Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


zhelyazA6

Recommended Posts

Здравейте, днес след дълъг път загасих колата и след 10тина минути се наложи да я запаля пак. Запали, но угасна и на мястото на пробега на таблото изписа "safe" и не искаше да запали повече. Понеже бързах я закачих бързо на лаптопа, изтрих каквито грешки видях, но пак не запали. Махах батерията на дистанционното, задържах копчето за заключване няколко секунди, заключвах отключвах и в крайна сметка след няколко опита запали. Предполагам се е активирал имобилайзера поради някаква причина. Батерията на дистанционното е нова, акумулатора също. Някой знае ли как се оправя този проблем и каква е причината? При мен явно се оправи случайно, но да знам за друг път какво да правя? Имам допълнителен имобилайзер от застраховател, но в случая изобщо не стигах до него според мен, а се активираше завоводския преди това. Весели празници на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма заводски имобилайзер който да ти изпише SAFE.

Проблема ти е във имобилайзера от застрахователя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам едно питане за акумолатора.

Докато паля сутрин от 12.5 пада на 8 волта.

Това според мен не е много нормално. Четох, че минимума е 10 волта и че ако пада под това е за смяна. Някаква Варта е 92Ah и щампа на WV. 

Какво бихте ме посъветвали? Да го сменям ли или е нормално да пада толкова много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позаминал е вече. Сменяй го, за да не почнат да се случват други аномалии и да се чудиш откъде идват. Но преди това бих го тествал с товарна вилка, за да се види дали точно в него е проблема.

 

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. На 3.0 TFSI ми излезе грешка за PCV клапана. Колата още не влиза в авариен режим, но не ми се чака последния момент. Има ли как през VCDS да разбера каква версия / какъв номер клапан имам и съответно какъв ми трябва? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, номера на клапана не се вижда през VCDS... само версията на софтуера можеш да си видиш.

 

Но на теб ти трябва сервизния номер клапан на 150 мбар-а (и софтуерния ъпдейт с него), няма значение с кой номер си сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Сега видях темата по-долу, посветена точно на това. Доколкото разбрах, 06E103547AK е номерът на клапана, с който трябва да се сдобия. Ще изчакам Желяз да внесе малко яснота по софтуерните въпроси и ще действам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/19/2023 at 8:20 PM, kazichene said:

Здравейте. На 3.0 TFSI ми излезе грешка за PCV клапана. Колата още не влиза в авариен режим, но не ми се чака последния момент. Има ли как през VCDS да разбера каква версия / какъв номер клапан имам и съответно какъв ми трябва? 

Грешката(pcv regulator valve performance ) за PCV клапата е от една тръбичка с клапан. Това й е номера 06E-103-207-AP. Аз моята не я смених като сменях всичко и сега ще трябва пак да се вдига чарджъра. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.04.2023 г. at 16:27, Nikolay Tanchev написа:

Здравейте колеги, имам едно питане за акумолатора.

Нали не си забравил, колко пъти ходи да "съживяваш" моята кола заради акумулатор?.... 😂😂

 

@kazichene 

Да, 06E103547AK е последната версия от 2021г. По принцип, читавите доставчици на части ще ти кажат ако случайно има и по-нова ревизия...

Едва ли твоята кола ще иска нов софт. Досега немалко щатски съм срещал и никоя не е била със старт софт. Там сериозно гледат на такива акции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 да хаха. Взех нов и го  кодирах. При старт пада на 12 волта вече а не на 8 и старт-стопа вече сработва по-често.

Интересно че през VCDS не успях да намеря технологията на акумулатора. Иначе серийни номера и производител и ампераж имаше за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Намислил съм да взимам 20ки и гледам ги дават ET45. Предполагам не би трябвало да е проблем до към ET35? Също ако имате наблюдения за магазин? Аз лично гледам в маргел и още няколко които излизат в нета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си със големите спирачки, хубаво гледай какъв клиърънс ти остава между джанта и апарат. Да не стане като при мен. Смених предни дискове и накладки и не успях повече да сложа джантите. Наложи се 5 мм фланци да търся... Малко не е за вярване, ама си е факт. Преди и след...

2087530566_2023-03-1818_24_54.thumb.jpg.992d327880898f3b360b50703d1686b3.jpg  2 мм разстояние

 

546528932_2023-04-0815_29_41.thumb.jpg.ec368862bed94ccaae2dcbb9ce88f530.jpg няма и половин мм разстояние, със запилена глава на болта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли смисъл от ремап на Stronic без да се пипа мотора? Мотора е 272кс, не знам коя генерация се води Stronic-a.

Питам, защото ме дразни как се старае да държи 1000~ оборота, а при ремап пишат че се оптимизирало точките на превключване. Другото което е, че дигат наляганията на съединителите, а това е повече живот за тях. На теория.

Edit: също ме дразни как веднага включва втора при тръгване. Особено като излизам от подземния.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци

Имам следния въпрос ,ако някой знае ще съм благодарен ако ми отговори.

Та въпроса ми е,трябва да сменям повсдигачи и кобилици,трябва ли да се сваля мотора?

Питах кой ли не,и тея дето уж много разбират и никой не казва.Почва се докарай я ,ще видиме,ама вериги,а аз просто им задавам въпрос

Сваля ли се мотора или не

Благодаря на отоговорилите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Относно 3.0тди 3та генерация 272 коня. Има ли нещо по специфично за потдръжка на този двигател , читав ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, sers написа:

 

Обтегач на веригите обикновено решава проблема с тракането , някои се оплакват от разпределителни валове , там се сменят , ма ако е за валове се чува ясно . Иначе нищо необикновено , мести се прилично .

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В процес на закупуване на такова съм, с диагноза счупено турбо. Турбината му има здраво аксиален луфт и тече масло. Въпроса е ново турбо то е ясно, ама да не мотора да е аут щом е дошло време за турбина.... До колкото се запознах 218 коневата е със същата турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам въпрос за а6 2018 от Канада. Колата скоро ще заплава насам. Питането ми е някой с Американка/Канадка правил ли е нещо подобно за активация на carplay? И дали с инсталирането на този софтуер, освен показването на менюто за карплей ще се оправи и навигацията заедно с честотите на радиото. Или за съжаление не  е толкова лесно.

Файла в линка се казва MHI2_ER_AU57x_K363_1_MU1425_AIO

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...