Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Колеги, нормално ли е когато се пусна надолу, стрелката на термостата да пада до 60/70 градуса? След това след 3/4 минути на прав път да си дойде на 90 пак.

Още един въпрос. Лявата страна на задното окачване ми е с няколко милиметри по-ниска, даже 1см. Какво може да бъде причината? Изцяло задното окачване ми се струва много ниско. Как мога да го повдигна повече?

Нормално е да ти е по-ниско от едната страна,поради различна умора на пружините.Ако искаш да го вдигнеш,или си купи нови пружини,но не знам колко би се вдигнало,едва ли ще е много,или подложки на старите.За температурата,мисля че не би трябвало да пада чак толкова,но може да падне малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, нормално ли е когато се пусна надолу, стрелката на термостата да пада до 60/70 градуса? След това след 3/4 минути на прав път да си дойде на 90 пак.

Още един въпрос. Лявата страна на задното окачване ми е с няколко милиметри по-ниска, даже 1см. Какво може да бъде причината? Изцяло задното окачване ми се струва много ниско. Как мога да го повдигна повече?

 

Не е нормално.

 

Аз също винаги спирам с двигател когато слизам по надолнище. И моята това го правеше. Мислех че е нормално и я карах така с години. Но когато дойде време да сменям ангренажния ремък, смених и термостата с нов. Новия просто я заковава на 90, даже и на най-голямото надолнище. От тогава и през Троянския проход съм минавал, и през Шипченския – няма лято, няма зима  - температурата си стои закована на 90.

 

За окачването виж да не би едната пружина да е по-нова от другата. При скъсана пружина ако се смени само едната става точно това. Винаги трябва да се сменят и двете.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спадането на температурата на колата зависи от външната температура и топлоотдаването на вътрешното радиаторче... особено когато е все още в процес на загряване... При -10... -15 градуса, ненатоварен режим на колата под 2000 оборота и парното вътре на червено и на мен ми спада температурата на колата до към 70-тина... като преди това е била на 90...

На предната ми кола правеше абсолютно същото нещо, всички ме убеждаваха, че проблем е термостата, купих нов Wahler, сложих... промяна никаква... тествах стария... отваря... затваря... и заключих, че парното ми вътре е с голямо кпд и се примирих... ако си загрява добре колата, аз не бих пипал... скоро тествах една машина, която за 15мин. при къси отсечки и яко газ на правите едва стигна до 70 градуса при външна 7-8 градуса... за ме това е проблемен термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нормално ли е когато се пусна надолу, стрелката на термостата да пада до 60/70 градуса? След това след 3/4 минути на прав път да си дойде на 90 пак.

Колегата CVT ти е обяснил,че не е нормално...вдигането от 60 до 90 градуса за 3/4мин и това не е нормално при мен за 5/6км лепва 90 градуса и не мърда.Другото което юожеш да провериш през ВагКом дали ти показва правилно уреда на таблото защото мисля,че са два отделни датчика за табло и ДВГ.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,няколко въпроса за А4 Б6 2001-а седан 2.0 ALT.

1.При отключен автомобил задна дясна врата не се отваря от дръжката от вътре,само отвън.Пак при отключен автомобил багажника е заключен,а преди не беше така.Отключва се като задържа бутона от дистанционното за 2-3 сек.Преди се откл./закл. само с натискане,а сега само със задържане за 2-3 сек.Имам и външна аларма,но с другите врати проблеми няма.

2.При потегляне на студен двигател докато въртя волана  от предницата се чува едно странно хрупане,предимно като въртя на място и докато се движа в квартала.По принцип знам,че тампоните на двигателя ми са за смяна.В тях ли е проблема,хидравлика или нещо друго?

3.Стрелката за температурата не отлепя от 50 градуса,а до скоро си работеше.Парното духа едва-едва топло и то чак след 2-3 км в града.Предполагам термостата е за смяна.

 

Благодаря и лека вечер ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За централното виж на вратата да не си си пуснал „детския” режим, има една ключалка до самата брава, виж да не е завъртяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата CVT ти е обяснил,че не е нормално...вдигането от 60 до 90 градуса за 3/4мин и това не е нормално при мен за 5/6км лепва 90 градуса и не мърда.Другото което юожеш да провериш през ВагКом дали ти показва правилно уреда на таблото защото мисля,че са два отделни датчика за табло и ДВГ.

 

Моята с новия термостат вдига на 90 градуса точно за 5 минути което представлява 2,5 км градско. Разстоянито и времето го знам точно, защото го минавам почти всеки ден. Началната температура на двигателя е 12-15 градуса (това е амбиентната температура в гаража ми), а температура на въздуха сутрин отвън е средно около 5 градуса тези дни.

 

Това обаче е бензин FSI, които за сред най-бързо загряващите двигатели. За дизелите не знам.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно питане ако климатика вдигне прекомерно високо налягане и въпросния датчик неработи компресора изключва ли?...или избива на най слабото звено по веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За централното виж на вратата да не си си пуснал „детския” режим, има една ключалка до самата брава, виж да не е завъртяна.

Благодаря,не се сетих,май преди време я ръчках нещо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата CVT ти е обяснил,че не е нормално...вдигането от 60 до 90 градуса за 3/4мин и това не е нормално при мен за 5/6км лепва 90 градуса и не мърда.Другото което юожеш да провериш през ВагКом дали ти показва правилно уреда на таблото защото мисля,че са два отделни датчика за табло и ДВГ.

 

Моята с новия термостат вдига на 90 градуса точно за 5 минути което представлява 2,5 км градско. Разстоянито и времето го знам точно, защото го минавам почти всеки ден. Началната температура на двигателя е 12-15 градуса (това е амбиентната температура в гаража ми), а температура на въздуха сутрин отвън е средно около 5 градуса тези дни.

 

Това обаче е бензин FSI, които за сред най-бързо загряващите двигатели. За дизелите не знам.

 

Моята вдига за 7/8 минути до 90 при последните температури на времето и стои там ако съм на прав път. При минусови температури за 15мин едвам ставаше 90. Като се пусна надолу пада до 70. След няколко минути пак на 90 и стои така, но не съм го пробвал на дълъг път. Например да карам час и след това да се пусна надолу. 

Редактирано от ikoseomer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колко веме загрява колата е малко индивидуално, по принцип дизелите вдигат по-бавно температурата, както и големите двигатели, но веднъж стигнали 90 градуса трябва там да си стоят. Поне аз не знам в Бг да има чак такова нанадолнище, дето да може да го пуснеш цялото на ППХ че чак да ти падне температурата. И на мен са ми развивали теории, че видиш ли двг-то било с голямо КПД и за това греело малко и изстива на спускане. Е, изстиваше с 3 различни, нови термостата, с четвъртия нещата си дойдоха по местата и никога повече не видях стрелката да мърда от 90 както и където и да я карах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне аз не знам в Бг да има чак такова нанадолнище, дето да може да го пуснеш цялото на ППХ че чак да ти падне температурата.

Пресен пример от миналата седмица. Прибирах се от "Златните мостове". Слизането ми от там продължи около 30 минути, поради бруталната мъгла. В Бояна вече бях на 70 градуса. Термостатът ми е оригинален (закупен от "Порше Запад"), сменен преди 1 година. А заедно с него смених и антифризът с FEBI G12.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че цялата система събира около 7 литра течност...в какво съотношение ще го правиш антифриз - вода ти си решаваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресен пример от миналата седмица. Прибирах се от "Златните мостове". Слизането ми от там продължи около 30 минути, поради бруталната мъгла. В Бояна вече бях на 70 градуса. Термостатът ми е оригинален (закупен от "Порше Запад"), сменен преди 1 година. А заедно с него смених и антифризът с FEBI G12.

 

И при мене стария термостат който сваляше температурата при надолнище беше оригинален, закупен с колата на ново. Това падане го забелязах за първи път когато колата ми беше само на една година. Но просто реших че това е нормално, защото мислех че на нова кола всичко е изрядно. И така я карах още 9 години до миналата година, когато смених термостата с пак с оригинален от Порше Изток. Новия не го прави.

 

Мисълта ми е че и двата бяха оригинални, но ми се струва че първия е бил дефектен от самото начало. Освен това според мен падането на температурата при надолнище се дължи на това че термостата компенсира прекалено много при загряването на двигателя от слизането. С други думи отваря се напълно вместо частично или не се затваря на време след като двигателя е вече охладен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че цялата система събира около 7 литра течност...в какво съотношение ще го правиш антифриз - вода ти си решаваш

А в същност,трябва или може и да не се разрежда антифриза с вода?Моя като го мера ми показва –60,тоест почти концентрат.За G12 става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е хубаво да се разреди! Високо концентрирания антифриз води до влошаване на охлаждащите му свойства. На работа съм имал случай, че машината грее лятно време и се е оказало от антифриза, че не бил разреден както трябва. Това при земеделски машини - яко натоварени в жегите. Сега при колите дали ще повлияе незнам. Аз си го правя на -35 да съм си спокоен.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Карам Б6 с обикновенна предна броня . Интересува ме дали ако си купя само дифузер С4 ще пасне на бронята и най вече от каде да го намера този дифузер .

На S4 предната и задната броня са цели. Трябва да си купиш цялата броня. На обикновените А4 броните са от 2 части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея дали е възможно да се регулира чувствителността на сензора за светлина, в частност кога да пуска къси и кога дневни светлини. Ето днес примерно в облачното време упорито си пуска ксенона - демек тъмно му е, но пък халогените не светват при откл/закл - значи все пак знае че е светло. Общо взето дневните сработват при слънчево време - иначе си жули на късите...

Редактирано от GRUEL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете на А4 Б7 18 джанти  ет 42  8ж  225/40/18 гуми като размер добре ли са и евентуално на 45 може ли да събере или не. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

размера ти е 234/40/18 иначе ще лъже и километрите ! На 8J джанти можеш да си сложих и 225 тъй като това е минимума за нормално каране без стречове и такива работи !
аз сега на новия комплект 19" сложих 225 тъй като са 8J! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...