герги Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Колеги, нормално ли е когато се пусна надолу, стрелката на термостата да пада до 60/70 градуса? След това след 3/4 минути на прав път да си дойде на 90 пак.Още един въпрос. Лявата страна на задното окачване ми е с няколко милиметри по-ниска, даже 1см. Какво може да бъде причината? Изцяло задното окачване ми се струва много ниско. Как мога да го повдигна повече?Нормално е да ти е по-ниско от едната страна,поради различна умора на пружините.Ако искаш да го вдигнеш,или си купи нови пружини,но не знам колко би се вдигнало,едва ли ще е много,или подложки на старите.За температурата,мисля че не би трябвало да пада чак толкова,но може да падне малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Колеги, нормално ли е когато се пусна надолу, стрелката на термостата да пада до 60/70 градуса? След това след 3/4 минути на прав път да си дойде на 90 пак.Още един въпрос. Лявата страна на задното окачване ми е с няколко милиметри по-ниска, даже 1см. Какво може да бъде причината? Изцяло задното окачване ми се струва много ниско. Как мога да го повдигна повече? Не е нормално. Аз също винаги спирам с двигател когато слизам по надолнище. И моята това го правеше. Мислех че е нормално и я карах така с години. Но когато дойде време да сменям ангренажния ремък, смених и термостата с нов. Новия просто я заковава на 90, даже и на най-голямото надолнище. От тогава и през Троянския проход съм минавал, и през Шипченския – няма лято, няма зима - температурата си стои закована на 90. За окачването виж да не би едната пружина да е по-нова от другата. При скъсана пружина ако се смени само едната става точно това. Винаги трябва да се сменят и двете. Редактирано 21 Февруари 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokie Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Спадането на температурата на колата зависи от външната температура и топлоотдаването на вътрешното радиаторче... особено когато е все още в процес на загряване... При -10... -15 градуса, ненатоварен режим на колата под 2000 оборота и парното вътре на червено и на мен ми спада температурата на колата до към 70-тина... като преди това е била на 90...На предната ми кола правеше абсолютно същото нещо, всички ме убеждаваха, че проблем е термостата, купих нов Wahler, сложих... промяна никаква... тествах стария... отваря... затваря... и заключих, че парното ми вътре е с голямо кпд и се примирих... ако си загрява добре колата, аз не бих пипал... скоро тествах една машина, която за 15мин. при къси отсечки и яко газ на правите едва стигна до 70 градуса при външна 7-8 градуса... за ме това е проблемен термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Колеги, нормално ли е когато се пусна надолу, стрелката на термостата да пада до 60/70 градуса? След това след 3/4 минути на прав път да си дойде на 90 пак.Колегата CVT ти е обяснил,че не е нормално...вдигането от 60 до 90 градуса за 3/4мин и това не е нормално при мен за 5/6км лепва 90 градуса и не мърда.Другото което юожеш да провериш през ВагКом дали ти показва правилно уреда на таблото защото мисля,че са два отделни датчика за табло и ДВГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Колеги,няколко въпроса за А4 Б6 2001-а седан 2.0 ALT.1.При отключен автомобил задна дясна врата не се отваря от дръжката от вътре,само отвън.Пак при отключен автомобил багажника е заключен,а преди не беше така.Отключва се като задържа бутона от дистанционното за 2-3 сек.Преди се откл./закл. само с натискане,а сега само със задържане за 2-3 сек.Имам и външна аларма,но с другите врати проблеми няма.2.При потегляне на студен двигател докато въртя волана от предницата се чува едно странно хрупане,предимно като въртя на място и докато се движа в квартала.По принцип знам,че тампоните на двигателя ми са за смяна.В тях ли е проблема,хидравлика или нещо друго?3.Стрелката за температурата не отлепя от 50 градуса,а до скоро си работеше.Парното духа едва-едва топло и то чак след 2-3 км в града.Предполагам термостата е за смяна. Благодаря и лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 За централното виж на вратата да не си си пуснал „детския” режим, има една ключалка до самата брава, виж да не е завъртяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Колегата CVT ти е обяснил,че не е нормално...вдигането от 60 до 90 градуса за 3/4мин и това не е нормално при мен за 5/6км лепва 90 градуса и не мърда.Другото което юожеш да провериш през ВагКом дали ти показва правилно уреда на таблото защото мисля,че са два отделни датчика за табло и ДВГ. Моята с новия термостат вдига на 90 градуса точно за 5 минути което представлява 2,5 км градско. Разстоянито и времето го знам точно, защото го минавам почти всеки ден. Началната температура на двигателя е 12-15 градуса (това е амбиентната температура в гаража ми), а температура на въздуха сутрин отвън е средно около 5 градуса тези дни. Това обаче е бензин FSI, които за сред най-бързо загряващите двигатели. За дизелите не знам. Редактирано 22 Февруари 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Колеги имам едно питане ако климатика вдигне прекомерно високо налягане и въпросния датчик неработи компресора изключва ли?...или избива на най слабото звено по веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 За централното виж на вратата да не си си пуснал „детския” режим, има една ключалка до самата брава, виж да не е завъртяна.Благодаря,не се сетих,май преди време я ръчках нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Колегата CVT ти е обяснил,че не е нормално...вдигането от 60 до 90 градуса за 3/4мин и това не е нормално при мен за 5/6км лепва 90 градуса и не мърда.Другото което юожеш да провериш през ВагКом дали ти показва правилно уреда на таблото защото мисля,че са два отделни датчика за табло и ДВГ. Моята с новия термостат вдига на 90 градуса точно за 5 минути което представлява 2,5 км градско. Разстоянито и времето го знам точно, защото го минавам почти всеки ден. Началната температура на двигателя е 12-15 градуса (това е амбиентната температура в гаража ми), а температура на въздуха сутрин отвън е средно около 5 градуса тези дни. Това обаче е бензин FSI, които за сред най-бързо загряващите двигатели. За дизелите не знам. Моята вдига за 7/8 минути до 90 при последните температури на времето и стои там ако съм на прав път. При минусови температури за 15мин едвам ставаше 90. Като се пусна надолу пада до 70. След няколко минути пак на 90 и стои така, но не съм го пробвал на дълъг път. Например да карам час и след това да се пусна надолу. Редактирано 23 Февруари 2016 от ikoseomer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 За колко веме загрява колата е малко индивидуално, по принцип дизелите вдигат по-бавно температурата, както и големите двигатели, но веднъж стигнали 90 градуса трябва там да си стоят. Поне аз не знам в Бг да има чак такова нанадолнище, дето да може да го пуснеш цялото на ППХ че чак да ти падне температурата. И на мен са ми развивали теории, че видиш ли двг-то било с голямо КПД и за това греело малко и изстива на спускане. Е, изстиваше с 3 различни, нови термостата, с четвъртия нещата си дойдоха по местата и никога повече не видях стрелката да мърда от 90 както и където и да я карах... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Поне аз не знам в Бг да има чак такова нанадолнище, дето да може да го пуснеш цялото на ППХ че чак да ти падне температурата.Пресен пример от миналата седмица. Прибирах се от "Златните мостове". Слизането ми от там продължи около 30 минути, поради бруталната мъгла. В Бояна вече бях на 70 градуса. Термостатът ми е оригинален (закупен от "Порше Запад"), сменен преди 1 година. А заедно с него смених и антифризът с FEBI G12. Редактирано 23 Февруари 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Колко литра антифриз ми трябва за В6 1.8т? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Мисля, че цялата система събира около 7 литра течност...в какво съотношение ще го правиш антифриз - вода ти си решаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Пресен пример от миналата седмица. Прибирах се от "Златните мостове". Слизането ми от там продължи около 30 минути, поради бруталната мъгла. В Бояна вече бях на 70 градуса. Термостатът ми е оригинален (закупен от "Порше Запад"), сменен преди 1 година. А заедно с него смених и антифризът с FEBI G12. И при мене стария термостат който сваляше температурата при надолнище беше оригинален, закупен с колата на ново. Това падане го забелязах за първи път когато колата ми беше само на една година. Но просто реших че това е нормално, защото мислех че на нова кола всичко е изрядно. И така я карах още 9 години до миналата година, когато смених термостата с пак с оригинален от Порше Изток. Новия не го прави. Мисълта ми е че и двата бяха оригинални, но ми се струва че първия е бил дефектен от самото начало. Освен това според мен падането на температурата при надолнище се дължи на това че термостата компенсира прекалено много при загряването на двигателя от слизането. С други думи отваря се напълно вместо частично или не се затваря на време след като двигателя е вече охладен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Е то аз "уцелих" от четвъртия път - и 4-те си бяха оригиналдъ от порше изток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Мисля, че цялата система събира около 7 литра течност...в какво съотношение ще го правиш антифриз - вода ти си решавашА в същност,трябва или може и да не се разрежда антифриза с вода?Моя като го мера ми показва –60,тоест почти концентрат.За G12 става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Според мен е хубаво да се разреди! Високо концентрирания антифриз води до влошаване на охлаждащите му свойства. На работа съм имал случай, че машината грее лятно време и се е оказало от антифриза, че не бил разреден както трябва. Това при земеделски машини - яко натоварени в жегите. Сега при колите дали ще повлияе незнам. Аз си го правя на -35 да съм си спокоен. Редактирано 23 Февруари 2016 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Напълно си прав,повече от -35 няма смисъл за нашия регион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Здравейте ! Карам Б6 с обикновенна предна броня . Интересува ме дали ако си купя само дифузер С4 ще пасне на бронята и най вече от каде да го намера този дифузер .На S4 предната и задната броня са цели. Трябва да си купиш цялата броня. На обикновените А4 броните са от 2 части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 (Редактирано) Някой има ли идея дали е възможно да се регулира чувствителността на сензора за светлина, в частност кога да пуска къси и кога дневни светлини. Ето днес примерно в облачното време упорито си пуска ксенона - демек тъмно му е, но пък халогените не светват при откл/закл - значи все пак знае че е светло. Общо взето дневните сработват при слънчево време - иначе си жули на късите... Редактирано 24 Февруари 2016 от GRUEL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Колеги кажете на А4 Б7 18 джанти ет 42 8ж 225/40/18 гуми като размер добре ли са и евентуално на 45 може ли да събере или не. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado0808 Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 (Редактирано) 45 Няма да сатне 235 40 18 това ти размера Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 размера ти е 234/40/18 иначе ще лъже и километрите ! На 8J джанти можеш да си сложих и 225 тъй като това е минимума за нормално каране без стречове и такива работи !аз сега на новия комплект 19" сложих 225 тъй като са 8J! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts