригинална или друга марка афтърмаркет? Редактирано 20 Март 2018 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Според мен си купи оригинална (аз такава сложих на А4-ката) и дори и другите ти части от ангренажния комплект да са афтермаркет (смяна на 60 000км) ще сменяш водната помпа през 1 път защото я дават за около 120 000км пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Сигурно нея ще взема, но ако намеря някоя стара оригинална за да я върна заради отстъпката. По принцип гледам с афтърмаркет части на 5 г или макс 60к км да сменям. Комплект ангренаж, оптяжна и паразитна ролка на INA дали бива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 (Редактирано) А коя марка е "оригиналната"? А истинската оригинална е с пластмасова турбина и не "пука оста", а се пука самата турбина около оста и да, колата прегрява за секунди, не е мит нито легенда. Редактирано 20 Март 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 (Редактирано) да моя е грешката, пука се самата турбина около оста и превърта. Иначе и аз се чудех кой ги произвежда 038121019D 038121031F тези номера съм виждал върху оригинална и VW AUDI щампи. Редактирано 20 Март 2018 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Аз съм слагал безброй помпи Рувил, Фаи. Никога, ама никога не съм имал оплаквания от тези марки. От ангренажен комплект Ина и Контитеч също НИКОГА не съм имал оплаквания. Това при пробег 60 000 км или 4 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Преди 8 часа, kx3m написа: Сигурно нея ще взема, но ако намеря някоя стара оригинална за да я върна заради отстъпката. Тези водни помпи на практика не са нови а са рециклаж,за това и искат да върнеш старата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Привет, колеги, колата е Б6 1.8т 150к.с. на предно след малко засилване софтуерно и слагане на 18ките съединителят почна да се обажда и да буксува от 2ра нагоре при настъпване на фуул бууст, на място при потегляне не тресе и се усеща. Въпросът е дали нов стоков ще е ок и дали ще е държи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts