ники 125кс. Публикувано 29 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2021 При Стефан, около 1л. Надолу ми дава след него. Пътувам 20 км. за работа и сега е около 8 на 100,говоря смесен разход, преди беше около 9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 29 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2021 Колеги някой слагал ли е mr12volt за музика през флашка, интересува ме трябва ли да се активира нещо от мми за блутота че нещо не мога да го подкарам а иначе от телефона го намира веднага но при звънене не прави нищо,флашката си работи,микрофона си е включен и има едни малки копчета отзад те за какво са,мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2021 4-тото микре ти управлява дали да ползваш BT на колата за разговори или този на mr12volt. При off позиция на 4-то микре се ползва този на mr12volt. Просто го премести в другото положение и виж дали ще има разлика. Ето и документация: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0586/8565/3172/files/P600-IMS-AUDI_cf894fba-9b0c-4d15-a25c-fb3669d3cba0.pdf?v=1633691269 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 30 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2021 (Редактирано) В крайна сметка сложих край на драмата с окачването и поръчах регулируемо ФК за има няма некви тънки пари. Ако някой има наблюдения нека сподели какво може евентуално да очаквам . Редактирано 30 Ноември 2021 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2021 @Papi123 пиши като го монтираш и покараш малко как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 30 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2021 На 28.11.2021 г. at 23:28, OvivO написа: знам, че много пъти е дискутирано, но да попитам отново: 1. има ли фалшиви китове на ZF? или да си викна от Германия и да не го мисля. Някои и в България го предлагат на 370лв, което е добре. 2. сменя ли/вади ли се "бинокъла", за да изтече още повече масло. По процедура на ZF мисля, че не. 3. Моята е с ZF6, има ли го още това масло или задължително и препоръчително ZF8? 4. Сам няма да го правя. В кой сервиз в София знаят какво правят и спазват максимално процедурата? Следя отговорите на тези въпроси с жив интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icox1333 Публикувано 30 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2021 Мерси колега,Ovivo ще пробвам както казваш,значи не трябва да се активира нищо от мми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 1 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2021 Здравейте колеги, Някой случайно да е сменял помпата, която е вързана към Вебасто печката? Подозирам, че помпата не бачка. Успях да я видя помпата над печката, което ми се струва, че се пада някъде зад фара от страната на шофьора. Доста завряна ми се струва тая помпичка и се чудя дали ако сваля арката над гумата, ще имам възможност от там да я сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 1 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2021 със вага може да направиш тестове на печката и помпата , ще ти каже дали е дала фира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 Мисля, че ще ти е по-удобно ако махнеш бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 @plamen 73, пробвах го това, но не ми дава никаква грешка. Първоначално имах ей тези 3 грешки: Address 18: Aux. Heat Labels: None Control Module Part Number: 4F0 910 105 HW: 4F0 265 081 G Component and/or Version: Heizgeraet H08 0030 Software Coding: 0000111 Work Shop Code: WSC 02335 785 00200 VCID: 5ABC492A95843991C7-800E 3 Faults Found: 01411 - Temperature Sensor (G18) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 63 Mileage: 218868 km Time Indication: 0 Date: 2021.10.06 Time: 07:25:48 Freeze Frame: Ctrl. Pause Temperature: 205.0°C Temperature: -48.0°C 01410 - Heater Over-Temp 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 63 Mileage: 218868 km Time Indication: 0 Date: 2021.10.06 Time: 07:25:48 02251 - Heater Unit Locked 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 23 Mileage: 218890 km Time Indication: 0 Date: 2021.10.07 Time: 20:09:24 Freeze Frame: Malfunction Temperature: 148.0°C Temperature: -48.0°C От прочетено в нета излиза, че помпата е за смяна. Отключих я печката и сега като я пусна се чува един по-особен звук от помпата. Преди не разбирах кога работи тази помпа. Мога да се пробвам да го запиша на клип. @Evgeni K., от това се притеснявах, че става голяма играчка, но явно това е по-удачния вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 смени сензора той стои на платката когат пускасш теста когат стигне до помпата я остави да работи и виж дали тя шуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 Благодаря за съвета. Ще го погледна този сензор. Дано има по-лесен достъп до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 (Редактирано) Колеги, днес смених акумулатора, като марката е същата MOLL, но старият беше 110Аh/520A стартов ток, киселинен, а новият е 100Ah/850А и мисля, че е гелов. Трябва ли да се кодира, понеже на новия не виждам никъде код, освен 12 цифри много ситен шрифт под надписа Made in Germany. На снимката е новият. Редактирано 2 Декември 2021 от Mitko1962 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 сменяш една цифра на предишния ти и си готов. Колата ще знае, че е нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 (Редактирано) Благодаря, колега. Предполагам няма значение коя цифра. На стария има този номер 8К0915105F. Редактирано 3 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 BEM кода съдържа много повече информация от това че акумулатора е нов. Да сменяш само една цифра е добра идея само когато новия е 100% същия като стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 (Редактирано) А къде мога да намеря този ВЕМ код, и колко цифри трябва да е? Редактирано 3 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 Трябва да го вземеш от акумулатор който е с почти еднакви параметри. Първия въпрос е новия AGM ли е или не? Пише че е нано-въглероден, но някои са AGM, а други не са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 Нано въглероден е, но не е АGM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 И стария ти не е AGM и е достатъчно близък, така че може да вземеш кода от този: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 2 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2021 (Редактирано) Ами аз по нагоре писах кода на стария, който е същият като този, и е вкаран в ММI. Значи не трябва да сменям нищо. Редактирано 3 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2021 (Редактирано) Серийния номер трябва да смениш: Редактирано 3 Декември 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 3 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2021 Здравейте, реших да не отварям нова тема а първо да опитам тук. Карам A6 4F 2010 с LED-а във фара, от както застудя имам проблем с левия LED, пуска се за 5-10 секунди и спира. Някой има ли идея на какво може да се дължи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2021 Вероятно да е........повреден? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване