Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Колеги препоръчайте препарат за чистене на петна от тапицерия различна от кожата, на B6 и B7 има едни много кофти тапицерии, от най-малкото остава петно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте

Като натискам спирачката на ауди а4 б7 3.0 2005, при висока скорост се чува някакво бучене и се усеща в купето.....бучи само в средно положение на педала, като натисна по силно изчезва...

Като въртя волана в пълно ляво и пълно дясно положение се чува цвилене и все едно гумата закача в калника...

Хидравлична помпа или какво???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първия проблем или криви дискове или калпави накладки,за втория мисля че са тампоните на амортисьорите.И при мен е така и изчезва временно след автомивка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля за малко помощ. Как да сменя маслото на хидравликата. Ясно от казанчето ще го издърпам с нещо. Някъде разкача ли се нещо за да изтече всичко?  На стария ми пасат съм разкачал маркуча към хидравличната помпа, паля колата и завъртам няколко пъти волана. После наливам новото масло. Тука ме съмнява да е така. Дайте акъл. С минерално масло съм. Не е зелено. 

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Какво е на цвят? Моето е жълто, като не помня вече къде ми разправяха, че трябвало задължително да го сменя, но след като се консултирах с Цецо (Dbros) се отказах... На настоящата му кола или предишната било същото, сменявано в официален сервиз в Швейцария. Моята също е швейцарка та така и го оставих и така си я карам без никакви грижи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на цвят май е червено. Капачката на казанчето е сива. Не е зелена като на повечето, които са със синтетично масло. Провериха го по рама и си излезе такова масло. Гледам клипове в тубата само дърпат старото масло от казанчето и наливат ново. Ама така е недовършена работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема писах,ще повторя и тука.

Немския инженер е написал оригиналния номер на всяко едно място,до най-малката щипка и винтче.

Същото е направил и на съдовете за различните флуиди като,спирачки,антифрийз,хидравлика и т.н ... защо ди правите експерименти и слушате разни майстори - незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.08.2017 г. at 12:49, DimitarBT написа:

 Как да сменя маслото на хидравликата....

Аз съм го сменял по тази рецепта http://www.audi-club.ru/index.php?threads/zamena-zhidkosti-v-gur-na-audi-a4-b7.314852/ но на подемник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Взех тези 18-ки 

https://www.amazon.co.uk/OZ-ENVY-8x18-5x120-Alloy/dp/B00KU2U7H4

Всяка тежи 11кг(проверено на електронен кантар в еконт)Според вас добре ли е ?Някой знае ли колко му тежат 17-тe или 18-тe?

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как мога да си отхлабя жилата на ръчната спирачка.

Вчера ги смених и двете, но майстора не ги "настрои" май добре.

Като дърпам лоста е супер трудно още от началото и като карах усещах колата да се мъчи особено при тежко ускорение. Разхода ми се вдигна с литър на път от Търново до София.

Преди първите няколко см ход преди да светне лампата за включена ръчна на таблото лоста се движеше направо свободно. Сега е като на пружина с усилие още от началото на хода.

Понеже не може да се върна при същия майстор мога ли аз нещо да направя или да я водя тук някъде. Четох че е със самонатягащ се механизъм ама моята е прекалено натегната.

Редактирано от GameON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригнален е да , но не е от най-леката серия като супер и утра леджъра.Взех ги за 900лв ползвани в много добро състояние.

Линк към официалната страница:

http://www.ozracing.com/wheels/oz-x-line/envy

 

 

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Raziell написа:

Здравейте,

Взех тези 18-ки 

https://www.amazon.co.uk/OZ-ENVY-8x18-5x120-Alloy/dp/B00KU2U7H4

Да попитам?
На моята кола болтовете са 5х112, а на тези джанти май прочетох 5х120 (може би аз бъркам)?
 

Без име.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, когато пръсна от течността за чистачките те се пускат, но не искат да спрат около 2 мин, така става и ако просто си пусна чистачките и ги спра, те спират след същия интервал - около 2 мин. И веднъж ми направи впечетление че прекалено бавно се движеха.  Къде може да е проблема - моторче , лостче или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, GameON написа:

Някой знае ли как мога да си отхлабя жилата на ръчната спирачка.

Вчера ги смених и двете, но майстора не ги "настрои" май добре.

Като дърпам лоста е супер трудно още от началото и като карах усещах колата да се мъчи особено при тежко ускорение. Разхода ми се вдигна с литър на път от Търново до София.

Преди първите няколко см ход преди да светне лампата за включена ръчна на таблото лоста се движеше направо свободно. Сега е като на пружина с усилие още от началото на хода.

Понеже не може да се върна при същия майстор мога ли аз нещо да направя или да я водя тук някъде. Четох че е със самонатягащ се механизъм ама моята е прекалено натегната.

Не можеш да я отхлабиш„тя е самонатягаща„механизма който е при колелата има пружина и най-вероятно е отслабнала или не е регулиран правилно и няма ход да освободи и затова задържат „във свободно положение на ръчната трябва да имаш 1 мм луфт до ограничителя„ако пак не освобождава след този реглаж „пръскаш ,малко с вд и го раздвижваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, tonko2.0T said:

Харни са OZ джантите.Държат ли на дупките,колкото ОЕМ-ските?

Още не са монтирани.Надявам се да държат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...