ceckoguide Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Колеги препоръчайте препарат за чистене на петна от тапицерия различна от кожата, на B6 и B7 има едни много кофти тапицерии, от най-малкото остава петно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Пробвай с обезмаслител Meglio . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Колеги, да ви запитам фабричен теглич от Б7 седан става ли на Б6 комби? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivopantev Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Здравейте Като натискам спирачката на ауди а4 б7 3.0 2005, при висока скорост се чува някакво бучене и се усеща в купето.....бучи само в средно положение на педала, като натисна по силно изчезва... Като въртя волана в пълно ляво и пълно дясно положение се чува цвилене и все едно гумата закача в калника... Хидравлична помпа или какво??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 За първия проблем или криви дискове или калпави накладки,за втория мисля че са тампоните на амортисьорите.И при мен е така и изчезва временно след автомивка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 (Редактирано) Ще помоля за малко помощ. Как да сменя маслото на хидравликата. Ясно от казанчето ще го издърпам с нещо. Някъде разкача ли се нещо за да изтече всичко? На стария ми пасат съм разкачал маркуча към хидравличната помпа, паля колата и завъртам няколко пъти волана. После наливам новото масло. Тука ме съмнява да е така. Дайте акъл. С минерално масло съм. Не е зелено. Редактирано 26 Август 2017 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 ^ Какво е на цвят? Моето е жълто, като не помня вече къде ми разправяха, че трябвало задължително да го сменя, но след като се консултирах с Цецо (Dbros) се отказах... На настоящата му кола или предишната било същото, сменявано в официален сервиз в Швейцария. Моята също е швейцарка та така и го оставих и така си я карам без никакви грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Абе на цвят май е червено. Капачката на казанчето е сива. Не е зелена като на повечето, които са със синтетично масло. Провериха го по рама и си излезе такова масло. Гледам клипове в тубата само дърпат старото масло от казанчето и наливат ново. Ама така е недовършена работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 В една друга тема писах,ще повторя и тука. Немския инженер е написал оригиналния номер на всяко едно място,до най-малката щипка и винтче. Същото е направил и на съдовете за различните флуиди като,спирачки,антифрийз,хидравлика и т.н ... защо ди правите експерименти и слушате разни майстори - незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 На 26.08.2017 г. at 12:49, DimitarBT написа: Как да сменя маслото на хидравликата.... Аз съм го сменял по тази рецепта http://www.audi-club.ru/index.php?threads/zamena-zhidkosti-v-gur-na-audi-a4-b7.314852/ но на подемник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 (Редактирано) Здравейте, Взех тези 18-ки https://www.amazon.co.uk/OZ-ENVY-8x18-5x120-Alloy/dp/B00KU2U7H4 Всяка тежи 11кг(проверено на електронен кантар в еконт)Според вас добре ли е ?Някой знае ли колко му тежат 17-тe или 18-тe? Редактирано 28 Август 2017 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 МММ1, много благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 2 hours ago, Raziell said: Някой знае ли колко му тежат 17-тe или 18-тe? 17-ки от А5 са около 7.5кг. Ето тези: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 vagparts.2am.fi - 8E0601025AC / 8E0 601 025 AC Вярно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 (Редактирано) Някой знае ли как мога да си отхлабя жилата на ръчната спирачка. Вчера ги смених и двете, но майстора не ги "настрои" май добре. Като дърпам лоста е супер трудно още от началото и като карах усещах колата да се мъчи особено при тежко ускорение. Разхода ми се вдигна с литър на път от Търново до София. Преди първите няколко см ход преди да светне лампата за включена ръчна на таблото лоста се движеше направо свободно. Сега е като на пружина с усилие още от началото на хода. Понеже не може да се върна при същия майстор мога ли аз нещо да направя или да я водя тук някъде. Четох че е със самонатягащ се механизъм ама моята е прекалено натегната. Редактирано 28 Август 2017 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Точно с тези съм в момента Значи О.З са по-леки с около 700-800гр. Благодаря за информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Това оригинално О.З ли е? Колко пари излезе комплекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 (Редактирано) Оригнален е да , но не е от най-леката серия като супер и утра леджъра.Взех ги за 900лв ползвани в много добро състояние. Линк към официалната страница: http://www.ozracing.com/wheels/oz-x-line/envy Редактирано 28 Август 2017 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Честито ... Джантите OZ са магнит за крадците. Една от най-търсените и бързоликвидни стоки на "пазара" .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Преди 5 часа, Raziell написа: Здравейте, Взех тези 18-ки https://www.amazon.co.uk/OZ-ENVY-8x18-5x120-Alloy/dp/B00KU2U7H4 Да попитам? На моята кола болтовете са 5х112, а на тези джанти май прочетох 5х120 (може би аз бъркам)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 (Редактирано) Линка е примерен за да се видят джантите. За А4 е 5x112 ET35. Редактирано 28 Август 2017 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Харни са OZ джантите.Държат ли на дупките,колкото ОЕМ-ските? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Колеги, когато пръсна от течността за чистачките те се пускат, но не искат да спрат около 2 мин, така става и ако просто си пусна чистачките и ги спра, те спират след същия интервал - около 2 мин. И веднъж ми направи впечетление че прекалено бавно се движеха. Къде може да е проблема - моторче , лостче или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Преди 5 часа, GameON написа: Някой знае ли как мога да си отхлабя жилата на ръчната спирачка. Вчера ги смених и двете, но майстора не ги "настрои" май добре. Като дърпам лоста е супер трудно още от началото и като карах усещах колата да се мъчи особено при тежко ускорение. Разхода ми се вдигна с литър на път от Търново до София. Преди първите няколко см ход преди да светне лампата за включена ръчна на таблото лоста се движеше направо свободно. Сега е като на пружина с усилие още от началото на хода. Понеже не може да се върна при същия майстор мога ли аз нещо да направя или да я водя тук някъде. Четох че е със самонатягащ се механизъм ама моята е прекалено натегната. Не можеш да я отхлабиш„тя е самонатягаща„механизма който е при колелата има пружина и най-вероятно е отслабнала или не е регулиран правилно и няма ход да освободи и затова задържат „във свободно положение на ръчната трябва да имаш 1 мм луфт до ограничителя„ако пак не освобождава след този реглаж „пръскаш ,малко с вд и го раздвижваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 46 minutes ago, tonko2.0T said: Харни са OZ джантите.Държат ли на дупките,колкото ОЕМ-ските? Още не са монтирани.Надявам се да държат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts