zhelyazA6 Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Battery Status II ти е реалното състояние на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Aleks Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Привет. днес ми се наложи да чакам в колата 1 час и акумолатора ми падна и не можах да запаля акумолатора е на 1 година. След като ми подадоха ток запалих колата и тръгнах карах я 1 и 30 градско в София , но на ММИ статуса си осната на 10 процента. Въпроса ми е има ли някъв проблем за автомобила да го оставя без ток за 24 часа за да сваля акумолатра и го заредя на зарядното до 100 процента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Моя уж добре ама като се загледах по време на паленето когато има товар волтажа пада до 9.9v не го забавих много и си купих нов. Интересното ,че ми дадоха с друг парт. номер . Старият беше със 4F0 915 105 D , а новия е 000 915 105 DL със око без капачки а стария обратното без око но с капачки . Цената е приемлива £100 или 220лв със 5 години гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Много добра цена.Тук за тези пари не можеш да вземеш читав акумулатор,а да не говорим за оригинален.Миналия месец сменях моя.Беше 95Ah AGM и в Ауди ми искаха 680лв.Едвам докарах една Варта с всякакви отстъпки на 300лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 И на мен това ми направи впечатление миналото лято по принуда я вкарах във Юнитрейд да сменя преден горен носач и ми излезе двойно от колкото в Англия явно българите ги имат за по богати от англичаните. За сметка на това пък доста неща втора ръка се намират доста по евтино от тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Aleks Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 колеги смених акумолатора с Бош 110 , сега когато го кодирам през ваг кома, няма марка Бош, как се прави адаптацията. благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Пичове, ако сменяваме акумулатора с нов със същите Ah и същия стартов ток като е стария има ли нужда да се кодира? Предполагам, че не - как ще го познае колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 Аз смених моя и сложиш 110ah януари месец, не съм кодирал нищо и няма драми с тоците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 Тя няма какво да му пазнава. Обаче като направиш процедурата казваш на компютъра, че акумулаторът е нов, със самия код му казваш какви са му параметрите. Със сигурност алгоритъмът за управление на нов и стар акумулатор е различен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 (Редактирано) Колеги,и аз ще сменям акумулатора на 3.0тди,някакви последни мнения да споделите? Препоръки,указания какво да гледам,какво да не гледам,място във Варна,където ще замерят вс.както трябва и ще ми предложат качество? Редактирано 9 Ноември 2016 от Ballantiness Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Какво е по-добре 110варта или 95варта амг ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Миналата зима смених стария акумулатор с нов такъв Варта и всико си тръгна само веднага без никакво кодиране или каквито и да е грешки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Тия AGM не са ли само за коли със старт-стоп, какво ги слагате по 4F модела. Като цена качество аз това бих сложил http://akumulatorite.net/prod-akumulator-banner-100-ah-pro-pawer-bull-p--100-ah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Ясно а този барнер добре ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Екстра си е. На предната кола слагах такъв, сега пак бих сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 А този? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДИМКОВ Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Преди 5 часа, Ballantiness написа: А този? И аз сложих MOLL Януари месец и до сега всичко е ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Преди 9 часа, mili 75 написа: Тия AGM не са ли само за коли със старт-стоп, какво ги слагате по 4F модела. Като цена качество аз това бих сложил http://akumulatorite.net/prod-akumulator-banner-100-ah-pro-pawer-bull-p--100-ah На моята 4F 2.0eTDI оригиналния беше AGM.И по рама излиза с такъв Иаз бях учуден че без старт стоп е с AGM ама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 Първо 110 Ah часа според мене въобще не е нужен за тази кола, за мойта която е 2007 година, 3,0 тди по рама изкарват обикновен акумулатор 95 Ah в Ауто+. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Моят акъмулатор отдавна е за смяна, но не искам на стара кола да купувам ОЕМ акумулатор за 600 кинта....За възможните заместиъели не знам и се притесняеам не ми се рискува да не изгори някой модул или ппостоянно да отчита грешки MMI. В това време акумулатора често пада на 10% ..... Някой може ли да препоръча ДОКАЗАН афтърмаркет акумулатор за 4F... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 И най доказалите се марки са давали фира на 6-тия месец карам си с някъв измислен АТЛАНТИК за 150лв и ми дреме когя ще се скапе,гаранция има 2г,проблеми,грешки и т.н. нямам,нито съм кодирал квото и да било Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 И аз вероятно ще купувам акумулатор, сегашния е полски 100А/ч и беше с гаранция 24 месеца. Вече е на 25 месеца и почна да прави мизерии. Чудя се дали да не сложа Банер, навремето бяха много хубави акумулатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Вече и бош и варта не са това, което бяха, както и колите. Не знам каъв е смисъла от акумулатор за 600лв. По-добре 2 Монбат с гел за тези пари, и 2 години да изкарат добре е. Моят е Варта на 3г. и има съвсем малко капацитет, при това е слаган в германия.. 15-20 секунди стартер и е на 8волта и всичко започва да светка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Преди 1 час, VBI написа: И аз вероятно ще купувам акумулатор, сегашния е полски 100А/ч и беше с гаранция 24 месеца. Вече е на 25 месеца и почна да прави мизерии. Чудя се дали да не сложа Банер, навремето бяха много хубави акумулатори. По горе в темата съм дал линк за един Банер, такъв слагах на предната кола и за две години докато не я продадох си беше ок. Водят ги нещо като за пръвоначално вграждане, 172 лева като си оставиш стария, 100 А/ч има си и място за тръбичката за отвеждане на газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Вероятно ще се възползвам, дано изкара повече от гаранцията си. Навремето за 100-цата купих Банер, при мен изкара почти 7 години, продадох колата и още човека си кара с него. Излезе железен, но новите дали са така не е ясно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване