dimlan Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Преди 3 часа, Dan4ote написа: Хидравлична рейка? Не знам за сега.Ако се вдигне на подемник и свали кората може ли да се разбере от къде е ? На 20.03.2017 г. at 22:50, dimlan написа: ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Може и тампон на мотора да е дал фира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Преди 14 часа, Dan4ote написа: Смърдежа зависи от състоянието на дюзите и дали не са разтегнати веригите. Това e ако няма dpf Как така разтегнатите вериги влияят на лошата миризма от ауспуха?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Почва да работи мотора на закъснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Няма ли да набие някакви грешки ако работи на закъснение или то е толкова малко, че не се отразява от компютъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Въпрос за как гори ксенона , снощи спирам за кратко и после тръгвам и ми светна грешка изгорял преден десен фар . викам чудесно бездруго мислех да ги сменям защото единия примигва така с висока честота и викам сигурно е за смяна. Паркирам пред нас и изключих и включих и той светна . Въпроса ми е възможно ли е да е баласта или е от крушката ? Втори въпрос D2S ли са крушките . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 (Редактирано) При мен на са премигвали никога. Първо сменят цвета към розово и после от веднъж умира. Osram крушки ползвам. Да, d2s ти е цокъла Редактирано 1 Ноември 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 2 hours ago, ivo.petkov said: При мен колега така десния премигваше, по-точно понякога не стартира от първия път. Оказа се, че буксата е нагоряла малко и кабелите не са правели добър контакт. Това е доста чест проблем за нашия модел между другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 От няколко дни ми се появи проблем с мигачите. Давам десен, а започва да мига ляв и след няколко секунди започва да мига десния. Все още не го прави всеки път, ама май натам отиват нещата. Освен повреда в ключа на кормилото има ли някаква друга вероятност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 (Редактирано) 3 hours ago, ivo.petkov said: Въпрос за как гори ксенона , снощи спирам за кратко и после тръгвам и ми светна грешка изгорял преден десен фар . викам чудесно бездруго мислех да ги сменям защото единия примигва така с висока честота и викам сигурно е за смяна. Паркирам пред нас и изключих и включих и той светна . Въпроса ми е възможно ли е да е баласта или е от крушката ? Втори въпрос D2S ли са крушките . По-скоро може кабела на запалката нещо да се ебава. Редактирано 1 Ноември 2017 от Excessive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Ами значи ще погледна първо кабелите , а левия които трепти пали веднага няма проблем свети леко по червено но като се загледам на отразената светлина се вижда едно трептене . Първо си мислех , че е от това , че са завиващи и има някакъв проблем , но механично не трепва лещата. Аз така или иначе мислех да ги сменям , че нещо слабо светят ама сега май ще ускоря процеса по замяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Смени и двете крушки заедно. Нова от магазина никога няма същия цвят като такава работила известно време. В ebay са 1/3 от цената по магазините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 (Редактирано) да аз така мисля да направя и двете , а за ebay незнам колко са стока ... все пак искам някакви хубави да сложа а не някой китайски не , че всички не са , ама да не са много китайски Редактирано 1 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 купуваш си night breaker xenarc за ~240лв и ако имаш останали рефлектори се радваш на новите си фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 (Редактирано) При A6 4F един от редовните филми, който гледм като отварям фарове е напукана или липсваща обвивка на кабелите. Направо си се докосват един в друг. Виждал съм и катастрофални неща от сорта на 20см кабели да си седят изцяло голи, а обвивката/облицовката им се е разпаднала някъде надолу в корпуса на фара. Нови крушки на нерециклирани рефлектори е най-безмисленото набиване на пари. Фара се прави, слагат се нови рефлектори и ако тогава не ви харесва как свети, търсете други крушки. На изгорял рефлектор и две крушки да вкараш да светят вътре все тая. То като няма отразяване какво значение има каква е крушката? Редактирано 1 Ноември 2017 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Тези проблеми се появяват като станат колите на над 300 хиляди км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 (Редактирано) Изолацията пада от годинките, не толкова от каране, просто е некачествена изолацията на кабелите. Кой знае къде се прави ел. инсталацията на фаровете. Иначе снимките по-горе са направо плашещи, добре че фаровете се управляват електронно и при окъсяване компа ги изключва директно. Ако се разчиташе само на предпазители както на по-старите коли не ми се мисли какви фойерверки щяха да се наблюдават ... Редактирано 1 Ноември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 преди 7 минути, kpematop написа: Тези проблеми се появяват като станат колите на над 300 хиляди км. То на под толкова няма вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 (Редактирано) Има, но струват колкото фейслифт. Редактирано 1 Ноември 2017 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 преди 29 минути, VBI написа: Изолацията пада от годинките, не толкова от каране, просто е некачествена изолацията на кабелите. Кой знае къде се прави ел. инсталацията на фаровете. Иначе снимките по-горе са направо плашещи, добре че фаровете се управляват електронно и при окъсяване компа ги изключва директно. Ако се разчиташе само на предпазители както на по-старите коли не ми се мисли какви фойерверки щяха да се наблюдават ... За жалост кабелите се правят в Турция а кабелните снопове в БГ и Румъния , както и доста електроника за новите коли . .. Снимките са наистина плашещи ще трябва да им хвърля един поглед на фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 И инжекторите, когато окъсят компютъра ги изключва, иначе ще се запали моторната електроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Преди 1 час, Manniakk написа: купуваш си night breaker xenarc за ~240лв и ако имаш останали рефлектори се радваш на новите си фарове Доста по-евтина са: http://led-bg.com/bg/product/d2s-xenarc-night-breaker-unlimited 204 лв с ДДС за двете Взимал съм от emag на 80 лв с ДДС бройката, но сега са по-скъпи там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Има закон в Германия за биоразградима изолация на кабелите. Този проблем всяка кола след 2006та го има. От топлината се скапват. Само по мотора май слагат нормални кабели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте, вчера ръчкайки пак забелязах следното меню "Background lighting", седеше ми изключено (на крайно ляво). Върти се, може да се настрой до максимум на плюс, но не иска да се запамети. Някакви идеи? Редактирано 2 Ноември 2017 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts