chefoukr Report post Posted May 22 Не скърцат моторчетата а самия апарат.Моите ги разглобявах и ревизирах,смених буталцята и всекакви уплатнения.Вече 3години си вървят мазно.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 22 някой с дизел преди 2007 и коя еко категория ви определиха колата? По всички таблици преди 2007 нашите шлепове за евро4 трябва да са категория 2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
royce Report post Posted May 22 (edited) @OvivO ASB 09.2006-та. Еко 3. Това от август 2021. И аз мислех, че ще ми лепнат 2-ката, ама ... нейсе. Edited May 22 by royce Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted May 22 (edited) Моята е 2008 ASB. Миналия месец в Dekra в Мюнхен ми дадоха зелен стикер 4. Другия месец ще видя в София как ще я оценят. Edited May 22 by zdrash Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fr0sT Report post Posted May 23 2005 BMK еко 3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 23 и при мен така, а очаквах еко 2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 23 моята ръчна така се чува, първо я изключвам, след това спирам вентилаторът, че тръгна и след това я включвам https://www.dropbox.com/s/8d5mpy4q4zhwf1b/New Recording 5.m4a?dl=0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marinnik Report post Posted May 25 И при мен си се чува моторчето, когато активирам спирачката, но не мисля, че е супер ислно. Трябва в колата да е спряна музиката, за да ги чуя общо взето. Това с категорията май зависи много къде минеш преглед. Аз в стз минах и ми лепнаха евро 3 ако не се лъжа, но прегледа си беше ала бала :Д. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasil82 Report post Posted May 25 Колеги някой може ли да помогне с намирането на парт номер на малката перка за охлаждане която е за климатика за 3.0 тди бмк мотор Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 25 колеги, за втори път след пробег 10км в горещо време започва да се чува нещо като стържене/ръмжене преди всичко като завия по-рязко наляво. Аз си мисля за рейка или помпа хидравлика? Течността е сменяна скоро на хидравликата, но може и да сълзи от един маркуч ниско долу в ляво до радиатора. https://www.dropbox.com/s/55g2tbl67janwov/Video 25.05.22%2C 14 05 32.mov?dl=0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VBI Report post Posted May 25 Виж като почне да ръмжи ако натиснеш леко спирачката дали няма да спре - може "ръмженето" да е от скърцаща накладка. Вече ако ремъка издава въпросния звук някъде четох, че се износва шайбата на помпата на хидравликата и почва да приплъзва. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted May 25 @Vasil82 към 1300лв е с управлението ОЕМ. Няма заместители. Аз взех втора ръка, че бях на зор. Междувременно смених лагерите на моята за 40лв. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 25 @VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение. Дано да е това Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted May 25 @OvivO и мойта предна лява чегърта чат пат като взема по-бързо кръговото на Икеа. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasil82 Report post Posted May 25 @zdrash моя малкия ту тръгва ту спира набива тази грешка на топъл мотор Ако някой може да помогне с информация ще съм му благодарен Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdrash Report post Posted May 25 (edited) @Vasil82 напълнил се е с тиня лагера. Edited May 25 by zdrash Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasil82 Report post Posted May 25 @zdrash благодаря ще го сваля за профилактика Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cikata Report post Posted May 26 Преди 16 часа, OvivO написа: @VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение. Дано да е това Иво и при мен беше така за около ден…малко преди това смених предните накладки…и аз се стреснах първоначално,но след около ден каране вече нямаше и помен от скърцане или триене…Явно е нещо от напасването… Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drone Report post Posted May 26 Емии направи няколко резки спирания да се напаснат нещата по-добре и след това всико ще е ок ОЕМ накладките са меки нали ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VBI Report post Posted May 26 (edited) @OvivO При мен и сега от време на време го прави, особено като се движа назад с наполовина навит ляв волан или при десен завой напред пак с половин волан. При леко пипване на спирачката изчезва. С нови предни дискове и накладки АТЕ на около 2000км съм, но и преди ми го правеше от време на време със старите дискове и накладки. Звука го определям по-скоро като стържене от накладка. Edited May 26 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 26 18 minutes ago, Drone said: ОЕМ накладките са меки нали ? не знам дали са меки, но по мое усещане спират много по-добре от предишното ATE. @VBI: дисковете са с втори комплект накладки сега и си имат лек ръб, новите накладки търкат леко, явно е от това, ще пробвам с натискане на спирачка в този момент, но то е много за кратко Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted May 27 Вчера пътувах от Свищов към София, при изпреварване колата, която беше пред мен излезе без да погледне и влязох в банкета без да опира в каквото и да е колата. И веднага влезе в авариен режим, не намерих къде да я закачат там и се прибрах вечерта отново в авариен режим. Грешките са за ниско налягане на горивото P0087 - 003-To low MIL ON и другата е за EGR P0401 - Insufficient Flow Какво общо може да има с излизането в банкета, че да се появят веднага тези грешки? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 27 не виждам да има общо, евентуално вибрациите, които са се получили. Ниско налягане при мен се оправи след сваляне на ГНП - почистването ѝ и стендоване, но може да са доста неща по веригата от резервоара до дюзите: подкачваща помпа или цедка в резервоара, горивен филтър, датчик на ГНП - fuel metering valve, самото ГНП, двата датчика на двата рейла, дюзите или маркучите за обратната им нафта. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexander alexandrov Report post Posted May 27 ГНП и дюзите минаха стенд и чистене, маркучите за обратна нафта са нови, филтъра е на около 15х км, цедката я чистих, остава единствено тази подкачваща помпа, от коя страна беше тя? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OvivO Report post Posted May 27 помпата е отдясно зад пасажера, там е и цедката в основата ѝ. Ако колата е 4х4 има и някаква помпа зад шофьора, но на нея няма какво да ѝ стане и нейната роля е да прехвърля от лявата половина на резервоара в дясната. Това лесно можеш да го видиш в instruments cluster - какво показват двата нивомера за горивото. Аз скоро я чистих цедката, но при мен си беше в топ състояние. Някои колеги казват, че при тях е била много запушена. А дали си гледал двата датчика на рейла? Този пред шофьора само мери налагянето в рейла и го праща на ECU. Ако мери грешно, колата може да влиза в авариен режим, заради голямата разлика между изискано налагяне в този момент и измерено. Датчикът пред пасажера пък контролира налягането и отваря към обратната нафта, ако е високо. Ако отваря много по-рано в някои случаи, то не се достига налагяне и влиза в авариен. П.П. на самото ГНП има един клапан - Fuel Metering Valve - него сменихте ли го? Той също връща към обратната и може да не пуска достатъчно говиро към ГНП, съответно понякога не ѝ достига да направи налагяне. Цената е под 200 лв с отстъпка. Quote Share this post Link to post Share on other sites