caracas Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 И това означава че използване на ръчната за завъртане на колата не скапва Торсена и полуоските ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 И това означава че използване на ръчната за завъртане на колата не скапва Торсена и полуоските ?Няма абсолютно никакъв проблем на лед,пробвай на асфалт и кажи какво става, че ми е много любопитно.PS:Не си прави експерименти с твоята кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 Няма абсолютно никакъв проблем на лед,пробвай на асфалт и кажи какво става, че ми е много любопитно.PS:Не си прави експерименти с твоята колат.е. ти си мислиш, че като вдигнеш предно колело на крик няма да може да го завъртиш? Не се притеснявай да пробваш на асфалт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 5 Май 2011 Доклад Share Публикувано 5 Май 2011 т.е. ти си мислиш, че като вдигнеш предно колело на крик няма да може да го завъртиш? Не се притеснявай да пробваш на асфалт.В интерес на истината и на асфалт с ниска скорост (около 30-40км/ч) съм пробвал и се завърта. Въпроса е че съм го правил 2 пъти на сухо и винаги с натиснат съединител. Зимата също съм завъртал колата с ръчна и пак съединител 4-5 пъти. Въпроса е дали няма да счупя нещо с тези завъртания, защото чувството иначе е готино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 т.е. ти си мислиш, че като вдигнеш предно колело на крик няма да може да го завъртиш? Не се притеснявай да пробваш на асфалт.Ще се завърти,правил съм какви ли не експерименти,но белята веднъж става и после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Май 2011 Доклад Share Публикувано 8 Май 2011 (Редактирано) Като се спре връзката, торсена прества да действа. Защото е Тор-Сен.Няма варианти. в които торсена се изключва или пък престава да действа. Образно казано престава да действа, (няма приплъзване в червячните предавки) когато сумата от скоростите на задните колела е равна на сумата от скоростите на предните. Редактирано 8 Май 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caracas Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 @robobug , @Митака и в мненията на 2-ма ви виждам известна логика Чудя се само кой е по-прав. . Момчетата с BMW натискат ли съединител като дърпат ръчна? Там има ли какво да се счупи при тази процедура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 Няма какво да се счупи, просто ако е на скорост колата и се дръпне ръчната, блокират колелата и мотора угасва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Май 2011 Доклад Share Публикувано 9 Май 2011 (Редактирано) Момчетата с BMW натискат ли съединител като дърпат ръчна? Няма как да стане ефектът, ако не се натисне съединителя, иначе мотора гасне и се засрамват .Но ми е чудно как правят така, че с натисната спирачка колата стои на едно място а се вдига дим от въртенето на задните гуми,обяснявам си го ,че може би са затапили тръбите за задните спирачни апарати. Редактирано 9 Май 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 прави се с натисната спирачка,както знаеш натоварването на предните спирачки е много повече от задните и след като започне да превърта гуми се натиска спирачката(но си трябва усет с педалите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Август 2011 Доклад Share Публикувано 14 Август 2011 ... и освен гумите се палят и спирачките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 И сега в крайна сметка проблем ли е да дръпнеш ръчната на quattro за да занесе, до като си на скорост. Какво ще стане ако си на място и даваш газ и държиш дръпната ръчната, пак за quattro? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 И сега в крайна сметка проблем ли е да дръпнеш ръчната на quattro за да занесе, до като си на скорост. Какво ще стане ако си на място и даваш газ и държиш дръпната ръчната, пак за quattro?Ако случайно решиш да правиш упражнението, обади се с едно ЛС, искам да гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 А какво става когато си на скорост натискаш спирачка и ти се включи абс а?То и без това ако не си на хлъзгаво трудно ще успееш да блокираш колата, но не би трябвало да ти е практика на шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 И сега в крайна сметка проблем ли е да дръпнеш ръчната на quattro за да занесе, до като си на скорост. Какво ще стане ако си на място и даваш газ и държиш дръпната ръчната, пак за quattro? Няма да потеглиш просто Май силата не се разпределя към задните колела докато няма разликата в оборотите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 Зависи какво разбираш под "проблем"!?Ако това означава дали от едно дръпване на ръчната ще се пръсне торсена, отговора е - няма, но ако ти е навик да дърпаш ръчна при всеки завой да кажем, значително ще намалиш живота на торсена, а и не само на него. Що се отнася до втория въпрос... това може да го направи някой, който много си мрази колата. Не виждам какъв е смисъла да се опитваш да тръгнеш при дръпната ръчна (освен ако да кажем задните колела не са останали без сцепление и е нужно да се издрапа от ситуацията) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cris Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Здравеите с риск да задам вапрос които може вече да е дискутиран искам да знам какво е съотношението м/у отпред и отзад при Quatroto na A6 C4 при нормални патни условия и в снежни примерно как са зацепени деферинциялите примерно дали е 50/50 или 70 / 30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 50/50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2013 (Редактирано) Колеги, приятели, съфорумници. Срам ме да питам но ми се налага. Снощи проведох 30-40минутен тежък пиянски спор с човек който твърди че разбира от автомобили работи в сервиз и тн. Quattro е сиситема със перманентно задвижване на четирите колела? Човека услино спори и твърди, че не е перманентно задвижване и че принципа е същия като на 4motion i 4matic. Баса е на 1 шише джак, моля кажете един път за последно как се задвижва това quattro и да приключим тази тема. Благодаря предварително :)/> Редактирано 12 Януари 2013 от Simeon Stoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 12 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2013 И двамата сте прави.Взимайте си по едно шише Джак : ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2013 Е да но, аз съм вметнал че говоря за по старите модели на Ауди. А човека твърди въобще за цялата система от както е създадена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 12 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2013 (Редактирано) Зависи какво разбираш под по стари защото за някой и 2000 година са стари :hilezh:/> Иначе http://bgdriver.org/forum/index.php?topic=784.0 Редактирано 12 Януари 2013 от staniola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2013 Ословно че е хубаво число преди и след 2000 година. Иначе незнам коя година сменят истинското quattro със компютърните иновации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2013 (Редактирано) И така спора го видоизменихме и стигнахме до окочателния облог за 2 шишета джак. Този човек каза че е качвал на 1 вал ауди quattro и е въртял само предния мост и колата си е работила като се едно е с предно. Или иска да ми каже че е прехврълил 100% от въртящия момент на предните. Това възможно ли е и ако да при кой модели? Почнахме да търсим приятели с quattro за да проверим на место. Също така каза че е качвал коли с перманенто 4х4 и неможе да ги върти защото задните зацепват и избутват колата. Кво ще кажете по върпоса? Редактирано 12 Януари 2013 от Simeon Stoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Ще кажем това което казват и някой наши колеги "куатрото е рали технология, а тестовете с ролки/валове са за селскостопански машини!"Печелиш баса задвижването е перманентно, няма зацепване няма муфа, няма виско съединител.Има торсен, който решава в кой момент колко % от мощността да се разпредели отпред и отзад.В зависимост от поколението куатро процента е различен, нека някой колега да ме поправи аз мисля че са 20:80 и обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване