Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой правил ли е скоро цялото/голямо обслужване на AWX?

Може ли да сподели цени?

Не ме интересуват цени за масло и филтри, а за всичко останало, което се сменя и цена за труд.

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея дали е възможно да се регулира чувствителността на сензора за светлина, в частност кога да пуска къси и кога дневни светлини. Ето днес примерно в облачното време упорито си пуска ксенона - демек тъмно му е, но пък халогените не светват при откл/закл - значи все пак знае че е светло. Общо взето дневните сработват при слънчево време - иначе си жули на късите...

 

Мисля че става с ВАГ-КОМа. Не знам със 100% сигурност, защото моето Ауди няма сензор, но на баща ми Голфа има и става от този екран:

 

rls-sensor.png

 

Мисля че при Аудита които имат сензор е същото или подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди на този екран:

 

remote-windows.png?w=669

 

Запиши си сегашния код някъде и извади 32 от него. Например ако кода е бил 11836, трябва да стане 11804.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само забравих да те предупредя - преди на извадиш 32 бъди сигурен че шестия бит е 1. Ако е 0, значи вече е изключено и тогава ако извадиш 32 ще объркаш другите битове.

 

За да провериш, просто напиши в Гугъл стария код: 11836 in binary

 

Ще се получи нещо такова:

 

11 836 =
0b10111000111100

 

Погледни шестата цифра от дясно на ляво. Трябва да е единица. След като извадиш 32 ще стане на нула, а всички останали числа ще останат непроменени:

 

11 804 =
0b10111000011100

 

Всяко едно число от тази поредица включва и изключва нещо различно, така че трябва да се промени само шестата цифра от 1 на 0.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от доста време не ми свети лампата в жабката, крушката е сменена, но пак не светва, някой запознат ли от къде взима захранване понеже не виждам ключ които да я включва при отваряне. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави контакт от амортисьорчето на вратата. Махни страничния панел и ще го видиш в какво състояние е. Жабката плавно ли се отваря?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи амортисьорчето е откачено. Прегледай тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=113317&page=2


Колеги, капаци от огледалата на B7 ще станат ли на B6 ? Защото пробвах един, но или не съм го напаснал хубаво или просто си има някаква минимална разлики между двата капака 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Къде точно се намира тази шайба? И колко трябва да показва този synchro angle?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нея е ангренажния ремък, но по-добре не пипай щом не знаеш къде е. Ъгъла трябва да е 0.

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Имам следния проблем - жена ми кара колата при газаджията за смяна на филтрите. Когато спира вижда, че по колата има масло. Газаджията дига капака и какво да види - двигателя пуши и е облян с масло. Няма никакви индикации по таблото. Той предположи, че ако скоро е сменяно маслото може да са пренатегнали масления филтър. Вчера проверих нивото на маслото и се оказа, че е малко над максимума и един познат каза, че трябва да се източи малко.  Иначе вчера я запалих нямаше нищо.Това от какво може да е и какво да отчаквам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги предстои ми смяна на датчика за задните светлини някой може ли да ми каже какъв да си взема по точно каква марка понеже има няколко варианта и ако някой знае оригиналния каква марка е? Колата е а4 б6 2.5тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като го сменях имаше варианти от 22 до 68-оригиналния,взех някакъв среден вариант 30 и няколко лева беше,марка не помня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за сега фоволен ли си чудя се дали дали си заслужава да дам пари за оригинален или да взема и аз нещо средно като вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Имам следния проблем - жена ми кара колата при газаджията за смяна на филтрите. Когато спира вижда, че по колата има масло. Газаджията дига капака и какво да види - двигателя пуши и е облян с масло. Няма никакви индикации по таблото. Той предположи, че ако скоро е сменяно маслото може да са пренатегнали масления филтър. Вчера проверих нивото на маслото и се оказа, че е малко над максимума и един познат каза, че трябва да се източи малко.  Иначе вчера я запалих нямаше нищо.Това от какво може да е и какво да отчаквам?

Бас хващам че не са ти източили старото масло и са ти наляли новото при старото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм...

 

При приятел го сменях да му се невиди. Не би ме излъгал. Винаги ми е казвал какво е? А имам и друг проблем - като запала и когато подам газ се чува все едно нещо засмуква въздух и се забавя и чак тогава се форсира. Това пък на какво се дължи? Даже когато изпреварвам се чудя няма много вътък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...