Jump to content

Помощ при избора на B6 quattro


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

преди около седмица продадох B4-ката и дойде времето за "ново" Ауди. Нямам никакви колебания за модела - B6 1.8T/1.9TDI quattro e следващата ми кола! Седан или Авант няма значение...

 

Преди да премина към колите, на които съм хвърлил око искам да попитам значително по-добър ли е BFB мотора от AVJ? Трябва ли да ми бъде приоритет или по-скоро да гледам конкретния екземпляр?

 

1. Първата обява, но която смятам да се обадя като се върна (извън БГ съм до края на седмицата) e:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471460056933208&slink=guyfvy

 

2. http://www.cars.bg/c1924059

 

3. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477056187446675&slink=guyfvy

4. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11466863580471413&slink=guyfvy

 

3 и 4 са в една и съща автокъща и ходих да ги гледам, но нямах много време, а и се стъмваше вече... Външно и 2те ми харесаха. Аванта има забележки по задната броня, но като цяло и 2те са доста добре като екстериор. Вътре аванта е доста по-свеж - бутоните по конзолата не са захабени изобщо. Цената е добра, но стои на обява от 100 години...

Кожата на седана беше в доста добро състояние, но всичко по таблото беше доста захабено, жабката е тоталка, конзолата около лоста за скорости се клатеше, което хич не ме накефи... Сваляли са я най-вероятно и са счупили някоя щипка, но защо са барникали там? Ел. седалките нещо не работеха както трябва, но може би причината беше, че акумулатора беше много слаб. Сама не успя да запали, но с "буустърчето" запали без проблем. Ауспусите бяха катранено черни отвътре, а на аванта лъщяха. Озадачи ме и липсата на подлакътник. Не че е ми е критерий това, но не е ли все пак това базова екстра? В аванта се почувствах доста по-комфортно точно заради подлакътника.

Джамбазина ми каза, че нямало никакъв проблем да закараме колите на сервиз, но било по 100 кинта в посока с платформа :huh:

 

5. Тая е постничка, но изглежда свежа и на външен вид много ми харесва

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479291848532515&slink=guyfvy

Вярно има Босе... ама до там!

 

Както казах и 1.9 ми е вариант, но нещо не мога да си харесам по обявите. Тази е хубава, но я оставям назад в списъка, че е далечко:

http://www.cars.bg/c1821068

 

Какво мислите за тия кочини? Някой др. ходил ли е да ги гледа?

Препоръчайте ми сервиз в София, в който старателно и съвестно могат да прегледат колите.

 

Бюджета ми е около 11к. При евентуална покупка на тръц със сигурност ще слагам ГИ, но той няма да участва в този бюджет. Ще си има негов си по-нататък във времето.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 140
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 8 часа, aRobben написа:

 

Джамбазина ми каза, че нямало никакъв проблем да закараме колите на сервиз, но било по 100 кинта в посока с платформа :huh:

 

Щото е ефтиняк и няма дилърски номера.А за цената на разходките трябва да се е шегувал нещо и да е искал да каже 100-ина лева общо в двете посоки и  с диагностиката в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси най запазената, един подлакътник е 70лв. и се слага за час.По гъзомер едва ли ще усетиш разлика между AVJ и BFB.Номер 2 май е с кофти интериор, виснала тапицерия по вратите.Абе трябва си оглед на място.Мотора не трябва да се чува, че работи.Всякакви вибрации, колебания в обороти и тракания са нетипични и сигнал за проблем.

Без тест драйв не бих си взел кола.Огледа в сервиз не е наложителен, ако опитен механик е с теб и носи Ваг Ком.Закача го и газ.След 15км. колата ще си покаже магариите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата я гледах в неделя ,запазен интериор,но лично на мен не ми харесапасажерската врата малко висипод останалите и с мен имаше майсторче което каза и че колонката на предното стъкло може би е боядисвано.И аз си търся нещо такова ,но само бензинка,в софия ги поогледах.Иначе е много лачена

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Първата я гледах в неделя ,запазен интериор,но лично на мен не ми харесапасажерската врата малко висипод останалите и с мен имаше майсторче което каза и че колонката на предното стъкло може би е боядисвано.И аз си търся нещо такова ,но само бензинка,в софия ги поогледах.Иначе е много лачена

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Сори исках да кажа номер 5

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре си се ориентирал колега за мотор и задвижване.

Един съвет,търси си поне BFB (163) и то ако не греша от 2003 натам със 6 скорости ... и дано попаднеш на читав екземпляр,който възможно най-малко да те удря по джоба.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/7/2016 at 22:58, aRobben написа:

Бюджета ми е около 11к. При евентуална покупка на тръц със сигурност ще слагам ГИ.

С тоя бюджет си за б7 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481054327100792&slink=gwpbmk.

Номер 4 няма щора в багажника и в комбинацията с теглич навява мисли за товарно магаре.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал AVJ.

С 5 скорости е.

На 3000 оборота е със 110 км. За куатро говоря.

163 кс мотора със 6 скорости е с повече км на 6-та с 3000 оборота.

За дълъг път си има значение.

А има и некви слайн, които са 190 кс фабрично.

Може и тях да погледаш.

И по добре най скъпото Б6, отколкото най евтиното Б7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Schnura написа:

 

И по добре най скъпото Б6, отколкото най евтиното Б7.

:zustimm:  Това важи винаги.......за всички моторизации и варианти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Schnura написа:

И по добре най скъпото Б6, отколкото най евтиното Б7.

 

И аз така мисля! :zustimm:

 

Днес ходих да гледам №1 - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471460056933208&slink=guyfvy

Хареса ми колата, свежарка е! ГИ-то е на мястото резервната гума, има каско, ГО и преглед, зимни и летни гуми. Има някакви дребни забележки по интериора, които ще оправя за без пари. През седмицата продавача ще е извън града, та се разбрахме за събота да я караме на сервиз. Утре ще звъня на ЦЕЦО (D-Bros Automotive) или Райно (Das Auto Service) да запазя час!

 

ПП: С най-готиния салон е според мен. (снимката е др. обява, но са абсолютно същите седалки) :)

 

Capture.PNG

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да кажа.

Къса му е скоростната кутия на тоя мотор.

Това, според мен, е по важно от това, дали има подгрев или не.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на BEX 6ст. не е много по-дълга. Къса скоростна кутия за бензинов мотор е 100км. на 3000об. на последна предавка. Всичко над това е по скоро нормално.

А зимата изцяло кожените седалки без подгрев не са много приятни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с кожените седалки е въпрос на предпочитание....... много ми харесва как изглежда кожата, обаче никак не ми е приятна да седя на нея:) Важното е момчето да вземе това, което на него му харесва:)

Това с по-късите скорости също е въпрос на гледна точка.......последната ми бензинова кола беше на 3000об. около 97-98 км...... вярно, ако искаш да караш със 140 по магистралата малко ще поразвърта обороти, но пък градско е много удобно:))  

 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Schnura е прав,така е.На BFB със 6 ст. кутия е малко по-друга ситуацията при големите предавки.

Но автора вече е харесал кола и той определя нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КЪса е кутията, вярно е !

НО пък за градско е супер :)

На дълго на малко по високи обороти ще се кара, поне е обезшумена дейва 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем! Няма къде да закарам колата в събота за преглед. В Das Auto Service и D-Bros няма как... :wall:

 

Други варианти?

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, завъртя се няква страшна схема - утре в 4 сме при Цецо ( D-Bros) да прегледаме колата и ако нещо да я отнасям... :dance:

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са ти се завъртяли нещата с прегледа в D-Bros, колега. Като човек обиколил споменатите сервизи(и много други), смятам че това е най-доброто място в София за първоначален оглед на такава кола. Има и газаджия при тях.

 

Успех с покупката, похвали се после!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за офф топика, но искам да попитам колегите по-горе какъв чар намират в управлението на автомобил с къси скорости в градски условия? Вероятно това, че с 40 км/ч може да караш на 4-та, и с 30 км/ч да поемаш направо от трета, но моят въпрос е насочен към потеглянето от място. Представете си ситуация: голям трилентов булевард, вие сте в средната лента и сте първа кола на светофар. Искате да ускорите по-бързо напред. Не ви ли изнервят късите скорости, които, особено ако са съчетани с дизелов мотор, който така и така няма голям работен диапазон, ви карат да ръчкате като луд и да изредите 5 предавки в 500 метра? 

Въпросът ми е съвсем добронамерен и питам от чисто любопитство. В какви обороти държите двигателите, ако скоростната кутия е много къса, а вие искате бърз старт от място?

Вкъщи имаме дизелова кола с къси скорости и когато искам да се изтегля бързо от място на мен лично ми е доста неприятно - под 2000 оборота дупка, на 2000 дръпва рязко, на 3000 вече ще се пръсне - вие на умряло и иска следваща предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно е да се карат къси скорости, но те са един от малкото начини да се компенсира ниската мощност и високото тегло.

Тежка и маломощна кола с дълги скорости е много по-неприятно да се кара градско, отколкото такава с къси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епичното нещастие настава когато с цел да спестиш 50$ плющиш кутия правена за 1.8 бензин и на 2.3 бензин. Ефекта е страшен 140 км/ч оборотомера сочи 4к+.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че са къси скоростите са къси,моята е БЕХ 1.8t и на шеста с 3100-200 оборота е с 140 така че не говорете глупости как с 3к е на 100.

Редактирано от К.Rusev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

минахме днес през D-Bros... Като цяло отзивите за колата са добри! 

Забележките по колата са - малка шупла на предното стъкло (от камъче), теч от маркуч от охладителната с-ма, задни сп. маркучи  са напукани и са за смяна, О пръстен на датчика на радиатора и трите тампона на мотора. Препоръчаха ми тампоните да се сменят с оригинални, а цената им не е много приятна. Всичко + труда е около 1300лв., което в крайна сметка не ме притеснява много, при положение че след това колата вече ще е перфектна... Тормози ме само, че смяната на тампоните няма как да стане преди 9.01, а Цецо каза, че е силно препоръчително да не се кара така... За 2 седмици и 4-500км, които мога да навъртя по празниците може ли да стане беля? Не ми се стори чак толкова критична ситуацията - не е тръгнал да пада едва ли не двигателя, не се тресе...

 

Като цяло много ме радва колата, и мисля да я отнасям! Вие какво ще ме посъветвате? 

 

П.С.: Eвала на момчетата в D-Bros - супер отношение към клиентите и към работата. Мн съвестно и старателно прегледаха колата! 

 

 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, К.Rusev написа:

Че са къси скоростите са къси,моята е БЕХ 1.8t и на шеста с 3100-200 оборота е с 140 така че не говорете глупости как с 3к е на 100.

BEX-a (quattro) е с кутия GDZ или HER. (01E)

6-та е с предавателно число 0.73 и диф с 4.375.

Гуми 235/45/17 са с диаметър 643.3 мм.

При тези данни се получава следното:

6-та предавка 3000 об/мин = 113.90 км/ч

                        3200 об/мин = 121.49 км/ч

                        3687 об/мин - 140.00 км/ч

За да е с 3100-3200 об/мин при 140 км/чм, вероятно е с друга ск.кутия, 

която е с 0.658 на 6-та и диф. 4.111.

Тогава на 6-та с 3123 об/мин = 140 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...