Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

На всеки оборот цъка. В момента съм с едно келяво слайн окачване и амовете отпред за доста зле... Сега вече картинката ми се изяснява.. Майстора каза,че амовете са зле, потропваше глухо и мислех, че съм за носачи...

 

 

@zdrash

@OvivO

@Vasil82

 

Благодаря!

 

 

 

 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действам и по въпроса със смяна на окачването, но както Иво знае,  идеята ми е да купя Закс, които ги дават за слайн и да им сложа айбах пружини. За ФК не чух добри отзиви откъм поведение и возия, но бих се радвал ако някой запознат сподели и за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Papi123  знаеш ли при тези пружини на айбах има ли значение дали са за комби или седан ,нали се водят спортни

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да пука от амовете това не е макферсон.Аз залагам на горни задни носачи,сухи шарнири.На мен нервите ми скъсаха.https://youtube.com/shorts/1bV-WqoD45I?feature=share

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го чувам само при равна настилка..И то само отвън се чува. Като метално цъкане. Все едно идва баш от джантата

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромни благодарностти на колега @OvivO отдели време да удари едно рамо в опит да ми спести некой грешен лев ;) даже му дадох той да “среже лентата”/жичката, но той не пожела тази чест 😂😂😂 колата от тогава е палена и гасена бая пъти без никакво заключване на волана или някакъв друг проблем…определено мога да препоръчам при проблем с кормилната колона да се пробва първо този вариянт преди да се влиза в излишни ремотни…евала,че въпреки шегите,закачките и заяжданките…този форум е креативен и винаги се намира,някой с идея,предложение и дори помощ на място ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, kikson1979 написа:

@mili 75 какви пера ползваш,доволен ли си от тях?

Ами от Кауфланд ги взимам чистачките пускат ги от време на време по 2-3 лева бройката. Свалям перото и го слагам на мойте чистачки. Последните изкараха две години и много тихо работеха и добре чистеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес за пръв път си смених сам маслото на шлепа. Имам достъп до сервиз с подемник и си беше културно.

Първата причина да го направя сам е, че исках да замеря колко точно източвам - февруари ми наляха 8 литра,  сега източих 7.6 или 7.7 литра. Значи не би трябвало да има много нафта в маслото. Или прекалено много го гори и си допълва с нафта, но пак бяха под 8 литра :) Иначе Ravenol VMP за 10300км си беше при мен много черно. Като вискозитет - не мога да го преценя.

Втората причина бе, че исках при смяната да си налея масло при масления филтър преди запалване - в 2 сервиза, където си ми сменяли масло, не успях да ги убедя да го направят. Аз налях в чашката, но то събира супер малко, не знам дали наистина има чак толкова голям ефект, по-скоро ми изглежда мит и вероятно става "мяу" при смяната, ако обтегачите изпускат всичкото масло и празният филтър само допринася. Колата си запали супер мазно след това, та не знам :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наливаш си при филтъра, затваряш го и допълваш през гърловината на мотора. Пали си без чаткания и сътресения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нали при последната смяна на маслото свалях и картера и маслената помпа. Като изчистих хубаво ламарината на картера, после маслото не почерня както става обикновено. Ще видим кога ще почернее но първите стотина километра си е бистро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да помоля някой с фейс лифт кола, с фарове с диодните дневни, да направи 3-4 детайлни снимки на фара отвън, от близко. Интересува ме рефлектора, който е до лупата и е с крушка Н7.

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото там отива половин литър масло и докато се напълни, двигателя трака 4-5 секунди, което е достатъчно ако ти е Лабав някой обтегач да каже мяу мотора и после тема ПОМОЩ нещо стана.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност да, ама не. За терабитен път се повтаря, филтър НЕ се пълни с маслО предварително! Защо? Защото, когато е пълен, при стартиране, помпата първоначално избутва само ВЪЗДУХ (няколко секунди), а въздух през МОКРА ТЪКАН НЕ ПРЕМИНАВА (ЛЕСНО)! Затова се оставя празен, помпата сама си го пълни и си вдига налягането много по-бързо.

И още веднъж - КАРТИНКАТА С МАСЛЬОНКА И КАПКА НА ВСЕКИ ФИЛТЪР, НЕ ОЗНАЧАВА "НАПЪЛНИ МЕ ВЕ!!", ОЗНАЧАВА "ОМАСЛИ ГАРНИТУРАТА ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!"

А лабаф оПтегач, си е болка на собственика, не предпоставка за пълнене на филтър. Ако не си палил навеса месец, ПАК ти трябват БАЯ секунди, докато се напълнят маслопроводите, неглежираният оПтегач, така и така ще си пръцне, пък нека ти е пълен филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо, тогава когато се напълни филтъра с масло мотора не трака? Ако приемем, че помпата върти напразно докато бутне въздуха през мокрия филтър би трябвало да трака пак,нали няма да има налягане по магистралата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно ми е, да се запозная с човек, различаващ ясно и категорично тракащи поради липсата на масло повдигачи (и други околни механизми/възли). Ама не някой обръгнал маслар, точещ по мнайсе бангии на ден, а средностатистически Бг оунър, присъстващ инцидентно на маслената смяна, (приблизително) веднъж в годината. Да попия опит, рутина и експириънс, дет' са вика (казва, ама нейсе). 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам, че много пъти е дискутирано, но да попитам отново:

1. има ли фалшиви китове на ZF? :) или да си викна от Германия и да не го мисля. Някои и в България го предлагат на 370лв, което е добре.

2. сменя ли/вади ли се "бинокъла", за да изтече още повече масло. По процедура на ZF мисля, че не.

3. Моята е с ZF6, има ли го още това масло или задължително и препоръчително ZF8?

4. Сам няма да го правя. В кой сервиз в София знаят какво правят и спазват максимално процедурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой от вас чипирал ли е при крематора? Аз се засилих лятото, но ме оперираха и нямаше как. Мисълта ми е следната, махнал съм всьо екологии. Както и да карам, чукам на дърво, пушек няма, дори мъгла не прави. Доколкото логиката ме води, изглежда дюзите са ок. Страхувам се от ремап, защото не искам колата да се разпуши... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, наскоро.
Ще имаш чувството, че това не е твоята кола, и че можела да върви, а разхода е около 1.0 литър надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс.: ти при крематор ли си я правил? Чак да бута надолу с 1 литър, по-скоро ако я мачкаш - скача, през останалото време си е ~ като преди ремап.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...