Jump to content

ПАРНОТО НА AUDI 80 B3/B4 ОТКАЗА


todor83

Recommended Posts

  • Отговори 202
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Клапата за рециркулация при колите без климатик(фабричен)+сложен италиански, се затваря по два нячина- със жило при положение на ключа за вентилатора в нулево и с бутона REC. Релето което командва моторчето на клапана е зад жабката, на стената между купето и мотора. При мен жабите бяха шунтирали жилото. Реших, че ми трябват и двата варианта и си го поправих.

post-4964-0-37235700-1453808870_thumb.jp

Редактирано от rumenggr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ето това дето питах горе долу ми стана ясно. Онова пъпче на което няма нищо е точно там на механизма за степените, нищо че те са електронни и няма жило за тях. Но Аз пробвах да мръдна клапата на сила - връща се веднага. Дори и жило да сложа пак ще мъчи да се върне в затворено положение и ще се прецака :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата за рециркулация при колите без климатик(фабричен)+сложен италиански, се затваря по два нячина- със жило при положение на ключа за вентилатора в нулево и с бутона REC. Релето което командва моторчето на клапана е зад жабката, на стената между купето и мотора. При мен жабите бяха шунтирали жилото. Реших, че ми трябват и двата варианта и си го поправих.

Здравей колега аз съм със същият климатроник на аудито слаган в Италия ,къде се намира това което си показал на снимката по точно да направя и на моето едно жило такова ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой може ли да ме опъти къде мога да намеря прословутата резисторна матрица на парното (плочката зад жабката), на магазин ми казаха 120лв за нова, а четох тук , че я имало за 20 пак нова, 2ра ръка не ми се купува защото 1 господ ще я знае колко работи или ще работи, по-добре да си майсторя моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз искам да попитам за врътките на парното на Б4 с обикновен климатик (с бутоните АС и REC) същите ли са като на Б3 със същия климатик? При мен цялото парно е тотал - радиаторче, клапи и степени :) Утре ще започвам да разглобявам и съм намерил такъв панел с врътките от Б3 с работещи степени и за това питам дали са взаимозаменяеми
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 05/04/2016 at 14:44, Sklepi написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Едно към едно са!На моята Б4 си сложих от старото Б3 врътките(с цялата конзола понеже моята се стопи)само гледай да не объркаш жилата за прозорец, духалки и крака-две са на една врътка и могат да се разменят!Даже си сложих самите врътки от Б3,понеже са по-дебели на захват и повече ми харесват!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото :bia:  Мисля, че няма да ги объркам понеже едната от двете е маркирана с червено и там където се законтря също е с червено. Оказа се че някой е творил преди мен :steinigung: Радиаторчето е сменено с ново Хела-Бер произведено 02/2008 г. но е задръстено. Защо е задръстено на всички ни е ясно :)  Като я взех беше с вода и т.н. Мисля да си взема радиаторче на B.N.R, но незнам какво да правя с клапите, едната е облепена с климатично фолио, на снимките ще видите как е ремонтирано с нитачката и фугата ми се струва голяма :(

 

http://www.prikachi.com/images.php?images/189/8733189J.jpg

http://www.prikachi.com/images.php?images/190/8733190u.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите трябва да се облепят с плат. С това фолио са шумни и тракат. Някакъв плат, каучуково лепило, от двете страни се облепва, моите даже ги заших с конец за всеки случай. Всички други интерпретации са или шумни , или съмнително нетрайни. Разни авангардни материали слагат някои хора, голяма работа било. По-добре точно с този ремонт да не се рискува. Аз лично преди 4 години облепих клапите с дънков плат, и мисля че това е най-доброто решение, заших ги и с конец, да не би да се разлепи. Аз сложих радиатерче Behr-Hella от Коко. Не съм си и помислял да слагам друго. За информация ще кажа, че при 0 гр. навън, след като колата загрее добре, от средните духалки температурата измерена с цифров термометър е 69 гр. Никога с ефтини радиаторчета това не може да се постигне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Коко не съм много съгласен. Моите ги облепих с алуминиево лепящо фолио, Индустриално специално за климатична инсталации - слагат го на централните климатици точно със същата функция - да изолира и не позволява пролуки. Няма нищо общо с фолио за готвене на печено пиле..Индустриалното е поне 5 пъти по-дебело. Предвидено е за големи температурни толеранси и много силно лепи - като го лепнах накриво 5 минути не мога да го отлепя. Не шуми..то е дебело и трудно се огъва, камо ли да шуми от въздушната струя. Ако врътна рязко и бързо се чува как клапата се удря, но това е и само ако нарочно го плясна..

За дънков плат не знам, но също ще да е здрав, но той се износва с времето и изтънява (но вярно сигурно 20 години да се износи) но ако е дебел плат може да не прилепва клапата до стената добре.

 

:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз говоря за такова фолио. Пиша това, защото един познат си направи клапите така и след една седмица заедно с него разглобихме колата пак и облепихме с плат. Каза че при по висока скорост на колата се чува шум от вътре. Иначе става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях забравил колко е яко да имаш изправно парно на Б4 :) Всичко работи перфектно имам степени, клапи и най-вече парно :) Понеже разкачвах и маркучите от радиатора и вадих буксата на датчика, перките се включват когато си искат :( Възможно ли е да е от буксата на датчика която може да се намокрила с антифриз и нещо да окъсява, допреди да промия радиатора всичко си беше изправно?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Когато не ти работят първа и втора степен на парното/климатика ( колата е ауди 80 Б4 със заводски климатик ) а само последните две какво трябва да сменя ?
Въпросната резисторна матрица ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно да, обикновено ключа е наред. Матрицата сваля сравнително лесно за проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора.
Мисля да мина през процедурата но не съм много уверен , че ще се справя.Лошото е че в темите относно този проблем повечето снимков материал не работи което е проблем за хората който ще го правят тепърва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Да попитам за съвет за моята б4 и парното ѝ.

От известно време не работи, т.е. не може да се включи и да почне да духа.

С такова управление е колата:

DSC_26011443875713.JPG

Пускането ставаше като натисна върху стрелката сочеща дясно в секцията "air" или като натисна бутона "stop", сега няма никаква реакция на нито един от бутоните от управлението. Проверих бушона(мисля 17-ти беше) здрав е. Като дам на контакт, на бушона има ток, като проверявам с пробната лампа. Релето не знам как да го проверя дали работи(мисля, че се водеше реле 5 от схемата на бушониерата). Свалих панелчето и пробвах всеки кабел от трите букси, дали стига ток до него, но лампата не светна на нито един кабел.

 

Някой, дали се е сблъсквал с подобен проблем с тази глупост от снимката.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е стария модел Диавия (по известен като Диария) и е на отделен сноп от този на колата. Свали кората под волана и огледай за страно висящите бушони дали са здрави, релетата също. Също и бушоните и релетата в моторния отсег (трябва да са под черено капаче 10/10/10см около сервото на спирачките). Аз съм със следващия модел диария и  имам една кутия (компютара му уш било), при мен е вързано със свински опашки за въздуховода над жабката, и до него стигат всички датчици и сигнали от управлението, огледай дали имаш нещо подобно и го прегледай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 11/22/2016 at 17:52, krisaleks написа:

Това е стария модел Диавия (по известен като Диария) ....

 

Закърпих положението по "жигуления(грозния)" начин. Уж беше тръгнало да работи, но преди да си тръгна и пак спря, та изринах жабката. Намерих кабелите за вентилатора, стига ток до вентилатора, и с кабелчета и ключе 30А направих директно пускане на вентилатора. Това не беше достатъчно, та се наложи да откача и водача на клапата за топло/студено и да я ръчна на топло. Климатик нямам откак съм си купил б4-ката, та ми не дреме. Важното е, че като загрее колата и баща ми ще има да си пусне топло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

Да се включа и аз  в тази тема с подобен проблем. В моето Ауди 80 В3 без климатик и без газ, нямам парно. Изчезна преди две седмици. Оттогава доста теми изчетох изчетох и с помощта на някои от тях си смених термостата и антифриза.Това не помогна. После през жабката разглобих въздухопровода, достигнах до две от трите клапи, облепих ги. Успях с ръка да пипна от едната (предната / външната) страна радиаторчето и то е равномерно топло при включен двигател. Щастлив сглобих всичко, казвайки си от клапите е било и... ПАК нямам парно! Имате ли идеи от като може да е. Единствено не съм облепил клапата, която регулира отгоре, отпред или отдолу да духа. Тези за пускане и за топло/студено са облепени. Възможно ли е да е от тази последна клапа и възможно ле и нещо друго (боклуци и дунапрен например) да блокират топлото от вътрешната страна на радиаторчето, която не успях да достигна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си ,че клапата за топло и студено работи-отваря и затваря?

И как си успял да стигнеш до нея без да разглобяваш таблото и да я облепиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...