tonko2.0T Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 В жабката,ако има ключалка за деактивиране на airbag-а/on-off/,та оттам с ключа.Софтуерно по друг начин незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Да ви попитам - как се изключва пасажерския airbag? Понеже като съм сам с детето и няма къде да го возя. Само през ключалка (ако има) в жабката. Софтуерно не може. Ако няма ключалка, можеш да ретрофитнеш: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/124486-Retro-fit-passenger-airbag-switch-in-the-glovebox/page2?highlight=passenger+airbag+a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Защото на пасажерската врата имам едно пластмасова ключалка с един катинар и може да се върти. Оттам да не би да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Това доколкото знам е "child lock", да не може да се отваря вратата отвътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Това е за ръчно заключ на вратата. Това дето въртиш е тапа, зад нея е ръчно заключване, в случай че няма ток колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Здрaвейте, искaм дa попитaм дaли a4 b7 1.8 t 163 коня стрaдa от проблеми с мaсленaтa помпa и зaпушвaнети нa цедкaтa?Изчетох много мнения и имa няколко теми зa b6 и достa зa b5.Mоторa нa b6 мисля че е същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Най-добре е да се почисти цедката на маслената помпа още като с вземе/купи/ колата,защото може да не е барано там отдавна и стават изненади.На моята беше чиста,като дойде при мен.Като на всяко 1.8Т 20V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Здравейте, в една друга тема питах, но нямаше отговор, въпросът ми е някой знае ли как се сменят хром лайсните на прозорците на вратите на Б7 седан - не ме интересува боядисване и други подобни. Трябва ли да се свалят корите на вратите или не. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 http://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-a4-avant-chrome-trming.112517/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 и на мен ми се щеше да го сваля този хром ама ..... пропуснах да им кажа в сервиза вече ... изглежда голяма галимация да се свали да се направи черен лак и да се сложи пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonny_bb Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Някой знае ли колко струват тампоните на двигателя за б6 1.9тди 131к. понеже знам, че не са евтини, а тук гледам без пари ? https://mot.bg/tampon-dvigatel-za-audi-a4-8e2-b6-sedan-t18225 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Това е предния тампон не тези дето са скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 180 тоя без датчика ; 200-220 тоя с датчика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevilbg Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Здравейте колеги,Имам въпрос за лампите в краката на шофьора и пасажера. На пасажерското място имам, а на шофьорското нямам. Възможно ли е това или по някакъв начин е махната тази в краката на шофьора. Не виждам защо ще има отдясно, а отляво не. Колата е ниско оборудване и няма лампи на сенниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Да не е прекарвано допълнително?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Колеги, ебават ми се явно клапите на двузоновия климатроник б7Като пусна да духа на макс към мен вентилатора го чувам да върти като откаченНооо въздух никъде не идва нито горе на джама нито в краката нито напредСъщото ако му кажа да духа в която и да е друга посокаТова става като се напече таблото от слънцетоКато е хладно и колата в гаража и тестовете всичките минавам с ваг кома клапа по клапа и няма грешкиНай веселито е че днес установих кскто си карам и пръсвам набпредния джам вода за чистачките и почва да духа към мен силноИ след малко пак спира ама вентилатора си върти и няма никакъв полъх въздух към менОсвен да карам на включени пръскслки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Моторчето на клапата за външен въздух е сдало багажа. Пробвай първо с адаптация на клапите през VagCom. Ако не стане - смяна, за целта се сваля жабката само и е там. Усилването на струята към прозореца след пръскане е нормално поведение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevilbg Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Да не е прекарвано допълнително??Не доколкото знам. Значи в самото оборудване си няма в краката и от двете страни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Колеги, ебават ми се явно клапите на двузоновия климатроник б7Като пусна да духа на макс към мен вентилатора го чувам да върти като откаченНооо въздух никъде не идва нито горе на джама нито в краката нито напредСъщото ако му кажа да духа в която и да е друга посокаТова става като се напече таблото от слънцетоКато е хладно и колата в гаража и тестовете всичките минавам с ваг кома клапа по клапа и няма грешкиНай веселито е че днес установих кскто си карам и пръсвам набпредния джам вода за чистачките и почва да духа към мен силноИ след малко пак спира ама вентилатора си върти и няма никакъв полъх въздух към менОсвен да карам на включени пръскслки ? Умните Германци, са програмирали климатроника така, че като пръснеш на стъклата, да обръща рециркулация на вътрешния въздух, за да не влиза миризмата на стъкломиещия препарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Моторчето на клапата за външен въздух е сдало багажа. Пробвай първо с адаптация на клапите през VagCom. Ако не стане - смяна, за целта се сваля жабката само и е там.Усилването на струята към прозореца след пръскане е нормално поведение.И аз тая клапа заподозрях ама не мога да си обясня какъв е проблема1. Ако е блокирала на отворено ще помпа въздух от вън постоянно и той ще отива към мен.2, Ако е блокирала на затворено ще помпа въздух от вътре и пак ще имам струя.Или грешно изхождам за местоположението на тая клапа че се намира между вентилатора и въздушния филтър - а тя се намира след вентилатора и там прави срането ?Ще разкопам нещата днес слетобяд и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Колеги, ебават ми се явно клапите на двузоновия климатроник б7Като пусна да духа на макс към мен вентилатора го чувам да върти като откаченНооо въздух никъде не идва нито горе на джама нито в краката нито напредСъщото ако му кажа да духа в която и да е друга посокаТова става като се напече таблото от слънцетоКато е хладно и колата в гаража и тестовете всичките минавам с ваг кома клапа по клапа и няма грешкиНай веселито е че днес установих кскто си карам и пръсвам набпредния джам вода за чистачките и почва да духа към мен силноИ след малко пак спира ама вентилатора си върти и няма никакъв полъх въздух към менОсвен да карам на включени пръскслки ? Явно оправи колата, но така и не сподели кво стана.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 (Редактирано) не съм стигнал до снимките и псевдо-проекта който направихИмайте търпение в резюме Спукана глава на 1-ви и 2-ри цилиндър около клапаните. цепнатините явно са се разрастнали и навътре до водните магистрали"Залепена" с някакво лепило в антифризаКато й дадох газчица 20 000 км и протече - 2-ри цилиндър се пълнеше с антифризГлавата е била отваряна но не е оправена и само са я затворили. Ходих в Софето, разкостих двигателя, сложих нова глава, нови клапани, 6-скоростна кутия преднячка, че проекта с куатрото няма да мога документално да го осъществя тук в Югославията и го заебах.Сложих и маслен радиатор и маслен термостат - очаквайте снимки - и раздавам цялата газ.Сега остана да оправя едно леко "сецкане" че може да не съм сглобил вакуумите като хората и да разбера защо разхода скочи на 9/100 извънградско без климатик иначе проблема с климатика се отказа че като е тресла и прекъсвала е откъснала оста на климатика.Странното е че не е скъсала алуминиевата демпферна шайба а беше откъснала оста на климатика. Сега ще взимам нов компресор и междувременно в опитите ми да не умра от жега в колата открих тия проблеми с клапите Редактирано 2 Август 2015 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 (Редактирано) И аз тая клапа заподозрях ама не мога да си обясня какъв е проблема1. Ако е блокирала на отворено ще помпа въздух от вън постоянно и той ще отива към мен.2, Ако е блокирала на затворено ще помпа въздух от вътре и пак ще имам струя.Или грешно изхождам за местоположението на тая клапа че се намира между вентилатора и въздушния филтър - а тя се намира след вентилатора и там прави срането ?Ще разкопам нещата днес слетобяд и ще пишаНе е баш така... Има една клапа за външния въздух и една за рециркулация в купето. И при мен така се беше бъгнало. Все едно и двете затворени и вентилатора не може да вземе въздух от никъде. http://www.drive2.ru/l/3288103/ Редактирано 2 Август 2015 от bomini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Ngoro, кое те накара да отвориш главата, нещо съм изтървал предисторията?А това за лепенето.....ужас най-страшен, това лепило, ако се разпадне на парцали и тръгне по охладителната система, не ми се мисли, кВи тапи може да направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Прекъсваше 2-ри цилиндърНе беше от бобинатаСвалих изхосящия колектор и клапаните на 2ри бяха черниОстаналите бели и добре работещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts