kody Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Колеги,споделете стила си на шофиране в града,а именно:успявате ли да превключите на 5-та в града и в кой точно момент го правите (колко километра или колко оборота).Как преценяте кога,защо и прочие питанки?Или иначе казано,коя е минималната скорост при която да минем на 5-та предавка? Въпроса ми възникна при една забележка от страна на мъжа на сестра ми.Возим се в колата и при достигната скорост от около 50,55...км. минах на 5-та и той се заяде,че тази предавка е много висока за скоростта с която карам.... Не,че му се вързах.Това е строго индивидуално в зависимост от автомобила,но поне аз минавам на 5-та (в града)когато стигна до около 50,60 километра .В този режим автомобила не придърпва,не се тормози от факта,че съм на 5-та със сравнително ниска скорост(с колата от подписа). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Колеги,споделете стила си на шофиране в града,а именно:успявате ли да превключите на 5-та в града и в кой точно момент го правите (колко километра или колко оборота).Как преценяте кога,защо и прочие питанки?Или иначе казано,коя е минималната скорост при която да минем на 5-та предавка? Въпроса ми възникна при една забележка от страна на мъжа на сестра ми.Возим се в колата и при достигната скорост от около 50,55...км. минах на 5-та и той се заяде,че тази предавка е много висока за скоростта с която карам.... Не,че му се вързах.Това е строго индивидуално в зависимост от автомобила,но поне аз минавам на 5-та (в града)когато стигна до около 50,60 километра .В този режим автомобила не придърпва,не се тормози от факта,че съм на 5-та със сравнително ниска скорост(с колата от подписа). Абе колега караи си така както знаеш .Както ти САМ чувстваш колата .Кво слушаш мнението не другите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Всичко зависи от това коя кола карамсега с новия авант съм с едни къси скорости и се налага още на 50 да включвам петаиначе със старата почти не включвах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaxx Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 То и аз на мойта в началото като не й бях свикнал слагах 5та на 50-55км/ч и на мен също са ми правили 1-2 пъти забележка за това.Напоследък обаче почнах да я карам на малко по-високи обороти.Просто като се наложи да дадеш леко газ като си с толкова ниски обороти усещаш как колата се мъчи яко.Та вече си превключвам на около 65-70 , понякога и към 80.А и щом питаш за градско - в града даже на към 80 някъде , просто в града много често се налага да разчитам на малко повечко ряз на машината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Ми не знам, аз оборотомер почти не гледам, по ръмженето си сменям. Кат не се правим на рацер(кретен) някаде около 2500-3000 оборота мисля, че си сменям. И пета включвам, като и дойде времето. Сега ме накара да се замисля че в 90% от времето в, което карам изобщо не мисля на коя скорост съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Аз пък немам пета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 (Редактирано) Ми не знам, аз оборотомер почти не гледам, по ръмженето си сменям. И аз така ... по слух, само че не по ръмженето, а по свистенето на турбината. Като вида, че съседните коли почват да се оглеждат нагоре за нископрелитащ самолет и знам, че е крайно време да кача една предавка Иначе в нормални условия на дизелака под 70-80 му е трудно на пета.Аз пък немам пета И аз на В3-ката нямам ... на нея 4-та и е от 40 до 230 Редактирано 26 Март 2007 от brunobanani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 На 55-60км. На 1800 оборота, май съм правен за дизелджия знам че в тоя режим пц-то пикае бензин за да компенсира липсата на мощност ма ми дреме на малката чурка кеф си ми е ше си я карам с толко ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Аз не си падам по пробите колко вдига и т.н та превключвам между 2200-2800об от 60км/ч съм на 5-та.А и в много редки случай минавам 3500об даже и при ускорение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirdgo Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Ми 70-80 като вдигна тя иначе на по ниска не ми позволява заради автоматика.И аз така ... по слух, само че не по ръмженето, а по свистенето на турбината. Като вида, че съседните коли почват да се оглеждат нагоре за нископрелитащ самолет и знам, че е крайно време да кача една предавка Аз неска си мислех ,че съм спукал гума пък то беше един Туарег на 1-ва май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Coupe Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 50-60 e добре за пета скорост за Ауди 80. Бензиновите двигателите с 110-115 к.с са с къси скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Хммм.. може да ми се смеете,но аз 5-та вкл. само и единствено на Цар. Шосе,обикновенно 5-та ми е кат префърля 100км/ч.! Не че карам винаги бързо,или се рпавя на рацер,просто така обичамд а карам.. не обичам ниските обороти,и плавното набиране... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 70 -80 обикновено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 На 55-60км. На 1800 оборота, май съм правен за дизелджия знам че в тоя режим пц-то пикае бензин за да компенсира липсата на мощност ма ми дреме на малката чурка кеф си ми е ше си я карам с толко !И аз някъде там превключвам на 5-та, освен в случаите когато искам по-бързо да ускоря. Не знам как е разхода, но пък колата е много тиха, а това ме кефи. Забелязъл съм че и таксиджиите гледат колко се може по-бързо да минат на 5-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Абе, к'ва е тази дизелова дескриминация, бре? Ке ви дерем сите! Ами нас, кучета ни яли? Тази 6та скорост да не ми е за магистралата я?Колата ми почва да има прилив на въртящ момент от 1200 оборота, а на 6та предавка това са точно 70км/ч. С тази скорост се движа спокойон поддържайки темпо и ускорявайки уеееекинко. При 80км/ч съм точно на 1500 оборота и там нещата вече седят по коренно различен начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 аз пък нямам 5-та предавка, пък и колата сама си ги включва скоростите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 26 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Аааа,имаш,ама кога се включва само колата си знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Дългичка ми е 5-а ~1700 1800 оборота или 60км/ч обикновенно, готиното е че 4-та ми е дълга колкото 5-а на 1.8 125кс А4, та основно карам спокойно и при ниски обороти, което е икономично....и комфортно, е случвало се е да правя 140 на 3-а, но това по-изключение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 На Б4-ката при 60 съм на 4-та на около 2000об и въобще не става дума за 5-та...Както каза колегата по горе...5-та само над 100 100 е 2500 об на 5-та...3000 на 4-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 На Б4-ката при 60 съм на 4-та на около 2000об и въобще не става дума за 5-та...Както каза колегата по горе...5-та само над 100 100 е 2500 об на 5-та...3000 на 4-та Аз съм със същата скоростна кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Включвам 5-та над 80 км/ч,не по-рано или просто винаги над 2000 оборота - просто съм чувал, че на двигателя може и нищо да не му ставало, но скоростната кутия се нарягала по този начин - на 5-та под 2000 оборота Иначе в града гкарам на 3-та главно - 2200 оборота 50 км/час и на 4-та кат позасиля малко, а 5-та в Пловдив не съм ползвал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Излиза, че съм един от пенсионерите - почти на всяка права стигам до 5-та предавка. Освен това рядко го мисля, просто така се получава - карам, карам и съм на пета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Novkov Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Когато съм пестелив сменям скоростите до 2500, пада се около 70km/h. Иначе мен първата ми е до 60km/h , мога спокойно и на 2-ра да си карам из града Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Значи тази сутрин гледах оборотомера. На 1600 оборота качвам спокойно до 4-та. 5-та обаче прихълцва на 1600 затова нея чак на 1800-2000 об. и отдалече преди червения светофар по инерция разход - 6.1 л. / 100 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 (Редактирано) Ами както и да караш, добре е да си минал на пета преди да си стигнал в червеното на оборотомера Значи кажи на този, че ако си мисли че ниските обороти пестят гориво - жестоко се лъже!!! Най-оптималния режим за мотора за всяка една кола е оборотите около максималния въртящ момент.. за конвенционалните бензинови двигатели обикновено е от 2800 до към 3800 оборота, но пак си зависи от конкретния мотор Редактирано 27 Март 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts