Jump to content

Механичен инжекцион и газ


Recommended Posts

С Ради си говорихме за плочката и от тогава съм я махнал и да чукна на дърво няма бум в дебитомера ,а с плочката почти редовно (ама по др причини) и се наложи да оставя отворена дупката на гофрирания маркуч та от там да излиза като рече да гръмне.За разхода съм 36/100 :hilezh: щот още не съм донастроил тоя гаден дебитомер ама в събота е колминацията и ще видим градско кво ще отсече тая гад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кава е рзликата между двете дюзи

Природната газ е с по-ниска калоричност и дюзите са с по-голям диаметър на отвора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, кранче на маркуча за газта имаш ли, приятелю? :wall:

имам Ради ама ефект ще има като оправя тая механична смрад :hilezh: че живота ми скъси,на празен ход на 90 градуса потенциометъра показваше 1.85-1.90 волта :stupid: направо припаднах и тогава го даде тва 36 на газ

Е, бате-на бенз, ще ти е мноо по-тънко... :wall:

с не настроен дебитомер и откачен температурен датчин разбих всички граници на бензин 32/100 :hilezh:

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам каде ама малко ми остана да хвана къра,а след като закачих датчика падна на около 20 /100 бензин с още не регулиран дебитомер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте на всички. Имам питане към Cvetan 83 - работи ли още системата със радиопотенциометъра и релето и може ли принципна схема на свързване.Мисля, че идеята е добра. Колата е ААД, 2000, 115к.с. Проблема е в олекването на клапата , когато работи на газ-оборотите падат доста и понякога гасне на свободна предавка, когато е в движение. Няма ли проблем с показанията на потенциометъра след продължително време каране на газ и как се държи при включен климатик/какви са показанията на потенциометъра при включен климатик/.На бензин няма проблеми.Благодаря предварително.Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. Имам питане към Cvetan 83 - работи ли още системата със радиопотенциометъра и релето и може ли принципна схема на свързване.Мисля, че идеята е добра. Колата е ААД, 2000, 115к.с. Проблема е в олекването на клапата , когато работи на газ-оборотите падат доста и понякога гасне на свободна предавка, когато е в движение. Няма ли проблем с показанията на потенциометъра след продължително време каране на газ и как се държи при включен климатик/какви са показанията на потенциометъра при включен климатик/.На бензин няма проблеми.Благодаря предварително.Весели празници.

Да ти кажа преди 1-месец сложих потенциометъра и съм на 2000км.с него и нямам никакви проблеми с оборотите на газ и бензин,като преди това оборотите на газ играеха,дори гаснеше.Евала на Цецо за тази схема :dance: ПП.на климатик още не съм го пробвал че :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми изпрати принципна схема на свързване с въпросния радиопотенциометър и реле.Просто пишете в темата, защото не мога да получавам и изпращам л.с??? или на Email - dobromir_donchev@abv.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го направил но без реле а с транзистор.Идеята е да няма контактна група а в същото време голямо бързодействие.В момента нямам схемата под ръка но като я начертая ще я пусна.При мен работи от няколко месеца и няма странични ефекти.Корекцията е само при работа на газ,като управлението на транзистора го вземам от газовия клапан.Подавам 12V/от клапана на газта/ през резистор 2,2к на базата на транзистор 2Т9137/или друг с NPN полярност/ на който емитера е вързан на маса а колектора през потенциометър 22к към средния извод на потенциометъра на дебитомера.Така при работа на газ транзистора се отпушва и чрез допълнителния потенциометър се регулира напрежението в рамките 0,5-0,7V в зависимост от модела ЕКУ/желателно при олекнала клапа/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на темата схемата я има,а разхода ми е 14-15 грацко и 12 извънгр..Моят двигател е АЦЕ-16V и е куатро.Волтовете съм ги настроил на 0.56в.при загрял двигател.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е схемата,която работи при мен от няколко месеца.Хубавото тук е,че настройката на газ не влияе на работата на бензин.

Редактирано от denev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода ми е 14-15 грацко и 12 извънгр..Моят двигател е АЦЕ-16V и е куатро.Волтовете съм ги настроил на 0.56в.при загрял двигател.

И как го докара този разход в градски условия,каква ти е газовата, аз под 20/100 не мога да смъкна с моето АСЕ куатро.Извънградско го докарвам 10-12/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как го докара този разход в градски условия,каква ти е газовата, аз под 20/100 не мога да смъкна с моето АСЕ куатро.Извънградско го докарвам 10-12/100

Да ти кажа колега колата я купих преди 1-2месеца със газовата,но на бензин не работеше.Смених дюзите и центровка ,плюс на Цецо схемата,че на газ оборотите играеха.От тогава навартях към 3000км.предимно грацко.Газовата е BRC електрическа,центровката ми я направиха над Италианеца момчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на integrale-то гори толкова - няколко пъти му писах и не само аз, че разхода не му е нормален но ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се какво да направя,да пробвам с друг изпарител ли,газовата е слагана 2007 година в Италия,смених мембрани 2009 г,баси ламята,при условие, че извънградско ми гори малко.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на integrale-то гори толкова - няколко пъти му писах и не само аз, че разхода не му е нормален но ....

Днес бях до Спас-more,та тои ми каза,че бил сложен някъв клапан след изпарителя които при празен ход ограничавал газта и така била по икономична.Този клапан е железен-електрически.Дали е от него този разход нямам никаква представа,но си е факт.Между-другото ми прави впечатление,че газовата е монтирана много професионално,не знам къде но е шест от всякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...