герги Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Преди 1 час, marianski_80 написа: Антон не става така пробвах! Може би прекалено дълго задържаш бутона с ключето преди да натиснеш нулите. Секунда-две му е достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 Стана да, благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 Здравейте, колеги! Двата големи тампона на двигателя и този на скоростната кутия са тоталка, и целия двигател подскача, оттам гърнетата и тръбата, която ги свързва, се удря в купето. Резултатът е гадно чукане. Чел съм в други теми, че се препоръчва да се вземат „оригинални“ тампони, но въпросът ми е някой има ли наблюдение към така наречените НЕоригинални тампони, добре ли е с тях? Има ли такива, които са по-твърди или спортни, а не такива комфортно меки, не ме притесняват вибрациите, просто в нашите коли има едно увличане на абсолютно всички луфтове, породени от многото на брой тампони по окачването и докато колелото се завърти и тръгне напред имам чувството, че цялата предница играе супер много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 (Редактирано) Ако вибрациите не те притесняват слагай най-евтините.Единствено за Лемфьордер съм чувал,че се доближава като качество с оригиналните ако не са менте естествено, че тази марка има повече ментета от маслото Кастрол. Редактирано 26 Май 2018 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 Според теб цената определя не здравината на тампона, а неговата възможност да изолира вибрациите? Щото тя тая кола подскача като див трактор в гора така или иначе и съм ѝ свикнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Push Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 Лемфьордер е производилят на оригиналните тампони , просто ги купи от официален вносител за БГ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 аз съм с Лемфьордер вече година нямам проблем,незнам как ще е занапред,но цената ми излезе наполовина на "оригиналните" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 Преди 2 часа, Push написа: Лемфьордер е производилят на оригиналните тампони , просто ги купи от официален вносител за БГ . Лемфьордер няма нищо общо с производството точно на тези тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 26 Май 2018 Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 Колегата Passi не си чеше просто езика, да вземеш Лемфьордер си е риск в България. Всички мои познати които си пробваха късмета със носачи на Лемфьордер изкараха доста по-малко от моето Монро. Има страшно много ментета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Едно бързо питане и от мен. Някой сменял ли е тампоните на задните носачи на ауди а4Б6. Стори ми се че един от тампоните на горния носач нещо не е в ред и има голям луфт. За да извадя тампоните от горния носач, там има един болт с ексцентрици за регулира на наклона на задното колело. При мене се е направо заварил болта за тампона. пръсках го с какво ли не, въртях, бутах грам не мърда. Подскажете как се сваля това чудо и ако трябва да се реже, ще трябва да се взима нов болт. От къде да го търся. Нека да сподели някой с опит в тая смяна. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Кажи сега кой носач те тормози защото това дето си обяснил е леко несвързано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 (Редактирано) Батинка тва е окачване и няма общо с чистачки ,седи мирен Да реже болта и направо нов болт и носач ,кво толкова? Редактирано 30 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Че аз и окачване съм сменявал Даже питах най-официално някой бърборко дали ще даде някой лев да направя клипче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 аз добре ще срежа болта...а болт от къде. а на тоя носач, не се ли сменят само тампони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Всичките тампони на носачите могат да се сменят.Проблема е да се извади болта който минава през шенкела и държи двата горни носача защото ръждясва и е направо като заварен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 (Редактирано) Ето го болта и ето тук намерих една тема със снимки за какво иде реч: https://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_B6_A4/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings.htm Редактирано 29 Май 2018 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mng Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Бърза питанка: Б6 1,9ТДИ 131кс. като дадете на контакт кои лампи ви светват на таблото? Направи ми впечатление, че не ми светва лампа за налягането на маслото Въобще има ли такава или ми е изгоряла/махната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Ако има проблем с маслото ще ти светне индикация на фиса - карай си спокойно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mng Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_pr Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 (Редактирано) Здравейте, от вчера имам проблем с въпросната индикация на таблото, която съм показал на примерната снимка. Разбрах, че тази грешка е свързана с кантарите за автоматичното регулиране на фаровете. Появява се на таблото в случаите когато дам рязко газ, спра внезапно или при рязко завиване, и след това гасне. Може би поради тази причина във vag com не се записва грешка. Посъветваха ме да почистя буксите на кантарите с контактен спрей. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и какво може би е решението? Също така забравих да спомена, че при стартиране на колата, ауто чека сработва и фаровете се свалят и вдигат нагоре без да има някакъв проблем. Редактирано 2 Юни 2018 от radi_pr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mng Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Има ли как на Б6 да се направи (чрез VAG-a) да пищи и да светва на таблото когато не е сложен колана? В момента не ми излиза грешка на таблото за коланите, а като гледам го има като екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemooo Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Може ли някой да ми каже, бушоните които са в кутията на ECU-то за какво са?Става въпрос за б7, търсих информация за тези бушони, но нищо не намирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 @radi_pr Освен да се напръскат буксите на кантарите с контактен спрей,провери и кабелите към тях.Да не би да правят някъде комшулук и да дава накъсо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_pr Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Благодаря, ще го имам предвид. От днес има леко отрицателно развитие и то е, че грешката се показва все по-често при по-леки придърпвания или неравности. Стои за няколко секунди и гасне когато се върна в постоянна скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 (Редактирано) Привет, колеги, след слагането на чип станах много активен тук :-D Първо питах за съединител, сега е време да попитам и за турбото. Колата е Б6 150к.с. К03-029 След като свалих турбо маркуча, който седи под турбото за към гредата, изтече доста масълце. И преди подкапваше по малко оттам като чистех маркучите, но сега се беше насъбрало доста. Перките имат леко луфт настрани. Погледнато отдолу тубото има някакви като надирания на тръбата към маркуча и гредата за кулера...?? Преди чипа и сега се караше спокойно с леки настъпванки. Чел съм доста мнения от всякакъв тип като цяло, но май трябваше да дойде време, за да попитам сериозно за мнение. Кой е най-добрият вариант за мен? Нова средна част с ремонтен комплект (как са като пари)? Задължително ли е баланс след това и ако да къде и колко пари? Благодаря за мнения и препоръки, може и на ЛС Редактирано 3 Юни 2018 от freduri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts