Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7) - Част 2


zhelyazA6

Recommended Posts

3.0 дизел 272. Когато колата е под наклон (с предницата нагоре) ми изчезва антифриз. Преди два дена паля и ми светва лампата, дигам капака и няма антифриз. Купих, долях и не я карах 24 часа нарочно. Следващия ден дигнах капака и имаше в казанчето, но беше доста под минимума. Вчера долях отново и минах 200~ км и в движение не го е пипнала. Някакви идеи?

Edited by Denisx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Да , като загреее и няма теч, понеже уплътнява. Доста често теча е във V-то и се разбира само след разглобяване. Сменят се доста неща ако искаш да стане от Един път ! Отделно всичко отпред е толкова тясно, че се налага да се свали предната маска при смяна на клапаните между двете глави, термостат и водна помпа. Отделно за другите елементи по подмяната се сваля смукателен колектор и всичко се чисти подменят се уплътнения. Някои неща се чакат от германия.

Link to comment
Share on other sites

3.0 TDI, 245, S-tronic. Понякога при първо тръгване сутрин или при недостатъчно загряла кола на градско, кутията превключва и държи нетипично ниски обороти - примерно на прав участък изрежда 1,2,3 и слага 4-та с 30 км/ч и трепери на 900-1000 оборота. Това не е типичното нейно поведение. Щом дам малко повече газ, или теренът стане по-стръмен, започва да си държи нормални обороти. Това не се случва всеки път, но напоследък по-често и сравнително кратко. Нормално ли е?

Link to comment
Share on other sites

Някой наясно ли е дали си заслужава и дали е трудно подмяната на Лед фар с Матрикс фар? Тоест от горната картинка да стане като на долната

 

IMG_6474.jpeg

Link to comment
Share on other sites

 

Evgeni K., рядко влиза тук, затова му пиши на мейла vag_vin@mail.bg, може да ти провери срещу 18лв.

 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Знае ли някой може ли да се спре ЕГР-а софтуерно и да се запуши съответно, без да се пипа ДПФ филтъра?

Става въпрос за Битурбо мотор. 320 кс.

Питах в Радефф гараж, но ми каза, че за да се спре ЕГР-а, трябва да се премахне и ДПФ филтъра софтуерно и физически.

Link to comment
Share on other sites

По принцип спрян ЕГР води до по-висока температура в изгорелите газове. От тази гледна точка може да го стопи, а може и да му помага да се изчиства по-добре :schlaumeier:

Link to comment
Share on other sites

Спрян егр означава по-ефикасно изгаряне и по малко сажди...

Всеки сам може да продължи мисълта в тая посока.....

И ако на някой и това не му изяснява картинката, да хукне да бяга и да диша в найлонова торба. Тогава бързо ще му стане ясно

Link to comment
Share on other sites

В София кой може да оправи грешка, доколкото съм чел настройка даже на дръжките за отваряне на вратите е необходима. От известно време не работи круиз контролът, от там не подържа и разстояние от предния автомобил. Тази грешка се появи преди година-две, след това сама изчезна и от няколко месеца е постоянна като грешка. То аз не съм писал откакто я купих тази кола преди 7 години :)

Sent from my 2201116TG using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Здравейте, препоръчайте сервиз където да ми проверят дюзите. Появи се едно странно придърпване при 1500 об/мин и ме съмнява че е пикаеща дюза. Колата е 3.0 TDI би-турбо на 190к.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги, според вас това счупено ли е или е замръзнало в това положение. Няма удар и тази сутрин го намирам отворено а и двете пръскалки на фаровете бяха затворени. 
каква може да е причината?

 

IMG_2071.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Преди 6 часа, Donov написа:

 

 

П.П. орпави се само (прибра се )  Изглежда е от студа. 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Преди 3 часа, BECKO написа:

 

Така изглежда. Просто ми беше странно, че беше прибрано а сутринта отворено. Викам някой ме е подпрял :)
 Сутринта ми излезе и грешка за въздушното въпреки, че колата не беше клекнала от не-каране през уикенда. След кратък престой на слънце и това се оправи.

@BECKO благодаря за отоговора.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Преди 21 часа, ma3xa написа:

 

Подкрепям напълно. Моите така излизаха миналата зима. Спрях да разреждам концентрата за -60 и всичко се оправи. Туба на която пише -20 е за 0 градуса макс.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Здравейте, някой има ли впечатления от масло Liqui Moly Molygen? Досега карам само с Ravenol VMP на 3.0 204 к.с. CLAB с DPF, но идентичен двигател с лики моли-то звучеше осезаемо по-тихо от моя. Не съм сигурен обаче дали не е слагана и добавка Cera Tec на лики моли освен Molygen маслото. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...