Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

При Стефан, около 1л. Надолу ми дава след него.
Пътувам 20 км. за работа и сега е около 8 на 100,говоря смесен разход, преди беше около 9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой слагал ли е mr12volt за музика през флашка, интересува ме трябва ли да се активира нещо от мми за блутота че нещо не мога да го подкарам а иначе от телефона го намира веднага но при звънене не прави нищо,флашката си работи,микрофона си е включен и има едни малки копчета отзад те за какво са,мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-тото микре ти управлява дали да ползваш BT на колата за разговори или този на mr12volt.

 

При off позиция на 4-то микре се ползва този на mr12volt. Просто го премести в другото положение и виж дали ще има разлика.

img_2144_f6831c80438da6ac875666c6ec84de6

 

 

Ето и документация:

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0586/8565/3172/files/P600-IMS-AUDI_cf894fba-9b0c-4d15-a25c-fb3669d3cba0.pdf?v=1633691269

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В крайна сметка сложих край на драмата с окачването и поръчах регулируемо ФК за има няма некви тънки пари. Ако някой има наблюдения нека сподели какво може евентуално да очаквам .

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.11.2021 г. at 23:28, OvivO написа:

знам, че много пъти е дискутирано, но да попитам отново:

1. има ли фалшиви китове на ZF? :) или да си викна от Германия и да не го мисля. Някои и в България го предлагат на 370лв, което е добре.

2. сменя ли/вади ли се "бинокъла", за да изтече още повече масло. По процедура на ZF мисля, че не.

3. Моята е с ZF6, има ли го още това масло или задължително и препоръчително ZF8?

4. Сам няма да го правя. В кой сервиз в София знаят какво правят и спазват максимално процедурата?

Следя отговорите на тези въпроси с жив интерес :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някой случайно да е сменял помпата, която е вързана към Вебасто печката? Подозирам, че помпата не бачка. Успях да я видя помпата над печката, което ми се струва, че се пада някъде зад фара от страната на шофьора. Доста завряна ми се струва тая помпичка и се чудя дали ако сваля арката над гумата, ще имам възможност от там да я сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@plamen 73, пробвах го това, но не ми дава никаква грешка. Първоначално имах ей тези 3 грешки:

                Address 18: Aux. Heat       Labels: None
Control Module Part Number: 4F0 910 105     HW: 4F0 265 081 G
  Component and/or Version: Heizgeraet      H08 0030
           Software Coding: 0000111
            Work Shop Code: WSC 02335 785 00200
                      VCID: 5ABC492A95843991C7-800E
3 Faults Found:

01411 - Temperature Sensor (G18) 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 63
                    Mileage: 218868 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.10.06
                    Time: 07:25:48

             Freeze Frame:
                        Ctrl. Pause
                    Temperature: 205.0°C
                    Temperature: -48.0°C

01410 - Heater Over-Temp 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 63
                    Mileage: 218868 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.10.06
                    Time: 07:25:48

02251 - Heater Unit Locked 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 23
                    Mileage: 218890 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.10.07
                    Time: 20:09:24

             Freeze Frame:
                        Malfunction
                    Temperature: 148.0°C
                    Temperature: -48.0°C

От прочетено в нета излиза, че помпата е за смяна. Отключих я печката и сега като я пусна се чува един по-особен звук от помпата. Преди не разбирах кога работи тази помпа. Мога да се пробвам да го запиша на клип.

 

@Evgeni K., от това се притеснявах, че става голяма играчка, но явно това е по-удачния вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени  сензора той стои на платката

когат пускасш   теста  когат стигне до  помпата  я остави да работи и виж дали тя шуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес смених акумулатора, като марката е същата MOLL, но старият беше 110Аh/520A стартов ток, киселинен, а новият е 100Ah/850А и мисля, че е гелов. Трябва ли да се кодира, понеже на новия не виждам никъде код, освен 12 цифри много ситен шрифт под надписа Made in Germany. На снимката е новият.

20211202_153456.jpg

Редактирано от Mitko1962
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега. Предполагам няма значение коя цифра. На стария има този номер 8К0915105F.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BEM кода съдържа много повече информация от това че акумулатора е нов. Да сменяш само една цифра е добра идея само когато новия е 100% същия като стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде мога да намеря този ВЕМ код, и колко цифри трябва да е?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го вземеш от акумулатор който е с почти еднакви параметри. Първия въпрос е новия AGM ли е или не? Пише че е нано-въглероден, но някои са AGM, а други не са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз по нагоре писах кода на стария, който е същият като този, и е вкаран в ММI. Значи не трябва да сменям нищо.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

реших да не отварям нова тема а първо да опитам тук.

Карам A6 4F 2010 с LED-а във фара, от както застудя имам проблем с левия LED, пуска се за 5-10 секунди и спира.

Някой има ли идея на какво може да се дължи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...