MachineSpirit Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 On 3/22/2021 at 10:03 PM, lodestr said: Кое всъщност е нещото, което ви харесва повече в с-троника спрямо хидро кутия? Питам понеже моят опит до сега е само със zf кутии - 5, 6 и 8 степенни, а с троник или дсг имам общо около 50км и нямам база за сравнение. Единствено ми направи впечатление по-бързата смяна в полза на с-троника ,но разликата е нищожна за мен. Това ли е всъщност предимството на тази кутия? Ясно е че като технология нямат много общо, питам от гледна точка на шофиране? Липсата на усещането, че имаш ластик на мястото на скоростната преди локне хидрото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Относно вибрациите на място при режим "Д",нормални са,защото колата е все едно на полусъединител.Според видео на един известен гуру при кутиите,точно това е една от главните причини за скапване на дсг-кутиите.По негов съвет,откакто имам колата,на светофар или в задръстване когато се предполага,че ще се седи по-дълго на място,аз включвам на неутрална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Преди 15 часа, MachineSpirit написа: Липсата на усещането, че имаш ластик на мястото на скоростната преди локне хидрото. Къв ластик бе баце, това да не ти е 4f-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batGele Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Колеги някой използвал ли е услугите на Дас ауто за осигуряване на дистрониците на А6 С7 , издават и сертификат за застрахователите. Потвърдиха ми сега в месинджър но не ми стана ясно ако изчезне целият детайл важи ли им сертификата . Цената е 650 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 и на други места укрепват, в Das Auto Service не знам кой все още ходи... dbros, дунев, питай и там и колегите да кажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Този сертификат, който издават за дистрониците не важи никъде. И аз се интересувах понеже имам дистроници и каско в Армеец. Това, че са укпрени си е за лично спокойствие. Подвеждащо е, че пишат че важи при застрахователите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Няма ли парчета от дистроника няма и плащане, сертификата е пълен ташак :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lisicata Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Относно вибрациите на място при режим "Д",нормални са,защото колата е все едно на полусъединител.Според видео на един известен гуру при кутиите,точно това е една от главните причини за скапване на дсг-кутиите.По негов съвет,откакто имам колата,на светофар или в задръстване когато се предполага,че ще се седи по-дълго на място,аз включвам на неутрална.Неутрална е за теглене.няма необходимото смазванеИзпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 7 minutes ago, fifipaldi said: Няма ли парчета от дистроника няма и плащане, сертификата е пълен ташак :). като онзи сертификат за коректна фирма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 преди 25 минути, lisicata написа: Неутрална е за теглене.няма необходимото смазване От години го повтарям това, ама няма ефект, всеки си знае най-добре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Преди 2 часа, batGele написа: Колеги някой използвал ли е услугите на Дас ауто за осигуряване на дистрониците на А6 С7 , издават и сертификат за застрахователите. Потвърдиха ми сега в месинджър но не ми стана ясно ако изчезне целият детайл важи ли им сертификата . Цената е 650 лв На тия нещастници от дас ауто колело няма да им закарам вече... Тия сертификати НЕ важат! Аз дистрониците съм ги укрепил+аларма на решетките+рапидки/невидими/ на решетките...тряя счупат всичко,а и алармата ще се включи при махане още на първата решетка 😉 Ако те интересува къде,на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 преди 38 минути, fifipaldi написа: От години го повтарям това, ама няма ефект, всеки си знае най-добре . Относно това как стои въпроса с теглене на кола с куатро и хидро автомат? Преди време някой ми беше казвал, че може само няколко км и то ако е много зор работата, понеже има вероятност да се повреди автомата. Вярно ли е това или е ЕЖК работата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 ти ли да теглиш или да те теглят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 преди 4 минути, lodestr написа: Относно това как стои въпроса с теглене на кола с куатро и хидро автомат? В книжката на S5 Sportback с дебели букви е написано: — Never tow your Audi, towing will cause damage to the engine and transmission. Реално е обяснено само как да си качиш колата на репатрак и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 12 hours ago, МИТАКА1654 said: По негов съвет,откакто имам колата,на светофар или в задръстване когато се предполага,че ще се седи по-дълго на място,аз включвам на неутрална. по-добре да включваш на P, не на N, но при това превключване на всеки светофар се убива удоволствието от автомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Преди 2 часа, kpematop написа: ти ли да теглиш или да те теглят? Мен да ме теглят (да не се налага...) Преди 2 часа, fifipaldi написа: В книжката на S5 Sportback с дебели букви е написано: — Never tow your Audi, towing will cause damage to the engine and transmission. Реално е обяснено само как да си качиш колата на репатрак и това е. Да, точно това съм чувал и аз. За двигателя не знам какво може да стане, но автомата предполагам може да прегрее маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Презастраховат се, не се знае какво е станало за да почине колата и с тегленето може да стане още по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Теб да те теглят е доста неприятно за кутията, но 20-30 макс няколко км не е проблем. Но от един град до друг просто забрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 @Dan4ote На 23.03.2021 г. at 23:06, Dan4ote написа: Няма, това е проблема По време на регенерация перката върти, като изключи колата, ще продължи да охлажда перката. Лошото е, че е прекъсната регенрацията. А какво би трябвало са се направи в подобна ситуация. Или за да се избегне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 (Редактирано) Няма какво да правиш - изгасяш я и си гледаш работата. Няма да държиш запален мотор в гараж че да я чакаш да свърши я! В гаража на нашата кооперация има 2 такива Аудита "фантоми" и комшиите които ги притежават казват че е съвсем нормално. Редактирано 25 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko77 Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Колеги от скоро забелязах че след преминаване на легнал полицай като колата върне от 2ра към 1ва и се подаде малко газ след това има едно леко като претрисване.Не да се тресе колата ами просто като чуване и усещане. Може ли някакви идей или просто мнение. Колата е 245к.с.3.0 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 (Редактирано) On 3/22/2021 at 10:03 PM, lodestr said: Кое всъщност е нещото, което ви харесва повече в с-троника спрямо хидро кутия? По-бързото превключване е бонус. При турбо коли няма никакво пропадане на налягането при превключване. Абсолютно задължителна кутия при 4 цилиндъра с една турбина. Редактирано 25 Март 2021 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 1 Април 2021 Доклад Share Публикувано 1 Април 2021 Привет, една питанка, на s-line окачване ще имам ли драма по завои и т.н. с гуми 265/35/20? Джантите са ет 37, 9J.Sent from my SM-G985F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Април 2021 Доклад Share Публикувано 1 Април 2021 Аз съм с А7 и няма проблем, но при мен това е стандартния размер, може би калниците са по-раздути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 Здравейте, асистента за мъртва точка как работи при вас? При мен, когато е активиран и има кола отзад и индикатора в огледалото свети и в този момент пуснете мигач към съответната страна премигва, пищи и после се изключва сам и трябва да го пускам наново от копчето. Коректно поведение ли е това, понеже на няколко пъти ми го направи? Има ситуации, в които колата отзад е доста далеч, или се движи с подобна на моята скорост и като цяло имам възможност да се престроя, но се случва горната ситуация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts