Nesh Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Изрових тази таблица / в либри / за натоварванията на пружините предни/ задни . По нея Eibach Pro Kit са на нивото на стоковите. Говорих в вносител на авточасти и ме посъветва само по твърдостта на пружините да работя против "гмуркане". Чакам да ми върне отговор кои от по-твърдите варианти може да достави /не че не се намират и от други канали/, но поне за цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Аз съм с черните пружини, до колкото знам има и други, които са по-твърди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 26 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 В Казанлък имало някакви които правили пружини. Та дали няма да могат да направят по-твърди от оригиналните? Само не знам какво е качеството, Нешев да каже дали е чвал за тях... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Да питам колегите с окачване "1БЕ",имате ли наблюдение,че предницата е по-висока от задницата?Че сега в гаража са ми 2бр 2,7т,като и на двете задниците са клекнали,на предното ми ц5 2,8 също с 1бе,пак му беше легнала задницата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) На предишната Б5-ца бях с 1BE, няма толкова малоумно нещо като това. Вози отвратително, лашка се като кораба майка и в същото време височината на колата е почти същата. Реално няма визия, няма возия и няма устойчивост. ПС: Предницата не е била по-виска, на равно беше колата. Редактирано 26 Октомври 2016 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 1 час, TiL написа: В Казанлък имало някакви които правили пружини. Та дали няма да могат да направят по-твърди от оригиналните? Само не знам какво е качеството, Нешев да каже дали е чвал за тях... Не само съм чувал, но и всеки ден им правя защитните покрития за тях / оксидация, поцинковане и др. / Фирмите работят по договори и за автомобилната промишленост , а там се покриват зверски изисквания за всеки параметър. По-добрата новина е че разполагат със собствени пещи /за калене и отпускане/ и мисля че може да пробваме термообработка на стокови пружини /ако някой има свалени/ . Фирмите разполагат с тестови лаборатории за изпитване на опън, натиск, твърдост и вибрации....така че стоковите може да ги замеря преди термообработка и след. Това е добра опция , която ако метала на пружините е читав може да получим добро решение на сносна цена. Редактирано 26 Октомври 2016 от Nesh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Освен да ви даря едни оригинални пружини за тестове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nesh Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) Ако са предни пускай ми ги да ги накарам и те да свършат нещо за мен Редактирано 27 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Няма проблем, само трябва да си ги взема. Човекът, на който ги дадох си взе койлове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Имам едни предни стокови 1BE за А6С5, в Стара Загора съм и мога да ги дам на някой колега от Казанлък да ти ги донесе, само трябва да им видя цветния код за какво натоварване ги дават. Подарък за опитите. Ако имаш интетес пиши на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 С огромен интерес ще следя развоя на "битката". Преди 1 час, ChillToucH написа: Вози отвратително, лашка се като кораба майка и в същото време височината на колата е почти същата. Реално няма визия, няма возия и няма устойчивост. Абсолютно същото и при мен.Но понеже задницата ми седи малко по-ниско,поне в арките е така,затова искам отпред да я сваля малко и да я втвърдя(предницата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Моята кола е напълно равна - идея нямам с кое окачване е. 2.8цата на един приятел обаче страда от тоя проблем - вирната предница. Взе си НОВИ пружини и амортесьори по код от Порше, афтърмаркет разбира се - пак е така. Моето А4 В5 по същия начин беше преди, със 1 ВЕ. Сложих пружини от 1ВА някакви от 2.5тди, щръкна бая но е равна. Оригиналното 1ВЕ на А4ката беше бая ниско но и стегнато и не се лашкаше кой знае колко, сега е мега лашкаща се :D. Като цяло май само някви готини койлове ще спасят нещата, ама ... не ми се дават пари за окачване на така и така сгрешен от завода лейаут недозавиващ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 И това за завиването е вярно,наскоро качвах Беклемето по "шампионски",в завой си трябва ниска скорост и в средата на кривата подаваш моШно да разбереш поне,закво ти е аджеба тва куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 1BE не разбирам как така ще лашка повече,като колата с него е по-ниска от 1ВА. Даже е по-стабилна,говоря за А4 Б7,но не вярвам при А4 Б5 да е по различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Не съм казал, че се лашка повече от 1БА, но разликата е толкова малка, че не си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 2.0T Coil Pack Conversion Kit https://www.ecstuning.com/Audi-C5_A6-Quattro-2.7T/Search/SiteSearch/Coil_Pack_Conversion/ Въпрос 1: Някой слагал ли е бобини от FSI/TSI? Отзвук? Въпрос 2: Защо се налага смяна на кабелите? По дебели ли са или? Въпрос 3: Според ръководството за монтаж, "ICM Delete Harness" (причина на най-обикновен кабел) трябва да замести "original ignition modules". Някаква идея защо се налага тая операция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 14 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Ще минавам по този път скоро. Купил съм си готова исталация и бобини и работата трябва да е плъг енд плей. Утре ако бе забравя ще я снимам, каня се от сума време и все забравям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Кои бобини си приготвил и от какво е инсталацията че да е плъг енд плей. Или е афтърмаркет кит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Не сте ли във групата във фейса? Там постнах снимките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_1 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 (Редактирано) Коя група? Дай линк? Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 https://www.facebook.com/groups/Audi2.7T/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Някой който не е в групата изявяващ желание за събирането тази събота и неделя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 какви пари е чипосването на ARE и какви резултати мога очаквам само с ремап ? стува ли си ако се прави на Allroad с типтроник. Евентуални проблеми . идеята ми е и да се елиминират ЕГТ датчиците с тоя процес ,че единия май е думнал и предишния собственик го е вързал към здравия . Колата не ми прави проблеми вече 10к км , но малко мудна ми се струва вече . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Ремонтирай си ЕГТ-тата задължително. Махни катализатори и предкатализатори! С чип аз извадих 335 коня и 500нютона, но замених аавтомата с ръчка. Редактирано 16 Ноември 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 В събота ще те преслушам с малолитражката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване