genose Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 За природна газ и за пропан бутан,дюзите са различни.Кава е рзликата между двете дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 С Ради си говорихме за плочката и от тогава съм я махнал и да чукна на дърво няма бум в дебитомера ,а с плочката почти редовно (ама по др причини) и се наложи да оставя отворена дупката на гофрирания маркуч та от там да излиза като рече да гръмне.За разхода съм 36/100 щот още не съм донастроил тоя гаден дебитомер ама в събота е колминацията и ще видим градско кво ще отсече тая гад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Недко, кранче на маркуча за газта имаш ли, приятелю? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 ...За разхода съм 36/100 ...Е, бате-на бенз, ще ти е мноо по-тънко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Е, бате-на бенз, ще ти е мноо по-тънко... Направо без пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Кава е рзликата между двете дюзиПриродната газ е с по-ниска калоричност и дюзите са с по-голям диаметър на отвора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) Недко, кранче на маркуча за газта имаш ли, приятелю? имам Ради ама ефект ще има като оправя тая механична смрад че живота ми скъси,на празен ход на 90 градуса потенциометъра показваше 1.85-1.90 волта направо припаднах и тогава го даде тва 36 на газЕ, бате-на бенз, ще ти е мноо по-тънко... с не настроен дебитомер и откачен температурен датчин разбих всички граници на бензин 32/100 Редактирано 2 Декември 2010 от nedko555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Тя този бензин в двигателя ли го сипваше или направо в крайното гърне за по-бързо......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 абе незнам каде ама малко ми остана да хвана къра,а след като закачих датчика падна на около 20 /100 бензин с още не регулиран дебитомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дончев Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Здравейте на всички. Имам питане към Cvetan 83 - работи ли още системата със радиопотенциометъра и релето и може ли принципна схема на свързване.Мисля, че идеята е добра. Колата е ААД, 2000, 115к.с. Проблема е в олекването на клапата , когато работи на газ-оборотите падат доста и понякога гасне на свободна предавка, когато е в движение. Няма ли проблем с показанията на потенциометъра след продължително време каране на газ и как се държи при включен климатик/какви са показанията на потенциометъра при включен климатик/.На бензин няма проблеми.Благодаря предварително.Весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Здравейте на всички. Имам питане към Cvetan 83 - работи ли още системата със радиопотенциометъра и релето и може ли принципна схема на свързване.Мисля, че идеята е добра. Колата е ААД, 2000, 115к.с. Проблема е в олекването на клапата , когато работи на газ-оборотите падат доста и понякога гасне на свободна предавка, когато е в движение. Няма ли проблем с показанията на потенциометъра след продължително време каране на газ и как се държи при включен климатик/какви са показанията на потенциометъра при включен климатик/.На бензин няма проблеми.Благодаря предварително.Весели празници.Да ти кажа преди 1-месец сложих потенциометъра и съм на 2000км.с него и нямам никакви проблеми с оборотите на газ и бензин,като преди това оборотите на газ играеха,дори гаснеше.Евала на Цецо за тази схема ПП.на климатик още не съм го пробвал че Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Да ти кажа преди 1-месец сложих потенциометъра Колега,а с разхода как си и наколко волта си настроил потенциометъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дончев Публикувано 30 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2010 Някой може ли да ми изпрати принципна схема на свързване с въпросния радиопотенциометър и реле.Просто пишете в темата, защото не мога да получавам и изпращам л.с??? или на Email - dobromir_donchev@abv.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 30 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2010 Аз съм го направил но без реле а с транзистор.Идеята е да няма контактна група а в същото време голямо бързодействие.В момента нямам схемата под ръка но като я начертая ще я пусна.При мен работи от няколко месеца и няма странични ефекти.Корекцията е само при работа на газ,като управлението на транзистора го вземам от газовия клапан.Подавам 12V/от клапана на газта/ през резистор 2,2к на базата на транзистор 2Т9137/или друг с NPN полярност/ на който емитера е вързан на маса а колектора през потенциометър 22к към средния извод на потенциометъра на дебитомера.Така при работа на газ транзистора се отпушва и чрез допълнителния потенциометър се регулира напрежението в рамките 0,5-0,7V в зависимост от модела ЕКУ/желателно при олекнала клапа/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 30 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2010 (Редактирано) В началото на темата схемата я има,а разхода ми е 14-15 грацко и 12 извънгр..Моят двигател е АЦЕ-16V и е куатро.Волтовете съм ги настроил на 0.56в.при загрял двигател. Редактирано 30 Декември 2010 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 30 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2010 Това е схемата,която работи при мен от няколко месеца.Хубавото тук е,че настройката на газ не влияе на работата на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дончев Публикувано 1 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2011 Благодаря на всички отзовали се. Ще чакам схемата от DENEV. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 1 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2011 (Редактирано) Това е схемата,която работи при мен от няколко месеца.Хубавото тук е,че настройката на газ не влияе на работата на бензин. Редактирано 1 Януари 2011 от denev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дончев Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Благодаря, при първа възможност ще я пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2011 разхода ми е 14-15 грацко и 12 извънгр..Моят двигател е АЦЕ-16V и е куатро.Волтовете съм ги настроил на 0.56в.при загрял двигател.И как го докара този разход в градски условия,каква ти е газовата, аз под 20/100 не мога да смъкна с моето АСЕ куатро.Извънградско го докарвам 10-12/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 И как го докара този разход в градски условия,каква ти е газовата, аз под 20/100 не мога да смъкна с моето АСЕ куатро.Извънградско го докарвам 10-12/100Да ти кажа колега колата я купих преди 1-2месеца със газовата,но на бензин не работеше.Смених дюзите и центровка ,плюс на Цецо схемата,че на газ оборотите играеха.От тогава навартях към 3000км.предимно грацко.Газовата е BRC електрическа,центровката ми я направиха над Италианеца момчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 Само на integrale-то гори толкова - няколко пъти му писах и не само аз, че разхода не му е нормален но .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 (Редактирано) Чудя се какво да направя,да пробвам с друг изпарител ли,газовата е слагана 2007 година в Италия,смених мембрани 2009 г,баси ламята,при условие, че извънградско ми гори малко. Редактирано 7 Януари 2011 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Само на integrale-то гори толкова - няколко пъти му писах и не само аз, че разхода не му е нормален но ....Днес бях до Спас-more,та тои ми каза,че бил сложен някъв клапан след изпарителя които при празен ход ограничавал газта и така била по икономична.Този клапан е железен-електрически.Дали е от него този разход нямам никаква представа,но си е факт.Между-другото ми прави впечатление,че газовата е монтирана много професионално,не знам къде но е шест от всякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 да не е ламбда контрол,баце,аз незнам ама и мойто АЦЕ си гори в добрия случай с бабешката 17 в града,иначе извън 10-12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване