Fireblood

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

Recommended Posts

На Б6 1.9 се сменя като се свали само генератора.

 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, скоро изчистих и полирах фаровете защото бяха доста пожълтяли и вечер късите светлини едвам се виждаха. Сега след като са полирани е една идея по-добре, но пак не е желаният ефект. В момента карам с OSRAM night breaker laser h7 на късите, но мисля , че има на къде да свети повече. Предложете някой дори малко по-скъпи но да светят повече. Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оригинални в жълта светлина светят най добре от всичко друго.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osram Night Breaker Laser светят по-силно от оригиналните и са максималната яркост която може да се изкара от 55-ватова халогенна крушка. Постигат това като слагат по-тънка и по-къса нажежаема жичка. Това обаче им скъсява живота.

 

@kristtian, как са рефлекторите? Ако са идеални, стигнал си лимита на халогенната крушка. Ако искаш нещо по-ярко ще трябва да смениш технологията.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

В момента търся инфо. Как да тествам рефлекторите и ще преценя какво да правя.. според вас ако рефлекторите са добре и ако сложа крушки със син цвят дали ще промени нещо?

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще светят по-студен цвят, но по-слабо, защото синьото стъкло спира част от светлината в червената част на спектъра.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, kristtian написа:

В момента търся инфо. Как да тествам рефлекторите и ще преценя какво да правя.. според вас ако рефлекторите са добре и ако сложа крушки със син цвят дали ще промени нещо?

Според мен рефлекторите не са добре и най-добре се насочи към НОВИ фарове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги пипаднах на лоша нафта карах 100 км с нея, източих я изцяло, смених горивният филтър, но пак малко по трудно пали колата и около 30 секунди тресе леко двигателя. Каква добавка да купя за почистване на дюзите?

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взех от втората добавка, проблемът си остана след използването и, след това извадих подкачващата помпа от резервоара, за да почистя цедката и. Беше адски затлачена с мизерия около 3мм, и след изчистването и, смяна нов горивен филтър, почистване клапанчето, което влиза във г. филтър и хоп колата пали като излязла от завода.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,имам въпрос за капачката на разширителният съд на антифриза.В тази капачка два клапана ли трябва да има?Единият за изпускане на завишено налягане в системата.Това е ясно.Има ли втори клапан,който не позволява да се създава вакуум,когато мотора изстине?Питам,защото при студен мотор като развия капачката изфъсква и антифриза мръдва леко нагоре като,че ли има създаден вакуум.А4 е Аудито 1,9 ТДИ.На другото Ауди(бензиново е) го няма това.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, veselin velchev написа:

 

Колега аз имах същия проблем. Съвдем леко изфъскваше и разбутваше антифриза. Оказа се микропукнатина на гарнитурата. От ремонта този проблем го няма. Иначе преди това сменях капачки и мисля, че е само с клапан за прекаленото налягане в системата. Успех дано да е нещо малко

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да сменям няколко носача. Тук във форума съм чел добри отзиви за беса. От къде ги взимате?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 57 минути, veselin velchev написа:

изфъсква и антифриза мръдва леко нагоре като,че ли има създаден вакуум

ми....не е вакуум, а налягане. Надува маркучите, като увеличава обема, логично нивото в казана "пада", а когато изпуснеш налягането, маркучите се свиват, ерго намалява обема, ерго нивото "расте".

преди 45 минути, Stannn написа:

изфъскваше

ми.....трябва да фъска.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Що пък да трябва? Аз пък казвам, че при напълно изстинал двигател и изправна охладителна система, не трябва да има разлика в наляганията.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 5 минути, ads написа:

при напълно изстинал двигател

дори и тогава, трябва да има някакво остатъчно налягане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко предистория.Преди две седмици видях,че нивото в казанчето е паднало и се притесних сериозно.Февруари отворих мотора,защото след смяната на масло и филтри за почна да бобото във въздушният филтър.Почти бях сигурен какво ще видя и така се оказа.имаше износена гърбица на разпределителният вал на изпускателният клапан на втори цилиндър.Беше вкопан леко и хидравличният повдигач.И като ми дойде музата глеЙ кво става.На магазина за нова глава(чисто нова в кашонче),нов разпределителен вал,лагери за вала,нови болтове за главата,ангренаж,гарнитури и пълен комплект съединител с демпфер.И колата работи прекрасно.И както писах в началото преди две седмици видях,че антифриза е паднал.Реших,че е духнала гарнитура или е спукала новата глава.Навеждам се под колата и виждам,че кората е мокра.Успокоих се.След три часово ровене по мотора да намеря откъде тече и надуване на системата през казанчето теча се оказа от температурният датчик на мотора,който е отзад на главата.Датчика е закопчан за фланеца със шибана пластмасова фиба,която се е изметнала с времето и датчика ходи навън-навътре.Намерих метална фиба от Шкода Октавия и датчика заспа.Няма течове.Естествено загуби малко антифриз.Долях колкото е нужно и колата се движи.Днес на студен мотор го проверих и беше леко паднал.Като отворих капачката нивото леко мръдна нагоре и си дойде на мястото.Поради тази причина питам дали капачката има само един клапан?

преди 22 минути, NIKO написа:

Трябва ли да се притеснявам?

Edited by veselin velchev

Share this post


Link to post
Share on other sites

е един е, изчислен е да изФърли свръхналягането, ако надуе от гарнитура, или друго.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Попаднах на една статия.Малко по-надолу е писано за въпросният клапан(клапани).

 

https://bg.man-trailer.com/3985994-how-to-check-the-expansion-tank-cap-device-and-principle-of-operation-of-the-expansion-tank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми....то си е един клапан дефакто, работещ в две посоки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 10 минути, NIKO написа:

 

Имам съмнения,че при мен не работи в едната посока,по-точно не изравнява налягането с атмосферното и заради това антифриза пада надолу.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

За какво ти е равно на атмосферното налягане? Тая система работи със "свръхналягане", т.е. налягане, ПО-голямо от атмосферното. Може да се "играе" с въпросното налягане, променяйки вискозитета на антифриза, т.е. по-рядък/по-гъст. А налягане трябва да има ВИНАГИ в системата, разбирай мааалко по-голямо от атмосфера.

Бях оставил мойта кошница за шеС месеца, когато отвих капачката, ИЗФЪСКА НА-ЛЯ-ГА-НЕ, колкото и да не му се вярва на адееса.:lol:

Ама преди това, бях сменил `сичко по охлаждането, до най-малката бОрма, шТуцер, мАркуч  и скоба.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ми се вярва, щото ми беше духнала гарнитурата между втори и трети цилиндър и към магистрала на антифриза. След смяната на гарнитурата няма "фъс". Камо ли толкова голямо налягане, че да успее да се покачи нивото на антифриза. Капачката е оригиналната на двайс' години. Има само един клапан, който трябва да отвори на ~1.5 bar. Тоест, успешно би трябвало да може да се получи вакуум. А, ако нико ми обясни откъде трябва да остане дори малко надналягане, ще му повярвам. Щото това е затворена система, и колкото нагрееш и разшириш антифриз и въздух, толкова ги изстудяваш и свиваш обратно. Освен, ако през тези шест месеца сезоните не са се сменили от зима на лято, няма откъде да дойде това налягане... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Контра въпрос - антифриза изпарява ли се?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.