paci_4444 Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Здравейте, Сигурно е коментирано хиляди пъти, ама ми трябва прясно инфо, става въпрос за визитника при Б6. Подлежи ли на ремонт? Моя реши в един момент че няма вече да се затваря, подпрял съм го с една хартийка да стои затворен. Гледам в Алито обаждат бая сериозни цени за визитника. Ама наистина при Б6 интериора е пълен шит, язък за хубавата колица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Зависи кое е счупено/извадено/разместено, всичко се прави, въпроса е да няма липси на части/парчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Малко ме обнадежди че може да се поправя. Сега гледам някакви клипчета в youtube как се разглобява, пък да видим ще го поправя ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Всичко зависи от инструментариума/материалите с който разполагаш, но най-вече уменията и ръчичките, две леви ли са, не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DobrevST Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Виждал съм снимки с поставка за чаша на мястото на визитника. Еднакво ли им е захващането и размерите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Не са с еднакви размери. При автомобили с десен волан са им разменени местата, може би това си виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Не са, може би е било при обратен волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 (Редактирано) Китайците ги правят точно за модела, така че ще паснат: цък! Редактирано 23 Юли 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 За визитника/монетника говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 (Редактирано) На какъв принцип се активира сигналната лампа за ниско ниво на спирачната течност? На отворена или затворена верига? Проблемът е, че при откачена букса на датчика - лампата не светва. При вас така ли е? Ако не е, как да го оправя? Кабелът и буксата видимо са здрави. П.П. Голям страх брах, обаче окъсих двата пина в буксата и сигналната лампа за проблем със спирачките светна заедно с лампата за ръчната спирачка. Всичко е точно, но сега въпросът е как така, когато нивото на спирачната течност намалее, се затваря веригата? Датчикът изглежда супер тесен, едва ли има поплавъци в него, които да затварят веригата. 😁 Редактирано 23 Юли 2019 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 Имам едно питане към колегите с B7 и заводски преден парктроник. Как сте монтирали предния номер, за да не го ловят двата датчика до него?При мен основата е за малък/швейцарски/ номер и сега рамката на нашите номера идва на около сантиметър от датчиците и леко напред.Имам подозрение.че това на моменти ги шашка и се почва едно пищене.Иначе грешки записани няма,всички датчици бачкат и самата система работи, но на моменти се сбърква. Като че ли с швейцарските номера не го правеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 (Редактирано) Ако си сложиш правилната рамка за номера, няма проблеми. На моята съм запушил отворите, защото нямам парктроник, но това е рамката която ти трябва. Редактирано 25 Юли 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 Благодаря за отговора!Тази рамка,като отделна част от предната решетка,продава ли се? Пък и ако някой помотне с ОEM номера на въпросното нещо /хем за голям номер,хем с дупки за датчици/!И дали мога да демонтирам и монтирам тази основа без да махам бронята? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 (Редактирано) Да, аз я купих от Порше преди доста време, беше малко над 100 лева. Объркаха поръчката и дойде с дупки, но не ми се чакаше за друга и я взех. Мисля че по моргите се намират в пъти по-евтини. Държи се на 6 винта за решетката отвън. Маха се много лесно без да се маха нещо друго. Редактирано 25 Юли 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cskasofia16 Публикувано 29 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2019 Здравейте , наскоро си купих Ауди А 4 , всичко ок , но по маркучите около двигател се вижда масло , тези дни ще я водя на сервиз, но ако може да ме насочите към проблема, за да не ме излъжат, понеже съм в чужбина, Ауди А 4 , 2008, 2.0 мотор, 143 коня... Ще се радвам , ако някой ми помогне, знам , че не пиша където трябва , но ми трябва бърз отговор , благодаря . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 (Редактирано) Здравейте,колеги!Воланът на Б7-та ми е с бутони за управление на музиката/Audi Concert 2/.Освен тези два работещи бутона/за усилване и за избор на станция/ има още два/Mode и за вдигане на телефон/,които не функционират/изписва ми на дисплея: NO funk/.Да разбирам ли,че всички волани от този тип имат пълния набор от 4 бутона и бачкат само тези,за които са поръчвани съответните екстри?И ако е така,дали имам някаква зааводска подготовка за телефон/примерно кабелен сноп,блутуут/,които мога да активирам по някакъв начин, или просто бутоните са си там при всички такива волани,но екстрите не са поръчвани и няма подготовка за тях? Редактирано 7 Август 2019 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasow94 Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Колеги някой да си е рециклирал рефлекторите да сподели с какво ги е лакирал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 С лак за нокти. С нищо не може да ги "лакираш", има си фирми, занимават се с точно това, възстановяват рефлектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 8 Август 2019 Доклад Share Публикувано 8 Август 2019 Фирмите за рециклиране на рефлектори са точно 1 "една" . Всички, които оправят фарове пращат рефлекторите там ...Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Август 2019 Доклад Share Публикувано 8 Август 2019 Да, в България, щото навън ги няма изобщо......, много "важно" уточнение. И въпросната "една" в Стрелча, не е само "една" (и само в Стрелча), има още два цеха в китната ни рОдина, занимаващи се със същото, но едните в момента местят бизнеса и не приемат поръчки, другите сменят тотално оборудването си и не планират да работят с поръчки от Бг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Здравейте, имам въпрос относно почистване на изпарителя на климатика. Ако си взема спрей-пяна, който се използва като на клипчето: Като се махне филтъра за купето, има ли начин да стигне до изпарителя (evaporator), за да се напръска или трябва повечко разглобяване под жабката? Някой да е правил това упражнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Аз го правих миналата събота. Дори спрея от клипчето беше същия. Разглобих жапката и от там през дупката. И по едно време взе да излиза пяна от средната духалка. Значи би трябвало да може през духалката, ако стигне маркучлето до питата. Доколко обаче ще бъде ефективно, не знам. Жапката поне лесно се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 Привет колеги, След смяна на ангренажен и пистов ремък на А4 Б6 3.0 бензин АСН мотор, странно защо светна червена лампа airbag на таблото??? Някой имал ли е подобен проблем? Да не би да има някакви датчици по предната броня, някой знае ли нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 Няма датчици, просто нещо е станало с Airbag-а - прочети да видиш какви грешки е записала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipk Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Здравейте колеги! Кой от форума предлагаше носачи Besa.Не мога да намеря темата. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване