Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Датчика е отдолу на картера, и е стандартен за цялата ваг група. Монтира се на коли след 2000г(преди това се поставя обикновен температурен датчик на тръбата за маслото на турбото). Служи за измерване на ниво и температура, двукръгов е и работи по цифров метод, има роля за изчисляване качеството на маслото и от там за сервизните интервали. Единия кръг мери температурата, другия нивото, посредством промяна на температурното съпротивление на намотка.

Друг е въпроса дали може да се види на таблото...При Ц5 може, при Б6-7 не знам, иначе може да се види през вагком в инструментс и мотор, на кои канали не помня.

На който му се чете ето схема и принцип на работа

.http://www.alm.hk/tiny/tinytog.php

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 5 часа, NIKO написа:

 

В интерес на истината да - освен температура масло показания имам и за ниво на маслото. Явно този датчик дава информация и за 2-те неща, както казват колегите.

 

П.С. Колеги,не мога да намеря информацията как се променя през Vagcom интервала за мигачите при "чукване" на лоста. В момента като бутна лоста имам 3 мигания, но искам да го променя на 4 или 5 мигания. Имам спомен че някъде из форума го четох но сега не мога да го намеря. Ще съм благодарен на помощ.

Редактирано от mi_audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с 1.8Т (BFB) (B6) или (B7) с една електрическа перка на радиатора отпред и с Ваг Ком под ръка да има желание да тества нещо и да ми даде информация след теста???

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги, един сериозен въпрос. Колата е Б6 1.8т 150 к.с. 317 хил. км. Каране в града, спокойно и колата угасна изведнъж. След това запали от 3-4 въртене и държеше 1400 оборота и лампата EPC на таблото светеше. Имам тези джобните диагностики за четене и триене на грешки. Закачих я веднага и имаш записани 2 грешки p0322 ignition/distributor engine speed input circuit no signal и p0011 "A" camshaft position - timing over-advanced or system performance. След триене на грешките колата запали без ядове и държеше нормални обороти. Този номер ми го направи още няколко пъти ( гасненето в движение) и един-два пъти палене от 4-5 въртене ( при нормално палене от 1/4 оборот). Приятел сподели, че едната грешка може да е от обтегача и веригата. Като е загрял мотора има леко шумолене, като на верига, но не мисля, че е толко много. Километрите са реални, ако е той възможно ли е да му е дошло време, да се е разтегнала веригата... ? Благодарен съм за всякакви мнения и съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик колянов вал, 80лв. и си в играта.

Като изстине пали, загрее ли гасне и после няма палене...или трудно.Сменяй бързо, че да не викаш репатрак някаде.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Одеве ми изчезна климатроника,не духа студено.

Закачих я на кабела и ми показа 

грешка g65. Какво трябва да направя? И още един проблем спряха да работят ел седалките ,проверих бушоните и всичко е наред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, откачи ми се наполовина една от корите в средата на купето и искам да си я премахна напълно. Някой знае ли в София канал, който мога да ползвам, за да се навра под колата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 Б6 Avant 2004г 1.9 TDI 101ps AVB мотор

Изчетх една камара теми за EGR-а . При мен проблема е че ми омаслява около негои всичко става с масло. Свалях го, чистих го , оглеждах го да разбера от къде ми омаслява, но така и не разбрах.За една година всечко оля около него. Опитах се да го изолирам с ламаринки, да не вкарва мизерий от картера, с VAG-кома му намалям стойностите но започва да ми набива грешка. 

Имам и пасат б5 1998г. там всичко е затапено, знам  каква е процедурата и вече 4-5 години проблеми няма.

Кажете как се оправя това с грешката. Как става или при кого да отида . За врачанско става въпрос.

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой случайно да знае достатъчно надежден ли е автомата в А4 Б7 бензин BFB, и какъв се води типтроник или мултитроник? Автомобила е без куатро, ако има някакво значение. Ако се прецака има ли кой да го прави в Бг? Ремонта скъп ли е? Разхода предполагам ще е същия , като на BFB ръчка с куатро? Обслужването - веднъж на 60к. масло ли е? Има ли някакви софтуерни настройки след смяната на маслото? Самото масло предполагам ще е около 300 лева?

P.S. Сега видях , че е мултитроник..................................................тази не е от най-здравите кутии мисля?

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какъв е размера на меката връзка на генерацията?

Става въпрос за ауди а4 б6 1.9 тди.

Редактирано от Митака55555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се загледах в талона на колата - верно ли тия гюмове са по тон и седемстотин? Се си мислех че са 1.5 максимум...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тия стават. И аз имам 4 броя и мога да ти услужа ако си близо до Хаджи Димитър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какъв е размера на меката връзка на генерацията?

Става въпрос за ауди а4 б6 1.9 тди.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте мнение за сервиз в който да проверя генерацията. Какво мислите за Мкомплект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десния плафон на задния номер не свети, поръчах нов и той не иска, загледах се отзад в пластините, едната е леко потънала. Пробвах да изправя малко крачетата на плафона за по-добър контакт, но без успех. Пръсках и с контактен спрей, но явно разстоянието пак е много голямо. Дайте съвет моля, какво да правя? Мога ли да наслоя с един поялник малко или при първата копка ще падне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих от китайските ЛЕД плафони и при монтажа им открих, че някой (собственика преди мен) е запоил къси кабелчета 5-10 см между пластинките и плафона. Щом имаш поялник - мисля, че този вариант ще е най-стабилния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, питането ми е къде е дренажната тръба за конденза от климатика. Никога под колата не съм виждал локва, следователно трябва да е запушена. Но пък и стелките са сухи, което също е странно. Често се случва, например, ако климатика е включен, но вентилатора е на 1 или 2 чертички и духа доста слабо, и в даден момент реша да усиля вентилатора докрай, от решетките на въздуховодите направо почва да пръска капки вода като дъжд. Не е много приятно. Идеята ми е да отпуша всичко, което може да се отпуши. 
Има супер много теми, но в една конкретно бяха споделили снимки, които вече не са налични.

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. След изключване на акумулатора имам проблем с автоматичното вдигане на стъклата. След като се прибрерат напълно се отварят около 5-10см. Съществува ли настройка през копчетата им за управление която трябва да се извърши за да се възстанови нормалното им функциониране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По смътен спомен,задържаш копчето за сваляне,докато се свалят и после обратно на вдигане докато се вдигнат и трябва се възвърне автоматичния режим.

 

Ако повтори процедурата непрекъснато сваляне и вдигане х2 х3 пъти и ако няма други проблеми ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...