Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

В жабката,ако има ключалка за деактивиране на airbag-а/on-off/,та оттам с ключа.

Софтуерно по друг начин незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да ви попитам - как се изключва пасажерския airbag? Понеже като съм сам с детето и няма къде да го возя. 

 

Само през ключалка (ако има) в жабката. Софтуерно не може. Ако няма ключалка, можеш да ретрофитнеш: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/124486-Retro-fit-passenger-airbag-switch-in-the-glovebox/page2?highlight=passenger+airbag+a4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрaвейте, искaм дa попитaм дaли a4 b7 1.8 t 163 коня стрaдa от проблеми с мaсленaтa помпa и зaпушвaнети нa цедкaтa?

Изчетох много мнения и имa няколко теми зa b6 и достa зa b5.Mоторa нa b6 мисля че е същия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да се почисти цедката на маслената помпа още като с вземе/купи/ колата,защото може да не е барано там отдавна и стават изненади.

На моята беше чиста,като дойде при мен.

Като на всяко 1.8Т 20V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, в една друга тема питах, но нямаше отговор, въпросът ми е някой знае ли как се сменят хром лайсните на прозорците на вратите на Б7 седан - не ме интересува боядисване и други подобни. Трябва ли да се свалят корите на вратите или не. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми се щеше да го сваля този хром ама ..... пропуснах да им кажа в сервиза вече ... изглежда голяма галимация да се свали да се направи черен лак и да се сложи пак :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли колко струват тампоните на двигателя за б6 1.9тди 131к. понеже знам, че не са евтини, а тук гледам без пари ? https://mot.bg/tampon-dvigatel-za-audi-a4-8e2-b6-sedan-t18225

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам въпрос за лампите в краката на шофьора и пасажера. На пасажерското място имам, а на шофьорското нямам. Възможно ли е това или по някакъв начин е махната тази в краката на шофьора. Не виждам защо ще има отдясно, а отляво не. Колата е ниско оборудване и няма лампи на сенниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ебават ми се явно клапите на двузоновия климатроник б7

Като пусна да духа на макс към мен вентилатора го чувам да върти като откачен

Нооо въздух никъде не идва нито горе на джама нито в краката нито напред

Същото ако му кажа да духа в която и да е друга посока

Това става като се напече таблото от слънцето

Като е хладно и колата в гаража и тестовете всичките минавам с ваг кома клапа по клапа и няма грешки

Най веселито е че днес установих кскто си карам и пръсвам набпредния джам вода за чистачките и почва да духа към мен силно

И след малко пак спира ама вентилатора си върти и няма никакъв полъх въздух към мен

Освен да карам на включени пръскслки ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето на клапата за външен въздух е сдало багажа. Пробвай първо с адаптация на клапите през VagCom. Ако не стане - смяна, за целта се сваля жабката само и е там.

Усилването на струята към прозореца след пръскане е нормално поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ебават ми се явно клапите на двузоновия климатроник б7

Като пусна да духа на макс към мен вентилатора го чувам да върти като откачен

Нооо въздух никъде не идва нито горе на джама нито в краката нито напред

Същото ако му кажа да духа в която и да е друга посока

Това става като се напече таблото от слънцето

Като е хладно и колата в гаража и тестовете всичките минавам с ваг кома клапа по клапа и няма грешки

Най веселито е че днес установих кскто си карам и пръсвам набпредния джам вода за чистачките и почва да духа към мен силно

И след малко пак спира ама вентилатора си върти и няма никакъв полъх въздух към мен

Освен да карам на включени пръскслки ? :)

Умните Германци, са програмирали климатроника така, че като пръснеш на стъклата, да обръща рециркулация на вътрешния въздух, за да не влиза миризмата на стъкломиещия препарат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето на клапата за външен въздух е сдало багажа. Пробвай първо с адаптация на клапите през VagCom. Ако не стане - смяна, за целта се сваля жабката само и е там.

Усилването на струята към прозореца след пръскане е нормално поведение.

И аз тая клапа заподозрях ама не мога да си обясня какъв е проблема

1. Ако е блокирала на отворено ще помпа въздух от вън постоянно и той ще отива към мен.

2, Ако е блокирала на затворено ще помпа въздух от вътре и пак ще имам струя.

Или грешно изхождам за местоположението на тая клапа че се намира между вентилатора и въздушния филтър - а тя се намира след вентилатора и там прави срането ?

Ще разкопам нещата днес слетобяд и ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ебават ми се явно клапите на двузоновия климатроник б7

Като пусна да духа на макс към мен вентилатора го чувам да върти като откачен

Нооо въздух никъде не идва нито горе на джама нито в краката нито напред

Същото ако му кажа да духа в която и да е друга посока

Това става като се напече таблото от слънцето

Като е хладно и колата в гаража и тестовете всичките минавам с ваг кома клапа по клапа и няма грешки

Най веселито е че днес установих кскто си карам и пръсвам набпредния джам вода за чистачките и почва да духа към мен силно

И след малко пак спира ама вентилатора си върти и няма никакъв полъх въздух към мен

Освен да карам на включени пръскслки ? :)

Явно оправи колата, но така и не сподели кво стана..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм стигнал до снимките и псевдо-проекта който направих

Имайте търпение :)

в резюме 

Спукана глава на 1-ви и 2-ри цилиндър около клапаните. цепнатините явно са се разрастнали и навътре до водните магистрали

"Залепена" с някакво лепило в антифриза

Като й дадох газчица 20 000 км и протече - 2-ри цилиндър се пълнеше с антифриз

Главата е била отваряна но не е оправена и само са я затворили.

 

Ходих в Софето, разкостих двигателя, сложих нова глава, нови клапани, 6-скоростна кутия преднячка, че проекта с куатрото няма да мога документално да го осъществя тук в Югославията и го заебах.

Сложих и маслен радиатор и маслен термостат - очаквайте снимки - и раздавам цялата газ.

Сега остана да оправя едно леко "сецкане" че може да не съм сглобил вакуумите като хората и да разбера защо разхода скочи на 9/100 извънградско без климатик

 

иначе проблема с климатика се отказа че като е тресла и прекъсвала е откъснала оста на климатика.

Странното е че не е скъсала алуминиевата демпферна шайба а беше откъснала оста на климатика.

 

Сега ще взимам нов компресор и междувременно в опитите ми да не умра от жега в колата открих тия проблеми с клапите :)

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз тая клапа заподозрях ама не мога да си обясня какъв е проблема

1. Ако е блокирала на отворено ще помпа въздух от вън постоянно и той ще отива към мен.

2, Ако е блокирала на затворено ще помпа въздух от вътре и пак ще имам струя.

Или грешно изхождам за местоположението на тая клапа че се намира между вентилатора и въздушния филтър - а тя се намира след вентилатора и там прави срането ?

Ще разкопам нещата днес слетобяд и ще пиша

Не е баш така... Има една клапа за външния въздух и една за рециркулация в купето. И при мен така се беше бъгнало. Все едно и двете затворени и вентилатора не може да вземе въздух от никъде.

 

http://www.drive2.ru/l/3288103/

Редактирано от bomini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ngoro, кое те накара да отвориш главата, нещо съм изтървал предисторията?А това за лепенето.....ужас най-страшен, това лепило, ако се разпадне на парцали и тръгне по охладителната система, не ми се мисли, кВи тапи може да направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсваше 2-ри цилиндър

Не беше от бобината

Свалих изхосящия колектор и клапаните на 2ри бяха черни

Останалите бели и добре работещи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...