sashko*** Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Здравейте колеги кой двигател бихте ме посъветвали да избера при закупуването на AUDI A6 4F (бензин) и също така кой според вас е най подходящ за Газов инжекцион . Ще предложа 3 двигателя защото знам , че FSI не са подходящи . Ще съм благодарен от вашите мнения и препоръки AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.4 03.2005 10.2008 130 177 2393 BDW AUDI A6 Avant (4F5, C6) 3.0 03.2005 05.2006 160 218 2976 BBJ AUDI A6 Avant (4F5, C6) 4.2 quattro 03.2005 05.2006 246 335 4163 BAT; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 2.4 и 4.2 са най-масови, но шанса да попаднеш на 2.4 без Quattro и с Мултитроник е доста голям и не е за предпочитане. 3.0 почти не се намират на пазара и доколкото знам - не са от най-безпроблемните. Иначе и трите двигателя могат да се газифицират успешно и безпроблемно. Оттук нататък зависи дали искаш ръчка или автомат и дали искаш по-бърза кола (4.2) или кола за возене (2.4). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko*** Публикувано 29 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 За предпочитане по бързичка , задължително автоматик и куатро . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 3.0 TFSI ,Ако искаш бърз бензин .Но са след 2008 ,следователно са фейсове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Щом се търси монтаж на ГИ,моторите които си посочил стават.Най-много ще върви 4.2 V8 BAT. Три мотора се вграждат преди фейслифта в А6/4F/. Автоматик търсиш типтроник/3.0;4.2/,който е в комбинация с quattro. При 2.4 V6 автомата мисля,че е само мултитроник,задвижването предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 3,2FSI също не е лош вариант ако няма да се газифицира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 2,4 също го има куатро и съответно с типтроник. С него ще е най-бюджетно. Всичко зависи от парите, 4.2 е най-добре ако човек може да си го позволи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Може ли една обява за 2.4 V6 quattro tiptronic,че не съм виждал такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 (Редактирано) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482089410891553&slink=1huxmm Опп.. тази е ръчка, но има и автомат. Редактирано 29 Януари 2017 от hristtov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Това е с ръчна кутия.Автомата с куатро ми е интересен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Така е прав си. Но съм убеден, че и такова имаше до скоро в мобилето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Разбрах.Не съм искал да се бъзикам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Няма автомат с куатро на 2.4, само ръчка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 По каталожни данни разликата в разхода между BBJ и BAT я дават само литър и ако на практика това е вярно, аз бих избрал осмака. От друга страна, не съм чувал конкретни лоши отзиви за BBJ, може би защото са много по-рядко срещани, докато на пазата има колкото искаш смазани от каране BAT. За шестцилиндровия мотор реални отзиви може да даде Вальо @VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Аз лично съм доволен от BBJ-то, много балансиран мотор, добре върви, не харчи много за кубатурата си 3.0 и лесно се газифицира. Имам го почти от 3 години, газифициран е от ден първи . Градското варира 16.5-18.5/100 в София, а извънградското по магистрала със скорост от 140км/ч на темпомат е малко над 12/100. Този разход е на газ, колата е quatro и автоматик. Поддръжката не е скъпа с изключение на голямото обслужване - ангренажен и аксесоарен ремък, ролки, обтегачи, водна помпа и т.н. Общо с труда и оригинални резервни части от Порше с отстъпката на @Raino излиза около 1500лв. Струва си да се прави с оригинални части защото пробега, който дават е 120 000км или 6 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PankoV Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 3.2 i мотора също е перфектен за газификация и е доста пъргав и тегли доволно на газ. Повечето са автомати и куатро и имат доста богато ниво на екстри. Гледай да не е ФСИ, че там нестава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 3.2 е само FSI доколкото знам, става на газ, но е доста по-скъпо и с някои компромиси, в газовия раздел на форума има доста информация за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 По едно време се бях замислил за 4F-ка. Там положението с дизела е ясно. 2.4 идва муден, пък и там има потенциално скъпи ремонти, а комплект с типтроник както е казал колегата @tonko2.0T аз не съм срещал, май. След питане, разучаване, стигнах до извода, че най-добрия вариант, е 4.2 335 коня. Защо? 1. Става за газ. 2. Голям, разтоварен мотор, с резерв от мощност. 3. Разхода на газ като пари за това, което предлага е чудесен. 4. Мисля винаги са Quattro, tiptronic. Цялостната комбинация е много приятна. Има си минусите - висок данък май е основния, но смятам, че се преглъща. Важно е да се гледа при покупката, защото ако човек улучи някой мърляшки поддържан, джоба започва да боли. Ама в крайна сметка и при 3ка дизел е същата работа, тука поне има смисъл. 3.2 FSI също е много приятен вариант, стига разхода на гориво да не е фактор Това разбира се са моите изводи от краткото ми проучване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Аз съм за голямата атмосферка. Данъкът се плаща един път годишно и на фона на всички останали разходи, които има една кола, не е най-голямото перо. То само гумите са колкото 4 данъка, да не говорим за другите неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PankoV Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 3.2 има два варианта - чист бензин 3.2 и ФСИ, което май са почти всички след 2007 г. Та чистата 3.2 работи само на газ и се газифицира лесно ( каквато е и моята :))) ) докато ФСИ изисква леко изгаряне на бензин паралелно с газта и уредбата трябва да е висок клас = скъпа и трудноизбиваема. 4.2 безпорно е фаворит откъм вървене и мощност, но 3.2 чист бензин си е перфектно балансиран и с достатъчен аванс. Поразрови се и ще видиш. 2.4. определено не е вариант, особено на А6 и особено за газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 (Редактирано) 33 minutes ago, PankoV said: 3.2 има два варианта - чист бензин 3.2 и ФСИ, което май са почти всички след 2007 г. Та чистата 3.2 работи само на газ и се газифицира лесно ( каквато е и моята :))) ) Дай си кода на мотора че и аз лично нещо не съм чувал за 3.2 без FSI.....стана ми любопитно. Всъщност има един 3.2 без FSI само дето не е V6 а е VR6 и бидейки напречно монтиран се слага в А3 и ТТ. Редактирано 30 Януари 2017 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 (Редактирано) Каква е тая 3.2 без FSI в 4F, покажи да не е 3.0 в C5 ? @150hp твоята май е 14+ год., не че е от значение, но от 5-14год е двойно за същата мощност... Редактирано 30 Януари 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 (Редактирано) В A6 4F от началото на производството има двигател V6 - 3.0i 30V, (ASN, BBJ), който е MPI, освен V6 - 3.2 24V, който е FSI. Нека младежа да си уточни кубатурата на двигателя и ще се изясни дали е FSI или е MPI. Редактирано 30 Януари 2017 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashko*** Публикувано 30 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Благодаря ви за подробната информация колеги . Ще ми бъде много полезна за избора на автомобил мисля че 4.2 е най удачния вариант от казаното до момента . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 (Редактирано) Мен също ме озадачи като видях различни А6 3.2. На едните пише FSI на двигателя, а на другите - не. Предполагам че просто в първите години на производство не са слагали надписа FSI. Ето примери за такива разлики: http://www.mobile.bg/11485004616103780 http://www.mobile.bg/11483721203852266 Редактирано 30 Януари 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване