Jump to content

Кой двигател да избера AUDI A6 4F бензин .


Recommended Posts

Здравейте колеги кой двигател бихте ме посъветвали да избера при закупуването на AUDI A6 4F  (бензин) и също така кой според вас е най подходящ за Газов инжекцион .  Ще предложа 3 двигателя защото знам , че FSI не са подходящи . 

Ще съм благодарен от вашите мнения и препоръки :yes: 

 

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.4 03.2005 10.2008 130 177 2393 BDW

 

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 3.0 03.2005 05.2006 160 218 2976 BBJ

 

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 4.2 quattro 03.2005 05.2006 246 335 4163 BAT;
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 и 4.2 са най-масови, но шанса да попаднеш на 2.4 без Quattro и с Мултитроник е доста голям и не е за предпочитане. 3.0 почти не се намират на пазара и доколкото знам - не са от най-безпроблемните. 

 

Иначе и трите двигателя могат да се газифицират успешно и безпроблемно. Оттук нататък зависи дали искаш ръчка или автомат и дали искаш по-бърза кола (4.2) или кола за возене (2.4). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се търси монтаж на ГИ,моторите които си посочил стават.Най-много ще върви 4.2 V8 BAT.

Три мотора се вграждат преди фейслифта в А6/4F/.

Автоматик търсиш типтроник/3.0;4.2/,който е в комбинация с quattro.

При 2.4 V6 автомата мисля,че е само мултитроник,задвижването предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,4 също го има куатро и съответно с типтроник.

С него ще е най-бюджетно. Всичко зависи от парите, 4.2 е най-добре ако човек може да си го позволи.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482089410891553&slink=1huxmm
 

Опп.. тази е ръчка, но има и автомат.

 


 

Редактирано от hristtov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталожни данни разликата в разхода между BBJ и BAT я дават само литър и ако на практика това е вярно, аз бих избрал осмака. От друга страна, не съм чувал конкретни лоши отзиви за BBJ, може би защото са много по-рядко срещани, докато на пазата има колкото искаш смазани от каране BAT.

За шестцилиндровия мотор реални отзиви може да даде Вальо @VBI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм доволен от BBJ-то, много балансиран мотор, добре върви, не харчи много за кубатурата си 3.0 и лесно се газифицира. Имам го почти от 3 години, газифициран е от ден първи :) .  Градското варира 16.5-18.5/100 в София, а извънградското по магистрала със скорост от 140км/ч на темпомат е малко над 12/100. Този разход е на газ, колата е quatro и автоматик. Поддръжката не е скъпа с изключение на голямото обслужване - ангренажен и аксесоарен ремък, ролки, обтегачи, водна помпа и т.н. Общо с труда и оригинални резервни части от Порше с отстъпката на @Raino излиза около 1500лв. Струва си да се прави с оригинални части защото пробега, който дават е 120 000км или 6 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2 i мотора  също е перфектен за газификация и е доста пъргав и тегли доволно на газ. Повечето са автомати и куатро и имат доста богато ниво на екстри. Гледай да не е ФСИ, че там нестава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2 е само FSI доколкото знам, става на газ, но е доста по-скъпо и с някои компромиси, в газовия раздел на форума има доста информация за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По едно време се бях замислил за 4F-ка. 

 

Там положението с дизела е ясно. 

2.4 идва муден, пък и там има потенциално скъпи ремонти, а комплект с типтроник както е казал колегата @tonko2.0T аз не съм срещал, май. 

 

След питане, разучаване, стигнах до извода, че най-добрия вариант, е 4.2 335 коня.

Защо?

1. Става за газ. 

2. Голям, разтоварен мотор, с резерв от мощност. 

3. Разхода на газ като пари за това, което предлага е чудесен. 

4. Мисля винаги са Quattro, tiptronic. Цялостната комбинация е много приятна. 

 

Има си минусите - висок данък май е основния, но смятам, че се преглъща. Важно е да се гледа при покупката, защото ако човек улучи някой мърляшки поддържан, джоба започва да боли. Ама в крайна сметка и при 3ка дизел е същата работа, тука поне има смисъл. 

 

3.2 FSI също е много приятен вариант, стига разхода на гориво да не е фактор

 

Това разбира се са моите изводи от краткото ми проучване. :)

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за голямата атмосферка. Данъкът се плаща един път годишно и на фона на всички останали разходи, които има една кола, не е най-голямото перо. То само гумите са колкото 4 данъка, да не говорим за другите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2 има два варианта - чист бензин 3.2  и ФСИ, което май са почти всички след 2007 г. Та чистата 3.2 работи само на газ и се газифицира лесно ( каквато е и моята :))) ) докато ФСИ изисква леко изгаряне на бензин паралелно с газта и уредбата трябва да е висок клас = скъпа и трудноизбиваема. 4.2 безпорно е фаворит откъм вървене и мощност, но 3.2 чист бензин си е перфектно балансиран и с достатъчен аванс. Поразрови се и ще видиш. 2.4. определено не е вариант, особено на А6 и особено за газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, PankoV said:

3.2 има два варианта - чист бензин 3.2  и ФСИ, което май са почти всички след 2007 г. Та чистата 3.2 работи само на газ и се газифицира лесно ( каквато е и моята :))) )

 

Дай си кода на мотора че и аз лично нещо не съм чувал за 3.2 без FSI.....стана ми любопитно.

 

Всъщност има един 3.2 без FSI само дето не е V6 а е VR6 и бидейки напречно монтиран се слага в А3 и ТТ. 

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая 3.2 без FSI в 4F, покажи да не е 3.0 в C5 ?

@150hp твоята май е 14+ год., не че е от значение, но от 5-14год е двойно за същата мощност...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В A6 4F от началото на производството има двигател V6 - 3.0i 30V, (ASN, BBJ), който е MPI, освен V6 - 3.2 24V, който е FSI.

Нека младежа да си уточни кубатурата на двигателя и ще се изясни дали е FSI или е MPI.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за подробната информация колеги . Ще ми бъде много полезна за избора на автомобил мисля че 4.2 е най  удачния вариант от казаното до момента . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме озадачи като видях различни А6 3.2. На едните пише FSI на двигателя, а на другите - не. Предполагам че просто в първите години на производство не са слагали надписа FSI. Ето примери за такива разлики:

 

http://www.mobile.bg/11485004616103780

http://www.mobile.bg/11483721203852266

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...