fifipaldi Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Лаг-а за който пише @StanTanev е от турбото по-скоро, а не от кутията, на S се елиминира до голяма степен. Иначе най-голям кеф е на ръчен режим с перцата от волана ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Който няма пера се кефи и на спортния режим. Хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Фифчо е прав, моторите са лагави, евентуално от би турбо мотора нагоре бих ги определил като приятни, всичко останало е спреляк най страшен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Вървят си екстра, просто трябва да се държат в обороти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 При мен: Перата вкарват кутията в ръчен режим, който е различен от S. Как точно да сменя при избран S-режим зависи от положението на газта. При кикдаун сменя много по-грубо, отколкото при леко натиснат педал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 4 hours ago, StanTanev said: При моят С троник, забелязвам че малко е муден, примерно като е смачкам и сваля предавки , има един лаг / забавяне и тогава почва да дъпра , това при всички ли го има или иска ъпдейт ? мисля че не е ъпдейтвана кутията. Всички автомати имат стабилен лаг когато трябва да свалят повече от 2 предавки, няма нищо общо с лага от мотора това, той се усеща в други ситуации. Има видео в нета как GTR при кикдаун му трябват 4 секунди от последна предавка да върне втора и да тръгне да върви. Което е пълна пародия защото е еднакво или по-зле с античен типтроник с по-малко предавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Карал ли си кола с S tronic/DSG? Ако искаш мога да ти направя клипче как сваля от 7-ма до 2-ра за части от секундата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 S-tronica е много бърз, едва ли ръчно ще справиш по-бързо с предавките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 12 hours ago, fifipaldi said: Карал ли си кола с S tronic/DSG? Ако искаш мога да ти направя клипче как сваля от 7-ма до 2-ра за части от секундата. По принцип тези с мокрите съединители си имат нормалния лаг, за части от секундата няма как да сваля която и да е кутия. Карал съм 2-3 коли с дсг, но по принцип карам хидротрансформаторни 5хп и 8хп. и там голямата пародия е че като дойде време за кикдауда и ми е почти все тая в коя кола съм макар едното да е 2 поколения по-ново. Единственото хубаво на тия автомати на база бързина е в права линия или като работиш 1 предавка нагоре/надолу. Свикваш с нещата и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Няма такова нещо, ще ме караш наистина да снимам, а ме мързи, принципно не обичам да убеждавам хората в каквото и да било :). Лаг-а е единствено докато се развърти турбото, от кутията няма грам лаг. S tronic-a сменя предавките за 8 милисекунди (0.008 секунди) и е най-бързата кутия в света. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 S-tronic-a е супер бърз и сменя за 8милисекунди само в посоката, в която му е заредена следващата предавка. Действително смяната е мигновена там, проблема му е като почнеш да искаш от него да прескача много предавки. Много тестващи твърдят, че при кикдаун от най-висока предавка до 2ра или 3та 8хп е една идея по-бързо. Аз лично не откривам разлика. Разликата е в права линия и ръчен режим по една нагоре надолу. И все пак темата е за проблеми, а не технически качества Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Вие нещо рязко сте е объркали, че това е някакъв спортен автмобил, а не хубава семейна кола Какви кикдауни от 7ма на 2ра, до сега как пък един път не ми е трябвало да върна от седма на втора, от както карам кола изобщо Да не говорим, че тука някой хора ги е страх на светофар да спрат, като приберат колата в гаража и играят по един танц за здраве да не всеме, че да измяука С-троника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 Къв спортен автомобил бе баце, ако си караш спокойно на 7-ма с 60 км. да кажем и натиснеш по-рязко газта ще свали поне до 3-та ако не 2-ра. Или не си го забелязал или караш като бабенце ;). Иначе количките си се местят доста доволно и можеш да си докараш спортно усещане съвсем спокойно. А за кутията не ми дреме, както ми е кеф така си я карам, често си ръчкам и перцата в града, особено вечер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tanko kara A6 Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 С 60км. в час върви ли на 7 ?Защото моята за 7 скорост и трябва поне 75+.Или Sтроника ми нещо не е в час?Иначе си доставят доста удоволствие със смяната от волана,особено по балкански път със завои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 При DL501 мисля, че се говори за времена от порядъка на 12-13мс. Но това е време само за смяна на предавка и не включва времето за реакция на електрониката....което е поне още толкова. Забавянето "надолу" се дължи основно на електрониката, която трудно разбира какво искаме. В ръчен режим няма такъв лаг или забавяне при дауншифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 (Редактирано) @nichirenshu, карай си стария дръгел и не пиши в теми по които не си компетентен. Това за 60-те километра го написах образно, но реално ми е включвала 7-ма на 60 при определени условия. А ето клипче как карам с ~90 и за колко време сваля от 7-ма на 3-та при по-рязко натискане на газта. И тоя Енчо не знам кой е ама ти може да питаш Люси Иларионов в коя клиника ходи в Турция за да заслабне ;). Редактирано 22 Септември 2018 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 Кажи нещо за клипа, връща ли от 7-ма на 3-та за части от секундата или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 (Редактирано) Почва от 7-ма, просто веднага като пуснах да записва видеото натиснах газта иначе се движех на 7-ма с 90 и пуснат темпомат, загледай се по-внимателно в началото, ясно се вижда прехода 7-3. Редактирано 22 Септември 2018 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 22 minutes ago, N1995 said: Изобщо не мисля, че има смисъл, както и опция изобщо дори при минимална скорост на 7ма да свали до 2ра?! Дори на кикдаун .... Фифи кара бензин. Там смисъл има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 Има ли смисъл изобщо да сравняваме S-tronic (особено в комбинация с бензин) с архаичния и бавен типтроник???... Риторичен е въпросът. Това са си технологии от различни епохи, всяка си принадлежи на времето, в което е създадена... Нека се радваме на веселите неща в живота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 На видео е трудно да се разбере за какво става дума. https://youtu.be/Qf5cVuHiDjo вижте тук, горе долу това е и моя опит с гсг-то. Нагоре и една предавка в посока е супер бързо, обаче кикдауна както и шпека спомена е кантар или дори по-бавно от 8хп. От кола до кола спрямо мотора съм сигурен, че ще има разлика също, но като цяло тия милисекунди за 4 предавки надолу... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 Шпека, а явно и ти си нямате понятие от тези кутии, но за разлика от него ти не си нагъл и затова и ти обръщам внимание. При GTR не знам каква е кутията, но няма нищо общо с S tronic-a, при GTR-а смяната е за 150 милисекунди, а при S tronic за 8, сам можеш да сметнеш колко е разликата. Така или иначе не мисля да убеждавам никого в нищо :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 Ама човек тези милисекунди са за преход от една зацепена предавка към друга, като тръгнеш да сваляш колата трябва да сметна милион неща, в кутията механичните процеси са съвсем други, мотора трябва да вдигне обороти по време на прехода. Смяната колко точно милисекунди е никога няма да усетиш, просто типтроника е 2-3 пъти по-бавен, но общото е че колкото и да стават бързи кутиите си остава чакането като натиснеш кикдауна. При ръчен режим просто никога не го правиш това нещо и ти се струва супер бързо, то няма опция да караш на ръчни и да искаш да свалиш от 7ма на 3та или нещо такова. На много коли като трябва да свали на дисплея може да ти светва 3-та ама реално изобщо не си тръгнал. При гтр-а където е пак дсг каквото е и естроника предполагам, че тези 150мс са на някаква първа версия и реално това от видеото е даже бързо, първите има ревю където се вижда как упражнението става за 4 секунди. Чисто субективно усещането е като да тръгваш след 2 секунди. Колкото и на 8хп....то е и логично, самата смяна на поредни предавки е цял порядък по-бърза от това което се случва за да видиш 3-та от 7ма или 8ма. Между другото, чисто физически не е възможна смяната надолу за 150мс, защото усещането мотора от 2к оборота да вдигне 5к за толкова време ще е буквално удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 Показал съм ти го на реално клипче снимано от мен с моята кола, кутията сваля от 7-ма на 3-та за части от секундата, оборотите отиват от 2к на 5к за същото време, има лаг преди да тръгне колата, но той не е от кутията, а и това не е самолет от 90 да се изстреля при подаване на газ, отделно, че отпуснах педала. Нямам какво повече да добавя :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване