Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Явно колкото наближава зимата и настава някаква паника.Просто трябва да имаш преценка за някои ситуации в които може да попаднеш.В крайна сметка всичко зависи от шофьора.Не си ли сигурен,не налягаш до последно.

Темите по-горе са харни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстой ми смяна на четирите гуми с нови :) , да ви попитам за мнение трябва ли да мина регулиране на предницата след това?

Новите гуми са същите  размери и производител  като старите (от  michelin primacy hp отивам на cross climate ) 

Благодаря ви за мненията 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж се прави, след смяна на детаили по окачването.При смяна на гуми няма нужда, освен ако старите са износени неравномерно.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Включвам се и аз в темата. Купих си А4 Б6 1.8Т 150кс. Авант.
Трябва да сменя масло и филтри. Момчето от което купих колата ми даде частите които е купил за обслужване защото е дошло време.

Маслото което е взел е Mobil 5w40

Подходящо ли е точно това масло за този двигател?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

ако може някой да помогне от къде мога да намеря воден радиатор 8Е0121212H, (това е оригиналния номер VW). Дали има афтърмаркет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купувах заместител, радиатор Нисенс за 146лв. от Техко.Пасна от раз и изглежда читав.Отиди с този номер в някои магазин и питай.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да препоръча добавка за 2.0T на 300 000 км, ако може и цена. Ще ходя да го взимам колица от Швеция и искам да му сипя нещо, и съответно по цените да преценя още там ли да я купя или чак като си дойда тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, наскоро купих Ауди А4 Б6 1.9тди, което е с фабричен ксенон и адаптивни фарове. Когато съм оставил ключа на фаровете на позиция Auto, ксенона пали още като съм дал на контакт, след което като запаля двигателя се местят надолу и нагоре. Късите работят независимо дали е светло или тъмно. Тъй като съм виждал други автомобили, които карат на Auto режим, късите да се включват само когато е тъмно, възможно ли е и при мен така да стане и изобщо А4 Б6 поддържа ли тази опция, през деня /или когато е светло/ да работят дневни светлини? Огледалото за обратно виждане има сензор за светлина, но освен за Coming / Leaving home функцията дали има общо и с това за което питам?

Редактирано от radi_pr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и без да е на позиция Auto ключа,заводският ксенон си прави проверка,демек се мести нагоре-надолу.

На Auto се пали от сензора за светлина.

Дневни светлини при Б6 се активират софтуерно,няма бутон DRL като при Б7.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така се заговори за дневни светлини....

Като се активират дневните софтуерно какво става? Включват се късите сами при палене или дългите с намален процент на мощността?

Свикнах с дрл модул и сега трябва да разбера имам ли вариант да се активира на Б6цата или трябва пак да слагам модул?

 

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто се пали ксенона още на контакт. Ако искаш на дългите с намален % си трябва "външен" дрл...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тогава дневните светлини при Б6 какво представляват и не може ли сензора за светлина да определя дали да работят те, или ксенона?

Редактирано от radi_pr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто на б6 няма дневни светлини. Единствените опции са със смяна на страната дали да се пускат късите още на контакт или не. С допълнителен дрл модул става това което искаш(при почти всеки алармаджия ги има и ги слагат за 30 минути и 50-60 лева). Тогава вече оставяш копчето на автои не го пипаш повече и датчика определя кога да светят фарове и кога "дневните".

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няколко въпроса и от мен. Колата е с-лайн. Мисля, че окачването при с-лайн е малко по-различно. Искам да сменя задни пружини. Как мога да разбера точно с какви пружини съм? Като погледна за цвета и маркировка, нищо не се вижда от прах. Също така има ли разлика и при дисковете? 

Възможно ли е, чрез ваг ком да проверя нивото на масло и антифриз? Ако да, от кой канал става точно? Благодаря Ви предварително

Редактирано от Chewbacca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Здравейте,
Посъветвайте ме за следното: 
А4 ,ALT мотор ангренажният ремък  комплекта ( заедно с водната помпа)ги сменях преди 3 години,от тогава съм минал само  10 000 км..Трябва ли пак да го сменям защото по препоръка е километри или време което настъпи първо?
Всяка година си сменям маслото и  масления филтър ,но въздушния филтър ми е абсолютно чист и още не сам го сменял и за това ви питам как да процедирам.
Благодаря ви за мненията :) 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли по време на движение как мога да видя каква ми е температурата на маслото, ако имам такава опция разбира се. BFB 2005 година. Не съм ползвал никога до сега опцията за ресет ( малкото бутонче под самия лост), това нещо ресетва абсолютно всичко ли?Дори и сервизния интервал ли? Как се ресетва- на запален двигател, на изгасен или в движение? Вярно ли е, че чрез този ресет борда ще показва още по реално?

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като задържиш RESET ще занулиш показанията на борд компютъра. "Bord computer 1" се ресетва на всеки престой на колата за повече от 2 часа време - така, че и да го зануляваш голяма файда няма.

"Bord computer 2" е така наречения вечен брояч, но като ресетваш не занулява всичко , а само това показание на което си в момента - демек за всяко едно от показанията може да го зануляваш отделно.

Сервизния интервал няма да се ресетне.

Ако не ти показва вярно борд компютъра, може да се направи корекция с VAG-COM до  +/-15%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...