lodestr Публикувано 16 Април 2023 Доклад Share Публикувано 16 Април 2023 Здравейте, днес след дълъг път загасих колата и след 10тина минути се наложи да я запаля пак. Запали, но угасна и на мястото на пробега на таблото изписа "safe" и не искаше да запали повече. Понеже бързах я закачих бързо на лаптопа, изтрих каквито грешки видях, но пак не запали. Махах батерията на дистанционното, задържах копчето за заключване няколко секунди, заключвах отключвах и в крайна сметка след няколко опита запали. Предполагам се е активирал имобилайзера поради някаква причина. Батерията на дистанционното е нова, акумулатора също. Някой знае ли как се оправя този проблем и каква е причината? При мен явно се оправи случайно, но да знам за друг път какво да правя? Имам допълнителен имобилайзер от застраховател, но в случая изобщо не стигах до него според мен, а се активираше завоводския преди това. Весели празници на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 16 Април 2023 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2023 Няма заводски имобилайзер който да ти изпише SAFE. Проблема ти е във имобилайзера от застрахователя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 18 Април 2023 Доклад Share Публикувано 18 Април 2023 Здравейте колеги, имам едно питане за акумолатора. Докато паля сутрин от 12.5 пада на 8 волта. Това според мен не е много нормално. Четох, че минимума е 10 волта и че ако пада под това е за смяна. Някаква Варта е 92Ah и щампа на WV. Какво бихте ме посъветвали? Да го сменям ли или е нормално да пада толкова много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 (Редактирано) Позаминал е вече. Сменяй го, за да не почнат да се случват други аномалии и да се чудиш откъде идват. Но преди това бих го тествал с товарна вилка, за да се види дали точно в него е проблема. Редактирано 19 Април 2023 от ma3xa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Здравейте. На 3.0 TFSI ми излезе грешка за PCV клапана. Колата още не влиза в авариен режим, но не ми се чака последния момент. Има ли как през VCDS да разбера каква версия / какъв номер клапан имам и съответно какъв ми трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Не, номера на клапана не се вижда през VCDS... само версията на софтуера можеш да си видиш. Но на теб ти трябва сервизния номер клапан на 150 мбар-а (и софтуерния ъпдейт с него), няма значение с кой номер си сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Благодаря. Сега видях темата по-долу, посветена точно на това. Доколкото разбрах, 06E103547AK е номерът на клапана, с който трябва да се сдобия. Ще изчакам Желяз да внесе малко яснота по софтуерните въпроси и ще действам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 21 Април 2023 Доклад Share Публикувано 21 Април 2023 On 4/19/2023 at 8:20 PM, kazichene said: Здравейте. На 3.0 TFSI ми излезе грешка за PCV клапана. Колата още не влиза в авариен режим, но не ми се чака последния момент. Има ли как през VCDS да разбера каква версия / какъв номер клапан имам и съответно какъв ми трябва? Грешката(pcv regulator valve performance ) за PCV клапата е от една тръбичка с клапан. Това й е номера 06E-103-207-AP. Аз моята не я смених като сменях всичко и сега ще трябва пак да се вдига чарджъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Април 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2023 На 18.04.2023 г. at 16:27, Nikolay Tanchev написа: Здравейте колеги, имам едно питане за акумолатора. Нали не си забравил, колко пъти ходи да "съживяваш" моята кола заради акумулатор?.... 😂😂 @kazichene Да, 06E103547AK е последната версия от 2021г. По принцип, читавите доставчици на части ще ти кажат ако случайно има и по-нова ревизия... Едва ли твоята кола ще иска нов софт. Досега немалко щатски съм срещал и никоя не е била със старт софт. Там сериозно гледат на такива акции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 22 Април 2023 Доклад Share Публикувано 22 Април 2023 @zhelyazA6 да хаха. Взех нов и го кодирах. При старт пада на 12 волта вече а не на 8 и старт-стопа вече сработва по-често. Интересно че през VCDS не успях да намеря технологията на акумулатора. Иначе серийни номера и производител и ампераж имаше за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4estia Публикувано 22 Април 2023 Доклад Share Публикувано 22 Април 2023 Здравейте. Намислил съм да взимам 20ки и гледам ги дават ET45. Предполагам не би трябвало да е проблем до към ET35? Също ако имате наблюдения за магазин? Аз лично гледам в маргел и още няколко които излизат в нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Април 2023 Доклад Share Публикувано 22 Април 2023 Джантите освен офсет имат ширина … останалото са елементарни сметки или ползване на калкулатор за джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 23 Април 2023 Доклад Share Публикувано 23 Април 2023 Най-добре си вземи оригинални втора употреба, много по-здрави са от репликите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4estia Публикувано 23 Април 2023 Доклад Share Публикувано 23 Април 2023 Ширината не мисля да е повече или по малко от 8.5 както си го дават. Ще го имам предвид за оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 24 Април 2023 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2023 Ако си със големите спирачки, хубаво гледай какъв клиърънс ти остава между джанта и апарат. Да не стане като при мен. Смених предни дискове и накладки и не успях повече да сложа джантите. Наложи се 5 мм фланци да търся... Малко не е за вярване, ама си е факт. Преди и след... 2 мм разстояние няма и половин мм разстояние, със запилена глава на болта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4estia Публикувано 24 Април 2023 Доклад Share Публикувано 24 Април 2023 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 29 Април 2023 Доклад Share Публикувано 29 Април 2023 Има ли смисъл от ремап на Stronic без да се пипа мотора? Мотора е 272кс, не знам коя генерация се води Stronic-a. Питам, защото ме дразни как се старае да държи 1000~ оборота, а при ремап пишат че се оптимизирало точките на превключване. Другото което е, че дигат наляганията на съединителите, а това е повече живот за тях. На теория. Edit: също ме дразни как веднага включва втора при тръгване. Особено като излизам от подземния. Sent from my SM-S918B using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 29 Април 2023 Доклад Share Публикувано 29 Април 2023 Мини на М като излизаш от подземния ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 29 Април 2023 Доклад Share Публикувано 29 Април 2023 Минавам, вече ми е навик, но не ми е това основната причина. Sent from my SM-S918B using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko11 Публикувано 2 Май 2023 Доклад Share Публикувано 2 Май 2023 Здравейте съфорумци Имам следния въпрос ,ако някой знае ще съм благодарен ако ми отговори. Та въпроса ми е,трябва да сменям повсдигачи и кобилици,трябва ли да се сваля мотора? Питах кой ли не,и тея дето уж много разбират и никой не казва.Почва се докарай я ,ще видиме,ама вериги,а аз просто им задавам въпрос Сваля ли се мотора или не Благодаря на отоговорилите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Относно 3.0тди 3та генерация 272 коня. Има ли нещо по специфично за потдръжка на този двигател , читав ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 (Редактирано) Преди 7 часа, sers написа: Обтегач на веригите обикновено решава проблема с тракането , някои се оплакват от разпределителни валове , там се сменят , ма ако е за валове се чува ясно . Иначе нищо необикновено , мести се прилично . Редактирано 3 Юли 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 В процес на закупуване на такова съм, с диагноза счупено турбо. Турбината му има здраво аксиален луфт и тече масло. Въпроса е ново турбо то е ясно, ама да не мотора да е аут щом е дошло време за турбина.... До колкото се запознах 218 коневата е със същата турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 3 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2023 Вентилатора ще го смениш така или иначе , пали мотора и слушай кво се случва , тва е важно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata2 Публикувано 7 Август 2023 Доклад Share Публикувано 7 Август 2023 Имам въпрос за а6 2018 от Канада. Колата скоро ще заплава насам. Питането ми е някой с Американка/Канадка правил ли е нещо подобно за активация на carplay? И дали с инсталирането на този софтуер, освен показването на менюто за карплей ще се оправи и навигацията заедно с честотите на радиото. Или за съжаление не е толкова лесно. Файла в линка се казва MHI2_ER_AU57x_K363_1_MU1425_AIO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване