lavatrice

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14

Recommended Posts

Не скърцат моторчетата а самия апарат.Моите ги разглобявах и ревизирах,смених буталцята и всекакви уплатнения.Вече 3години си вървят мазно.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

някой с дизел преди 2007 и коя еко категория ви определиха колата?

По всички таблици преди 2007 нашите шлепове за евро4 трябва да са категория 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OvivO ASB 09.2006-та. Еко 3. Това от август 2021.

И аз мислех, че ще ми лепнат 2-ката, ама ... нейсе.

Edited by royce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е 2008 ASB. Миналия месец в Dekra в Мюнхен ми дадоха зелен стикер 4. Другия месец ще видя в София как ще я оценят.

Edited by zdrash

Share this post


Link to post
Share on other sites

и при мен така, а очаквах еко 2. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен си се чува моторчето, когато активирам спирачката, но не мисля, че е супер ислно. Трябва в колата да е спряна музиката, за да ги чуя общо взето.

Това с категорията май зависи много къде минеш преглед. Аз в стз минах и ми лепнаха евро 3 ако не се лъжа, но прегледа си беше ала бала :Д.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги някой може ли да помогне с намирането на парт номер на малката перка за охлаждане която е за климатика за 3.0 тди бмк мотор

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги, за втори път след пробег 10км в горещо време  започва да се чува нещо като стържене/ръмжене преди всичко като завия по-рязко наляво.

Аз си мисля за рейка или помпа хидравлика? Течността е сменяна скоро на хидравликата, но може и да сълзи от един маркуч ниско долу в ляво до радиатора.

https://www.dropbox.com/s/55g2tbl67janwov/Video 25.05.22%2C 14 05 32.mov?dl=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж като почне да ръмжи ако натиснеш леко спирачката дали няма да спре - може "ръмженето" да е от скърцаща накладка. Вече ако ремъка издава въпросния звук някъде четох, че се износва шайбата на помпата на хидравликата и почва да приплъзва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vasil82 към 1300лв е с управлението ОЕМ. Няма заместители. Аз взех втора ръка, че бях на зор. Междувременно смених лагерите на моята за 40лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение.

Дано да е това :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OvivO и мойта предна лява чегърта чат пат като взема по-бързо кръговото на Икеа. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zdrash моя малкия ту тръгва ту спира набива тази грешка на топъл мотор

Ако някой може да помогне с информация ще съм му благодарен 

20220430_084153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zdrash благодаря ще го сваля за профилактика 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 16 часа, OvivO написа:

@VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение.

Дано да е това :)

Иво и при мен беше така за около ден…малко преди това смених предните накладки…и аз се стреснах първоначално,но след около ден каране вече нямаше и помен от скърцане или триене…Явно е нещо от напасването…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Емии направи няколко резки спирания да се напаснат нещата по-добре и след това всико ще е ок :) ОЕМ накладките са меки нали ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OvivO При мен и сега от време на време го прави, особено като се движа назад с наполовина навит ляв волан или при десен завой напред пак с половин волан. При леко пипване на спирачката изчезва. С нови предни дискове и накладки АТЕ на около 2000км съм, но и преди ми го правеше от време на време със старите дискове и накладки. Звука го определям по-скоро като стържене от накладка.

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Drone said:

ОЕМ накладките са меки нали ? 

не знам дали са меки, но по мое усещане спират много по-добре от предишното ATE. 

 

@VBI: дисковете са с втори комплект накладки сега и си имат лек ръб, новите накладки търкат леко, явно е от това, ще пробвам с натискане на спирачка в този момент, но то е много за кратко :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера пътувах от Свищов към София, при изпреварване колата, която беше пред мен излезе без да погледне и влязох в банкета без да опира в каквото и да е колата. И веднага влезе в авариен режим, не намерих къде да я закачат там и се прибрах вечерта отново в авариен режим. Грешките са за ниско налягане на горивото P0087 - 003-To low MIL ON

и другата е за EGR P0401 - Insufficient Flow 

Какво общо може да има с излизането в банкета, че да се появят веднага тези грешки? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

не виждам да има общо, евентуално вибрациите, които са се  получили. 
Ниско налягане при мен се оправи след сваляне на ГНП - почистването ѝ и стендоване, но може да са доста неща по веригата от резервоара до дюзите: подкачваща помпа или цедка в резервоара, горивен филтър, датчик на ГНП - fuel metering valve, самото ГНП, двата датчика на двата рейла, дюзите или маркучите за обратната им нафта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ГНП и дюзите минаха стенд и чистене, маркучите за обратна нафта са нови, филтъра е на около 15х км, цедката я чистих, остава единствено тази подкачваща помпа, от коя страна беше тя? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

помпата е отдясно зад пасажера, там е и цедката в основата ѝ. Ако колата е 4х4 има и някаква помпа зад шофьора, но на нея няма какво да ѝ стане и нейната роля е да прехвърля от лявата половина на резервоара в дясната. Това лесно можеш да го видиш в instruments cluster - какво показват двата нивомера за горивото. Аз скоро я чистих цедката, но при мен си беше в топ състояние. Някои колеги казват, че при тях е била много запушена.

А дали си гледал двата датчика на рейла? Този пред шофьора само мери налагянето в рейла и го праща на ECU. Ако мери грешно, колата може да влиза в авариен режим, заради голямата разлика между изискано налагяне в този момент и измерено.

Датчикът пред пасажера пък контролира налягането и отваря към обратната нафта, ако е високо. Ако отваря много по-рано в някои случаи, то не се достига налагяне и влиза в авариен.

 

П.П. на самото ГНП има един клапан - Fuel Metering Valve - него сменихте ли го? Той също връща към обратната и може да не пуска достатъчно говиро към ГНП, съответно понякога не ѝ достига да направи налагяне. Цената е под 200 лв с отстъпка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.