Jump to content

Покупка на Audi S6 C5 Avant


Recommended Posts

Не мога да се съглася, автомата при нормално градско каране няма нищо буквално, луфтовете са нула просто защото всичко е постоянно под напрежение. Дори когато сваляш предавки напрежението в трансмисията си остава и момента с обирането на луфтове липсва. На скорост пък при всяко подаване на газ минаваш през хидрото, което омекотява всичко в пъти. Отделно можеш лесно да се досетиш какво е състоянието на всичките железа блъскани милиарди пъти с ръчката и от друга страна задвижвани винаги плавно от автомата.

Единствения шанс да усетиш луфтове с автомата да караш на последна предавка с почти нулева газ и в този момент почти няма напрежение,. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на теория е така, но на практика.....Заповядай да ти ги демонстрирам, ако държиш 😅

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш еска знам какво имаш предвид, там се усеща с една идея повече заради това че мотора е по-рязък и локъпа работи по различен начин. Но вярвай ми лошото пак е в пъти по-хубаво :) 

Някъде около 200к и преди според зависи как е карано започва да се проявяват осезаемо тия неща. Но масово и почти без изключения нормалните коли с автомат са почти идеални, докато ръчките са пълна трагедия, айде да кажем по моите критерии. Аз лично много се дразня когато ми се налага да карам дадена кола с чалъми за да се усещат такива проблеми...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят автомобил е с ръчни скорости и не е разлуфтен 😀😁😂 . Между другото това е много интересна дума-разлуфтен,разлуфтена 😆😆😆 . Не знам защо , все се питам и много ми е интересно каква е таз апатия и неприязън към старата S-ка не мога да разбера ,че като пита някой нещо за този автомобил и се почват едни размисли и страсти ,че на човек му се при..ва .

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хаха съгласен.... Всеки път като се кача на нещо друго и си казвам, че старата S-ка изобщо не е за изхвърляне и хич не си ми пречи да я карам. Обявата си върви ама като цяло не ми дреме дали ще я купи някой. Ама приказките са малко "гроздето е кисело" май май....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво идват тези загуби на мощност в 4.2 - то? Тежък ли е мотора за DIY? Струва ми се доста сбито в моторният отсек. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и също така може да се окаже без дънна яма за наливане на пари, ама нали кефа цена нямал 😁 тъй, че всичко е точно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото не трябва да цитираш предходно мнение, ползвай бутончето "@" под потребителя, на който искаш да обърнеш внимание -  @Net_Master .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, gPaunov said:

4.2 в Ц5 е много по-добър от 80% от модерните коли с 4 цилиндрови двигатели, като ускорение, плавност и удобство за шофиране.

Koгато е бил нов наистина е по-добър във всичко с изключение на максимален вървеж в права линия. Обаче 15-20години по-късно вече не е така просто защото няма оцелели войници. Аз съм най-голямия фен на концепсията голяма атмосферка с автомат, преди години търсих читава 4к-ка и ударих на камък. Сега миналата година търсих пак, общо над 10коли обещаващи на обява прегледах и едно не намерих да работи нормално на празен ход и най-важното да върви нормално. Последните които премерих даже 4ф и ц5 вървят една идея по-слабо от сток 2,7т което имам в момента. Е колкото и да съм фен заради едното по-добро отлепяне от място... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с желание, всичко се прави. Прав си, че всичко скапва вървежа на 4.2 - дебитомер, вихрови клапи, спукани клапи на всмукателен колектор, лениви ламбда сони и т.н., но след като мотора се стегне, си е мотор от най-висок клас и много трудно може нова кола под 100 000 лв да го конкурира като удоволствие от шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко точно ще литнат за да се оправят тия неща, ами ако се обадят верижките и обтегачите или автомата роди ... бах тоя кеф.

 

Малко не върви да се превъзнася 4.2 ... 2019-та сме все пак ама всеки сам си решава как да си троши парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, gPaunov said:

мотор от най-висок клас и много трудно може нова кола под 100 000 лв да го конкурира като удоволствие от шофиране.

🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в друга тема се спомена, че сме 2019. Даже и 2020 идва. И какво от това? 

 

Стара кола няма, има поддържана и неподдържана. Дори за 2.5 V6 се отнася това. 

 

Годината не е от значение, най-важното е човек да усеща себе си в даден модел, като го покараш да разбереш, че това е твоето. После идва състоянието. Карал съм по-нови коли от висок клас, и ръчки поръчкови, и автомати....ама не намирам себе си. Като седна зад волана и покарам 2-3 минути разбирам това ли е моето или да търся друго. Но всеки си преценя сам. 

 

Една перфектно поддържана кола, с редовна смяна на оригинално масло, непестено от части и правилна, качестветна поддръжка с кадърни майстори няма години. Особено при TDI - това са мотори с потенциал за стотици хиляди километри и мисля, че всички го знаят. Дори бензиновия 4.2 има потенциал за много повече. Виж, ония издънки покрай 2.0 TFSI са по-долни и на пъти по-малко километри от истроиите с душегуба. Ако той сменя валове на 200К, някои на няма и 100 сменят бутала и харчат масло повече от бензина. Ей това е нова година бензин...е, не всички серии и всички години, но го давам за пример.

 

Не винаги това, че изглежда по-актуално като външен вид (голямата решетка, ха-ха) означава, че е правилен избор. Да не говорим, че новите бензинки са крайно малотражни. Едно е 4.2 V8, друго е миксери на стероиди. Дизелите и те малотражни, ама поне VW се правят по-добре с дизела и не мятат бутала на 50К :D

 

Ако си търсих бензинова кола бих си вземал S6 комби 4.2 ... защо не? Просто минах на дизел, пък било то и душегуб. Радвам му се всеки ден. В днешно време тия 180 коня, извадени от V6 ще са извадени от 1.8 мотор :D

А дори душегуба с една (айде 2) смени на валовете може да изкара над 500K. Те тия миксери и с основни ремонти няма да изкарат толкова.

2.5 е стандарт за качество сравнен с миксеровите бензинки от новото време. Поне 200K може да изкара без да се прецака нещо. 4.2 също. Ама тия FSI-та...надали.

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е за тях. Но освен визията и някои екстри, повечето от които могат да се сложат и на по-стари модели (камери, парктроници и т.н.) не виждам как новите коли с малотрижани downsized мотори са по-добри от старите и истински двигател. Един душегуб е в пъти повече мотор от тия трицилиндрови извращения, или маслояда с "качествени" бутала 2.0. Съмнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Голям минус е ненадеждната ГНП. Може да изгори по всяко време без никакви признаци. Иначе мотора, ако се вземе от последните механично е издръжлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че колко точно здрав е мотора отдавна не е най-важното....което всъщност е колко пари ще дадеш за Х години и какво получаваш насреща. В много случай проблемите от старост и тези по перифериите струват повече пари от един основен ремонт на мотор и ти губят време и нерви постоянно. На познат колата 1,8Т вече дръпна 13к за ремонти без изобщо да е отварян мотор. Един основен ремонт колко струва? 3к?

Тези коли са били топ за времето си, обаче  2 десетилетия по-късно единственото преимущество, което им е останало е звука и плавния вход на осмака. Иначе постоянно правиш нещо и никога нямаш това, което някога е излезнало от завода. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, Veli_907 said:

То си е за тях. Но освен визията и някои екстри, повечето от които могат да се сложат и на по-стари модели (камери, парктроници и т.н.) не виждам как новите коли с малотрижани downsized мотори са по-добри от старите и истински двигател. Един душегуб е в пъти повече мотор от тия трицилиндрови извращения, или маслояда с "качествени" бутала 2.0. Съмнително.

Много глуспоти изписа. Всеки трицилиндров екобууст е доста по приятен за каране от 2.5 тди, а същевременно е с 5 пъти по-евтина поддръжка. Тоа мотор си го взимат само келеши, които искат с 3000лв да карат ауди, щото е премиум. Другия вариант е "да си човъркат" пред блока, купувайки части от моргите.   

 

До 100.000лв нямало коли като 20 годишния 4.2и хахахахахах бахти смеха. Ти колко нови коли купи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на сегашните и това няма да им остане. Ако на горубляне се вкарват мотори на по 500-600К, то след години може да не се вкарват такива. Ще са наистина на под 300К, тия миксери толкова си могат. По-добре да влагаш хиляди в нещо истинско, отколкото пак същото, но малолитражно и доста по-ненадеждно. Относно ГНП на 2.5 - да, така е. Аз говоря чисто механически за мотора, не за самото ГНП. А да хвърлиш бутала как ти се вижда? :D

 

На сегашните мотори това, което на старите им се е случвало след 300К им се случва малко след, или дори по време на гаранцията, като второто наистина е същински резил за производителя. Особено бензина, тъй като дизела VW го владеят най-добре (и все още имаме шестаци и осмаци на нафта, за жалост и те ще изчезнат). 

 

Относно отговора на petrishki - това са 100-те хиляди не е мой пост, не знам защо го отнасяш към мен. Карал съм еко трътката, ми няма нищо приятно в него, но усета си е личен. За 100-те хиляди не го писах аз, не знам и крайно не ме интересуват цените им като нови - крайно надути за малките си мотори, крайно наблъскани със стотици датчици и сензори и крайно малолитражни. 4-цилиндрова S класа...ми сори, ама не звучи готино.

 

За екстрите пак казвам - не виждам коя не може да се сложи от по-известните и ползвани - екрани, камери, парктроник (ако ги няма), мултимедии, озвучаване...не виждам кое не е възможно? Като нямаш цветен FIS и такива доработки има...само да ти трябва. 

 

Всеки си има мнение. Максималното ново, което бих си позволил е A6 TDI 3.0 и то ако намеря ръчка (или 2.7, което близко до 3.0, но има вариации с ръчка) или ако е бензинов - 4.2. Всичко от по-новите години просто не ме кефи. Всеки с правото си на избор, леко съм ретро... :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Veli_907

 

Душегуба дори и нов е бил пълен ташак.

Среден разход 10/100 и вървеж като кадет на газ.   Слаба надеждност,  гаден звук, голям лаг и огромно тегло върху предницата.

30д на бенве, 2.4жтд на алфа/фиат, 270цди на мерцедес и петака на волво убиват умрелия душегуб по всички параграфи. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая съм го дал като пример и сравнение, разхода не го включвам тук, щото новите FSI-та...и на 2.0 му знам разхода, и на 1.8 съм го виждал... за разход не говорим, ама и да говорим надали падат по-долу. Виж, за 1.6 TDI съм съгласен, но за бензинките с подобна мощност...но пък 1.6 TDI не е и с такава мощност...така, че пак е релевантно. Че при бензинките имаш и разход на масло...който при някои е доста сериозен.

 

Всичко е въпрос на лични възгледи. Аз предпочитам да взема А6-ца 3.0 TDI 224hp (мисля, че толкова беше) или 2.7 (което намеря с ръчка, че 3.0 рядко ги намирам с такава, пък и читави) и да хвърля още толкова да я направя кола. Или същото с 4.2 бензин, ако търсих бензин. Говорим само за комбита.

 

Други предпочитат по-новите модели като години, трети търсят екстри...

 

При мен това за екстрите го няма. Не ми трябва навигация или мултимедия, единственото, което наистина ми липсва и което обмислям е една печка да ми се включва преди ходене на работа, та да не мра от студ докато загрее. За навигация и музика ползвам телефона си (музиката с aux към плейъра...да, даже не ползвам блутут, не ,че няма...ама така си предпочитам).

 

Но да речем, че моите възгледи са ретро.

 

Ама след години наистина колите ще са на 200К на горубляне. Няма да има внос на мотори на по 600К врътнати на 170. Няма да има мотори , траещи не 600, ми и половината на това. 

За това уважавам VAG в момента - вадят V6 и V8 дизели и все още ги има, и ще ги има докато хептен не ги забранят със закони, макар, че те и те извадиха електричките. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Veli_907 написа:

А да хвърлиш бутала как ти се вижда?

 

Ако визираш "душегуба", то познат наскоро сменя бутало на същия, поради счупване/пробив ( като, че ли е от скапана дюза ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...