Jump to content

Стоите ли при майстора докато ви ремонтира колата?


Freestyler

Recommended Posts

Аз вече мисля каквото мога сам да си правя по колата ако ми е по силите, че тия пишман майстори.... Вече и на мивка не ходя с нея, че и там ми я одраскаха на 2 места и то едно е видимо дразнещо на капака отпред ПОБЕСНЕХ !!! А и както си я мия аз на никоя мивка няма да могат да ми я измият и подсушат така! Така че си предценявайте хората и КОНТРОЛ над тях!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не мога да си представя да си оставя колата при някой майстор и да си тръгна. Винаги им седя до главата, ако не им харесва давам нататък. Но дори да намериш читав майстор след 1-2 ходения вече почва да те отбива ако не си за основен ремонт. На никой не му се занимава с дребни проблеми за които накрая ще вземат малко пари и ще загубят много време. Затова следващата кола ще е нова. Там нема да се занимавам с разните жоровци, мишовци и т. н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък знам за един сервиз, кадето детето на собственика, който е на 18 - 19, като остават коли там, им източва по 5 - 6 литра бензин, че да си кара скутера на аванта, иначе естествено че ще стоя, то аз на мене си нямам доверие, пък какво остава за разни непознати хора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............Те ремонтират.Не правят РЕСТАВРАЦИИ :respekt:
Нямаш представа колко много си прав.Наистина в повечето случаи ТЕ ремонтират,докато тука в повечето случаи се осират и затова и хората им нямат доверие.То и тука не правят реставрации -в повечето "реномирани" сервизи не ремонтират повредени части,дори и по принцип да е възможно,а сменят с нови направо,че е по лесно.Няма проблем аз също не обичам кърпените неща,но поне да има полза,а не да дадеш 100 лв. примерно и колата ти да е на същото дередже ,че и по зле и като ги питаш накрая що ми искате 100 лв.като колата не е оправена да ти кажат-ми на момчетата я разглобиха ма нищо не стана ,е кво ,аз ли трябва да плащам за да се учат на моята кола и накрая да си останат те ненаучени ,а аз с развалена кола?Наистина има майстори ,които са съвестни и не гледат само да хвърляш пари на вятъра,а се стремят да стане работата и колата ти да излезе ремонтирана.Лошото е ,че са повече тия дето нямат никаква идея и почват ми май е от тва дай да го сменим-ми ко не е ми тогава от тва и така до безкрай сменяме здрави части и накрая вземе,че излезе някоя дреболия .Най много ме дразни именно това,че повечето не тръгват от най логичните и често срещани повреди в даден модел,а почват все от най малко вероятните и скъпи неща.Не познавам много майстори,които знаят език,четат и се интересуват ,повечето са точно омазнени тъпаци дето знаят само давай тука няма проблеми,а дали е ауди или лада ,въртииии се тая едно баба знае едно бае,балъка да плаща и толкоз.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък знам за един сервиз, кадето детето на собственика, който е на 18 - 19, като остават коли там, им източва по 5 - 6 литра бензин, че да си кара скутера на аванта...

А да го видя как ше ми източи от бутилката, дееба и младежта разглезена... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги им вися на главата,ако кажат нещо просто отивам другаде.Не ме интересува дали съм досаден или не,само ме интересува как ще ми стане колата.Хубавото е че намерих доста добри майстори,които ми станаха и приятели,та си улесних живота.

Точно щот вече сме и приятели,и имам доверие и вече не им вися на главата,ако го правя е щот те ме чекнат на болната тема Ауди vs БМВ( те там са се събрали само БМВ-висти :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз да се оплача.Един път ми се е случвало да не стоя до колата докато ми сменяха повдигачите на клапаните и познайте кво човека я затворил без да махне парцалите дето е запушвал маслените отвори.След като разбрах ми се искаше да го .............

Само знам че ако бях там нямаше да се случи. :hilezh:

Големия проблем е че разбрах след два месеца каране като почна да пищи зумера.

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето моята кола и семейните автомобили почти не влизат в сервиз - почти всичко мога да оправя с изключение на по-тежките ремонти като смяна на съединител (и това съм правил, но си е доста чанч :hilezh: ) , ремонт глава, тенекеджийство и боя (дано не се налага) и т.н. За тези неща си трябва хубав инструмент и добри познания в областта - всичко останало е компромис. В редките случаи, когато се е налагало обаче винаги стоя до майстора, а ако ми кажат, че не може просто отивам в друг сервиз. Омръзнали ми е от майстори, които най-нагло те гледат и те лъжат право в очите. Естествено има няколко човека на които имам пълно доверие и мога да им оставя колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено има няколко човека на които имам пълно доверие и мога да им оставя колата.

Абе и аз я оставих при такъв и кво стана :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На майка си нямам пълно доверие даже...Не ме интересува как се чувства другата страна ако имам време и възможност ще го заливам с въпроси и ще го гледам само в ръцете !!!

Като знам, какви прехвалени майстори са правили не една кола на пастет и некакси ми е тегаво да си я оставя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги им вися на главата,ако кажат нещо просто отивам другаде.Не ме интересува дали съм досаден или не,само ме интересува как ще ми стане колата.Хубавото е че намерих доста добри майстори,които ми станаха и приятели,та си улесних живота.

Ей така правя и аз - ако не може - не е това моят сервиз! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На майка си нямам пълно доверие даже...Не ме интересува как се чувства другата страна ако имам време и възможност ще го заливам с въпроси и ще го гледам само в ръцете !!!

Като знам, какви прехвалени майстори са правили не една кола на пастет и некакси ми е тегаво да си я оставя.

Пази се да не ти затворят устата в някои сервиз.Отиваш да си правиш колата ли или да досаждаш.Ако мислиш че някои ще направи колата на досадника както трябва си сгрешил.Дори ако види нешто друго,няма да ти каже само за да му се махне досадника от главата по бьрзо.И да знаеш няма да спечелиш от това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха,сега се сещам кво имаше лепнато на стъклото на моя майстор,беше нещо от сорта:

10мин.работа по колата(без присъствието на клиента)-10лв

10мин.работа по колата(в присъствието на клиента)-20лв

10мин.работа по колата(в присъствие и участие на клиента)-30лв.

Ако това ми го каже му показвам среден пръст и при майка му....

Акъл не давам нито досаждам просто гледам да не преебе нещо защото повечето са абе голема работа нема и нищо на колата.

Сервиза не е определящ дали в него има или няма неграмотници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължителската съм плътно до монтьорчето, та ако ще и да му преча. Най-малкото се открехвам за доста неща гледайки му в ръцете. Е, правя го и за сигурност де. Уверявам се, че всичко, което съм искал ще бъде сменено и то точно с моите части (които винаги са оригинални от официалния дилър), а не с по евтинки варианти. Малкото места, на които ходя при мехАници хората са си свикнали с тоя ми навик и не упорстват. Ако се наложи да ида на ново място, заявявам от самото начало, че съм такъв и ако са против, забравят за мене и парите ми.

От друга страна всеки монтьор си има право на предпочитания за начина на работа, които аз уважавам, така че въпросът е да си съвпаднат предпочитанията на едната и другата страна, само тогава може да има сделка. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз седях до хирурга, когато правеха секцио на жена ми, та до колата ли няма да седя... :hilezh::D:D

е за присъствието ми по време на този процес(при жената беше нормално)само като си помислех - ми ставаше лошо...

но човека при който ражда беше доверен, и бяхме платили предварително...

Аз нямам предвид да му дишам във врата на майстора, достатъчно е да ЗНАЕ, че съм там.

точно...

не е необходимо да се пречкаш, и да досаждаш, просто не трябва да пипа ламерскии присъствието ти там е малка гаранция, няма вариант да не присъствам, още повече че аз без колата не мога да работя, така че щеш не щеш съм там.

Майсторите при който ходя(освен приятелите от форума, на които също с голям кеф я поверявам) си ми знаят адета.

Вчера правих реглаж в "Диана" , и там разбира се имаше надпис "за клиенти до тук" попитах монтажника дали мога да гледам и след като потвърди вкарах колата - излезе рядко точен пич(ударихме му лаф за истинските коли - той има 124-ка...).

А най-мразия някой да ми се припира и да бърза..., в такъв случай спирам работния процес!!!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само майсторите дето не им е "чиста работата" или пък не им е съвсем ясно как и какво поправят , биха се притеснявали от присъствието на клиента! Аз обичам да "гледам" като ми човъркат по колицата и когато ми направят забележка за това се разкарвам , но след ремонта проверявам всичко ремонтирано още докато съм в сервиза! Веднъж обаче присъствах на един инцидент с клиент в сервиз, въпреки че той стоеше извън ремонтната клетка. Просто приемчика забрави да предупреди тръгващ си клиент да напомпа на спирачките чиито накладки бяха сменили и при тръгването на заден бутна стоящия навън и нищо не подозиращ човек! Мнението ми е че качеството на извършената работа зависи изцяло от сервиза и при положение че не могат да ни предложат достатъчно качественна услуга , предпочитам да ги наблюдавам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам само едно нещо: защо всички, говорейки за некадърни майстори, споменават един неуспешен от десет ремонта? Защото във всяка една работа присъства риска от разминаване на крайния резултат с очакванията - "Производствен риск". Гледах в едно филмче, че дори в Маранело правят по някой дефектен двигател, при цялата прецизност на процеса. Така че, оставяйки си колата при майстор, не изключвайте риска нещата да се влошат, колкото и неприятно да звучи. Защото много неща в една 10-15 годишна кола се държат на магия и веднъж като ги пипнеш, се разпадат в ръцете ти. Скъсан болт не винаги означава некадърен майстор, просто може да не е имало друг изход.

Ако трябва все пак да взема отношение по темата, ще кажа, че отдавна съм се разочаровал от качеството на услугите, предлагани в тази област в България. Затова стигнах до варианта колата да е на ремонт при един и същи човек, независимо от агонизиращо бавните темпове на ремонт, които той предлага. Пък и никога не мие казвал: "Пречиш ми, ходи си!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам само едно нещо: защо всички, говорейки за некадърни майстори, споменават един неуспешен от десет ремонта? Защото във всяка една работа присъства риска от разминаване на крайния резултат с очакванията ..............

За жалост в България мога да си отворя гаража, да лепна една табела "Сервиз" и ти гарантирам че ще имам клиентела....Особено в гоелмия град няма как да си сигурен на кой попадаш....

Докато НЕ се въведе регулация, разрешителни, майсторски свидетелства, ценз.......Е тогава никои няма да си рискува "хляба" и вложените инвестиции с калпави ремонти и некадърност...

Да и в НАСА не всичко е по мед и масло, и там им се дънят двигателите, но да ги сравняваме с бълХария - Моля...моля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България задължително би трябвало да му седиш на главата на "майстора" стига да имаш възможност де.Някой това ги смущава и започват да обръщат повече внимание на ремонта.А знете ли че се случва да кажат че са сменили някой чарк а пък впоследствие се оказва че въпросната част не е сменена и "майстора" просто си е прибирал паричките за частите?Е,как нямя да стош до тях при това положение?!Естествено има и доста честни майстори който си вършат съвестно работата,за тях :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има.. ама са малко.. и са в червената книга - тая, същата, на изчезващите видове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от професори. Аз като не знам нещо не давам акъл как да се прави. Ако знам - си го правя сам.

Въпроса не е в това да даваш акъл, а чрез присъствието си да всееш респекта, необходим като стимул на някои по-безсъвестни хора, за да свършат своята собствена работа със своя собствен акъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам само едно нещо: защо всички, говорейки за некадърни майстори, споменават един неуспешен от десет ремонта? Защото във всяка една работа присъства риска от разминаване на крайния резултат с очакванията - "Производствен риск". Гледах в едно филмче, че дори в Маранело правят по някой дефектен двигател, при цялата прецизност на процеса. Така че, оставяйки си колата при майстор, не изключвайте риска нещата да се влошат, колкото и неприятно да звучи. Защото много неща в една 10-15 годишна кола се държат на магия и веднъж като ги пипнеш, се разпадат в ръцете ти. Скъсан болт не винаги означава некадърен майстор, просто може да не е имало друг изход.

Ако трябва все пак да взема отношение по темата, ще кажа, че отдавна съм се разочаровал от качеството на услугите, предлагани в тази област в България. Затова стигнах до варианта колата да е на ремонт при един и същи човек, независимо от агонизиращо бавните темпове на ремонт, които той предлага. Пък и никога не мие казвал: "Пречиш ми, ходи си!"

Добре де, първо не разбираш, защо хората се оплакват от майсторите, било неосноватвелно, имало нормален "Производствен риск", после пишеш, че отдавна си се разочаровал от качеството на услугите, предлагани в тази област в БГ. Всъщност това си е чисто противоречие.

За автомобилните майстори-некадърници могат да се изпишат романи и определено неуспешните ремонти не са едно към десет. Е, зависи ти на какво викаш неуспешен ремонт- примерно колата продължава да върви, не е спряла. Е, това не значи задължително успешен ремонт. Аз в девет от десет пъти след майстор намирам нещо което не е направено както трябва, нещо за тях дребно, но като го попитам, примерно (най-елементарния и често срещан пример)- тия рапидки що не са сложени, той казва- бе те не ти трябват. Един вид той е по-хитър от производителя. Това за мен не е успешен ремонт, не знам за теб. Мога да ти дам хиляди примери. Последния- скоро ми боядисваха задния капак- прехвалени майстори, прехвален сервиз. Там има една лайсна, на 3 щипки и 2 болтчета. Е според тях щипките са били достатъчни. Просто не ми се пише повече, ще те затрупам с примери.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса не е в това да даваш акъл, а чрез присъствието си да всееш респекта, необходим като стимул на някои по-безсъвестни хора, за да свършат своята собствена работа със своя собствен акъл.

Аз пък гоня клиенти като работя (ако е възможно) не защото се смущавам от това което правя а защото като ме "респектира" някой като теб и се престаравам. Което води до същите неприятни ефекти като несвършена работа.

Ако ти оперрират апендисита ще държиш ли да получиш видеозапис от операцията? Който после да занесеш до трима независими експерти за оценка на качеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...