moto_fan Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 (Редактирано) Не намирам удоволствие в карането на тоо шлеп. Удоволствията са в бензиновите мотори с R и RS буквички, останалото е возене Редактирано 8 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Прав си, при вас с бензинките няма как да се спори..............ние си се возим..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Тва е супер вредно братче да имаш достъп до тия коли, после твойта ти се струва супер леш. Аз за тва и вече като звънят, докарахме тва, онва аре да караме и тн. почти не ходя освен ако не е нещо мега якото. Да не говорим пък като направиш едно кръгче в ново Порше какви материали са вградени вътре и тн. после fine ash-a ти мяза на Дачия А па за вървежа, най-много се кефя по разни екзотик кар рейсинги, дето си наемаш някое ферари, ламбо за обиколки и въртиш за време иначе в софийското задръстване кви коне кви въртящи моменти хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 Колеги, Вчера бях в Порше Варна, за да ги запитам за забавянето на смяната от задна към Д и обратно. При мен смяната е много бавно ( около 3-4 секунди). Единия от техниците я покара и ми каза ,че освен че е опоменато и от Ауди след последния ъпдейт на кутията (за което всички знаем), се дължи и на износен съединител. Колата е една идея по-рязка, при тръгване напред и назад на моменти, особено при паркиране. Иначе сменя мазно в движение. Някой има ли подобни наблюдения върху своята и да е ходил на майстор за подобни неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 Здравей,Аз имах точно този проблем. При включване на Д отнемаше 3-4 секунди и след това много рязко тръгване. Също и от място тръгваше с ряз. Оказа се съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 17 Май 2019 Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 Благодаря колега. Явно ще се сменя след няколко хиляди. Остава да проверя офертите за смяна. От Порше Варна ми заявиха около 3-4к лева, при теб колко излезе смяната и къде? И доволен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Аз го смених при Мишо заедно с оправяме на Мехатроник и скоростна кутия, така че не знам смао той колко е. Но колегите тука ще ти кажат къде Мишо е в София3-4 само за съединител ми се вижда много. Мен всичко ми излезе под 5. Нещо не ми излиза сметката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chochokj Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Здравейте, преди 2-3 седмици си взех А6 3.0 ТДИ quattro, 7 S-tronic, 4G. Днес забелязах нещо много странно: Само и единствено, когато съм спрял и се е активирала старт-стоп системата, при запалването на двигателя и потегляне за около секунда се чува странен, неприятен шум все едно колата няма гърнета или по-скоро някакво дрънчене с оборотите на двигателя. Прави го всеки път, но понякога е за толкова кратко, че ако не “дебна” няма да забележа. Никога не го прави при нормално палене, потегляне, паркиране, потегляне от ръчна(автоматична), смяна на предавки. Някой сблъсквал ли се е с това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 (Редактирано) При мен се чува тракане само при първото запалване за деня и за около 2 секунди след което изчезва. До колкото знам е от обтегачите на веригите. Ама за твоя случай ако не се чува като верига явно е нещо друго. Редактирано 10 Юни 2019 от Nikolay Tanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Myxa Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Здравейте, Колко излиза една смяна на масло на кутията? И някакви препоръки за сервиз в София ? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yassst Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Долното платих аз за оригинални неща. 7 литра масло 52лв външен филтър 86 вътрешен 75 гарнитура 59 тотал: 584 +труд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 @Myxa, ходи в Порше, имат програма за коли над 4 години и смяната излиза около 400 лв. (толкова беше на А5 Sportback 2010). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yassst Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 @fifipaldi Kак смяната на маслото с филтрите и гарнитурата в скоростите струва 400лв. в Порше (просто питам)? Цените, които съм посочил горе са с не малка отстъпка и нещата, които седят зад тези цени са същите, които и порше ще ползват ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Порше е представител и може да си позволи ниски цени на това което реши.Аз също си сменях васлото там и цената на цялата процедура беше по-ниска от цената само на маслото по други сервизи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Както казах, имат програма 4+ за по-стари автомобили и мисля, че дават 25-30% отстъпка. При мен обаче смениха само 1 филтър, затова и уточних, че става дума за А5, не за 4G, но все пак си струва да се пита по телефона за оферта. Поне за смяна на масло, ако е на добра цена си струва да се отиде там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 При 4G сменят само вътрешния филтър. По този начин цената изглежда примамлива, но реално работата е свръшена полвинчато. Вътрешният филтър се сменя като се отвори картера на кутията. Като се отвори картера се сменя гарнитурата и болтовете на картера защото са алуминиеви. Това оскъпява с около 250лв. процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yassst Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 @fifipaldi аз съм също с А5 спортбек от 2013 със S-tronic кутия и смених с оригинални неща, но не купени директно от Порше. И смених всичко, не половината неща. @Passi кога за последно Порше са правили такива неща, че това ми звучи като "Имам много пари и мога да си правя каквото искам" или един път плащаш X пари, а следващия път X+1 за същото нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Въпреки, че леко не ми харесва назидателния ти тон в последните мнения все пак ще драсна още нещо по темата. Аз не съм им казвал какво да сменят, отидох за сняма на масло на S tronic и те смениха каквото е нужно и каквото препоръчва производителя. Това, че ти си сменил повече неща надали е лошо, но не е било задължително, отделно сам си установил това, което се опитваме да кажем няколко човека в темата, а именно, че доста от сервизите взимат повече пари от Порше за смяна на маслото... Дори да добавиш филтъра, който не са сменили при мен, цената в Порше отново е доста по-ниска. Ето ти да прочетеш малко повече за програмата им 4+. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yassst Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 @fifipaldi Назидание няма в тона ми. Аз също не съм казвал какво да сменят и въпроса не е в цената, а в услугата, която получаваш за съответната сума + аз никъде не говоря за сервиз и кое колко струва в сервиза, а че Audi комплект масло + филтри и гарнитура струва 584лв. (естествено тази цена варира +- ) с отстъпка от търговец. А те са преценили, че няма да сменят външния филтър + гарнитурата, тъй като в тази цена от около 400лв просто няма как да им излезе сметката. Друг е и момента с безбройните слухове, които вървят относно какво масло реално ти наливат и дали не е "втора цедка" Коментирам, а не се заяждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Предишния път ми го смени Мишо маслото и и той смени същите неща, които смениха и сега в Порше. Цената ти казах как се формира, Пуси го написа и той горе долу разбираемо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Някой има ли парт номерата на нещата които се сменят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Да се 'боготвори' някакъв майстор, е смешно, говорим за кутии, дето са масови от 10 и повече години, имат краен брой физически компоненти, което означава, че не е някаква ядрена физика. 100% има доста места, където се справят поне толкова добре, колкото въпросният майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 +1 за предходното мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Никога не съм го боготвоял аз, а и освен да ми смени маслото на мене друго не ми е правил (и при тази процедура имаше леки драми, но го отдавам на това, че беше прегорял тогава с местенето). Иначе точно това е проблема, че надали е някаква извънземна технология тази кутия, но за съжаление поне лично аз не съм чувал някой освен него да ги оправя наистина. Това говори на какво трагично ниво са нашите "майстори" и сервизи, а човека си е намерил добра ниша и си действа, не го мислете него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 14 hours ago, Prophian said: Да се 'боготвори' някакъв майстор, е смешно, говорим за кутии, дето са масови от 10 и повече години, имат краен брой физически компоненти, което означава, че не е някаква ядрена физика. 100% има доста места, където се справят поне толкова добре, колкото въпросният майстор. И астрономите така кават, 100% има някъде планета годна за живот, ма никой не я е виждал. Та така и с Мишо, дай сподели няколко сервиза да ходим там вече. Мишо е един наглец, не иска даже да дойде пред блока да отвори кутия, баси човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване