Recommended Posts

Toчно същия случай - обаждам се и:

"Механична инжекция ли. Нямам стенд за тях..."

Не му се занимава с по-стари коли.

Да е жив и здрав.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добър цех за прахово боядисване

Цени: 18,20 лв на джанта

София, ул. Банско шосе 3 в двора на ИММ -

Това е когато пътувате по булевард Европа по посока Божурище, след като преминете светофара на околовръстното шосе, стигате до разклона за Банкя, наляво и на 50,60 метра пак в ляво е входа - една кафява ограда и има сервиз на Субаро мисля.

Телефони

02/ 927 56 37

0887 80 48 84

0888 51 63 57

Същият собственик има цех пак на бул.Европа 6, това е на 150 метра от кръстовището на Макдоналдс на Орион в посока Мото Пфое.

Телефони:

0888 51 63 57

0888 52 47 10

0889 47 61 58

Share this post


Link to post
Share on other sites

сервиза на ХЕЕД 91 е много добър малко е скъпо но никога няма рекламация за нешто там правият всичко от смяна на масла до основни ремонти и имат много добра компютърна диагностика тов е техния адрес ако някои се интересува www.heed-auto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

сервиза на ХЕЕД 91

само дето бая дерат. Първия път ходих там - премериха ми един датчик и го подмениха с нов. После писаха че са правили измерване (проверка) на цялата ел. инсталация и съответно плащах това дето са писали т.е. набутаха ме да платя повече, а нямах време да се разправям и просто повече там никога няма да стъпя!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги ,

Искам да защитя всеобщото мнение че МИШО е клубен майстор номер 1.

Искам да опровергая мненията на колегите Kostadyn и Daks.

kostadyn Публикувано на Oct 1 2006, 20:55

Toчно същия случай - обаждам се и:

"Механична инжекция ли. Нямам стенд за тях..."

Не му се занимава с по-стари коли.

Да е жив и здрав.

daks Публикувано на Oct 1 2006, 19:57

Цитат(Emill @ Jul 27 2005, 23:17)

Мишо е N1!!! Момчето е царя на турбо дизелите.Ако имате проблем с нещо такова тои е вашия човек.Аз имах проблем с моито ауди момчето веднага го оправи. Само Мишо!!!

Може и да си прав колега, че разбира Мишо,но явно си е просто монтьорче момчето и от бизнес не разбира. Оня ден му звънях за първи път да го питам кога да отида при него да говорим нещо за една Б4-ка, но щом чу модела моментално ме отряза с думите "ооо, не ме занимавай с Б4-ки моля ти се". Което веднага ме отказа от неговите услуги завинаги. Той пича изобщо не допуска,че всеки клиент е потенциална златна мина. В обкръжението ми има хора с особено скъпи коли,които не щадят пари за поддръжка и ако аз бях останал доволен от него,можех да им го препоръчам и да изкарва от тях бая пара.Ама не,той го раздава елитен майстор. Еми хубаво,но такива като него от надуване остават без работа някой ден,щото тузарите освен кадърност искат от майсторите си и отношение. Така че останах с впечатление от него, че е простовато майсторче от село,което освен шамари друго не би получило от хора като мен(с достойнство).

Колеги мисля че сте си изградили грешно мнение за Мишо,може би не сте му се обадили в подходящ момоент .Мишо в никакъв случай не е "простовато монтъорче от село" той е младо момче с огромни познания за марката и моделите АУДИ.

А нали това е марката която всички ние харесваме . Даже човек би трябвало да му завиди за познанията който има за тази марка автомобили, убеден съм че са малцина хората имащи такива познания, като изклучвам възраста на човека, сигорен съм че има много "майстори" , с повече години стаж от този на Мишо, който нямат и половината база знания за марката от тази на Мишо.

Колеги, мисля ,че хората като Мишо не трябва да се оплюват по този начин както вие направихте.

Грешно е мнението че "Мишо със стари коли не се занимава" .

Аз на няколко пъти ползвам неговите услуги въпреки че колата ми е произведена 94г. и досега винаги като съм отишъл при него не ме е върнал.Като в никакъв случай колата ми не е нова, но ако вие смятате че колата ми е нова , тогава бирата ще е от мен.Моя двигател е също с механичен инжекцион 2.0 16V ACE двигател.Досега три пъти ходя при Мишо за диагностика на двигателя.Повода да отида при него при последната диагностика беше, че когато застудя времето колата ми започна да пали трудно, и да подържа високи обороти при загрял двигател, и ABS-ми не работеше. След диагностиката Мишо откри причината за подържането на високите обороти. за другите ми проблеми каза че ще му е необходимо повече време за работа,разбрахме се за друг ден да отида отново.Този ден беше на 03.11. тогава Мишо започна щателна проверка на двигателя откри и отстрани причината за трудното палене щателно провери системата на ABS-а причината беше в компютарчето , разглоби го и отсрани повредата . Като през цялото време даваше пояснение за дадените системи на автомобила и принципа им на действие,такъв човек се среща рядко. До този момен ABS-а никога не ми е работил и останах много доволен когато ми го оправи още повече ,че същия ден заваля първия сняг и усетих какво е да караш кола с ABS.

Затова пак ви казвам, че сигурно не сте оцелили момента кога да му се обадите защото винаги при него има автомобил за ремонт, а Мишо не е от майсторите които разглабят по 5 коли едновременно.Той обича да работи само върху един автомобил, за да може да даде всичко от себе си.Той е достатъчно коректен като ви казва с какво може да ви помогне и с какво не може, не си мислете че ще отидете при него и той ще ви смени маслото например.А още повече по телефона работа не се върши , няма начин по телефона да ви каже каква е причината за повредата на вашия автомобил.

Още един път искам да изкажа благодарност за работата на Мишо, който наистина е човек към който трябва да се отнасяме с уважене във форумите на АКБ.

Edited by Boian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съгласен съм с колегата Boian. И аз съм с прословутата "неприятна-за-майсторите" механична инжекция, Мишо също не я харесва човека направо си го казва, но досега не ме е връщал, и аз никога не съм оставал разочарован от него. Освен че ще ти оправи колата и ще ти даде необходимата полезна информация за/около проблема. Случи ми се през лятото един съботен следобед да закъсам в Молдова, обадих се на Мишо, обясних му ситуацията(имах проблем с мощноста), и след неговата консултация какво да направя нещата се оправиха. Все още не съм срещал човек с таково отношение към работата си, към хората. Абе ... Завършен Професионалист. :hilezh:

Разбира се не винаги мога да ползвам услугите на Мишо, защото всички знаем за натовареното му работно време, а и понякога си мисля че не си заслужава да го занимавам с някви дребни неща. В такива случаи се обаждам на много добри приятели които препоръчват майстори като Мишо. Един такъв мога и аз да препоръчам, казва се Ивайло, живее в Малашевци, ул. Т.Кръшков, а това е gsm: 0887606836. При него сменях гумички на клапаните, гарнитури, веригата, спирачки и определено останах доволен. Препоръчвам го.

Share this post


Link to post
Share on other sites

искам и аз да похваля един майстор казва се стоян човекът и прави дизелови помпи и двигатели, в моя случай той оправи поразиите нанесени ми от супер дизел и за същото което в супер дизел ми искат 500лв човека ми го направи за 150 кинта помпата заспа, ремъка заспа и колата също, а именно смяна на втулки на помпата диагностика настроиване чудеса, всичко, сервизчето е много малко и се намира на кръстовището на цар борис 3 с околовръстното, в локалното посока центъра втората пряка в дясно. евала му правя на тоз човек :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Подкрепям колегите. Мишо наистина си разбира от работата и е точен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предлагам и още една постоянна тема - със сервизи които препоръчвате. Мисля че има смисъл от такива теми, полезни са на всички и пестят време да се ровиш из форума!

АВТОКЛИМАТИЦИ - СЕРВИЗ "ИРИС"

Специализиран само за автоклиматици.

- Стенд - дигитален за диагностика и зареждане на WHITE INDUSTRIES - USA - последно поколение

- Ремонт и изработване на маркучи

- Ремонт компресори

- Монтаж на климатици

- Внос на нови климатици

- UV диагностика

АДРЕС:

г.София,кв.Княжево

бул.Цар Борис ІІІ, №: 272

(между предпоследната и последна спирка на трамвай №: 5)

ТЕЛ: 02-9631224,9630859

МОБИЛНИ: 0888 551270, 0888 400993

post-5598-1163683162.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Варненци препоръчвам Данаил-0889871408,автомонтьор от кариерата вече 28г.Няма нещо за което да не може да те посъветва. Има компютарен елкон с програми за всички автомобили-30лв.на тест.За някои лев отгоре ходи и на място. Апаратурата му е последна дума на техниката.Потърсете го, когато си купувате нов автомобил,за да му направи пълен тест на системите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И едно място от мен, което май не видях да е писано за него ...

незнам името и нямам телефон под ръка, но се намира ето тук

http://bgmaps.com/map.asp?sid=d5a98b18a609...oName=&oType=57

Точно отстрани на зеленчуковата борса ... няма как да се обърка ...

Става въпрос за реглаж и всякакъв вид манипулации по ходовата част ...

Сервизчето е страхотно ... хората са страхотни ... бачкат бързо и безупречно ... на мен лично Мишо ми ги препоръча и съм мново доволен до момента ...

Горещо ги препоръчвам!

Edited by Shagrath

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Варненци препоръчвам Данаил-0889871408,автомонтьор от кариерата вече 28г.Няма нещо за което да не може да те посъветва. Има компютарен елкон с програми за всички автомобили-30лв.на тест.За някои лев отгоре ходи и на място. Апаратурата му е последна дума на техниката.Потърсете го, когато си купувате нов автомобил,за да му направи пълен тест на системите.

А да споделиш къде му е салона?

Иначе се чудя за един сервиз да го хваля ли или да го порицая!?

Преди около месец закарах колата в "БОШ - Цоков и Канев". Немалко колеги от Варна са го препоръчвали във форума.

Отидах с два конкретни проблема:

1. Колата пали от втория път като е студена! Така е повече от 2 години (предишният й собственик си го каза преди да я купя, но и той не е могъл да разбере каква е причината). Все си мислех, че някой датчик прави проблем при студено палене и то най-вероятно го прави само при първото завъртане на ключа при изстинал двигател. Но реших да карам така, докато не възникне някакъв друг проблем изискващ компютърна диагностика или ходене в сервиз.

Та така и не се появи друг подобен проблем, освен следният, който ме накара да посетя въпросният сервиз:

2. Някъде лятото, започна да се чува някакво тракане от двигателя. Всеки, който я чуваше казваше - хидравлични повдигачи! Прозвуча ми логично, все пак колата вече е на години. Пробвах с промиване на двигател, смяна масло и добавка за повдигачи, но уви - ефект никакъв. Реши да отида при Цоков и Канев с двата проблема. Оставих колата вечерта за да може на сутринта да диагностицират паленето, а след това да се позанимаят и с повдигачите, за което сметнах общо не по-малко от 200 - 300 лв.

На другия ден малко преди обяд ми се обадиха да идвам да си вземам колата. Викам ОК, но кажете колко пари да приготвя, а оттам ми отговарят - ами колко - 60 лв. Аз му викам, май сте объркали колите и телефоните, но не - толкова било, щели да ми обяснят като дойда.

Лошото бе, че отидох след работа, ония майстори вече бяха вкиснати и не им беше много до разговори и обяснения.

Питах за повдигачите, но от това, което ми изломотиха разбрах само, че е било от повдигач, но какво са направили така и не разбрах, важното все пак е, че двигателя отново мърка спокойно. След като диагностиката струва 40 лв, то този проблем са го отстранили за 20 лв., Така излиза! Дотук прекрасно!

За проблема с паленето обаче, струва ми се ме пратиха за зелен хайвер. Пробвали я били сутринта - едвам запалили - след 5-6 пъти. Е такъв проблем не съм имал, а и след това съм нямал! На диагностиката всичко било наред - нямало скапани датчици! Според тях било от някакъв "транспондер" , който бил свързан с имобилайзера и давал грешка, но този проблем го отстранявали авто-ключари срещу сумата от около 100 лв. Такъв майстор да съм търсил.

Е хубаво, но как се случва така, че тези грешки се случват само при студено палене???

Няма никаква логика!

Е та затова, не знам тези от Цоков и Канев за препоръчване ли са, не са ли!?

Просто да го имат предвид колегите.

Edited by Hadzhi

Share this post


Link to post
Share on other sites

za varna nai dobriq e autofeis tarsite canko carq na kolite toq pi4 pravi vsi4konqma nevazmogni ne6ta.vsqkakvi koli ima pri nego mnogo dobra baza ima nai razli4ni programi edinstveno toi se zanimava s avtomatici i e malko trudni4ko da se vredi6.oba4e toq pi4 e sposoben da napravi ot laino davka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Става въпрос за реглаж и всякакъв вид манипулации по ходовата част ...

Сервизчето е страхотно ... хората са страхотни ... бачкат бързо и безупречно ... на мен лично Мишо ми ги препоръча и съм мново доволен до момента ...

точно този го препочъваше и един колга - просто не помня кой точно беше. Реших тогава да отида просто ей така да видя какви са и какво правят. Реално им казах да направят реглаж на предницата и смяна на задните накладки - не че не можех сам да ги сменя, но все пак да видя как работят там.

1. реглажа - волана ми го направиха перфектен да е направо, но колата някакси странно се движеше. После разбрах че всъщност предните гуми са събрани отпред.

2. задните накладки - работниците бяха тогава 2-ма. Единия си личеше че разбира повече и за нула време ми семни от едната страна накладките. Другия - леле, мъка, над 4 часа работа. Слага новите накладки и барабана не влиза - бой с чука. Другия като го видя му се накара яко. Онзи обаче продължава да бие с чука и не слуша какво му говорят. Е, наби го барабана някакси. Слага гумата, сваля колата и не може да я помести - нормално, задното колело е блокирано. Вика "качи се да покараш малко да се раздвижи". Директно му казах че няма да стане. Другия работник викна шефа им. Той дойде, видя каква е работата и каза да сваля барабана и да оправя колелото да се върти на ръка свободно. Хубаво, ама онзи не може да свали барабана. Реши на ръка да раздвижи гумата - не става. После махна гумата и сложи само 2 болта на барабана и с някво желязо почна да ги натиска да се опита да завърти барабана - не става. По-късно разбрах че така ми е прецакал резбата на болтовете и на барабана за щастие малко и сега тези резби съм си ги оправил. Някакси успя да свали барабана с много пот и много бой. Идва другия монтьор и му вика да гледа как е направил от другата страна нещата и да си види грешката при него. Онзи упорит - нямал грешка. Минаха вече към 3 часа. Казах му да слага старите накладки, щото са по-тънки и може да влезе барабана :dance: Онзи се върза. В този момент идва пак другя монтьор и му се разкрещя - как така от другата страна новите паснали, а тука не искат, че нали е нормално новите да са по-дебели от старите :dance: Онзи пак сложи новите. Пак опит да сложи барабана - не влиза. Хвана една пила и тръгна да пили новите накладки :hilezh: Другия монтьор го видя на време и му взе пилата. След още час мъки и гледане на другото колело видя къде му е грешката. Тръгва да слага барабана и гледам една пружинка отгоре една такава малка в единия край не е закачена - тя май е за автоматичното регулиране. Аз му викам да я закачи. Онзи ми вика че нямало смисъл от нея и така я остави. По късно си я закачих сам. О, да в цялата щуротия беше разхлабил и жилото на ръчната защото си мислише че тя му прави мизерии и не може да сложи барабана, та после ми я натяга пак. Дойде момента да обезвъдушават (правеше го другия който е по вчас с нещата) - ми че кола ми не може да се обезвъздуши като е вдигната, все пак имам едно кантарче отзад на спирачната система. По късно я обезвъздуших както си трябва, въобще не я бяха обезвъздушили.

Специялно този некадърник може да са го разкарали вече, все пак това небеше скоро.

Като сервиз - за мене на тези с пълно право може да се каже "майстори" (в кавички) - ако не броиме работата на онзи смотаняк, то нито реглажа на предницата, нито обезвъздушаването бяха както трябва.

Който иска да ходи, но да си има едно на ум

Share this post


Link to post
Share on other sites

Леле колега незнам защо така са те подредили и кои точно е бил този, за когото ми говориш ...

Аз съм ходил няколко пъти при тях и се е занимавал с мен един, който се разкарва с бейзболна шапка ...

Въпросния човек ми направи реглаж и бая си поигра и го направи перфектен ... тамън да си тръгна видяха че единия габарит не ми работи, изнамериха резервна крушка, смениха ми я и не ми взеха нищо.

После ходих за волана, че се беше изкривил ... изправиха го и пак нищо не ми взеха ...

Ходих и още един път заради странен шум ... пак нищо не са ми взели ...

Наистина незнам за този, за когото говориш и дано не се доближава до колата ми хехех , но по мойта винаги си работи един и същи човек ...

А и като цяло апаратурата им си мисля , че е доста добра ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеже не видях нищо писано за ДОБРИ сервизи по ходова част в/около Люлин, за да не пускам нова тема реших да ви попитам:

(Аз като човек, който никога не е виждал как се прави смяна на карета мога ли по някакъв начин да разбера дали са ги сменили "като хората" и може ли някой некадърен майстор да ми ги смени така, че да остана някъде по пътя?)

В Люлин около пощата има поне 5 сервиза, където ми казаха че сменят карета без проблем за по 15-20-25 лева (казаха ми, че толкова е смяната на 1 каре)

Някой знае ли сервиз в/около Люлин където могат да ми сменят двете външни карета+маншоните и след това да не остана някъде по пътя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

След дълго ходене по мъките и "гаражни" майстори най накрая ми оправиха колата. Сервиза се намира в Русе от гара разпределителна в ляво. Майсторите се казват Милен и Вальо. Телефон за връзка - 0897846426 - Вальо. Приемат и поправят също и механични инжекции /ACE/. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте всички! От два месеца имам Ауди 90. Появи се проблем с маслото- уреда на таблото показва голямо налягане и избива в датчика за масло. Въпроса ми е къде във Враца има свестен майстор, който да ми помогне . Благодаря на всички, които ми помогнат предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте всички! От два месеца имам Ауди 90. Появи се проблем с маслото- уреда на таблото показва голямо налягане и избива в датчика за масло. Въпроса ми е къде във Враца има свестен майстор, който да ми помогне . Благодаря на всички, които ми помогнат предварително!

Някой не е изчел темата открай-докрай.Аз съм от Враца и съм посочил моя майстор.Колегата Илчо-неговия.Ще си позволя все пак да препоръчам моя.Ако имаш нужда да ти пазя страха-пиши на лично.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Търся добър сервиз за ел стъкла в Пловдив!

А също и за центровка на дизел - помпата, предваренията и т.н.

Ако знаете такива пишете!

Става въпрос за [size=1]ПЛОВДИВ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега!Аз сам от Силистра и тука неммаме много майстори на диагностика и компютри.Имам 100-ца 2.0Е-ААD мотор-ходих да и правят тука диагностика и да и чистят грешките на компютъра ама неможели щот той нещял да се тества и ми казват че се бил прецакал и колата си правела кот си иска!Мени си оборотите,като стой на място си гасне когато си пойска абе направо лудница.Ако знаеш някои кадърни майстори близо до мене пиши или дай някакъв савет че се отчаивам вече инезнам ко да прая!Мерси придварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой ще бъде ли така добър да ми даде телефон на Мишо. Мерси!

0887 787 949

Share this post


Link to post
Share on other sites

Препоръчвам:

- Диагностика двигател - сервиз на БОШ под моста Чавдар,

- Механици (двигател, ходова част, нестандартни ремонти) - СБА на хладилника Стефан и Бисер.

Центровка на мотора прават ли и колко пари е долу горе диагностиката? :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги нямам нищо против Мишо сигурно разбира момчето но явно не му се бачкат механични инженкциони 2.0 16V, току що ме отряза каза че не се занимава с такъв дзвер .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.