sweetlioo Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Преди 1 час, freduri написа: Привет, колеги, става въпрос за Б6 1.8т 150к.с. Моята е 2.0 ALT, с ГИ, почна от скоро да проявява същите симптоми. И мен ме вълнува къде е проблема. Следя за отговори по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 (Редактирано) Четох мнения, че при позаминал дебитомер е възможно това... Знам ли.... на празен ход ми дава 2г/с 2.5 понякога нз дали ще е фактор той Редактирано 19 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Някой запознат да се изкаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ninio Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 На 16.02.2018 г. at 11:09, Ninio написа: Някой може ли да ми каже код на цокъла на габарита, че са ми счупени щипките и не държат. Може и линк също от където да ги поръчам. Става въпрос за крушките за габарит на фаровете...не може никой да не знае, моля за съдействие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 2 hours ago, Patrokal said: Ако комфорта ти не подържа задни ел.стъкла, няма да стане. Ако подържа, само го кодираш и трябва да тръгнат. http://www.ranno.net/findmodule8E0959433 Комфорт модула ми поддържа задни ел.стъкла.Номера на моя е - 8E0 959 433 BP - 433 MHz, power windows at the back (or crank). Инсталацията съм навързал и машинките всичко от Б7мица отзад.Работи всичко без стъклата.И централното и лампичките светат и копчетата, но прозорците неискат да тръгнат.И отпред при 4те копчета на пшофьорската врата свети жълто задраскани задни прозорци.Колкото и да го натиска неиска да се изключи.Имаш ли идея къде може да е проблема ? Колата съм я адаптирал от Central Conv в Adaptation на канал 61 съм сменил от +1 (crank windows) на 0(power rear windows) обаче пак нестава.Грешки никакви нямам в Central Convience. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 някой знае ли нещо за този възстановител на масло и и откъде точно го възстановява https://www.mtk-tuning.com/recuperateur-dhuile-aluminium-450ml-eco-9655.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 (Редактирано) Свързва се между картерната вентилация и всмукателната система.Улавя пропуснатото масло от PCV клапана, като по този начин намалява омасляването по въздушната система. Редактирано 19 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 12 hours ago, Marto7777 said: Комфорт модула ми поддържа задни ел.стъкла.Номера на моя е - 8E0 959 433 BP - 433 MHz, power windows at the back (or crank). Инсталацията съм навързал и машинките всичко от Б7мица отзад.Работи всичко без стъклата.И централното и лампичките светат и копчетата, но прозорците неискат да тръгнат.И отпред при 4те копчета на пшофьорската врата свети жълто задраскани задни прозорци.Колкото и да го натиска неиска да се изключи.Имаш ли идея къде може да е проблема ? Колата съм я адаптирал от Central Conv в Adaptation на канал 61 съм сменил от +1 (crank windows) на 0(power rear windows) обаче пак нестава.Грешки никакви нямам в Central Convience. Да не би точно бутона за изключване/включване на контрола на задните ел. стъкла да ти е повреден? От шофьорската конзола работят ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Това е проблема, че и от шофьорската неискат.Незнам вече къде е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Здравейте колеги! За да не отварям нова тема, ще питам направо тук. Преди няколко дена ми избяга парното в колата. Става въпрос за Ауди А4 Б6 1.9ТДИ AWX. На Ваг-кома ми даваше грешка " Air flow flap position motor v71. Blocked or no voltage". Та свалих всичко, проверих моторчетата, клапите - всичко е ок. Но се сетих да проверя маркучите, които влизат в купето за парното и изненада - бяха студени. Разхлабих горния и се оказа, че изобщо не циркулира антифриз към купето. Преди 3000км съм сменил абсолютнп всичко - радиатор, водна помпа, ролки и ремъци, пълно обслужване. Направи ми впечатление, че точно отзад на мотора има някакъв клапан, в който влизат маркучите от парното ( оградил съм го на снимката). Възможно ли е той да ми дава ядове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Колеги, през VCDS активирах дневните светлини. Активни са като се стартира двигателя и като пусна с копчето например габарит те изгасват. Въпроса е че никъде не мога да намеря крушки за тях, които да са диодни или поне да светят подобно на биксенона цвят. Мисля че са по 21 вата. Някой онлайн магазин да препоръчате или фирумен търговец да заменя заводските? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Just now, Stannn написа: Разхлабих горния и се оказа, че изобщо не циркулира антифриз към купето. Ако антифриза не циркулира парното ти е най-малкия проблем.Каква водна помпа е сложена на колата знаеш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 @Passi долният маркуч е леко хладък, а през горния изобщо не върви антифриз. Парното понякога духа топло и после почва студено. Водната помпа мисля че е на Valeo, не съм правил никакви компромиси за частите. Странното е, че всичко си беше ОК, колата имаше страхотно парно, просто един ден я запалих и няюа никой. Не знам дали има значение, но като свалях радиаторчето на парното източих фреона и не съм я пълнил. На климатроника ми свети ECON. Но мисля, че нямат общо парното и климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 През единия маркуч антифриза влиза в радиаторчето а през другия излиза и ако си извадил този през който антифриза излиза на работещ мотор и не излиза антифриз ти е запушено радиаторчето.Ако обаче си извадил този маркуч през който антифриза влиза и него го няма имаш проблем с водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Предполагам, че от долния влиза. По принцип трябва да са топли и двата, а при мен са студени. Гледам, чр има някаква циркулационна помпа за отоплението. Някаква идея къде се намира и възможно ли е да е от нея? Съмнявам се да е от водната помпа. Колата не прегрява, държи си 90 градуса и не мърда. Термостата е нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Тая грешка която си написал е за клапата на парното и моторчето ако не работи парно няма да имаш.Как ги проверявахте тези моторчета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Клапите при Б6 за настройка на температурата са две(нали е с двузонов клима.). Малко вероятно е и двете да откажат на веднъж.Ако и в двете зони нямаш топло, то проблема е в дебита на антифриз през радиаторчето. Щом маркучите са студени, проблема може да е водна помпа или въздух в системата.Не изключваме и запушен радиатор....но така от веднъж без да се усети не вярвам. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 (Редактирано) преди 5 минути, Passi написа: Тая грешка която си написал е за клапата на парното и моторчето ако не работи парно няма да имаш.Как ги проверявахте тези моторчета? Ами видях грешката (V71), това моторче се намира под жабката. Свалих я, огледах го хубаво, прегледах зъбните колелета, пуснах парното, за да проверя дали се отваря напълно клапата и се затваря. Всичко си беше наред. Даже започна да духа топло. Казах си проблема е решен - да ама не. Клапата се отваря и затваря перфектно. Според мен проблема е, че не циркулира антифриз през самото радиаторче. За това попитах за тази циркулационна помпа. Редактирано 19 Февруари 2018 от Stannn Снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Циркулационна помпа освен водната(на антифриза) няма. V71 въобще не играе при определянето на температурата, а отговаря за циркулацията на въздуха. Правилно си се насочил към маркучите.Ако извадиш входящия към купето излиза ли антифриз от него? Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stannn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 (Редактирано) Здравей, колега. Долния не съм го вадил, но беше леко хладък, а трябва да е горещ. Утре ще го дръпна и ще видя. Вадих само горния, защото си мислех, че има въздух в системата. А на горният маркуч има малка дупчица за обезвъздушаване. Обаче се оказа, че в горния антифриз изобщо няма. Утре ще извадя и долния и ще видя. Този проблем се появи изведнъж - никакви симптоми преди това. Парното си работеше перфе, даже на 21 градуса в колата ставаше сауна. Редактирано 20 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 (Редактирано) Направи си процедурата по обезвъздушаване на радиатора на парното. 1. Доливаш антифриз до максимум. 2. Махаш скобата на горната тръбичка към радиатора(до акумулатора) и изваждаш частично маркуча. 3. Откачваш механично разширителя(който си допълнил до MAX) и го повдигаш над нивото на горната тръба на парното. 4. Доизваждаш маркуча от т.2 докато спрат да излизат балончета и тръгне антифриз. 5. Възстановяваш всичко по обратен ред. 6. Кефиш се на парното стига да нямаш много накип по радиатора, тогава ще се наложи да го промиеш. Внимание! Процедурата се прави на изгасен двигател. Редактирано 20 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Ето една схема, ако ще ти помогне. http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/325087.phtml Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 (Редактирано) На 2/14/2018 at 22:43, tonko2.0T написа: Сложи ли стъкло? Утре ще оставя колата при .sps-autoglass за да ми сложат Pilkington соларно, зелено с ивица и горе сенник. Четврътък като я взема ще пиша пак, ако има интересуващи се. От снощи вече има и 3-та пукнатина от звездата. Редактирано 20 Февруари 2018 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ninio Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Колеги от къде може да влиза вода отзад в дясната страна (не тази зад шофьора) на пода...и то стои като петно в средата без около него да е мокро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Колеги как се сваля кората под шибидаха н Б6/Б7 седан ? Тази която е оградена в червено на снимката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts