Jump to content

За смяна ли ми е съединителя?


Cherepaha

Recommended Posts

Колеги, а верно ли е, че ако съединителя наистина е за смяна и се отлага по-продължително време, нараства вероятността и да се пре..е маховика, в случай че той иначе си ок за момента ?

Ми така казват. Даже има колеги които са сменяли маховик и цената е наистина 1000+ лева. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Номерът с трета и ръчна/крачна/ и отпускане на съединителя е малко специфичен.

Колега ако съм те разбрал правилно говориш за буксуване на съеденителя или...??? А каква диагноза би поставил на следният проблем който имам: Силно претрисане и никакво боксуване само при тръгване на първа предавка, направо ще ми изпадат пломбите. Тръгвам или с много газ или с леко отпускане на съединителя без газ. Казаха ми че някакви пружинки, но на кой от двата диска са си заминали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички аудита А 4 съединитела отделя малко по високо . Ако започне да не влизат 1 и задна ,или влизат трудмо това са признаци че съединитела ваче е кам сваршване.НЕ КАРАИТЕ МНОГО ДЪЛГО.ВИСОКОТО ОТДЕЛЯНЕ СЕ ДАЛЖИ НА ТОВА ЧЕ ТЕЗИ МОДЕЛИ СА С ПОМПИ .Друг признак е когато сте на скорост (nezawisimo na kakwa)като подадете по ряско гас се полочава едно боксуване(ОБОРОТИТЕ СЕ ВДИГАТ)а колата не наема . :hilezh::hilezh:

Ми така казват. Даже има колеги които са сменяли маховик и цената е наистина 1000+ лева. :hilezh:
ако е надран маховика задалжително се сменя. :hilezh: е ако имаш пари копуваш естествено нов ,по принцоп всеки слага втора рака :bia:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мене ме интересува,някой дали е сменял,и ако е дали отделя пак толкова високо,или се променя хода,и вече отделя по-надоло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бчх чел, но не помня кой колега...След смяната е започнал по-ниско да отделя и след 1-2 месеца пак си отделял високо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мене ме интересува,някой дали е сменял,и ако е дали отделя пак толкова високо,или се променя хода,и вече отделя по-надоло.

За малко слиза надолу и после пак се качва. Хубавото е че педала става мек, а мен лично ме дразни ако отделя ниско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Такъв проблем се получава при омекване или счупване на пружините на феродовия диск. Възможно е обаче да е и умора на някои от ламелите на притискателния, който започва да отделя /притиска/ неравномерно, т.е. не с цялата си площ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, моя съединител го довърших оня ден.. понеже давах назад на полусъединител по един баир нагоре. Сега почва да отлепя на 1 пръст след като му се обере луфта (мекото).

Какъв феродов диск да слагам и колко струва такъв диск за ABK и евентуално колко биха ми взели за труд? Може и аз да си го сменя ама едва ли ще ми се занимава в близките седмици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Ето това ме ВБЕСЯВА :hilezh::hilezh: ,кажете някакъв лек,как да се настрои за да отделя по-ниско?

и аз имам същия проблем колега, твърде горе ми отделя съединителя, но доколкото разбрах той автоматично се настройва, така че и да го смениш пак ще отделя високо. На мен ми е по -интересно кокло ще ми стъпи евентуалната му смяна ако се наложи.,.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички скорости си влизат добре и всичко е ок, само дето отделя максимално горе... :flamingdevil:

няма страшно, ако е само това че отделя горе. По принцип Ауди А4 е така и да го смениш пак ще отлепя сравнително горе. Наскоро ми показаха как се проверява съединител дали е за смяна, но нещо не хванах целия процес. Включиха на първа и дръпнаха ръчната спирачка, след което форсират и отпускат съединителя и трябвало да угасне. Мисля , че нещо такова беше но не съм много сигурен. Нека ако има колеги които знаят за какво говоря да обенят по -подробно и компетентно от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
Съединителя ми зацепва високо горе. Сигурно 2 пръста преди края. За смяна ли е? Или да чакам и други признаци?
няма страшно, ако е само това че отделя горе. По принцип Ауди А4 е така и да го смениш пак ще отлепя сравнително горе. Наскоро ми показаха как се проверява съединител дали е за смяна, но нещо не хванах целия процес. Включиха на първа и дръпнаха ръчната спирачка, след което форсират и отпускат съединителя и трябвало да угасне. Мисля , че нещо такова беше но не съм много сигурен. Нека ако има колеги които знаят за какво говоря да обенят по -подробно и компетентно от мен

Значи моя съединител също отлепваше високо и аз /както доста други/ си мислех че така е при аудитата. Но покарах колите на няколко човека от форума и ми направи впечатление че техните отделят доста по-ниско и педала е чувствително по-мек. Особено на колегата Дакс, педала ми се стори че сам се натиска. Всичките проби дет се описват по форумите ги направих и съединителя ги издържа. Но тази твърдост и високо отделяне започнаха да ме дразнят и днес го смених. Ами колата няма нищо общо. :bia:

И въпреки че не съм имал проблеми при включване на скоростите, не е имало приплъзване, феродовия диск беше почти на нитове /при феродовия диск на 1,8Т няма пружини :all_coholic: / и ако бях послушал т.нар. майстори че има живот поне 20000км. в най-скоро време имаше вероятност да задере маховика. Иначе притискателния диск и лагера нямаха видими проблеми. Колата ми е на 121 000 км. и е карана предимно на градско и хората в сервиза ми обясниха че при подобен тип каране е напълно нормално да се износва на тези километри. Взех си оригинални феродов и притискателен дискове /върнах моите./ и лагер. За радост маховика беше без никакви проблеми. Е да ви кажа че е евтино ще ви излъжа, но кефа след това е голям /почти като да караш "легенда" :) /

Днес не мога да се нарадвам на колата, дори преди малко слезнах и направих едно бързо кръгче в квартала и жена ми каза че не съм добре. :)

Така че не разчитайте на това че аудитата отделят по-високо, особено тези с демпферните маховици. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят отделяше високо,педала беше тежичък и явно много леко е призплъзвал и не съм го усещал.Така стана че една от пружинките на притискателния диск се счупи и задра.Смених съединителя и колата стана съвсем друга-отделя ниско,педала стана изключително лек и колата усезателно върви по-добре.Голямо и неподозирано щастие в моя случай беше че моята кола се оказа че не е с този въпросен скъп маховик.

В сервиза който я правеха ми казаха че имали комплект демпферен маховик,съединител и с труда се връзваше точно 1000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 45 к километри карам със съединител отделящ горе /мотора е 1Z/

P.S.Претрисането на първа е признак за разбит демпферен маховик

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 45 к километри карам със съединител отделящ горе /мотора е 1Z/

P.S.Претрисането на първа е признак за разбит демпферен маховик

Хайде и аз да дам малко пресно инфо. Колата ми е Ауди А4 (B5) 1.9TDi quattro. 06.1999г. Съединителя ми беше със симптоми твърд педал и отделяне в горна мъртва точка. Само веднъж ми претресе при тръгване в жега, климатик, 4 човека в колата и 10% наклон. Иначе НИКОГА не ми е буксувал досега. Е, днес го смених. Съединителя беше на нитове. Колата е на 205 000км.

Ефект след смяната:

1. Засега съединителя зацепва посредата на хода си. :D

2. Не мога да усетя кога съм натиснал педала, толкова е мек :flehan:

Упражнението ми струваше 300лв съединител Sachs и 150лв смяна. В Сакар Ауто ми искаха за оригинален, но рециклиран 219лв ако върна стария. Е, аз предпочетох всичко да е ново.

П.П. Само искам да потвърдя (обсъждано в една друга тема), че демпферния маховик при 1.9ТДИ (AFN), дори и след фейслифта е мит и легенда. Демпферните пружини са на феродовия диск, което спестява едни евентуални 1000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако маховика е истински само той е към 1000лв. :D

Напълно си прав !Тази цена която посочих била за комплект съединител и обикновен маховик,които се слагали на мястото на демпферния маховик и съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Само искам да потвърдя (обсъждано в една друга тема), че демпферния маховик при 1.9ТДИ (AFN), дори и след фейслифта е мит и легенда. Демпферните пружини са на феродовия диск, което спестява едни евентуални 1000лв.

Значи да разбирам така че ако сменя притискател и съединител и то с подсилени такива защото ме съмнява да издържат нормалните вече и ако маховика не е прецакан това тропане на двигателя което ми се получава от време на време при паленето ще се оправи. Или ще се налага смяна на маховик защото ми казаха че проблема ми бил демпферен маховик и за това се получава се едно има критично палене и двигателя тресе. Иначе няма симптоми за заминал съединител но това ще стане със сигурност скоро време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди 80 1,8s 89година 230х.км. Смених феродов диск (некакво яко менте) + лагер и семеринг на коляновия вал. След смяната съединителя бачка перфектно, но се яви шум - на място даваш газ 4000+ оборота и при падане на оборотите се явява един гаден шум - менте феродов диск, предполагам заради пружините. Другото по интересно , което ме интересува е дали има някакви пружини - долу на вилката на съединителя (за връжане) или горе на помпата? Защото след 500 километра педала не ми се връща до край и като го натискам се чува леко скърцане. Ауди ... ауди, но стане ли "пълнолетно" проблемите яко валят :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а според вас на мен какъв ми е проблема и дали е тръгнал маховика ? Двигателят се тресе постоянно(усещат се вибрации в скоростния лост,педалите на газта и съединителя и дори цялото купе) , чуват се странни звуци мисля от съединителя при натискане и отпускане на съединителя), в по-високи обороти дори ръмжи по-силно и странно колата но незнам от къде? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твойте описания иди си виж тампоните на мотора и скоростната кутия. Не знам колко са, но звучи като тампон на скоростите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

днес смених съединител комплект-феродов диск,притискателен,и аксиален лагер-колата е Ауди А4 1,8Т quattro АЕБ мотор

всичко Валео и лагер СКФ-цена 235 лв закупени от колега във форума нови от магазин

труд - 100 лв

впечатления:

1. вече не тресе едвам при тръгване на 1ва,както и в големите горещини да предръпва колата леко с 4 човека по голямо изкачване

2. педала стана непознаваем-може би 2 пъти по-мек

3. отделя и зацепва малко по малко от половината на пълния ход отдолу-нагоре т.е. много ниско,което ме ПОБЪРКВА-идва ми да си хвърля книжката :dance:

от многото изписано реших,че хората които го правиха са допуснали грешка(познавам ги и имам 100% доверие,а и бях там през цялото време),сега като прочетох и мнения на колеги сменили съединители виждам че явно не е проблем-а напротив

4. като цялостно вървене колата е много по-добре(когато успея да превключа от 1ва на 2ра без новобранското ТУБ в цялата трансмисия)

нека и други да споделят мнения,а няма да е лошо и хора които правят тази интервенция да разяснят :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май всички сме за смяна, и при мен педала е тежичък, отделя си откровено много горе.

Иначе не буксува и не притриса, ама май е само въпрос на време.

Може би е по-добре профилакитчно да се смени отвреме преди да се прецака маховика, щото 335 лева са си нiщо на фона на цената на нов маховик.....

П.С. А колега като време колко отнема смяната, че да знам за 1 ден ще се впиша ли или тярбва по-дълго време да съм без кола?

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

muftal4o Дай повече инфо от кой си купи нещата и къде ги смени ако ти е удобно че май и аз съм се запътил натам ;)

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...