Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Преди 3 часа, Dan4ote написа:

Хидравлична рейка?

Не знам за сега.Ако се вдигне на подемник и свали кората може ли да се разбере от къде е ?

На 20.03.2017 г. at 22:50, dimlan написа:

ок

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 14 часа, Dan4ote написа:

Смърдежа зависи от състоянието на дюзите и дали не са разтегнати веригите. Това  e ако няма dpf

 

Как така разтегнатите вериги влияят на лошата миризма от ауспуха?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос за как гори ксенона :) , снощи спирам за кратко и после тръгвам и ми светна грешка  изгорял преден десен фар .   викам чудесно бездруго мислех да ги сменям защото единия примигва така с висока честота и викам сигурно е  за смяна.  Паркирам пред  нас  и изключих и включих и той светна  . Въпроса ми е възможно ли е да е баласта или е от крушката ?

Втори въпрос  D2S  ли са  крушките .

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на са премигвали никога. Първо сменят цвета към розово и после от веднъж умира. Osram крушки ползвам.

Да, d2s ти е цокъла

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, ivo.petkov said:

 

При мен колега така десния премигваше, по-точно понякога не стартира от първия път.

Оказа се, че буксата е нагоряла малко и кабелите не са правели добър контакт.

Това е доста чест проблем за нашия модел между другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни ми се появи проблем с мигачите. Давам десен, а започва да мига ляв и след няколко секунди започва да мига десния. Все още не го прави всеки път, ама май натам отиват нещата. Освен повреда в ключа на кормилото има ли някаква друга вероятност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, ivo.petkov said:

Въпрос за как гори ксенона :) , снощи спирам за кратко и после тръгвам и ми светна грешка  изгорял преден десен фар .   викам чудесно бездруго мислех да ги сменям защото единия примигва така с висока честота и викам сигурно е  за смяна.  Паркирам пред  нас  и изключих и включих и той светна  . Въпроса ми е възможно ли е да е баласта или е от крушката ?

Втори въпрос  D2S  ли са  крушките .

 

По-скоро може кабела на запалката нещо да се ебава.

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи ще погледна първо кабелите , а  левия които трепти пали веднага няма проблем свети леко по червено но като се загледам  на отразената светлина се вижда едно трептене . Първо си мислех , че е от това , че са завиващи и има някакъв проблем , но  механично не трепва лещата.

Аз така  или иначе мислех да ги сменям  , че нещо слабо светят   ама сега май ще ускоря процеса по замяна :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени и двете крушки заедно. Нова от магазина никога няма същия цвят като такава работила известно време. В ebay са 1/3 от цената по магазините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да аз така мисля да направя и двете , а за ebay  незнам  колко са стока ...  все пак искам някакви хубави да сложа а  не някой китайски  не , че всички не са  , ама  да не са много китайски :) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При A6 4F един от редовните филми, който гледм като отварям фарове е напукана или липсваща обвивка на кабелите. Направо си се докосват един в друг. Виждал съм и катастрофални неща от сорта на 20см кабели да си седят изцяло голи, а обвивката/облицовката им се е разпаднала някъде надолу в корпуса на фара. 

 

Нови крушки на нерециклирани рефлектори е най-безмисленото набиване на пари. Фара се прави, слагат се нови рефлектори и ако тогава не ви харесва как свети, търсете други крушки. На изгорял рефлектор и две крушки да вкараш да светят вътре все тая. То като няма отразяване какво значение има каква е крушката?

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолацията пада от годинките, не толкова от каране, просто е некачествена изолацията на кабелите. Кой знае къде се прави ел. инсталацията на фаровете. 

 

Иначе снимките по-горе са направо плашещи, добре че фаровете се управляват електронно и при окъсяване компа ги изключва директно. Ако се разчиташе само на предпазители както на по-старите коли не ми се мисли какви фойерверки щяха да се наблюдават ...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, kpematop написа:

Тези проблеми се появяват като станат колите на над 300 хиляди км.

То на под толкова няма вече. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, но струват колкото фейслифт.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, VBI написа:

Изолацията пада от годинките, не толкова от каране, просто е некачествена изолацията на кабелите. Кой знае къде се прави ел. инсталацията на фаровете. 

 

Иначе снимките по-горе са направо плашещи, добре че фаровете се управляват електронно и при окъсяване компа ги изключва директно. Ако се разчиташе само на предпазители както на по-старите коли не ми се мисли какви фойерверки щяха да се наблюдават ...

 

За жалост кабелите   се правят в  Турция   а кабелните снопове  в БГ  и Румъния  , както и доста електроника за новите коли . .. Снимките са наистина плашещи  ще трябва да им хвърля един поглед на фаровете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И инжекторите, когато окъсят компютъра ги изключва, иначе ще се запали моторната електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Manniakk написа:

купуваш си night breaker xenarc за ~240лв и ако имаш останали рефлектори се радваш на новите си фарове :)

Доста по-евтина са:

http://led-bg.com/bg/product/d2s-xenarc-night-breaker-unlimited 204 лв с ДДС за двете

 

Взимал съм от emag на 80 лв с ДДС бройката, но сега са по-скъпи там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има закон в Германия за биоразградима изолация на кабелите. Този проблем всяка кола след 2006та го има. От топлината се скапват. Само по мотора май слагат нормални кабели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вчера ръчкайки пак забелязах следното меню "Background lighting", седеше ми изключено (на крайно ляво). Върти се, може да се настрой до максимум на плюс, но не иска да се запамети. Някакви идеи? :)

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...