Recommended Posts

аз искам да си ъпдеитна софа на таблото как става и от къде мога да го намеря по новия

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, CVT написа:

Хехехе, сменяш софтуера на таблото и готово - лесно на думи, но доста трудно на практика.

Не е чак толкова лесно, така е. То е относително лесно да налееш софта, но после следват мъките по имобилайзера и всичко друго.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-добре не пипай! А и защо искаш да го правиш? Има проблем ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да го ъпдеитна заради датчика за нивото на маслото.АЛТ е проблемния с маслото и трябва да се смени щеката с малко по къса и затова трябва да се ъпдеитне софтуера за да може визуалното отчитане на маслото да е вярно с датчика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едва ли...

Датчика вижда колко е маслото. Само че като падне от Макс до средата и пищи че е намаляло. После от средата до Мин пак ще писне.

На тоя мотор не му е проблема в софта на таблото, а в куп други неща, които швабата не е измислил правилно.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, ndp007 написа:

.......... и трябва да се смени щеката с малко по къса и затова трябва да се ъпдеитне софтуера за да може визуалното отчитане на маслото да е вярно с датчика.

Е ти ме уби!!! Ако щеш да направиш 15 ъпдейта на таблото, датчика пак при едно и също ниво ще реве.

Share this post


Link to post
Share on other sites

прочетете последните страници и ще ви стане ясно за маслото

 

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ми светна индикатора за износени накладки. Реших да направя една диагностика, но не иска да се свърже с абс модула. До сега не съм имал никакви проблеми - правил съм си диагностика много много пъти. Свързвал съм се с абс модула, но днес вече не иска. Пробвах и се свързах с всички други контролери, само с този не иска. Някакви идеи от какво може да е? Прегледах и бушоните - здрави са.

DSC00472.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

А накладките наистина ли са износени или просто модула мисли че са?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Беше лошо времето за да свалям гумите и да ги проверявам...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко  атмосфери трябва да надува турбото на 90 кс ?? А3 1.9 ТДИ  90 кс    97 година ??? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 bar,като прибавим и атмосферното,на vcds го виждаш като близо 2 бара

Edited by buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

VAG COМ показва налягане до 2.1 бара за момент ,иначе се движи около 1.9 бара 

 

Значи колата не е чипосвана нали ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Магарии по колите всякакви,гледа се и горивото на 8 канал,а това че пиква да 2.1 за сега не е драма.Понякога виждам пипано гориво, надува стоков,карай и си свиркай.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, искам да си адаптирам дроселовата клапа и това реостата което е на педала на газта забравих как му се вика дето дава газ.Как става тази операция. Когато я гледах с вагком при натисната газ до край едното беше на 100 а другото на 95 процента.Как с вагком да проверя този реостат във всеки един момент дали работи добре защото когато тръгвам на първа давам газ но колата малко не ще да тръгва и тресе и трябва да и подам повече но в един момент яко се форси. Или ако някой знае друга причина да каже.Двигателя е АЛТ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Логични, променят се в зависимост от шофирането. В лога при определени условия се търси логика,8,10,11 канал дават представа за поведението на турбото и дебитомера ,които са определящи за динамиката на колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой, който е ползвал успешно vcds на win 7 и след това, ако е минал на win 10, може ли да каже дали има драми, или си работи успешно на 10-ка, или трябва някакъв ъпгрейд да се направи? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Работи си.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2016 at 10:46 AM, AsK said:

Някой, който е ползвал успешно vcds на win 7 и след това, ако е минал на win 10, може ли да каже дали има драми, или си работи успешно на 10-ка, или трябва някакъв ъпгрейд да се направи? 

 

При мен се прецака и не разпознава кабела като го бодна в компа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко помощ за лаик!?Какжо да запиша от vcds и да го покажа на по разбиращите от мен за да си кажат мнението дали колата работи както трябва?На мен не ми харесва,но всички майстори е ОК.Май не им  се занимава толкова.Става дума за обороти,мощност,харч на нафта и др.подобни.Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.