TURBO_RS

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13

Recommended Posts

За коя кола говорите?

Най-наточената 4ф-ка, която съм виждал беше един оуроуд за части :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, тая не е в бг. Затова малко сложно вървят "преговорите".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, като  говорим за екстри - имам гласово набиране, това значи ли че имам и гласови команди или не е задължително?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zdrash: може да имаш само за телефона, а не full voice commands. И двете не са нещо особено.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Т'ва с вакуум на вратите е готино, ама за мен в пъти по-функционално е да има вентилация на седалките. Моята си има мемори на пасажера. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз мисля,че вентилацията на седалката е най яката екстра.

И аз имам памет на пасажерската седалка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз вентилация на 4ф преди фейса не съм виждал.

Ако се окаже че има, почвам да търся друга кола.

Edited by Evgeni K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4f няма с вентилация. Първото A6 с вентилация е 4G

Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a

Edited by pe6koo

Share this post


Link to post
Share on other sites

То това в D3 го има рядко....к'во остава за 4Ф. Всеки разбира екстрите от гледната си точка. За мен най-важна е функционалността на екстрите. То'а вакуум изобщо не разбирам каква му е функционалността. Камерата пък каква екстра е....нека да има парктроник и огледала и драйвера да не е тотАл щета и всичко е точно.

Дистроник е що-годе хубава екстра, ама този който има функция спиране - че са 3 или 4 модела. Солара е много хубава екстра, еле па ако отпадъка е с черна кожа.

А,  да...печката е хубава екстра, ама аз моята съм я ползвал за 3 години май 1-2 пъти.....

Edited by kurty

Share this post


Link to post
Share on other sites

За мен задължителните екстри са солар, кийлес и ел. Багажник. От меморите за мен файда няма, само аз карам колата, дистроника е нож с две остриета.

Обаче, как съм с 2 малки деца, вакуума ще ми е от полза. Няма всеки път да ги проверявам дали са си затворили добре вратите. А и ретрофита е сравнително лесен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз харесвам екстрите, които доставят комфорт и сигурност.

 

памет имам само на моята седалка, ползвам я рядко, но е много благо, когато да кажем в сервиза са я разместили, връща се 1:1 на моята позиция, това с ръчно нагласяне е невъзможно, все ще е леко по-различно.

кийлес е супер удобна и ползвана екстра и то всеки път, когато карам колата.

солар - комфорт, яко е, нямам. С обикновен съм, не ми се ретрофитва. Става и непрогледен.

камера - нямам, но парктроник с визуализация върши добра работа. Може и един ден да ретрофитна, но едва ли ще е оригиналната, завиващи черти не ми трябват. Чакам друг ретрофит в момента като прелюдия.

дистроник - нямам, но съм карал на кола 2020 - много ме дразнеше на магистралата! Набива ми спирачка, а а аз не искам :) ако може да е пасивен, т.е. да спре,  само ако се загледам - това е супер.

обдухването - супер приятно, но няма в 4F.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, pe6koo написа:

4f няма с вентилация. Първото A6 с вентилация е 4G

Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a

А няма ли вариант да се сложат седалки от Д3 с вентилация?

Edited by marin4.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеже от няколко дни съм с 4ф,има дистроник, но като пробвах да го включа изписва, че не е достъпен. Още не съм я закачал на диагностика, но има ли как да проверя защо не тръгва? И съответно от кой вид е, защото видях, че са няколко вида. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като я закачиш, ще си покаже къде е проблема. Най-често в нагревателя, особенно, ако е пукнат капака. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кои са тия различни дистроници, от това което съм ровил е само един вид. То ако не може да спира какъв дистроник е, уви обаче не да може да спира на 100% или иначе казано full stop (освен ако нещо съм грешка де). 

 

Спират до около 30км/ч от там нататък нещата са оставени на заскормилното устройство ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз незнам да са различни видове.

За проблема залагам на misadjusted sensor. Ауди -180лв

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами по-нагоре колегата е писал, че са 3 4 вида. Ще я закача тези дни и ще видя какво е записала. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, pe6koo said:

4f няма с вентилация. Първото A6 с вентилация е 4G

Иначе най-хубавата екстра е печката, след това keyless-a

печка нямам също :( на места са ми казвали, че е сложен ретрофитът, а бях питал в представителството на webasto за Бг - искаха ми над 3000лв :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

Имам едно тресене на волана, което се усеща и в цялата кола след 130 км/ч. Проблема е, че при намаляване на скоростта и ускоряване не всеки път се получава. Примерно един път не тресе след 130, а други два пъти си тресе. Забелязвам тресенето и под 130км/ч до около 90 но доста по недоловимо.

Вариант - 1 крива джанта/ джанти  и дисбаланс - отпада като вариант защото лично гледах като ми изправяха джантите и правиха баланс.

Вариант 2 - каре ? Вътрешно/ външно ????

Вариант 3 - нещо свързано с кутията дали е възможно...?

Вариант 4 - криви дискове. Да, съвсем леко са криви, но отпада като вариант.

Ако някой е имал подобна драма нека сподели, че иначе само се хвърлят едни пари за нищо конкретно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

във връзка с питането на колегата - някой знае ли как се диагностицира каре дали е за смяна? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е не е ли от място пълен ляв/десен и кат затрака.....готово.

@miro299   втулки да имат джантите?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, някой слагал ли е от тия лед крушки на биксенона, D2S.
Питам, защото ми иде да извадя фаровете с козия крак. Бива такава тъпотия ама ханс ги е мислил тия фарове сутрин в тоалетната, докато си чете шпигел.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ники 125кс.: може по-скоро нарочно да са мислени да са труднодостъпни. Със сваляне на бронята вече е лесно и културно. Какво те ядосва, аз не бих си го причинил да сложа лед, охлаждане и прочие на мястото на ксеноните. Ако светят слабо - рециклаж на рефлекторите и добри крушки и ще забравиш

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо не виждам, чета че лед крушките имат доста силен поток на светлината около 6000 лумена на крушка, което е колкото две ксенонови. Свалянето не е проблем, просто ме вбесиха тия фарове, се едно има свещ вътре. Минах шипка преди малко и имаше зверска мъгла, плюс мокрия асвалт, стана чудесна картинка. Единият ми фар и с откачено регулиране, защото прещраква нещо като въртя с шестограма, така че ще трябва да го свалям. Та затова питам и за лед крушките дали някой е слагал и има ли наистина такъв ефект във видимостта. Пък и не мога да пращам фарове за рециклиране защото колата се кара всеки ден, без изключение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Да може би пропуснах най важното. Джантите са с втулки. По принцип джантите са 66.6 с втулки за 57.1 А6 4ф - 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.