dobri_sc

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3

Recommended Posts

Преди 1 час, freduri написа:

Привет, колеги, става въпрос за Б6 1.8т 150к.с.

Моята е 2.0 ALT, с ГИ, почна от скоро да проявява същите симптоми. И мен ме вълнува къде е проблема. Следя за отговори по въпроса.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Четох мнения, че при позаминал дебитомер е възможно това... Знам ли.... на празен ход ми дава 2г/с  2.5 понякога нз дали ще е фактор той

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой запознат да се изкаже :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.02.2018 г. at 11:09, Ninio написа:

Някой може ли да ми каже код на цокъла на габарита, че са ми счупени щипките и не държат. Може и линк също от където да ги поръчам.

Става въпрос за крушките за габарит на фаровете...не може никой да не знае, моля за съдействие!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Patrokal said:

Ако комфорта ти не подържа задни ел.стъкла, няма да стане. Ако подържа, само го кодираш и трябва да тръгнат.

http://www.ranno.net/findmodule8E0959433

 

Комфорт модула ми поддържа задни ел.стъкла.Номера на моя е - 8E0 959 433 BP - 433 MHz, power windows at the back (or crank).

Инсталацията съм навързал и машинките всичко от Б7мица отзад.Работи всичко без стъклата.И централното и лампичките светат и копчетата, но прозорците неискат да тръгнат.И отпред при 4те копчета на пшофьорската врата свети жълто задраскани задни прозорци.Колкото и да го натиска неиска да се изключи.Имаш ли идея къде може да е проблема ? Колата съм я адаптирал от Central Conv в Adaptation на канал 61 съм сменил от +1 (crank windows) на 0(power rear windows) обаче пак нестава.Грешки никакви нямам в Central Convience.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Свързва се между картерната вентилация и всмукателната система.Улавя пропуснатото масло от PCV клапана, като по този начин намалява омасляването по въздушната система.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Marto7777 said:

 

Комфорт модула ми поддържа задни ел.стъкла.Номера на моя е - 8E0 959 433 BP - 433 MHz, power windows at the back (or crank).

Инсталацията съм навързал и машинките всичко от Б7мица отзад.Работи всичко без стъклата.И централното и лампичките светат и копчетата, но прозорците неискат да тръгнат.И отпред при 4те копчета на пшофьорската врата свети жълто задраскани задни прозорци.Колкото и да го натиска неиска да се изключи.Имаш ли идея къде може да е проблема ? Колата съм я адаптирал от Central Conv в Adaptation на канал 61 съм сменил от +1 (crank windows) на 0(power rear windows) обаче пак нестава.Грешки никакви нямам в Central Convience.

 

Да не би точно бутона за изключване/включване на контрола на задните ел. стъкла да ти е повреден? От шофьорската конзола работят ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е проблема, че и от шофьорската неискат.Незнам вече къде е проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги! За да не отварям нова тема, ще питам направо тук. Преди няколко дена ми избяга парното в колата. Става въпрос за Ауди А4 Б6 1.9ТДИ AWX. На Ваг-кома ми даваше грешка " Air flow flap position motor v71. Blocked or no voltage". Та свалих всичко, проверих моторчетата, клапите - всичко е ок. Но се сетих да проверя маркучите, които влизат в купето за парното и изненада - бяха студени. Разхлабих горния и се оказа, че изобщо не циркулира антифриз към купето. Преди 3000км съм сменил абсолютнп всичко - радиатор, водна помпа, ролки и ремъци, пълно обслужване. Направи ми впечатление, че точно отзад на мотора има някакъв клапан, в който влизат маркучите от парното ( оградил съм го на снимката). Възможно ли е той да ми дава ядове?

20180214_171324.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, през VCDS активирах дневните светлини. Активни са като се стартира двигателя и като пусна с копчето например габарит те изгасват. Въпроса е че никъде не мога да намеря крушки за тях, които да са диодни или поне да светят подобно на биксенона цвят. Мисля че са по 21 вата. Някой онлайн магазин да препоръчате или фирумен търговец да заменя заводските?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Stannn написа:

Разхлабих горния и се оказа, че изобщо не циркулира антифриз към купето.

Ако антифриза не циркулира парното ти е най-малкия проблем.Каква водна помпа е сложена на колата знаеш ли? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Passi долният маркуч е леко хладък, а през горния изобщо не върви антифриз. Парното понякога духа топло и после почва студено. Водната помпа мисля че е на Valeo, не съм правил никакви компромиси за частите. Странното е, че всичко си беше ОК, колата имаше страхотно парно, просто един ден я запалих и няюа никой. Не знам дали има значение, но като свалях радиаторчето на парното източих фреона и не съм я пълнил. На климатроника ми свети ECON. Но мисля, че нямат общо парното и климатика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

През единия маркуч антифриза влиза в радиаторчето а през другия излиза и ако си извадил този през който антифриза излиза на работещ мотор и не излиза антифриз ти е запушено радиаторчето.Ако обаче си извадил този маркуч през който антифриза влиза и него го няма имаш проблем с водната помпа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам, че от долния влиза. По принцип трябва да са топли и двата, а при мен са студени. Гледам, чр има някаква циркулационна помпа за отоплението. Някаква идея къде се намира и възможно ли е да е от нея? Съмнявам се да е от водната помпа. Колата не прегрява, държи си 90 градуса и не мърда. Термостата е нов. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тая грешка която си написал е за клапата на парното и моторчето ако не работи парно няма да имаш.Как ги проверявахте тези моторчета?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клапите при Б6 за настройка на температурата са две(нали е с двузонов клима.).

Малко вероятно е и двете да откажат на веднъж.Ако и в двете зони нямаш топло, то проблема е в дебита на антифриз през радиаторчето.

Щом маркучите са студени, проблема може да е водна помпа или въздух в системата.Не изключваме и запушен радиатор....но така от веднъж без да се усети не вярвам.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 5 минути, Passi написа:

Тая грешка която си написал е за клапата на парното и моторчето ако не работи парно няма да имаш.Как ги проверявахте тези моторчета?

Ами видях грешката (V71), това моторче се намира под жабката. Свалих я, огледах го хубаво, прегледах зъбните колелета, пуснах парното, за да проверя дали се отваря напълно клапата и се затваря. Всичко си беше наред. Даже започна да духа топло. Казах си проблема е решен - да ама не. Клапата се отваря и затваря перфектно. Според мен проблема е, че не циркулира антифриз през самото радиаторче. За това попитах за тази циркулационна помпа. 

f401254s-960.jpg

Edited by Stannn
Снимка

Share this post


Link to post
Share on other sites

Циркулационна помпа освен водната(на антифриза) няма.

V71 въобще не играе при определянето на температурата, а отговаря за циркулацията на въздуха.

Правилно си се насочил към маркучите.Ако извадиш входящия към купето излиза ли антифриз от него?

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, колега. Долния не съм го вадил, но беше леко хладък, а трябва да е горещ. Утре ще го дръпна и ще видя. Вадих само горния, защото си мислех, че има въздух в системата. А на горният маркуч има малка дупчица за обезвъздушаване. Обаче се оказа, че в горния антифриз изобщо няма. Утре ще извадя и долния и ще видя. Този проблем се появи изведнъж - никакви симптоми преди това. Парното си работеше перфе, даже на 21 градуса в колата ставаше сауна.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Направи си процедурата по обезвъздушаване на радиатора на парното. 1. Доливаш антифриз до максимум. 2. Махаш скобата на горната тръбичка към радиатора(до акумулатора) и изваждаш частично маркуча. 3. Откачваш механично разширителя(който си допълнил до MAX) и го повдигаш над нивото на горната тръба на парното. 4. Доизваждаш маркуча от т.2 докато спрат да излизат балончета и тръгне антифриз. 5. Възстановяваш всичко по обратен ред. 6. Кефиш се на парното стига да нямаш много накип по радиатора, тогава ще се наложи да го промиеш.

Внимание! Процедурата се прави на изгасен двигател.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 2/14/2018 at 22:43, tonko2.0T написа:

Сложи ли стъкло?

Утре ще оставя колата при .sps-autoglass за да ми сложат Pilkington соларно, зелено с ивица и горе сенник. 

 

Четврътък като я взема ще пиша пак, ако има интересуващи се.

 

От снощи вече има и 3-та пукнатина от звездата.

Edited by GameON

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги от къде може да влиза вода отзад в дясната страна (не тази зад шофьора) на пода...и то стои като петно в средата без около него да е мокро?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги как се сваля кората под шибидаха н Б6/Б7 седан ? Тази която е оградена в червено на снимката ?

 

AUDI-A4-S4-RS4-ROOF-GLASS-SUNROOF-COMPLETE-ASSEMBLY-B6-01-05-SEE-VIDEO-281258884178.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.