N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Тоя клапан се чисти за 5 минути само си приготви материали, нещо с което да го почистиш примерно парцал с циф, и някакви тапи да речем пластелин или нещо да сложиш да не тече вода. Може и жената да викнеш да държи ахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Някой знае ли дали фейслифт стоповете за 4Ф авант са plug&play с тези от преди фейса? Съмнявам се но да питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Що да не са. Според мен са 1 към 1 вадиш едните слагаш другите. Ако са те ледови старите и кодинг не е нужен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Формата на фейслифтовите не е ли различна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Стоповете са еднакви и заменими, задните брони са еднакви и заменими, дифузьорите също. A6 4F Avant A6 4F Avant Facelift При седана разликите са драстични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) На мен колите и от двете снимки ми се струват отпреди фейслифта. След фейслифта,белият сектор в стоповете е по-дълъг,това на прима виста. Иначе,аз също се интересувам и ми се иска да са наистина плъг ен плей.Другото което,понеже с Христо спорихме-виждаш ли,че горната е еС-лайн и е именно с 19-ките,за които говорех. Редактирано 19 Март 2014 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Емо, виж на долната дифузьора - това е s-line фейслифтовия Такъв за пре-2008 няма.Фейслифтови: Нормални Бялото е по-дълго, но формата е една, просто светят по различен начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Да само, че колата е пре-фейс, само дифузьора е сменен.Най-лесно се познава по стоповете и бронята в горната част е по различна понеже има една хром лайстна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Коментирай долните снимки Стоповете стават 99.999% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Дам и аз така мисля, изглеждат едно към ендо. Редактирано 20 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Ако дифузьорите са еднакви ще е готино. Аз съм търсил информация потвърждаваща това, но не съм намирал еднозначна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Тествано са еднакви. Има само две болтчета отвътре, които се разминават, но това е дребна разлика, която се оправя лесно с вкарването на малко мисъл в слагането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) Ако се слагат фейслифтови трябва и вътрешните да се сменят, най-малко от естетична гледна точка. Нямам идея дали ще станат, както и дали има смисъл ако дават същия дефект. Като гледам и на по-новите аудита им горат диодите - редовно засичам на B8, а скоро и на една А7-ца видях изгорели на средния дълъг стоп. Редактирано 19 Март 2014 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) Ае тия оригинални 17ки от А5 нали ще паснат на 4Ф: Редактирано 19 Март 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Като за 17-ки стават, но виж централния отвор дали е същия. На новата серия коли е различен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Ако са от А5 са 66.6 централен отвор и трябват втулки ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) И после влизаш във филма на Вертер-а Редактирано 19 Март 2014 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) Какъв е филма на вертера по-точно? Може и от А4 да са Редактирано 19 Март 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Този модел го няма в 17ков размер при А5, само 18ки са.17 е при А3, А4 Б7, 4F преди фейса и ТТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Къде го пращаш за 18", момчето има таван 17" за летни ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 (Редактирано) Значи точно си става за 4ф идеааално, сега трябва и адак да погледна какви гуми да взема и спи града и сагчовците в него Редактирано 20 Март 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Сагчо е високо на 20-ки и го боли трабъта за твоите 16-17 цолови драми ...Иначе сериозно - виж централния отвор на джантата, а дори и да ти се наложи фланец или конвертор, далеч не е показателно, че ще влезеш във филма на Вертер.Аз си карах последно А6-цата с фланци от алуминий, изработени по поръчка и нямаше никакви вибрации. Продават се същите, при които има конус като на джантата и се центрират.ТЕзи на Вертер бяха като шайби с универсално приложение и оттам му идваха вибрациЙте.PS. Мойте фланци с болтове са прибрани в гаража, ама няма да ти ги предлагам :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Аз драма нямам, всичко е точно 57.1 е централния отвор на джантата, кефи ме как изглежда, утре взимам и едни нови гуми от Даяната и си карам. Мерси за загрижеността, да намажеш тръбата да спре да боли, че си ти когато те боли тръбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nemski Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Здравейте колеги А6 имам 3.0 ТДИ 240 коня имам следното запитване харесал съм две спортни гърнета за по 200 лв бройката от Auto Power.BG дали ако си ги взема ще се промени звука на колата и изобщо има ли смисъл ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Sag, N1995, стига с Вашите тръби, лубриканти и други мазила! Омръзна ми от дърляния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts