Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

@moto_fan  Евгени е силно повлиян от лошата слава на въпросните кутии и в случая е прав.

Излезе ли му на нещо лошо име след това, колкото и добро да стане се отбягва от купувачите.

Сигурен съм знаеш, че последната генерация на А8-ците е с новата технология наречена "мек хибрид". Преди няколко дни се чух по съвсем друг въпрос с мой познат и случайно стана въпрос за това "чудо". Оказа се, че клиент на фирмата му е закупил в началото на 2020 г. чисто нов дизеловия вариант. До края на м. февруари 2021 г., автомобилът има сумарен престой във фирмените автосервизи повече от 3 месеца. :icon_eek:

Оказало се, че случаят съвсем не е единичен. Само си представям с какъв интерес ще се търси хибридното чудо на вторичния пазар!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On 3/17/2021 at 8:34 PM, batGele said:

 Toyo Proxes Sport XL 255/35 R20 97Y някой търкаля ли такива

Три марки/модели гуми при мен са ударили дъното по поведение на мокро - тойо (два модела), американска потенца, firestone някакъв спортен. Само потенцата беше "втора употреба"....с нея ми дойде колата от Америка.

Дори еко моделите на мишелин са по-добри от тези "хай пърформанс" гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PINGI  не вадете единични случаи от контекста, ако има нещо конкретно ше има.сервизни акции и т.н .

Проблема идва масово от необслужвани навеси и  много км . За нормално каране нема значение ква кутия ще купиш, а  в случая дсг 2 по адекватната кутия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S tronic-a е много добра кутия, карах кола с него няколко години главно градско, сега карам такава със ZF пак в същите условия и не бих казал, че ZF-а е по-добра за градски условия, и 2-те са доста добри реално.

Другия + на s tronic-a е, че дори да е на дроб иаш човек, който може да го оправи и след това да си караш десетки, дори стотици хиляди километри без драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек като си купува кола я купува да я кара, а не да държи визитката на майстор на кутии и 5 бона в задния джоб...Но и не чувам добри отзиви за 8HP...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой говори за визитки по задните джобове?

Ако те притеснява евентуален ремонт за 3-4 бона като си купуваш кола за 50-60 бона, просто не си я купуваш ;).

А това, че има доказано читав майстор, който да ти оправи евентуалния проблем си е огромен +, особено по нашите ширини.

Въпреки, че Евгени явно не го притеснява ремонта, а поведението на кутията, в което аз лично не съм видял нищо лошо дори и в градско каране.

Петков по-скоро намекна шеговито, че ако искаш авант в А6 купе със ZF трябва да минеш на RS, и това, че RS-a e с ZF не значи, че това е по-добрата кутия и за 3.0 TFSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за последните 3 години видях 2 родили С троника.  Единия беше на 70к в 4г  и беше за мехатроник,  нещо като 700€ струваше часта ,а работата не е нещо космическо.  Втората не и помня проблема,,но беше в 3.0 дизей и пак беше направила проблем преди 100к. Оттам нататък и зависи от граЦкото каране некои С троници почват да правят разни дребни проблеми със съединителите,  ма почти винаги след 200к и супер рядко . Проемите са както обикновено, сменят рязко ,придърпва ,при включване на D има удар или се замисля преди да тръгне,  но това не означава че кутията е кофти и няма да държи в 3.0Т. 

П.с. са евгени ако иска да си купи нещо на 250+  к  и 3.0т ше трее първо да се огледа в мотора че той ше е по проблемния на тези км. Пиша го тва ей тъй да са намирам на приказка ...😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K. Едва ли има кой да ти даде 100% съвет коя е по-добрата кутия. Ама ако сакаш Аллроуд приемаш факта, че има шанс S-tronica да роди и те така.

Aма да се отказваш само заради кутията не го разбирам. То и типтроника може да роди тъй, че пълно щастие няма. И да това за RS6 беше на шега понеже друга опция за авант, бензин и ZF няма в 4G. Освен ако не се заиграеш да сменяш кутията ...

 

Мисля, че на @Ц Е Ц О S4-ка гони 200хил км кара я на пребиване и до колкото знам С-троника му все още е жив и здрав. Също така си я обслужва кутията редовно и без компромиси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, определено не е заради някви притеснения да не роди. И не съм с предубеждения коя кутия е по-добра. Просто начина ми на каране предразполага, да съм с планетарна. Например, ако каже някой, че кара само градско и кара бавно, кое ще е по-добре дизел или бензин? Същото е и с избора ми на кутия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K. Аз в момента карам 4г 3,0тди с-троник и често сменям с а8 д4 4,2тди зф 8хп и наистина за лежерно и спокойно градско,хидро автомата е по-добрата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, P_PETKOV said:

То и типтроника може да роди тъй, че пълно щастие няма.

Изобщо не говорим за ремонти.

Когато взех С-троника първата ми работа беше да го кача на Пампорово.

Поведението е несравнимо по-лошо от "хидро" кутия при тръгване по заледени наклони. 

За мен съм си направил избор - за извънградско карам С-троник, за градско ползвам кола с хидро.

За 4 цилиндъра смятам, че с-троника няма алтернатива....но за 6+ цилиндри в лимузина не виждам смисъл от двойно-дискова кутия.....а пък за "джипове" да не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наплашени са хората, а повечето от тях не са имали допир до такава кутия, камо ли пък читава.

Момчето, което купи колата от мен само това му беше притеснението, изкарахме я на тестдрайв и чакаше с нетърпение да започна да сменям скорости, като стигнахме до 7-ма му казах, че няма повече и беше доста учуден, че не е усетил как сме стигнали до тук въобще :hilezh:.

Единственото малко дразнещо нещо беше, че от време на време имаше лека вибрация на D докато седя на светофар, но все пак кутията е зацепена постоянно и си има напрежение, затова и много хора слегат на P или N по светофарите, което според мен не е правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое всъщност е нещото, което ви харесва повече в с-троника спрямо хидро кутия? Питам понеже моят опит до сега е само със zf кутии - 5, 6 и 8 степенни, а с троник или дсг имам общо около 50км и нямам база за сравнение. Единствено ми направи впечатление по-бързата смяна в полза на с-троника ,но разликата е нищожна за мен. Това ли е всъщност предимството на тази кутия? Ясно е че като технология нямат много общо, питам от гледна точка на шофиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично не ми харесва повече, харесват ми и 2-те кутии реално, писах само защото се плюе S tronic-a, а реално не е никак лоша кутия.

В момента съм с 8HP и съм доволен и от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста мнения има по форумите, че с-троника е по-чупливата кутия. Аз също четох доста преди да взема кола и останах с впечатление, че зф-а е по-здравата кутия и за това се насочих към кола от Щатите. Исках да избегна по възможност ремонт на с троника, но божа работа дали зф-а няма и той да се предаде в някакъв момент. За момента работи доста мазно, единствено от смяна от 4та на 3та се усеща леко поклащане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка една си има + и - спрямо другата.Когато си купувах сегашната кола,избора ми беше между С-троник в А6 и ЗФ 8хп в БМВ 5-ца ф10.Избрах аудито точно заради кутията,нищо,че бмв по ми хареса като интериор.С-троник е по-бърза,по-адекватна,с по-добро КПД и оттам по-нисък разход,особено градско.От друга страна хидро-то е по-мазна,по-спокойна,по-комфортна и специално 8хп е и почти достатъчно адекватна.Относно надеждността,моята кутия е сменена с чисто нова в Ауди на 240к км и сега няма грижи,често карам и А8 д4 ,което собственикът му го купи именно заради надеждната(уж) трансмисия,от доверен човек(уж),на 240к км(уж),и на връщане от София към Плевен блокира на 8-ма,след гасене се оправи,за седмица каране почна и други проблеми.Та при втора ръка коли,всичко си е до поддръжка на предният собственик и късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Отскоро имам а6 3.0 тди 245к.с. Слава богу не съм имал драми за сега вече 6-7 месеца. Отскоро ми прави впечатление че понякога след като я прибера в гаража нещо продължава да работи, все едно перката остава включена това за 10-15 мин. Имата ли представа перка ли е регенерация ли е и трябва ли да се притеснявам за това. А за ск.кутия немеца от когото купувах колата ми даде фактура за 2600 евро на която пише че е сменян мехатроник и още куп неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регенерира DPF, няма как да работи перка и да е нормално. 

На 22.03.2021 г. at 21:17, fifipaldi написа:

Единственото малко дразнещо нещо беше, че от време на време имаше лека вибрация на D докато седя на светофар, но все пак кутията е зацепена постоянно и си има напрежение, затова и много хора слегат на P или N по светофарите, което според мен не е правилно.

Почти всички А6, които тествах, вибрираха на място. Някои повече, други по-малко. Така и не разбрах от какво е. А7цата ми няма грам вибрация на D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята нямаше в 80-90% от случайте, при по-продължително висене на светофар може би се появяваше, не ме дразнеше и не му обръщах особено внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Dan4ote написа:

Регенерира DPF, няма как да работи перка и да е нормално. 

...

 

Разбира се че е перката, как ще регенерира DPF на изгасен мотор?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма, това е проблема По време на регенерация перката върти, като изключи колата, ще продължи да охлажда перката. Лошото е, че е прекъсната регенрацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...