CVT Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 Версия 11.11 или по-нова. (Аз съм с 11.11.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielVK Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 (Редактирано) Преди 7 часа, CVT написа: Благодаря ти за отговора Редактирано 27 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 (Редактирано) Здравейте, закачих колата на VCDS понеже ми светна чека. Излезе това: 16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0117 - 35-00 - Signal too Low След това разгледах какви показания дава и показва нереално висока температура на антифриза: Но в купето стрелката при студен двигател си е на минимум и после нормално се качва до 90 и там си седи без да се мърда. Може би ползват различни сензори? По принцип имам проблеми с трудно палене. Пали от втория път. Но проблема бе по-скоро в помпата. Която смених с друга. Колата е 1.8т Предполагам сензора е за смяна. Редактирано 6 Февруари 2020 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Да, т-датчика е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 (Редактирано) В корпуса на температурния датчик има два датчика, единият подава информация към ECU, другият подава информация към таблото с приборите. Затова са такива наблюденията ти относно стрелката (само единият е дефектирал). Редактирано 6 Февруари 2020 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 22 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 Ще преминавам на 2дин конзола в колата ми/В7/.За целта си взех друго управление на климатроника, което е за такава конзола.Новото управление е пак от В7-ца.Ще се наложи ли някаква допълнителна кодировка с VaGCom,или всичко ще заработи без проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2020 (Редактирано) Мисля, че можеш да смениш само лицевия панел - там е разликата в размерите при двоен дин (някои просто го изпиляват малко и става, не го сменят). Иначе можеш да си свалиш кодировката на старото управление на климатроника за всеки случай защото може да има някакви разлики между двете - това в случай, че ще ползваш новото управление на климатроника. Редактирано 23 Февруари 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Здравейте Колата е а4 б6 Искам да сложа комплект интериорни лайстни (с пепелниците и трима около лоста) от кола с двоен дин на моята която е с обикновено радио Питането ми е Ще стане ли пепелника от комплекта дабълдин на кола с обикновено радио? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 (Редактирано) Във всички ръководства които съм чел за преминаване от единичен към двоен дин трябва да се смени или да се реже лайсната на пепелника, което означава че не са еднакви. Виж на 21-ва страница тук: цък! Ако стане, може да имаш някаква дупка в пролуката под климатроника. Редактирано 26 Февруари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 26 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2020 Понеже и аз в момента се занимавам с тая работа/преминаване към 2din/,та да питам за този прословут пепелник.Възможно ли е на пепелник, който е за 2дин конзола да се прехвърли само капака от такъв за 1дин конзола,защото не мога да открия 2дин пепелник с капак/драскан алуминий/,като моя?И има ли разлики в панела около скоростния лост при двата варианта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Имам Б6 1.8Т АVJ на главата на 1 и 2 цилиндър фаските са заминали и ми препоръчаха да търся друга глава. Има ли съвместимост или трябва да търся точно от АVJ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Кои фаски? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Ами на първи и втори цилиндър на изпускателните клапани. И ми казаха, че ако се сменят няма да кара дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Ако е здрава отливката, никакъв проблем да се сменят и паснат наново пръстените, тия истории с "не става,", сме ги чували. А и да са разбили леглата, пак се престъргват, по-голям диаметър (външен, естествено в определени граници) и си в джаза. Баси, за едни легла, цяла глава....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Не знам, за отливката дали е здрава, главата няма пукнатини. Просто пръстена, където ляга клапана е изяден. Казаха, че ако го сменя щяло да изкара 2-3хил.км и да стане по-зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Е, сменяй сервиза, това е несериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Наскоро носих да правят подобна глава,с изядени легла,казаха че е от бедна смес на газ,на стенд са пилили опашките за да станат равни. Двигателя преди ремонта имаше нестабилен празен ход.Сега работи добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Това е няма толкова елементарен ремонт, е, ако имат нужните материали, машини и познания най- вече, да се сменят клапанни легла си е рутинно нещо, но за специализиран сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Кофти е, че купих 20 клапана, 20 повдигача, водачи, за да ревизирам тази. От Свищов съм тук няма кой да я направи, днес ходих на едно място в Плевен и ми казаха това. Някой ако има представа къде ги правят може да ми даде координати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 От тези съм доволен http://www.zig.bg/ремонт-на-цилиндрова-глава/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 (Редактирано) Защо да няма в Свищов кой да я оправи,има. Редактирано 27 Февруари 2020 от svetliopp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Кой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Емил до студентското. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 27 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2020 Точно той се захвана с ревизията и след 2 седмици работа по главата видя, че леглата са износени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 28 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2020 Ми да ги шлайфа де. Май не му се занимава с теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване