leo Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Аз вече мисля каквото мога сам да си правя по колата ако ми е по силите, че тия пишман майстори.... Вече и на мивка не ходя с нея, че и там ми я одраскаха на 2 места и то едно е видимо дразнещо на капака отпред ПОБЕСНЕХ !!! А и както си я мия аз на никоя мивка няма да могат да ми я измият и подсушат така! Така че си предценявайте хората и КОНТРОЛ над тях!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Не мога да си представя да си оставя колата при някой майстор и да си тръгна. Винаги им седя до главата, ако не им харесва давам нататък. Но дори да намериш читав майстор след 1-2 ходения вече почва да те отбива ако не си за основен ремонт. На никой не му се занимава с дребни проблеми за които накрая ще вземат малко пари и ще загубят много време. Затова следващата кола ще е нова. Там нема да се занимавам с разните жоровци, мишовци и т. н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 аз пък знам за един сервиз, кадето детето на собственика, който е на 18 - 19, като остават коли там, им източва по 5 - 6 литра бензин, че да си кара скутера на аванта, иначе естествено че ще стоя, то аз на мене си нямам доверие, пък какво остава за разни непознати хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 ...............Те ремонтират.Не правят РЕСТАВРАЦИИ Нямаш представа колко много си прав.Наистина в повечето случаи ТЕ ремонтират,докато тука в повечето случаи се осират и затова и хората им нямат доверие.То и тука не правят реставрации -в повечето "реномирани" сервизи не ремонтират повредени части,дори и по принцип да е възможно,а сменят с нови направо,че е по лесно.Няма проблем аз също не обичам кърпените неща,но поне да има полза,а не да дадеш 100 лв. примерно и колата ти да е на същото дередже ,че и по зле и като ги питаш накрая що ми искате 100 лв.като колата не е оправена да ти кажат-ми на момчетата я разглобиха ма нищо не стана ,е кво ,аз ли трябва да плащам за да се учат на моята кола и накрая да си останат те ненаучени ,а аз с развалена кола?Наистина има майстори ,които са съвестни и не гледат само да хвърляш пари на вятъра,а се стремят да стане работата и колата ти да излезе ремонтирана.Лошото е ,че са повече тия дето нямат никаква идея и почват ми май е от тва дай да го сменим-ми ко не е ми тогава от тва и така до безкрай сменяме здрави части и накрая вземе,че излезе някоя дреболия .Най много ме дразни именно това,че повечето не тръгват от най логичните и често срещани повреди в даден модел,а почват все от най малко вероятните и скъпи неща.Не познавам много майстори,които знаят език,четат и се интересуват ,повечето са точно омазнени тъпаци дето знаят само давай тука няма проблеми,а дали е ауди или лада ,въртииии се тая едно баба знае едно бае,балъка да плаща и толкоз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 12 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 аз пък знам за един сервиз, кадето детето на собственика, който е на 18 - 19, като остават коли там, им източва по 5 - 6 литра бензин, че да си кара скутера на аванта...А да го видя как ше ми източи от бутилката, дееба и младежта разглезена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Винаги им вися на главата,ако кажат нещо просто отивам другаде.Не ме интересува дали съм досаден или не,само ме интересува как ще ми стане колата.Хубавото е че намерих доста добри майстори,които ми станаха и приятели,та си улесних живота.Точно щот вече сме и приятели,и имам доверие и вече не им вися на главата,ако го правя е щот те ме чекнат на болната тема Ауди vs БМВ( те там са се събрали само БМВ-висти ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 (Редактирано) Колеги и аз да се оплача.Един път ми се е случвало да не стоя до колата докато ми сменяха повдигачите на клапаните и познайте кво човека я затворил без да махне парцалите дето е запушвал маслените отвори.След като разбрах ми се искаше да го .............Само знам че ако бях там нямаше да се случи. Големия проблем е че разбрах след два месеца каране като почна да пищи зумера. Редактирано 12 Септември 2008 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Общо взето моята кола и семейните автомобили почти не влизат в сервиз - почти всичко мога да оправя с изключение на по-тежките ремонти като смяна на съединител (и това съм правил, но си е доста чанч ) , ремонт глава, тенекеджийство и боя (дано не се налага) и т.н. За тези неща си трябва хубав инструмент и добри познания в областта - всичко останало е компромис. В редките случаи, когато се е налагало обаче винаги стоя до майстора, а ако ми кажат, че не може просто отивам в друг сервиз. Омръзнали ми е от майстори, които най-нагло те гледат и те лъжат право в очите. Естествено има няколко човека на които имам пълно доверие и мога да им оставя колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Естествено има няколко човека на които имам пълно доверие и мога да им оставя колата. Абе и аз я оставих при такъв и кво стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 На майка си нямам пълно доверие даже...Не ме интересува как се чувства другата страна ако имам време и възможност ще го заливам с въпроси и ще го гледам само в ръцете !!!Като знам, какви прехвалени майстори са правили не една кола на пастет и некакси ми е тегаво да си я оставя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 12 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2008 Винаги им вися на главата,ако кажат нещо просто отивам другаде.Не ме интересува дали съм досаден или не,само ме интересува как ще ми стане колата.Хубавото е че намерих доста добри майстори,които ми станаха и приятели,та си улесних живота.Ей така правя и аз - ако не може - не е това моят сервиз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUD_TIP Публикувано 13 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2008 На майка си нямам пълно доверие даже...Не ме интересува как се чувства другата страна ако имам време и възможност ще го заливам с въпроси и ще го гледам само в ръцете !!!Като знам, какви прехвалени майстори са правили не една кола на пастет и некакси ми е тегаво да си я оставя.Пази се да не ти затворят устата в някои сервиз.Отиваш да си правиш колата ли или да досаждаш.Ако мислиш че някои ще направи колата на досадника както трябва си сгрешил.Дори ако види нешто друго,няма да ти каже само за да му се махне досадника от главата по бьрзо.И да знаеш няма да спечелиш от това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 13 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2008 Ха,сега се сещам кво имаше лепнато на стъклото на моя майстор,беше нещо от сорта: 10мин.работа по колата(без присъствието на клиента)-10лв 10мин.работа по колата(в присъствието на клиента)-20лв 10мин.работа по колата(в присъствие и участие на клиента)-30лв.Ако това ми го каже му показвам среден пръст и при майка му....Акъл не давам нито досаждам просто гледам да не преебе нещо защото повечето са абе голема работа нема и нищо на колата.Сервиза не е определящ дали в него има или няма неграмотници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 13 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2008 Задължителската съм плътно до монтьорчето, та ако ще и да му преча. Най-малкото се открехвам за доста неща гледайки му в ръцете. Е, правя го и за сигурност де. Уверявам се, че всичко, което съм искал ще бъде сменено и то точно с моите части (които винаги са оригинални от официалния дилър), а не с по евтинки варианти. Малкото места, на които ходя при мехАници хората са си свикнали с тоя ми навик и не упорстват. Ако се наложи да ида на ново място, заявявам от самото начало, че съм такъв и ако са против, забравят за мене и парите ми. От друга страна всеки монтьор си има право на предпочитания за начина на работа, които аз уважавам, така че въпросът е да си съвпаднат предпочитанията на едната и другата страна, само тогава може да има сделка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 13 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2008 (Редактирано) Аз седях до хирурга, когато правеха секцио на жена ми, та до колата ли няма да седя... е за присъствието ми по време на този процес(при жената беше нормално)само като си помислех - ми ставаше лошо...но човека при който ражда беше доверен, и бяхме платили предварително...Аз нямам предвид да му дишам във врата на майстора, достатъчно е да ЗНАЕ, че съм там.точно...не е необходимо да се пречкаш, и да досаждаш, просто не трябва да пипа ламерскии присъствието ти там е малка гаранция, няма вариант да не присъствам, още повече че аз без колата не мога да работя, така че щеш не щеш съм там.Майсторите при който ходя(освен приятелите от форума, на които също с голям кеф я поверявам) си ми знаят адета.Вчера правих реглаж в "Диана" , и там разбира се имаше надпис "за клиенти до тук" попитах монтажника дали мога да гледам и след като потвърди вкарах колата - излезе рядко точен пич(ударихме му лаф за истинските коли - той има 124-ка...).А най-мразия някой да ми се припира и да бърза..., в такъв случай спирам работния процес!!! Редактирано 13 Септември 2008 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 13 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2008 Само майсторите дето не им е "чиста работата" или пък не им е съвсем ясно как и какво поправят , биха се притеснявали от присъствието на клиента! Аз обичам да "гледам" като ми човъркат по колицата и когато ми направят забележка за това се разкарвам , но след ремонта проверявам всичко ремонтирано още докато съм в сервиза! Веднъж обаче присъствах на един инцидент с клиент в сервиз, въпреки че той стоеше извън ремонтната клетка. Просто приемчика забрави да предупреди тръгващ си клиент да напомпа на спирачките чиито накладки бяха сменили и при тръгването на заден бутна стоящия навън и нищо не подозиращ човек! Мнението ми е че качеството на извършената работа зависи изцяло от сервиза и при положение че не могат да ни предложат достатъчно качественна услуга , предпочитам да ги наблюдавам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2008 Аз не разбирам само едно нещо: защо всички, говорейки за некадърни майстори, споменават един неуспешен от десет ремонта? Защото във всяка една работа присъства риска от разминаване на крайния резултат с очакванията - "Производствен риск". Гледах в едно филмче, че дори в Маранело правят по някой дефектен двигател, при цялата прецизност на процеса. Така че, оставяйки си колата при майстор, не изключвайте риска нещата да се влошат, колкото и неприятно да звучи. Защото много неща в една 10-15 годишна кола се държат на магия и веднъж като ги пипнеш, се разпадат в ръцете ти. Скъсан болт не винаги означава некадърен майстор, просто може да не е имало друг изход.Ако трябва все пак да взема отношение по темата, ще кажа, че отдавна съм се разочаровал от качеството на услугите, предлагани в тази област в България. Затова стигнах до варианта колата да е на ремонт при един и същи човек, независимо от агонизиращо бавните темпове на ремонт, които той предлага. Пък и никога не мие казвал: "Пречиш ми, ходи си!" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 14 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2008 Аз не разбирам само едно нещо: защо всички, говорейки за некадърни майстори, споменават един неуспешен от десет ремонта? Защото във всяка една работа присъства риска от разминаване на крайния резултат с очакванията ..............За жалост в България мога да си отворя гаража, да лепна една табела "Сервиз" и ти гарантирам че ще имам клиентела....Особено в гоелмия град няма как да си сигурен на кой попадаш....Докато НЕ се въведе регулация, разрешителни, майсторски свидетелства, ценз.......Е тогава никои няма да си рискува "хляба" и вложените инвестиции с калпави ремонти и некадърност...Да и в НАСА не всичко е по мед и масло, и там им се дънят двигателите, но да ги сравняваме с бълХария - Моля...моля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spaceone Публикувано 15 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2008 В България задължително би трябвало да му седиш на главата на "майстора" стига да имаш възможност де.Някой това ги смущава и започват да обръщат повече внимание на ремонта.А знете ли че се случва да кажат че са сменили някой чарк а пък впоследствие се оказва че въпросната част не е сменена и "майстора" просто си е прибирал паричките за частите?Е,как нямя да стош до тях при това положение?!Естествено има и доста честни майстори който си вършат съвестно работата,за тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 15 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2008 Има.. ама са малко.. и са в червената книга - тая, същата, на изчезващите видове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 17 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2008 Аман от професори. Аз като не знам нещо не давам акъл как да се прави. Ако знам - си го правя сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 17 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2008 Аман от професори. Аз като не знам нещо не давам акъл как да се прави. Ако знам - си го правя сам.Въпроса не е в това да даваш акъл, а чрез присъствието си да всееш респекта, необходим като стимул на някои по-безсъвестни хора, за да свършат своята собствена работа със своя собствен акъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 20 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2008 Е аз си казах - аман от професори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 23 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2008 (Редактирано) Аз не разбирам само едно нещо: защо всички, говорейки за некадърни майстори, споменават един неуспешен от десет ремонта? Защото във всяка една работа присъства риска от разминаване на крайния резултат с очакванията - "Производствен риск". Гледах в едно филмче, че дори в Маранело правят по някой дефектен двигател, при цялата прецизност на процеса. Така че, оставяйки си колата при майстор, не изключвайте риска нещата да се влошат, колкото и неприятно да звучи. Защото много неща в една 10-15 годишна кола се държат на магия и веднъж като ги пипнеш, се разпадат в ръцете ти. Скъсан болт не винаги означава некадърен майстор, просто може да не е имало друг изход.Ако трябва все пак да взема отношение по темата, ще кажа, че отдавна съм се разочаровал от качеството на услугите, предлагани в тази област в България. Затова стигнах до варианта колата да е на ремонт при един и същи човек, независимо от агонизиращо бавните темпове на ремонт, които той предлага. Пък и никога не мие казвал: "Пречиш ми, ходи си!"Добре де, първо не разбираш, защо хората се оплакват от майсторите, било неосноватвелно, имало нормален "Производствен риск", после пишеш, че отдавна си се разочаровал от качеството на услугите, предлагани в тази област в БГ. Всъщност това си е чисто противоречие.За автомобилните майстори-некадърници могат да се изпишат романи и определено неуспешните ремонти не са едно към десет. Е, зависи ти на какво викаш неуспешен ремонт- примерно колата продължава да върви, не е спряла. Е, това не значи задължително успешен ремонт. Аз в девет от десет пъти след майстор намирам нещо което не е направено както трябва, нещо за тях дребно, но като го попитам, примерно (най-елементарния и често срещан пример)- тия рапидки що не са сложени, той казва- бе те не ти трябват. Един вид той е по-хитър от производителя. Това за мен не е успешен ремонт, не знам за теб. Мога да ти дам хиляди примери. Последния- скоро ми боядисваха задния капак- прехвалени майстори, прехвален сервиз. Там има една лайсна, на 3 щипки и 2 болтчета. Е според тях щипките са били достатъчни. Просто не ми се пише повече, ще те затрупам с примери. Редактирано 23 Септември 2008 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2008 Въпроса не е в това да даваш акъл, а чрез присъствието си да всееш респекта, необходим като стимул на някои по-безсъвестни хора, за да свършат своята собствена работа със своя собствен акъл.Аз пък гоня клиенти като работя (ако е възможно) не защото се смущавам от това което правя а защото като ме "респектира" някой като теб и се престаравам. Което води до същите неприятни ефекти като несвършена работа.Ако ти оперрират апендисита ще държиш ли да получиш видеозапис от операцията? Който после да занесеш до трима независими експерти за оценка на качеството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts